WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 15:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C5 ilgas, plonas vamzdelis
StandartinėParašytas: Bal 26 2010, 17:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Gal kam prireiks. Prieš Naujuosius 2010 metus ( gruodžio 31 dieną) mano C5 V6 padovanojo man staigmeną - ryte nepakilo nuo pilvo, kur buvo nusileidęs, siurbliukas pastoviai dūzgė - efekto nulis. Apžiūrėjus garažo grindis, buvo aptikta didelė bala LDS. Po darbo buvo supilta 3 litrai LDS ir nuvažiuota iki garažo su duobe. Apžiūros metu nustatyta, kad švirkščia per ploną vamzdelį ( 3,5 mm išorinis diametras) po dugno apsauga, kuris eina nuo siurblio į galinį reguliatorių ( ilgis ar 431 mm., ar tai 471 mm.). Po Naujųjų Metų, pasikonsultavus su meistrais, "Hansafleksoje" buvo nupirkta sujungimo mova 4 mm vamzdeliui, kaina 6 Lt. ( nes specializuota tokių movų parduotuvė Vilniuje, Šiaurės miestelio ribose, kuri turėjo 3,5 mm diametro movų, buvo revizuojama), tarp kitko meistrų žodžiai 4 mm. movos pas citroturėtojus ant šio vamzdelio laiko iki tol kol korozija vamzdelio nepažeidžia kitoje vietoje. Štai toks patarimas ekstra atveju. Įdomumo dėlei vamzdelio kaina Vecho - 106 Lt., pakeitimas arti 400 Lt. ( 3 val.darbo) - "Citroligoninėje" pakeitimas - 120 Lt. Tačiau ar tai sutapimas, ar taisyklė, po 3 savaičių teko keisti 2 galines sferas, maigant mašiną, ji buvo pakankamai minkšta, tačiau išvažiuojant iš duobės galą mesdavo į viršų. Julius iš "Citroligoninės" sakė, neseniai irgi buvo klientas po šito vamzdelio trūkimo - irgi reikėjo keisti dvi galines sferas.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2010, 21:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Plikis rašė:
Gal kam prireiks...... Tačiau ar tai sutapimas, ar taisyklė, po 3 savaičių teko keisti 2 galines sferas, maigant mašiną, ji buvo pakankamai minkšta, tačiau išvažiuojant iš duobės galą mesdavo į viršų. Julius iš "Citroligoninės" sakė, neseniai irgi buvo klientas po šito vamzdelio trūkimo - irgi reikėjo keisti dvi galines sferas.

O tai keist sferas reikėjo, kad jos buvo pakritusio slėgio, tušcios, kiauros ar iš nuojautos :?:

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2010, 08:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Viena buvo kiara, kitoje pusė reikiamo slėgio

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007