WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 20:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 08:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki, gal kam teko išbandyti korozijos iš išorės pagraužtą hidrocilindrą lopyti su "skystu metalu", t.y. epoksidine derva su metalo užpildu? Iš esmės, būtų galima bandyti virinti su TIG'u, bet toks užšpakliavimas žymiai paprastesnis, prieš tai gerai išvalius žaizdą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 08:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Čia turi omenyje kiauro cilindro lopymą ar restauravimą, užpildant oksidacijos padarytas duobes?

Daryti neteko nei vieno, tai gal nekompetetinga kažką rašyti, bet mano nuomonė būtų tokia.
Slėgis ten nėra biešenas, bet ir nemenkas - geriau padaryti rimtai, jeigu jau kiaura. Skystas metalas atlaiko juk variklio tepalą, kur slėgis - atsarginis siurblio vožtuvas atkerta ties kažkur 4atm, kai galinėj pakaboj velnias žino kiek (proffano reikia klausti :) ), bet tikrai bent 10kart daugiau. Vien dėl ramybės važinėjant :)

Jei lopoma vien estetikos ir ilgaamžiškumo sumetimais - nėra geras sprendimas taip pat, nes vistiek tai yra klijai - naujo metalo nepriaugini ir nesutvarkai - tik užlipdau skyles kaip špakliumi įlenktą, bet neištiesintą sparną. Reikės tobulai iššveisti ar net išsmėliuoti oksidus ir vistiek gali neprisiklijuoti iki galo tobulai. Liks kavernos arba tiesiog neprilipę plotai dėl nedamuštų oksidų ir toj vietoj vėsesniu oru, šylant LHMui h-cilindre, kažkur tam tarpe gausime rasos tašką :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 18:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
korozijos iš išorės pagraužtą hidrocilindrą lopyti su "skystu metalu", t.y. epoksidine derva su metalo užpildu?
Esminis žodis čia "iš išorės". Gali laisvai, taip daroma netgi aliuminėms antikvarinių variklių galvoms/patrubokams, bet- kiekvieną duobelę teks išvalyti grąžteliu (žinoma, nepergręžiant kiaurai!), o ne "čia biškį patryniau šepečiu, ten čiut brūkštelėjau glaspopieriu". Jei ant pagrindo liks oksidų, metų-dviejų bėgyje visas naujasis lopas nukris, su dalimi po "skystu metalu" per tą laiką papildomai ištrūnyjusio aliumo. Galimai, tuo pačiu ir prakiurs. O jei pagrindas paruoštas normaliai, greičiausiai, lopas laikys ilgiau nei pati detalė.

Jeigu skylė būtų kiauryminė, galima pamiršti bet kokį lopymą, įskaitant virinimą: devaisas nebeveiks. Nepavyks tinkamai supoliruoti hidrocilindro vidaus, o ir ribiniu atveju (važiuojant prisikrovus ligi lubų, ir tuščiomis sferomis), rato smūgio (pvz. į bordiūrą) atveju slėgis hidrocilindre gali pasiekti keturženklius skaičius. Nelaiko net ir virinimas, nešnekant apie epoksidkę.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 22:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū už gan plačius atsakymus. Reikalas tas, kad mano visi turimi galiniai HC gerokai apipuvę, o toks "gydymas" atrodo potencialiai įmanomas. Matyt, reikės pabandyti.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 11:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Jei vaziavimui, tai tas apipuvimas tiek ir tetrukdo, nebent restauruojama? Jauciu, tinkama medziaga pabitumavus, ten laikytu dar ilgiau, negu iki dabar atlaike origale patiekiami pliki. Reik tik pasirinkt tokius, kur duobe matuojant is isores gylmaciu, ji dar nera gilesne uz bet kaip matuojama bendra sieneles stori :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 15:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Man įdomu ar išeina taip padaryti patikimai, o ne vienai žiemai. Ne piniguose esmė, o tame, kad išoriškai apgraužtų HC pilni patvoriai, o naujų iš esmės nėra arba kainuoja daug. Juolab jei užklijavimas ir apsauginis sluoksnis pasirodytų esąs patikimas remontas.

Kas dėl sienelės storio, tai neišvalęs kaip dantistas visų puvėkų, nepamatysi kaip giliai prapuvę, jei nėra kiaura. Juolab jei kiaurumas - viso labo mikroįtrūkimas, gal būt tai esmės neturi, jei viduje pavyktų išvengti tuštumos užpildant kompaundu? Mano kiaurasis egzempliorius ties ten, kur kiauras, santykinai negiliai įpuvęs, žiūrint iš išorės.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 16:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
santykinai negiliai įpuvęs, žiūrint iš išorės.
Na, tai bandyk valyti. Beveik garantuotai, įpusėjęs pamatysi, kad krapštaisi krateryje :) . Tai normalu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 16:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Taip pat genda, kaip ir dantys

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 17:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
proffanas rašė:
assembled rašė:
santykinai negiliai įpuvęs, žiūrint iš išorės.
Na, tai bandyk valyti. Beveik garantuotai, įpusėjęs pamatysi, kad krapštaisi krateryje :) . Tai normalu.

Ką aš ir sakau, iš išorės nedaug, o iš vidaus matosi skylė toje vietoje :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 33 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007