WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Nusėdusio XMo kilimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=23675 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Pestysis [ Vas 15 2011, 12:00 ] |
Pranešimo tema: | Nusėdusio XMo kilimas |
Netyčiom bekylant galui spustelėjau stabdžių pedalą. Ir nustojo kilti. Atleidus vėl kyla. Taip šuoliukais galima kelti. Klaušimas: ar taip turi būti, ar tiesiog slėgio kokio neužtenka ir viską nuo galinių hidrocilindrų nusiurbia stabdžiai? Čia kaip ir negedimas (nėra ko stabdyti kai stojasi ![]() Kaip pas jus XM`uose? |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 15 2011, 12:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Rytinis pasistojimas |
BXas prie šalčių irgi nekildavo stabdžių pedalą užspaudus. Arba kildavo, bet lėtai ir ilgai. |
Autorius: | ukw [ Vas 15 2011, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Rytinis pasistojimas |
tai kad ir negali kilti. kodėl jūs galvojat rankinis pas citroeną padarytas priekiniams ratams. |
Autorius: | proffanas [ Vas 15 2011, 13:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Rytinis pasistojimas |
Nekilimo priežastys kelios, pati paprasčiausia- kad nuspaudus stabdį užspaudžiami galiniai diskai, ir jie neleidžia ratams prasisukti (kylant mašinai, galiniai ratai privalo prasisukti, nes pritvirtinti prie svirties, ir kylant kinta ratų bazė). Bet stabdymo jėga ten ne žvėriška, todėl ilgiau (10-20sek) palaikius nuspaustą stabdį, galas visvien turi tęsti kilimą ir neatleidus stabdžio. Su tipišku girgždėjimu, kai nugalimas kaladėlių/diskų pasipriešinimas. Kitos priežastys, kur kas rimtesnės- strošnai drenuoja stabdžių kranas, ir/arba hidrosiurblys tedirba keliolika/keliasdešimt procentų pajėgumo. Tokiu atveju laikyti stabdį gali ir iki pavasario, o mašina visvien nekils, kol stabdžio neatleisi. Jei ir su nuspaustu stabdžiu mašina ima kilti, bet tik po poros minučių- gali būti kaltais tiek drenas, tiek ir smarkiai užorinti galiniai suportai. |
Autorius: | Saulynas [ Vas 15 2011, 13:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: Rytinis pasistojimas |
Pestysis rašė: Netyčiom bekylant galui spustelėjau stabdžių pedalą. Ir nustojo kilti. Atleidus vėl kyla. Taip šuoliukais galima kelti. Klaušimas: ar taip turi būti, ar tiesiog slėgio kokio neužtenka ir viską nuo galinių hidrocilindrų nusiurbia stabdžiai? Čia kaip ir negedimas (nėra ko stabdyti kai stojasi ![]() Kaip pas jus XM`uose? Tema pamacius dviprasmisku klausimu kyla ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Pestysis [ Vas 17 2011, 08:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Rytinis pasistojimas |
Taip, pagal proffano atsakymus testus galima daryti citrinos ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 17 2011, 09:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Toje žaliakraujėje hidraulikoje viskas tarpusavyje susiję, todėl bet kuri problema gali turėti ne vieną priežastį. Net ir turint po nosimi mašiną, matant visus bugus, ne visada pavyksta iškart atspėti pagrindinį negalavimą. Tenka besti manometrą ![]() ![]() Todėl ir tenka leistis į tokius aprašymus "gal tas, o gal anas", pusė iš kurių skaitytojui gal nė nesuprantami. Nu bet jei paklausta- atsakysim, ir kuo nuodugniau, kad paskui nebūtų "ko iškart nesakei"... |
Autorius: | Pestysis [ Vas 17 2011, 10:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Tas susiejimas tai nervina truputį- vos siurblio nenusipirkau naujo, bet nereikėjo- papildžius centrinę sferą, taip pat sutvarkius stabdžius gale per šalčius dar kartais slėgis krenta sistemoje, bet jau trumpam ir retai. O būdavo, kad važiuoti neidavo- reikdavo palaukti, kol įšils. Siurblys kaip ir dirbti pradėjo, nors jam niekas nedaryta.... Sklinda gandas, xados, skirtas vairo stiprintuvui, padeda hidraulikai. XM reikia dviejų bonkių, o tai jau ~100 LT Tanagros kainomis, arba siurblys kitas. Verta ar neverta profilaktiškai atgaivinti hidrauliką su XADOS? |
Autorius: | proffanas [ Vas 17 2011, 10:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
O čia tiesus kelias į viewtopic.php?f=39&t=6524 Mano galva, jei sistema švari, prieš žiemą (šalčius) verta bet kokiu atveju. |
Autorius: | Pestysis [ Vas 19 2011, 08:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Gaila, kad tik iki metų pagerėja. Bet kaina metams važinėti su gera hidraulika už nedidelę kainą yra gėris ![]() Nekuriant kitos temos, dar klausimėlis: atlikus proffrano testą, paaiškėjo, kad nuspaudus stabdį, kilimas nustoja tik kelioms sekundėms, bet vistiek kyla. Atleidus stabdį, smagiau kyla. Bet yra gale nedidelė bėda- važiuojant atbuliniu, pasėda galas nemažai, ne iki galo, bet pasėda. Taip važiuojant į priekį, stovint, viskas tvarkoje, bet parkuojantis kai atstumas atgal važiavimo keli metrai, tai galas nukrenta. Gale kol kas sferų netikrinau, o ir kurias tikrinti- ties amortikais, galinę hidroaktyvo? O gal abratkę žiūrėti iš galinių hidrocilindrų? |
Autorius: | Pole [ Vas 20 2011, 15:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Turėtų būt atvirkščiai, galas kilstelt kai duodi atbulas ![]() |
Autorius: | Pestysis [ Vas 20 2011, 18:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Stabdžiai labai geri, TA pagyrė ![]() Rieda lengvai. |
Autorius: | proffanas [ Vas 23 2011, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Pestysis rašė: Bet yra gale nedidelė bėda- važiuojant atbuliniu, pasėda galas nemažai, ne iki galo, bet pasėda. Taip važiuojant į priekį, stovint, viskas tvarkoje, bet parkuojantis kai atstumas atgal važiavimo keli metrai, tai galas nukrenta. Galiniai suportai, rašei, nuorinti?... ![]() ![]() Jei gale dar ir smarkiai dunksi, pasitikrink ir mechaninio gedimo tikimybę: galbūt, išplyšę galinio tilto pagalvės. Jei lįsti į dar mažiau tikėtinus pokštus, pasitikrink centrinę (būtent centrinę/akumuliacinę, o ne ratų) sferą, ir susitvarkyk galinį aukščio korektorių. Tiek išplauk vidurius, tiek pasikeisk tą bronzinę ašelės įvorę ties korektoriumi. Kitos tokio mašinos elgesio priežastys jei ir egzistuoja, jos man nežinomos. Pagal tą kilimo testą drąsiai spėju, kad stabdžių kranas normos ribose, o galo kritinėjimo daugiau niekas negali įtakoti. Ratų sferos šiuo klausimu visiškai ne prie ko. |
Autorius: | Pestysis [ Vas 24 2011, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Nyu blyn nuorinti, lyg ir klausinėjau čia apie stabdžius, kai pakeista buvo diskai, kaladės, taip toliau, bet ne citrinų servisas "nesulaukė" žaliojo kraujo į galinius stabdžius. Nuvažiavau į citrinas pažystantį servisiuką, tai bėgo iš karto švarus šviežias LHM, ir užspaudus stabdį rato neina pasukti, beto TA praėjo ir stabdžiam jokių priekaištų. Su užorintais taip įmanoma? Pakeitus stabdžių kraną, mašina dar vis kartais sugalvoja pasikilnoti sankryžose, bet nežymiai ir laaaabaaaii retai. Garsų jokių nėra nei kylant nei leidžiantis, bent jau salone nesigirdi ![]() Apie kurią centrinę sferą kalbi? Jei ta, kur LHM ateina nuo siurblio, priekyje per vidurį, tai ta užpildyta. Dar netikrinau hidroaktyvo sferų nei gale nei priekyje, taip pat dar netikrinta ta kur 3 vamzdeliai priekyje sfera. Tai kurią? ![]() Gal naudinga patikrinti pagal tą testą dėl pašokimo, kai duris atidarai ar kokį kitą? ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 24 2011, 13:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusėdusio XMo kilimas |
Centrinė užpildyta. Stabdžiai nuorinti. Tiltas vietoje. Stabdžių kranas pakeistas. Vadinasi, galas pas tave nė nešokinėja. ![]() Jei entuziazmas gaudyti šį bugą dar neišblėso, pasitikrink/užsipildyk tąją sferą "su trim vamzdeliais" (neatkreipiau iškart dėmesio, kad šnekama apie Diravį ![]() ![]() Prie progos visvien padaryk, kaip jau rašiau: prieš važiuodamas atbulas, atleisk stabdį ant 20sek, ir tik po to judėk atbulas. Ir pasižiūrėk, ar tebebus tas smuktelėjimas. Jei visgi bus, pildyti teks visas sferas, ir grįšim prie stabdžių nuorinimo, bei hidrosiurblio oro gaudymo. Stebuklų nebūna. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |