assembled rašė:
korozijos iš išorės pagraužtą hidrocilindrą lopyti su "skystu metalu", t.y. epoksidine derva su metalo užpildu?
Esminis žodis čia "iš išorės". Gali laisvai, taip daroma netgi aliuminėms antikvarinių variklių galvoms/patrubokams, bet- kiekvieną duobelę teks išvalyti grąžteliu (žinoma, nepergręžiant kiaurai!), o ne "čia biškį patryniau šepečiu, ten čiut brūkštelėjau glaspopieriu". Jei ant pagrindo liks oksidų, metų-dviejų bėgyje visas naujasis lopas nukris, su dalimi po "skystu metalu" per tą laiką papildomai ištrūnyjusio aliumo. Galimai, tuo pačiu ir prakiurs. O jei pagrindas paruoštas normaliai, greičiausiai, lopas laikys ilgiau nei pati detalė.
Jeigu skylė būtų kiauryminė, galima pamiršti bet kokį lopymą, įskaitant virinimą: devaisas nebeveiks. Nepavyks tinkamai supoliruoti hidrocilindro vidaus, o ir ribiniu atveju (važiuojant prisikrovus ligi lubų, ir tuščiomis sferomis), rato smūgio (pvz. į bordiūrą) atveju slėgis hidrocilindre gali pasiekti keturženklius skaičius. Nelaiko net ir virinimas, nešnekant apie epoksidkę.