WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 11:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 10:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 10 2006, 10:03
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
Sveiki,
Šiuo metu ieškausi dyzelinio universalo. Tarp svarstomų variantų ir Citrinos XM bei Xantia. Na ir man kaip neturėjusiam Citrinos, Labai idomu jų remonto aspektai. O ypač finansinė pusė. Sakykit ar perkat kas kada nors naujus hidrosiurblius, sferas, reguliavimo vožtuvus? Kokios naujų šių detalių kainos? Ar vis dėl to jos tokios brangios, kad net niekas naujų neperka? Ar restauruojamos? Jei taip kokios to kainos?
Kokios dar priežastys pirkimui/nepirkimui minėtų modelių?
Egzotiškų auto nebijau - visada namų autoūkyje yra kažkas neįprasto. Esmė ar nebrangus Citrinukas gali atlikt "kasdieninės mašinos" funkciją pakankamai gerai, ar vis dėlto reikėtų nusiteikt pakankamai dažnoms problemoms ir bėdoms, kai tenka galvot, su kuo į darbą nuvažiuot.

_________________
+37061049433


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 10:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Jei normaliai masina priziuri, netrankai ir isgirdes ar pajutes kazka negero nelauki kol galu gale masina sustos ar nebepasikels, tai remontas manau daug nuo nehidraulines nesiskiria.
Bet jei nusipirksi byrancia masina tai visko sutvarkymas kainuos nemazai.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Berlingas rašė:
Sakykit ar perkat kas kada nors naujus hidrosiurblius, sferas, reguliavimo vožtuvus? Kokios naujų šių detalių kainos? Ar vis dėl to jos tokios brangios, kad net niekas naujų neperka? Ar restauruojamos? Jei taip kokios to kainos?
Kokios dar priežastys pirkimui/nepirkimui minėtų modelių?


As asmeniskai su hidrauliniais citroenais vazineju berods nuo 2002 metu. Dabar vairuoju jau trecia citroena. Per ta laika neteko pirkti jokio nei naujo nei naudoto hidrosiurblio, jokio hidroamortizatoriaus, jokios atramines gumos. Teko pirkti nauja centrine sfera, kuri kazkada kainavo 120 lt. Veliau kitam citrui teko pirkti naudota patikrinta, uzpildyta centrine sfera, kaina buvo zymiai pigesne, nepamenu kiek. Jokiu nauju reguliavimo voztuvu neteko pirkti. Teko pirkti viena karta srotini hidroaktyvo voztuva, nes senasai prakiuro (aliumini sugrauze laikas ir aplinka).

Restauruojamos, tai yra is naujo pripildomos sferos, todel issibezdejusiu sferu nebutina keisti naujomis, nebent ju membranos plysusios, tada jau tik dek arba nauja, arba sena, bet gera papildyta. Nusipirkes citra pirmu taikymu varai tikrintis sferu, ar jose netruksta slegio.

Berlingas rašė:
Esmė ar nebrangus Citrinukas gali atlikt "kasdieninės mašinos" funkciją pakankamai gerai


Tikrai taip, jei ji priziuri.

Berlingas rašė:
ar vis dėlto reikėtų nusiteikt pakankamai dažnoms problemoms ir bėdoms, kai tenka galvot, su kuo į darbą nuvažiuot


Tikrai ne. Jei savo auto mylesi, ji myles tave ir ves ne tik i darba :wink:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 13:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei nori padaryti protingai- XMą apeik iš tolo, dideliu ratu.
Kaip darbinis arkliukas, idealiausiai turbūt tiktų Xantia Break, '95-'98m gamybos, su 1.9TD varikliu. Pakankamai paprasta, pakankamai ekonomiška, bakan gali pilti vos ne bet ką, o 90AG duoda pakankamai traukos.
Vėlesnės Xantijos jau ėjo su HDI varikliais, ir toms bile kokių pašarų jau neįpirši. Remontas irgi sudėtingesnis.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 16:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
nu ir ash manau kad Xm geriau palik jo savininkui :) imk xsiusha geriau ;)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 17:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Berlingas rašė:
Sveiki,
Šiuo metu ieškausi dyzelinio universalo. Tarp svarstomų variantų ir Citrinos XM bei Xantia. Na ir man kaip neturėjusiam Citrinos, Labai idomu jų remonto aspektai. O ypač finansinė pusė. Sakykit ar perkat kas kada nors naujus hidrosiurblius, sferas, reguliavimo vožtuvus? Kokios naujų šių detalių kainos? Ar vis dėl to jos tokios brangios, kad net niekas naujų neperka? Ar restauruojamos? Jei taip kokios to kainos?
Kokios dar priežastys pirkimui/nepirkimui minėtų modelių?
Egzotiškų auto nebijau - visada namų autoūkyje yra kažkas neįprasto. Esmė ar nebrangus Citrinukas gali atlikt "kasdieninės mašinos" funkciją pakankamai gerai, ar vis dėlto reikėtų nusiteikt pakankamai dažnoms problemoms ir bėdoms, kai tenka galvot, su kuo į darbą nuvažiuot.

Pats atsakei i savo klausima ,-egzotisku auto nebijau-,tai viskas gerai,as uz xantia,nors nebrokiju ir xm

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 18:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Berlingas rašė:
Sakykit ar perkat kas kada nors naujus hidrosiurblius, sferas, reguliavimo vožtuvus? Kokios naujų šių detalių kainos?.

Čia tai geras :D :D :D
Siurblys aštuonias štukas naujas kainuoja gi :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 18:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Berlingas rašė:
Sveiki,
Šiuo metu ieškausi dyzelinio universalo. Tarp svarstomų variantų ir Citrinos XM bei Xantia. Na ir man kaip neturėjusiam Citrinos, Labai idomu jų remonto aspektai. O ypač finansinė pusė. Sakykit ar perkat kas kada nors naujus hidrosiurblius, sferas, reguliavimo vožtuvus? Kokios naujų šių detalių kainos? Ar vis dėl to jos tokios brangios, kad net niekas naujų neperka? Ar restauruojamos? Jei taip kokios to kainos?
Kokios dar priežastys pirkimui/nepirkimui minėtų modelių?
Egzotiškų auto nebijau - visada namų autoūkyje yra kažkas neįprasto. Esmė ar nebrangus Citrinukas gali atlikt "kasdieninės mašinos" funkciją pakankamai gerai, ar vis dėlto reikėtų nusiteikt pakankamai dažnoms problemoms ir bėdoms, kai tenka galvot, su kuo į darbą nuvažiuot.

Jei tvarkinga hidraulika tai kainuoja sakyciau simboliskai,tik reguliarus aptarnavimas, sferu pildymas,hidraulikos plovimas...Jei netvarkinga tada DAUG. Xmó neieskok, nusipirkes keiksiesi kaip velnias, nes tvarkingo cia nenupirksi,o tie kurie tokie yra kainuoja apie 10 000lt ir daugiau, manau kasdieniam naudojimui netinka tokios masinos, o visa kita kaip ir eilineje spyruoklineje masinoje,traukes,sarnyrai,stabilizatorius,sailenblokai ir t.t.....

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2011, 21:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
:drunk: keista kad proffanas zegnojasi nuo xmu :D , zmones dar bxus prikelineja o yra ir tokiu kas net perka.... o mane XM veza :appl: :appl: :appl: dar nenuvyle , siulyciau pries perkant paziuret is duobes, koks vaizdelis i visus mazgus, kiek tepaliuko jie praleidzia, kaip hidraulika :lol:,jei lhmas prasisunkia reiktu tokiais nesizavet, o susizavejus rinktis su 2,1d arba 2,1td varikliais. gero pasirinkimo 8)

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2011, 22:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aš nesižegnoju nuo XMų, kaip ir bet kuris senas XM juzeris... Mes dar ilgai niekuo kitu nevažinėsime. Bet mes visomis įmanomomis priemonėmis atbaidinėsime ir žmogus, įsigeidusius darbui XMo, ypač Break.

Paprasčiausiai mes, XMų juzeriai, žinome, KIEK kainuoja iš nupirkto šroto padaryti MAŠINĄ, ir esame tikri, kad nusipirkus kažkokį šrotą papigiaj darbui- iš jo MAŠINA daroma nebus, nes per brangu. Vadinasi, iš šroto bus neišlendama- ne tas išlįs, tai anas. Darbui laiko nebeliks.
O jei nupirkta Break, t.y. universalo versija... Šrotas- antri namai :) .

Nu, sėkmės mėgėjams. Lig šiol, neskaitant savųjų, važiavau tik su dviem Breakais, kurie išlipo už opelinės Schrott Total klasės ribų, bet jie neparduodami ;) . Kiti tik šiaip, anot savininkų, vadinosi "giaras mašynas"...


Darsyk pasikartosiu, temos sukūrėjui: nepirk XMo. Juolab Break (universalo). Jei gyvenime nesigailėjai nei vedybų, nei darbo, nei uošvienės- pasigailėsi nors jau nusipirkęs XMą ;) .

Kaip darbinė mašina, iš citrų idealu būtų Xantia Break 1.9TD. Arba, jei poreikiai talpai kiek mažesni, gal tiktų ir ZX Break su tuo pačiu varikliu. Kaip darbinę/krovininę lengvąją mašiną vargu ar drįsčiau ką kito rekomenduoti...
Aišku, yra ir Berlingo bei jo klasė, bet apie juos tegu kiti pasakoja.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2011, 09:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 10 2006, 10:03
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
Na gal biški neaiškiai parašiau. Mašinos paskirtis - važinėt į darbą, ir kartais pavėžint nemažą šunėką iki pasilakstymo vietos.
XM break'as būtent labiausiai ir žavi - jis nėra toks visai mažas. Ir nu toks nu labai savotiškas. Žmona vairuoja SAAb 9-3 - nu tas tai toks kaip lėktuvas dizaino. Ale pastačius šalia XM tai jis išvis kaip skraidanti lėkštė.
Tai va ir galvoju - verta prasidėt su juo ar nelabai

_________________
+37061049433


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2011, 10:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu tai gi lyg ir paaiškino tamstai, kas prie ko :) Aš esu vienas turbūt iš nedaugelio kuris dar nuo 2000 esu su vienu ir tuo pačiu ksemu, tiesa heču. Nu patinka jis man ir tuom viskas baigta - kiek į jį sudėjau pinigų niekada neskaičiavau ir neskaičiuosiu, pofigu man. Parduoti jo jau niekada matomai neparduosiu, nebent sudaužysiu ir į šrotą priduosiu tfu tfu tfu... :roll:
Bet turiu pašonėje gyvą pavyzdį, kaip jau 4 metus yra juzinamas xm break'as nedarant jam beveik nieko - jis buvo pradžioj beveik šrotas, po to tapo šrotu, po to uber šrotu bet vis dar važiuoja. Tiesa myža visais įmanomais skysčiais, kyla ilgai, sėda greitai, važiuoja pokiečiai, beveik netraukia bet tamstos įvardintas funkcijas atliktų puikiai :)
Tėvuko bx'as kurį jis jau norėjo išmesti prieš du metus, lygiai tokioje pačioje situacijoje - bet vis dar per kauno pusnis ir duobes tėvuką iki darbo ir parduotuvės nuveža užtikrintai. Ai nu tiesa bagažniko dangtis nukrito syki - bet ar čia bėda :D
Taip kad viskas nuo paties tepriklauso - jei nemėgsti su tech. netvarkingom mašinom važinėti ir už technička litų mokėti - su xm'u turėsi pradžioje daug išlaidų (~3-8kLT), paskui važiuos. Bet jei nejauti xm breikui begalinės meilės ir ieškai mašinos kuria važinėti "apsimoka" tai užvis gal citrus ratu apeik, arba bent jau ksiuška kuo tvarkingesnę imk. Suprask tik tiek, kad hidrocitrų vertės labai mažos, todėl jei sukišį į jį pinigus, jų jau niekada neatgausi - čia tau ne audi 100 :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2011, 10:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 10 2006, 10:03
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
O galima konkrečiau, ką ten remontuot už tuos 3000-8000 lt???? iš ko čia tokia suma susidaro?

_________________
+37061049433


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2011, 20:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
konkrečiau negalima, nes labai daug rašymo.

mano pavyzdys kuo puikiausias: nupirkta xantija užpernai, benzas 1.6i už 1400 lt. kilnojosi puikiai, po hyundajaus pasirodė kaip dievo kūrinys.

per tuos dvejus metus įvairiems remontams (svirčių guoliai, ratų guoliai, vairo kryžmė, galiniai stabdžių diskai, dabar jau ir nauji priekiniai bagažinėje laukia, lhm keitimas, hidraulikos valymas, plovimas, rankinio trosų keitimai ir kitokia visokia smulki fignia) išleidau jau 3200 lt. ir mašina vistiek grynas laužas, variklis pūliuoja ir nerandu galų atvirai sakant - užpypino iki negalėjimo, keikiuos kaip koks batsiuvys. dar va nustipo abs daviklis :) smulkesnių elektrinių nesąmonių neskaičiuoju, nes su jomis pats susitvarkau.

prisižadėjau nepirkti hidrocitro. nors, nžn ar liksiu ištikimas savo tokiems pasakymams :doom:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2011, 21:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Berlingas rašė:
O galima konkrečiau, ką ten remontuot už tuos 3000-8000 lt???? iš ko čia tokia suma susidaro?


Konkrečiau negalima - skaičiuok paC, vien pripūsti/patikrinti visas sferas, išplauti sistemą, aukščio korektorius, pakeisti aušalą, LHM'ą tepalą, diržus, žvakes...nu dar mažai?
gerai toliau išgaudyti visus skysčių prasisunkimus - ar bent prikerpi kiek kainuos pakeisti pvz. galinį alkūnės salniką, o dar šlapiuojanti vairo kolonėlė, salerką praleidžiantis kuro siurblys, galinių šakių guoliai, o jau apie tokias smulkmenas kaip šarnyrai, st. diskai, reaktyvinės traukutės nė nekalbu :) O jei dar viską darysi servisuose tai užvis :labas:
Kiek punktų susiją su hidrocitru atsirinksi pats, kad šie punktai neliečia ksiušos tikrai nesakau - bet šiek tiek mažesnė tikimybė tiesiog. O "ledinį" ksemą breiką už pora štukių tikrai nupirksi beveik su visa mano išvardinta puokšte plius dar magaryčiom :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007