tadas1991 rašė:
Suprantat, čia kaip ir su automatais šiuolaikiniais. Senieji varikliai ir dėžės atlaikydavo dviejų-trijų kėbulų tarnavimo laiką. Dabar viskas taip daroma, kad pasibaigtų daugmaž vienu metu. LDS susidėvi tikrai, bet tuomet jau ir pati mašina nelabai kokia būna. Aišku, lietuviai ir kiti meistreliai padaro ją dar visai važiuojama, o tuomet ir kyla automatų ir hidraulikų problemos, nes pagaivinta ne viskas iš eilės, o tik kažkas. Realiai, paimkit naują LDS iš Total bakelio ir pasiurbkit truputį su švirkštu nuo savo LDS bakelio dugno ir sudėkit šalia - suprasit visą reikalą. Kiek teko LHM keisti - nebuvo, kad neišbėgtų blizgantis metalo drožlytėmis, net ir keičiant pagal instrukciją kas 60kkm. LDS manot ne tas pats? Dalių aišku truputį mažiau, tepalas aukštesnės klasės, bet principas tas pats.
bet kiek teko dometis tepalo garantija pradeda skaiciuotis nuo tepalo uzkaitimo tai yra kai uzsyla variklis ar as klystu o lds as nemanau kad uzkaista iki aukstos temperaturos tad sakyciau nebent keisti del metalo dulkiu