WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 20:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 17 2015, 23:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Sveiki, kadangi savo auto taisyt stengiuos pats ir iki siol tai pavykdavo neblogai, bet dabar kai automobilis turi hidrauline vaziuokle, kazkaip kyla idomiu klausimu. Klausimai idomus man, jums, protingieji kurmiai, jie tikriausiai juokingi. Taigi. Keliant auto keltuvu butina pries tai ja iskelti i auksciausia padeti ir tada kelti keltuvu? Tai padarius vaziuokles tikrinimas ir jos mazgu ardymas manau nera labai malonus, nes viskas buna labai itemta. Ir manau isemus kokia dali, atgal gali ir nebepavykt ikist. Kaip reiketu teisingai atlikti automobilio vaziuokles remonto darbus, kai automobilis su hidrauline sistema? Konkreciai C5 X7. :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 00:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Pakeli i auksciausia, pakisi keltuva, nuleidi i zemiausia, gesini keli keltuva. Vaziuokle atpalaiduota, kojos ore, smegenys miega.

Su neivienu c5 nekilo problemu taip darant...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 08:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
Pakeli i auksciausia, pakisi keltuva, nuleidi i zemiausia, gesini keli keltuva. Vaziuokle atpalaiduota, kojos ore, smegenys miega.

Su neivienu c5 nekilo problemu taip darant...

Ir po tokio veiksmo tikriausiai negalima degimo jungti, duru darineti? Ar galima? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 11:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
patartina atsidaryt langa. man nieko ten nereikia darinet. paprastai renku galines sakes arba priekine vaziuokle... kai baigi-tai baigi... nelandzioji i salona.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 22:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
Pakeli i auksciausia, pakisi keltuva, nuleidi i zemiausia, gesini keli keltuva. Vaziuokle atpalaiduota, kojos ore, smegenys miega.

Su neivienu c5 nekilo problemu taip darant...


Pakeliau i aukciausia, pakisau keltuva, nuleidau i zemiausia ir pradejo LDS per bakelio propke sunktis po biski. Daug ten jo neisbego, bet cia taip turi but? :D ar kazka as jau lauzau :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 23:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
reisia kaskas protingas lds pyle kaip i sena hidraulini bolida auksciausioj padety :D viskas gerai. atsukit propke ir leiskit susitvarkyt jam lygi ldso

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 23:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
reisia kaskas protingas lds pyle kaip i sena hidraulini bolida auksciausioj padety :D viskas gerai. atsukit propke ir leiskit susitvarkyt jam lygi ldso

Gal as tas protingas :) bet pyliau 1l LDS anksciau. Bet tai dariau nuleides i zemiausia padeti ir pyliau kol apseme tinklelio apacia, kuris matosi atsukus LDS bakelio propke. Iki pylimo to tinklelio neapsemdavo zemiausioje padetyje :) sutilpo visas litras iki apsemimo. Cia blogai padariau savo tokiu poelgiu? :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 23:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
gal nebuvo pilnai isidrenaves...o dabar jis nori nenori drenuojasi nes ratai lieka pazemintoj bet ne zemiausioj ir potencas mato kad dar reikia leist masina zemyn. o kai ant savu ratu tai masina nusileidzia, potencas ir traukutes padile jau mato kad nusileidom nors sferos dar po spaudimu ir todel skystis negryzta visas...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2015, 00:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
gal nebuvo pilnai isidrenaves...o dabar jis nori nenori drenuojasi nes ratai lieka pazemintoj bet ne zemiausioj ir potencas mato kad dar reikia leist masina zemyn. o kai ant savu ratu tai masina nusileidzia, potencas ir traukutes padile jau mato kad nusileidom nors sferos dar po spaudimu ir todel skystis negryzta visas...

Tai zodziu viskas cia normaliai :) didelis dekui Dominykui uz info :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2015, 00:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
info nera tiksli ir neuztikrina teisingumo naudojant. tai praktika...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2015, 08:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
info nera tiksli ir neuztikrina teisingumo naudojant. tai praktika...

Kadangi priestaraujanciu tavo praktikai nera, tai ja ir vadovausimes :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2015, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
Pakeli i auksciausia, pakisi keltuva, nuleidi i zemiausia, gesini keli keltuva. Vaziuokle atpalaiduota, kojos ore, smegenys miega.

Su neivienu c5 nekilo problemu taip darant...

Kazkaip man nesigauna kad butu minksta vaziuokle pakelus nors tu ka. Praeina kazkiek laiko ir sukieteja. Isgydau atidarydamas duris. Atidarau, uzdarau, paminksteja, galima dirbti :) aisku biski skycio per bakelio propke prabega, bet jo kaip ir netruksta. Cia tik pasitikslinimui ar nieko nelauzau ir ar gerai darau? :)

Ir tuo paciu prisedimu kitas klausimas :D kazkur skaiciau literaturoje apie hidractive 3 vaziuokle, jog jos nereikia aptarnauti 200 000 arba 5 metus(cia patikimumas toks) o kas toliau? Jei neluzta nieko ir nedarom? Ar reikia keisti pvz koki LDS skysti ar dar ka pramankstint, patikrint profilaktiskai? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2015, 15:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Lexia turi specialią slėgio sumažinom funkciją, ją aktyvavus per kelias minutes slėgio nebelieka, po to programa liepia atjungti akumuliatorių ir viskas, galima dirbti :)

Dėl pakabos tarnavimo - jeigu gerai pamenu literatūrą, tai ten parasyšta, jog aptnarvimas nereikalingas visam automobilio eksploatavimo laikotarpiui. Praktiškai esu važiavęs su C5 X7, kurio rida buvo 450kkm - hidraulika dirbo sklandžiai.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2015, 17:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
taurius rašė:
Lexia turi specialią slėgio sumažinom funkciją, ją aktyvavus per kelias minutes slėgio nebelieka, po to programa liepia atjungti akumuliatorių ir viskas, galima dirbti :)

Dėl pakabos tarnavimo - jeigu gerai pamenu literatūrą, tai ten parasyšta, jog aptnarvimas nereikalingas visam automobilio eksploatavimo laikotarpiui. Praktiškai esu važiavęs su C5 X7, kurio rida buvo 450kkm - hidraulika dirbo sklandžiai.


Dekui Tauriau uz info. Tai nejau nereikia LDS net keisti? Neissidevi jis?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2015, 17:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Suprantat, čia kaip ir su automatais šiuolaikiniais. Senieji varikliai ir dėžės atlaikydavo dviejų-trijų kėbulų tarnavimo laiką. Dabar viskas taip daroma, kad pasibaigtų daugmaž vienu metu. LDS susidėvi tikrai, bet tuomet jau ir pati mašina nelabai kokia būna. Aišku, lietuviai ir kiti meistreliai padaro ją dar visai važiuojama, o tuomet ir kyla automatų ir hidraulikų problemos, nes pagaivinta ne viskas iš eilės, o tik kažkas. Realiai, paimkit naują LDS iš Total bakelio ir pasiurbkit truputį su švirkštu nuo savo LDS bakelio dugno ir sudėkit šalia - suprasit visą reikalą. Kiek teko LHM keisti - nebuvo, kad neišbėgtų blizgantis metalo drožlytėmis, net ir keičiant pagal instrukciją kas 60kkm. LDS manot ne tas pats? Dalių aišku truputį mažiau, tepalas aukštesnės klasės, bet principas tas pats.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007