Mašina su Hidroaktyvu, taigi už kietumą gale gali būti atsakingos tiek ratų sferos, tiek HA sfera, tiek neveikiantis HA vožtuvas. Pirmiausiai vistiek patariu pasitikrinti sferas - jei prancūzai užsiima jų tikrinimu. Pildyti senas vargu ar pildys, bet į naujas galima pasikeisti ir jos nėra labai brangios, tikriausiai pigesnės, nei Lietuvoje. Aišku, kainuos daugiau už darbą, bet jis nesunkus ir greitas (tik kad specifinis, reikalaujantis žinių), tad pagal valandinį brangu nebus. Iš šroto pirkti sferas galima nebent nuo vis dar važiuojančios mašinos, jei gali pamaigyt ir pamatyt, kad tikrai minkšta mašina. Jei sferos tvarkoj, tada toliau HA vožtuvo tikrinimas. Tas vožtuvas dažniausiai nedirba, nes negauna normalaus maitinimo, taigi pirmiausia žiūrėti jungtis ir ar jį pasiekia maitinimas. Jeigu pasiekia, tuomet problemos viduje, bet vėlgi, prancūzai to vožtuvo neardys, o pasiūlys naują. Galbūt pavyks įkalbint įdėt naudotą, jeigu kokiam kaimo servisiuke.
Dar dėl kietumo gali būti kalti galinių šakių guoliai, bet tuomet ratai jau būtų megaišklišę arba jei automobilis labai ilgai nenaudotas ir jie pripuvę. Todėl čia mažai tikėtinas atvejis. Jei visgi papultų, Lietuvoje remontas kainuoja 300-700Lt su dalimis. Pas jumis bus baisu, bet bent galima guostis, kad gal prancūzai mokės jį gerai atlikti, nes tų guolių reguliavimas labai jautrus remonto ilgalaikiškumui.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|