WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 16:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 19:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki,
manau ne man vienam kilo mintis paanalizuoti HA II kietumo reguliatoriaus įmontavimą į << be HA. Mano supratimu, tai leistų turėti jungikliu valdomą (į valdymo specifiką kol kas nesigilinant) dviejų kietumų pakabą. Ar be didelio vamzdyno perdarymo yra dar kokių rimtesnių tokios modifikacijos trukdžių? O gal čia iš viso nesąmonė? Iš pažiūros tai atrodo, kad užtenka įkišti HA kietumo reguliatorių į tarpą tarp aukščio korektoriaus ir hidrocilindrų. Ir, be abejo, reikėtų pagal automobilio svorį parinkti visas dabar jau tris tilto sferas, jų slėgius.

Paulius

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 19:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Paprasciau butu nusipirkti kita citroena su HA ;)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 20:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
ikisti sfera su reguliatorium, pakeisti amortikus, sudeti vamzdzius iki amortiku (ha vamzdis kaip nykstys o ne ha uz piestuka plonesnis). keisti vamzdyna (ne ilgaji), vesti laidus, montuoti skaicelke ir kitus ha daviklius. nieko blatno. 5minutes darbo :D
jajgu norima tai sudeti i bx-pagarba, bet as mieliau pasiimciau duru rankena ir nusisauciau.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 20:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tai paprasta, kaip du pirštus apmyžti... Tereikia a) susirankioti savo mašinos masei tinkamų dydžių bei slėgių sferas b) susiorganizuoti savo mašinos masių proporcijoms (priekiui/galui) tinkamą hidraktyvo kompą c) suinstaliuoti hidraktyvo daviklius: vairui, stabdžiams, posvyriui, gazo pedalui ir t.t., nes be jų kompas nedirbs d) susirasti normalaus stovio vamzdelius, einančius į pakabą (t.y. daug didesnio diametro, nei behidraktyvinėse mašinose; kas automatiškai reiškia ir priekinių atraminių gumų, ir galinių "amortikų" keitimą) e) suinstaliuoti tuos hidraktyvo vožtuvus su visu jų vamzdynu
f) ENJOY! Viskas čia kaip du pirštus...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 23:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
O jei išmetus visą gudrią dalį ir palikus tik rankiniu būdu tiesiogiai valdomus vožtuvus (ten valdymas kiek gudresnis, nei elementarus + padavimas, bet tai išsprendžiama)? Kaip suprantu, reikia tik ("tik"?) įterpti reguliatorių su visa sfera į tarpą tarp aukščio korektoriaus ir hidrocilindrų, kur be HA tėra tik trišakis (na keturšakis gale). Stambesni vamzdeliai ten tam, kad laisviau cirkuliuotų LHM'as "mikštoje" padėtyje, kaip suprantu, bet mažu ir tai išsprendžiama.

P.S. Niekas ir nesako, kad tai yra kaip du pirštus su durų rankena persišauti. Žinau, kad forume esama tikrai gudrių žalio kraujo specialistų, todėl ir bandau iškelti tokią netipinę idėją viešam pasvarstymui. Bent jau man žymiai įdomiau nestandartinės techninės temos, nei pvz. spalvoto dyzelio degustacija, bet čia tik mano asmeninė nuomonė. Smagu, kad nors ir skeptiškai, su ironija, bet vis tik atsiliepia protingi dėdės, kurių daugumą žinučių su malonumu skaitau. Tiesiog siūlau į klausimą pažiūrėti kaip į inžinerinį uždavinį ir pasvarstyti kaip vis tik būtų galima praktiškai realizuoti tokį skirtingų hidropneumatinės sistemos kartų hibridą. Bent iš pažiūros, tai nėra neįmanoma. Pvz. berods deimantukas į BX yra inkrustavęs antisink'ą, kas, tikriausiai, irgi nėra 5min. darbas.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 05:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
antisinkas tai keliu vamzdeliu dadejimas.... jau baigiu atmintinai juos perkast :D (daug tenka vamzdeliu keist). nu ha is esmes-taip-pliuso padavimas. tik ta pliusa kai paduosi pats tai turesi kita rezima tik yra arba nera. kai tai valdo kompas-kam butini skaicelke, gazo daviklis, vairo daviklis. beto kotais man persasi mintis kad jajgu jau dedi kompa tai tokio algoritmo nebus bxui (supratau kad deti galvojama i bx?) nes masinos ilgis skiriasi...
na o jajgu deti tik kad ideti tai bus arba mazgote arba volvagenas.... MANO NUOMONE.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 08:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Viskas yra įmanoma tik kiek laiko ,pastangų ir nervų,galų gale litų,turėjau aš mintį iš savo breako daryt activą :) bet tai kolkas ir lieka tik projektas 8) ir aišku ne šitam aparatui

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 08:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dominykas rašė:
<..> nu ha is esmes-taip-pliuso padavimas. tik ta pliusa kai paduosi pats tai turesi kita rezima tik yra arba nera. <..>

Būtent tokia ir yra mintis. Dėti aš niekur nieko nepuolu, man įdomu kaip paprasčiausiai galima padaryti rankiniu būdu valdomą minkštą/kietą pakabą. Juk pakietint pakabą galima parinkus sferas su mažais žikleriais ir atitinkamu slėgiu, storesnį stabilniką; paminkštini parinkus su dideliais žikleriais/juo gręžiant. O čia būtų 2in1, tik be automatinio junginėjimosi tarp režimų, koks yra su pilnu HA.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 09:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Jeigu tau nereikia kompo, tada lieka tik šie punktai
proffanas rašė:
a) susirankioti savo mašinos masei tinkamų dydžių bei slėgių sferas d) susirasti normalaus stovio vamzdelius, einančius į pakabą (t.y. daug didesnio diametro, nei behidraktyvinėse mašinose; kas automatiškai reiškia ir priekinių atraminių gumų, ir galinių "amortikų" keitimą) e) suinstaliuoti tuos hidraktyvo vožtuvus su visu jų vamzdynu
f) ENJOY! Viskas čia kaip du pirštus...

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 12:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Is esmes jei viska sumest be kompo tai iseina kaip pirmos kartos HA kur ejo tik i xm...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 17:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Žinau, kad forume esama tikrai gudrių žalio kraujo specialistų, todėl ir bandau iškelti tokią netipinę idėją viešam pasvarstymui.
Specialistų atsakymas vienas- neprasidėk, jei tai standartinė mašina. Įmanoma, bet užsiknisi, ir detalės bei darbas kainuos daugiau, nei pasiimti dvi kitas tokias pat mašinas su hidraktyvu.

Jei visgi mąstai tokį pribumbasą suinstaliuoti ten, kur jo niekada nebuvo (pvz. į BX, GS ar DS), užsiknisi tuo labiau. Užsiknisimas prasidės jau nuo bandymo surasti vietą hidraktyvinių sferų talpinimui; tęsiant per "amortikų" tiuningą, pritaikant jiems storesnių vamzdelių štucerius, rankiojant/išvedžiojant papildomą vamzdyną, etc.

Jei susiaurinti užduotį- jei nori tik standartinio BXo važiuoklei tam tikrais momentais suteikti kietumo- tai jau atskira, visiškai nenagrinėta tema, ir ją dar galima pasvarstyti. Galbūt, tai ir įmanoma, neperkeliant viso HA. Bet, pakol klausimo formuluotė ne tokia, nesitikėk apmąstymų kitais klausimais :)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 17:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
proffanas rašė:
Jei susiaurinti užduotį- jei nori tik standartinio BXo važiuoklei tam tikrais momentais suteikti kietumo- tai jau atskira, visiškai nenagrinėta tema, ir ją dar galima pasvarstyti. Galbūt, tai ir įmanoma, neperkeliant viso HA. Bet, pakol klausimo formuluotė ne tokia, nesitikėk apmąstymų kitais klausimais :)

Būtent tokia ir yra mintis, tik iš pat pradžių nepabrėžiau, kad kalba eina TIK apie kietumo reguliatorių įmontavimą ;) Tik, greičiausiai, prastai pasirinktas trūkstamas mazgas. Apie viso HA perkėlimą nėra nė minties, tik pačių kietumo reguliatorių iš HA II.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 19:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tokiu atveju, ko gero, paprasčiausias sprendimas būtų elektromagnetiniai stabilizatorių stabdžiai (t.y. leidžiantys suktis ne visam stabilizatoriui, o tik kažkuriai jo daliai) ir reikiamais momentais keliskart sukietinantys važiuoklę, bet tokia technologija, kiek žinau, kol kas egzistuoja tik popieriuje. Įmanoma ir šia tema kažką išburti, bet greičiausiai veiks blogiau nei pas eksperimentatorius, o pas juos gavosi nelabai :lol: .

Todėl tektų apsistoti ties patikrinta sistema- papildomomis sferomis ir vožtuvais. T.y., praktiškai ties primityviu hidraktyvu. Arba, kol kas, ties fantastika :) . Egzistuoja ir temon įsipaišantys keli teoriniai variantai.

Čia būtų keli keliai, bet ties valdomais žikleriais bei valdomomis amortizacinėmis plokštelėmis (esančiais sferose) verčiau neapsistokime :) . Bet tokioje temoje fantaziją, manau, galima paleisti nuo vadžių...

Paanalizuokime BXo važiuoklės hidrosistemą. Bemaž visą (sailentblokų ar padangų neimu domėn) amortizaciją lemia tarp aukščio korektoriaus bei "amortikų" (tiksliau, jų sferų) esantis LHMas (sferų slėgio domėn neimu; laikau jį nominaliu), kuris kursuoja per sferose esančius žiklerius bei jų amortizacines plokšteles. Būtent tasai per juos praeinančio LHMo srauto greitis/kiekis ir nulemia važiuoklės minkštumą ar kietumą. Kiekvieną smūgį sugeria/ išlygina būtent tasai žiklerio (ir plokštelių), bei sferoje esančio azoto kompleksas. Azotas spaudžiasi, LHMas ne. Na, ir kaip tai galėtume pakeisti?...

Jei iš anksto sumažinsi sferos slėgį, ar žiklerio diametrą ar padidinsi plokštelių standumą (paprasčiau šnekant, pakeisi sferą į XMinę), mašina iš anksto taps kieta. Netinka.

Jei kažkokiu būdu sugebėsi važiuoklėje esantį LHMą aprūpinti susispaudžiančio oro burbuliukais- mašina taps dar minkštesne... Netinka. Tačiau: iš anksto pastačius "kietas" sferas, o minkštumą reguliuojant papildomai hidrosistemon tiekiamu oru (kas, ypač jei tiksliai dozuoti tą orą, savaime ribojasi su fantastika), mašina labai sulėtintai reaguos į komandas kieta/minkšta, nes oras iš hidrosistemos sklaidysis ne vieną sekundę. Na ir tuo pačiu oksiduosis LHMas etc. Variantas netinka, ir totaliai :) . Nors ir viliojantis.

Dar vienas variantas, gerokai realesnis, ir kai kur (ne automobiliuose) jau naudojamas. Priedai hidrauliniam skysčiui. Egzistuoja technologijos, kai su tam tikrais priedais, hidraulinis skystis (iš esmės- tepalas), paveiktas elektromagnetinio lauko, akimirksniu standėja, ir iš takaus virsta beveik kietu kūnu. Automatiškai, toks skystis per žiklerius sunksis daug sunkiau už LHMą, ir važiuoklė kietės. Akimirksniu. Lyg ir BINGO?... :) Nežinau visų technologijos smulkmenų, nežinau kaip reguliuojamas tas skysčio standumas (ar elektromagnetinio lauko stiprumu, ar priedų kiekiu), nežinau, kur turi būti išdėstyti elektromagnetai, ir, kadangi tai nebuvo taikoma automobiliuose (dėl nenaudojimo negarantuoju; prieš gerą penkmetį kažkokie amerikonai buvo pagaminę pakabą su "elektomagnetiniu skysčiu", ir nepaaiškino, kaip tai veikia), nemanau, kad variantas tinkamas :) .



Taigi, atmetus visas fantastikas, tau tektų grįžti prie senų gerų hidraktyvinių sferų ir jų vožtuvų... Apie HA2 pamiršk- instaliuotis teks HA1. T.y. "veikia/neveikia". Iš anksto pamiršk savo bajerius apie TIK
assembled rašė:
kalba eina TIK apie kietumo reguliatorių įmontavimą ;)
.Surask vietas, kur būtų galima įkišti priekinei ir galinei važiuoklei reikiamas papildomas hidraktyvines sferas. Surask tarp jų vietą instaliuoti HA1 vožtuvą. Nusivesk iš salono ir laiduką nuo jungiklio iki to vožtuvo :) . Ir išvedžiok tarp jų vamzdyną :)
Sudėtingiausias laukiantis darbas- perskaičiuoti sferų žiklerių diametrus ir jų plokštelių storius bei kietumus pagal savo automobilio masę, ir masių pasiskirstymą. Formulėmis galiu sušelpti, bet kadangi sferų pats visvien nesigaminsi [tas įmanoma, tik turint senąsias, iki 1966m gamintas DSo sferas su keičiamais žikleriais/plokštelėmis], gausi ieškotis ir imti kažką parametrais artimiausio. Pagal mašinos dydį ir masę, greičiausiai tai bus hidraktyvinės Xantijos sferos. Na, o toliau seks vamzdyno instaliavimas, ir, galop, pirmoko XMo HA1 vožtuvo instaliavimas (HA2 pamiršk; be kompo jis nedirba).

Ar verta?... :D

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 19:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Su standėjančiu tepalu, magneto pagalba, tai aubinės tokį jau virš penkių metų turi...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2013, 20:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kostas rašė:
Su standėjančiu tepalu, magneto pagalba, tai aubinės tokį jau virš penkių metų turi...
Jei gali iškasti jų duomenis, parametrus- paduok viešai. Aš ligšiol aptikau tik nuotrupas, o devaisas, visgi, įdomus. Tačiau kad savarankiškai tokį suinstaliuoti- trūksta infos...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007