WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantia. Saltis. Sunkus vairas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=23710
Puslapis 12

Autorius:  Raimis.P [ Vas 18 2011, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Sveiki.

Taigi atejus salciams pastebimas toks reiskinys:

Uzkuri masina. Pakyla per 20-30 sekundziu. Taciau jei megini vaira pasukti tai atrodo kad kaz kas per nakti vairo stiprintuva isoperavo. Pasilus 5 minutes, leciau sukant vairas sukasi lengvai. Taciau staigiau sukteli vaira ir jis staigiai sukieteja. Po kokiu 10-15 minuciu viskas susitvarko ir vairas sukiojasi lengvai. LHM keistas pries pusmeti. Vasara tokiu problemu nebuna.

Gal kas zinote i ka reiktu is pradziu demesi atkreipti? Nuo ko pradeti remonta? Ar siap kokiu patarimu turite?

Autorius:  Ori0n [ Vas 18 2011, 21:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Pašalus STOP šviesdavo ~20s panašiai laiko iki stiprintuvo atsigavimo. Buvo trūkusi LHM paėmimo šlanga ties siurbliu ir varvėjo prie išeinančio vamzdelio, sunkėsi palyginus nedaug... jei siurblys viršuje lengva ir greita viską sutvarkyt. Dabar STOP gęsta po 5s vairo stiprintuvo nebepasigendu :D nors simptomai žyyymiai ilgiau reiškiasi siūlau šiuos dalykus vis tiek pasižiūrėti ;)

Autorius:  Saulynas [ Vas 18 2011, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Papilkit LHM,o ant sniego,ryta paziurekit,rasit kristaliukus,taip kad nera jis labai atsparus salciui, o vairo kolonele tai gelezis-pasala kur prie sieneliu-tai tik mano nuomone.Vairas ir pas mane buna sunkus keleta minuciu,bet as neimu i galva ,vasara to nebuna :D

Autorius:  Pole [ Vas 18 2011, 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

LHM'as savo savybių nekeičia berods iki -60C, jokie kristaliukai jame nesusidaro. Vairo sunkumas, požymis kad trūksta srauto vairo stiprintuvui. Būtent srauto, o ne slėgio kaip daugelis mano. O srauto trūksta todėl, kad prie šalčio metalas kaip žinia traukiasi, gyvenimo mačiusiam siurbliui matomai atsiranda nesandarumai plundžeriuose ir jis jau nebesugeba kočioti taip kaip naujas. Kai pašyla, o pašyla jis gana greitai, atsiradę laisvumai išnyksta ir jis kočioja pakankamai gerai. Prie to paties šalčio padidėja ir nuotekiai į abratke per visus hidraulikos mazgus dėl tos pačios priežasties, o tai dar labiau išaugina poreikį srautui - tad siurbliui dar sunkaiu jį užtikrinti. Ką daryti? bėgti pirkti kitą seną bet gerą siurblį? Ne nemanau kad tai padės - visi jie jau vienodi :lol: Aš asmeniškai profilaktiškai įvarau Xado dozę prieš žiemą, tik su sąlyga kad sistema švari! (ne lhm'as neseniai keistas, bet būtent sistema švari). Padėdavo visada ir žiema netekdavo kankintis su vairu, tiesa šią žiemą to nepadariau tai dabar kartais jaučiu vairo pakietėjimą, bet pas mane dar ir skirstytuvas stovi tai jis irgi prie šalčių gerokai knisa prota.

Autorius:  Raimis.P [ Vas 18 2011, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

O pas Xantijas yra srautu skirstytuvas? Kiek suprantu stapdziu kranas yra. O gal blogai suprantu???

Autorius:  Citrusas [ Vas 18 2011, 22:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

iki ~1995 metu buvo srautu skirstytuvas ir xantijoj

Autorius:  Kostas [ Vas 19 2011, 01:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Pas mane irgi sunkiai sukasi kelias minutes.Lhm nuliovas.Nebekreipiu dėmesio...

Autorius:  POWER [ Vas 19 2011, 08:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Kai tokie salciai, ir pas mane "uzkuriau ir nuvaziavau" pamirsk...
Dar iki minus keliu laipsniu, principe, uzkuriai, apsisukai aiksteleje, ir vaziuoji, jau kyla.
Dabar, kai -15 ir daugiau, daroma taip:
Uzkuri, iskart tik ranku jegos pagalba sunkiai susuki vaira i kuria nors krastine padeti. Vairo nepaleidi. Pradeda "kalent" srauto skirstytuvas (?)-tai pozymis, kad siurblys "pagavo" ir leeetai pradeda kociot. Vairo nepaleidi. Jei paleisi is fiksuotos padeties, kalent nustos, birbinsi ti sildymui variklio. Tai va..lauki, po kokios minutes gesta STOP. Jei jau pradesi vaziuot, padarysi klaida, dar per anksti, po kokio km kito, vel uzsidegs STOP, velreikes stot, gaudyt vairu padeti, kol prades siurblys srauta varinet. Tai va,birbini, lauki. Surukai cigarete. Pajauti gale lengva "hidraulini" sudrebejima per vaziuokle, tai signalas, kad viskas eina i gera puse. Dar lauki uzfiksaves vaira keleta minuciu. Gali pradet vaziuot, bet dar yra tikimybe, kad pradejus vaziuot vis dar uzsidegs stop. Todel, laiko turint geriau daryt taip, po mineto cigaretes surukymo, dar kokias3-5 min.pasisldyt uzfiksavus vaira padety minetoje. Gesinti. Gryzti po 5 min, uzvesti, ir turetu jau "kalenti" pradeti bet kurioje vairo padety, netgi vaziuojant tiesiai ir prie dideliu apsuku. Tad vaziuoji i kelia, ir po keliu km auto pasikelia. Stai kaip paprasta...:)
Rudeni paluti korektoriai ir filtrai. Tereiks tik pakeisti siurbli pavasari, ir kita ziema viso sito jau nebus..:)

Autorius:  Raimis.P [ Vas 19 2011, 18:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Tai siulote man i ta vairo sunkuma demesio nekreipti??? Ar vis de to meginti ieskoti kame reples.

Autorius:  POWER [ Vas 19 2011, 18:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Reples yra arktiniame saltyje, kuris pastarasias kelias savaites kamuoja lietuva. pakentek dar 10 d., ir problema pati issispres iki kitos ziemos.

Autorius:  Raimis.P [ Vas 20 2011, 11:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Na nejau siaures salyse (skandinavija) nera Xantiju? Ar Siaures salyse Xantijos naudotojai nekreipdavo demesio i tokias problemas?

Teisybes POWER tavo zodziuose tikrai yra, saltis praeis dings ir problemos. Bet noriu jei tik imanoma tas problaemas pasalinti ir kad jos nebutu ir saltu metu laiku.

Autorius:  Pole [ Vas 20 2011, 15:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Raimis.P, principe ksiušai dar gali bandyt išgydit šita bėdą. Teks ieškot geresnio siurblio, bet prieš tai turėsi įsitikinti kad šaltyje kaltas būtent jis, o ne nuotekiai iš kitų mazgų. Pasitikrink ar upeliu nežliaugia st. kranas arba HA kietumo reguliatoriai, ar nėra pernelyg didelio srauto abratkėse iš hidrocilindrų, ir jei pasirodys kad grįžtamo srauto kiekis +- normalus, tuomet ieškok geriau kočiojančio siurblio. Ksiušai gal dar pavyks rasti :roll: Nu bent jau kol rasi išmoksi užsimerkęs jį pakeisti :lol:

Poweri :appl: , respekts tsakant - labai vaizdus dvėsusios ksemo hdraulikos veikimo aprašymas šaltyje. Bijau siurblį pakeist nepakaks, nu bet gal :roll:

Autorius:  POWER [ Vas 20 2011, 16:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Eeee, nepainiokit savoku...:)
Ne dvesusios ksemo hidraulikos, o Ksemo dvesencio hidraulinio siurblio...:)
Pakaks, pakaks...ne pirms karts..., siurbli pakeiti, ir toliau kelyje..;)

Autorius:  Pole [ Vas 20 2011, 17:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

Nu aš irgi ne pirma dien su žaliakrauju ir jau biski žinau kas ir kaip ir dėl ko :wink: Bet čia ne apie tai...

Autorius:  Mazvis [ Vas 20 2011, 19:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia. Saltis. Sunkus vairas.

jei jus baiminates kad cia minute neveikia stiprintuvas ar stop dega 40s, tai cia dar lb gerai, as pvz su savo xantija prie tokiu salciu net nevaziuoju, nes turbut tiek stabdziu kranas tiek siurblys jau mire, nes ryte prie -15 turi koki 15min minimum laukt kol slegis sukyla, kol pakyla vaziuokle pati, stabdzius paspaudus dega stop lempute ir stabdo labai paveluotai, zodziu, jei laukiat kelias minutes tai neimkit i galva, ne nauja masina juk

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/