WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 16:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 04 2013, 21:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 04 2013, 20:44
Pranešimai: 10
sveiki. nusipirkau 99m xantia ir pas ja kietas galas. uzkurus priekis pakyla labai greitai o galas palyginus letai, jei pasirinkta normali padetis. jei auksciausia tiek priekis tiek galas kyla greit. priekis minkstas kaip priklaiso, o galas kietas. gale yra keturios pusles. kaip issprest kietumo problema? cia skaiciau kad kietumo problema ne vien nuo zaliu pusliu priklauso, tai net nezinau nuo ko pradet, nes ir as ir masina prancuzijoj, o cia pas meistrus be sirdies lasu gali nevaziuot. lauzynuose pilna xantiu, bet kaip zinot kokias dalis pirkt ir ar jos geros? aciu iskart


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2013, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Mašina su Hidroaktyvu, taigi už kietumą gale gali būti atsakingos tiek ratų sferos, tiek HA sfera, tiek neveikiantis HA vožtuvas. Pirmiausiai vistiek patariu pasitikrinti sferas - jei prancūzai užsiima jų tikrinimu. Pildyti senas vargu ar pildys, bet į naujas galima pasikeisti ir jos nėra labai brangios, tikriausiai pigesnės, nei Lietuvoje. Aišku, kainuos daugiau už darbą, bet jis nesunkus ir greitas (tik kad specifinis, reikalaujantis žinių), tad pagal valandinį brangu nebus.
Iš šroto pirkti sferas galima nebent nuo vis dar važiuojančios mašinos, jei gali pamaigyt ir pamatyt, kad tikrai minkšta mašina.
Jei sferos tvarkoj, tada toliau HA vožtuvo tikrinimas. Tas vožtuvas dažniausiai nedirba, nes negauna normalaus maitinimo, taigi pirmiausia žiūrėti jungtis ir ar jį pasiekia maitinimas. Jeigu pasiekia, tuomet problemos viduje, bet vėlgi, prancūzai to vožtuvo neardys, o pasiūlys naują. Galbūt pavyks įkalbint įdėt naudotą, jeigu kokiam kaimo servisiuke.

Dar dėl kietumo gali būti kalti galinių šakių guoliai, bet tuomet ratai jau būtų megaišklišę arba jei automobilis labai ilgai nenaudotas ir jie pripuvę. Todėl čia mažai tikėtinas atvejis. Jei visgi papultų, Lietuvoje remontas kainuoja 300-700Lt su dalimis. Pas jumis bus baisu, bet bent galima guostis, kad gal prancūzai mokės jį gerai atlikti, nes tų guolių reguliavimas labai jautrus remonto ilgalaikiškumui.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2013, 12:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 04 2013, 20:44
Pranešimai: 10
Prancuzijoj viena sfera 120€ Tou trapu kai masina kainavo 300€ tai kazkaip nekyla ranka tiek moket ar priekines sferos tinka galui or ar jas tiesiog atsukus nepasileis us Ju niekas?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2013, 12:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
ziuziu rašė:
Prancuzijoj viena sfera 120€ Tou trapu kai masina kainavo 300€ tai kazkaip nekyla ranka tiek moket ar priekines sferos tinka galui or ar jas tiesiog atsukus nepasileis us Ju niekas?

Nepasileis ,jei viska darysi tam tikra tvarka,matau turi laiko ,tai paskaitinek ,forume info daugiau nei reikia,kartot ta pati po šimta kart kazkaip ranka nekyla

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2013, 12:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
ziuziu rašė:
Prancuzijoj viena sfera 120€ Tou trapu kai masina kainavo 300€ tai kazkaip nekyla ranka tiek moket ar priekines sferos tinka galui or ar jas tiesiog atsukus nepasileis us Ju niekas?

Nepasileis ,jei viska darysi tam tikra tvarka,matau turi laiko ,tai paskaitinek ,forume info daugiau nei reikia,kartot ta pati po šimta kart kazkaip ranka nekyla

Reikia slėgį nusileisti ir tada galima atsukti. Kaiip nuleisti slėgį, kolega iš Prancūzijos ras forume per paiešką :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 38 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007