WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 12:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 23 2016, 11:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Numeti slegi pakaboje ir remontuoji. Tada visi klibejimai jaucias. O ant keltuvo tai du kartus zemyn knopke berods taip daro. As tai ant kaladziu su keltuvu neteko.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 23 2016, 18:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 16 2016, 22:54
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
kazkaip tikslo slepti visiskai neturiu, noriu isspresti problema. Keiciant ratlanki automobilis buvo "normalioje" padetyje. Pakele su domkratu desine puse, uzdejo ratlanki ir nuleido domkrata. Masina sutupe, atbego issigande, pakeliau masina ja uzkurus ir domkrata istrauke. Is pradziu nes nepastebejau, tik veliau pajutau, kad automobili traukia i kaire puse. Paziurejus vizualiai, kaire puse zemiau uz desine (su domkratu kele desine puse). Jokie skysciai neisbego, viskas sausa. Pakaba kilnojasi aukstyn, zemyn. Nuo zemes iki arku skirtumas tarp pusiu apie 3 centimetrus. Su sita problema pravaziavau apie 200km, neatsistate.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 23 2016, 19:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 16 2016, 22:54
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
kazkaip pirma mintis sukasi apie daviklius, jie kiekvienam ratui kaip suprantu atskirai stovi?
nes cpservisas sake kad reguliuojasi tik priekis ir galas, o puses ne( kazkaip neytikinamai atrodo)..


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 23 2016, 19:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Ne visai i tema, bet sakykim jei reikia ne tik rata pasikeisti,o vaziuokle remontuoti, kaip tada kelti? Iskelus i max, ten viskas tampa labai itemta, nei pajudinsi nei ka.

Tiek ant kaladžių, tiek ant keltuvo - pasikeli į max, pasikiši kalades (atramas, plytas ar dar ką) arba pasikeli keltuvu nuo žemės. Tuomet užvedi, nusimeti slėgį ir gali dirbti.
Kad važiuoklė visai atsilaisvintų, teks dar skystį iš hidrocilindrų į bakelį sustumt rankom ar kokiais kitais įrankiais (ne visada lengvai keliasi) kelis kartus pakėlus ratą ar šakę aukštyn ir nuleidus žemyn.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 24 2016, 18:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 16 2016, 22:54
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
ok, kaip statyt mašiną mes jau išsiaiškinom.
o kaip padaryt, kad ji tiesiai stovėtų minčių kasnors turit?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 24 2016, 18:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Samvas rašė:
ok, kaip statyt mašiną mes jau išsiaiškinom.
o kaip padaryt, kad ji tiesiai stovėtų minčių kasnors turit?

Niekam nieko panašaus nebuvo ,jei būt buvę ,jau butum išsprendęs problemą :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 24 2016, 18:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mano mintys tokiais klausimais, su kuriais nėra stipriai susidurta, visada prasideda tada, kai stoviu prie mašinos arba po ja.
O iš kavos tirščių burti sunku, kai fotkių nei iš šono, nei iš galo, nei iš apačios nėra, kompu matomų ratų aukščių nėra, ir užklausėjas, net ir prašomas, vistiek vengia jas pateikti. Nemanau kad forume aktyviai dalyvauja nors vienas žmogus, kuris remontuoja C6 važiuokles, todėl tik tiek ir galim - pasvarstyti ir pasvaičioti. Bet kadangi mūsų hipotezės nėra tikrinamos ir prašymai nėra įgyvendinami, tai daugiau jokių minčių ir nebus. Galiu tik pasiūlyt pasimatuot aukščio skirtumą ir uždėt vienoj pusėj žemesę padangą, nes kitais mechaniniais būdais, ką nors deformuojant, tikriausiai prarasit važiavimo komfortą arba saugumą. Pvz nupjovus ir iš naujo suvirinus šakę tokiu kampu, kad stovėtų lygiai, arba patrumpimus/pailginus hidrocilindro štoką.

Tokiu atveju siūlom kreiptis į ACS servisą Kaune, Ateities plente. Jie dirbę su šiuo modeliu ir jei susidūrę su tokiu atveju, gal net telefonu, žinodami problemos priežastį, pasakys apytikslę remonto kainą.

Ai, dar rekomenduojam kitąkart padangas keisti ne ten, kur pigiau ar greičiau, o ten, kur žino, kaip jos keičiamos. Arba turėti du ratų komplektus, kuriuos keistumėt pats, o montuotų jau kad ir eiliniam servisiuke (tik irgi apmokius, kad nesugadintų slėgio daviklių). Aš visada visas padangas montuoju eiliniam padangų servisiuke, bet arba atsivežu tik ratus, arba procesą kėlimo reguliuoju pats, nes C5tiems sugeba skysčio prilaistyt, Xantijoms sugeba sulankstyt aukščio mechanizmus ir t.t. Ten gi dažniausiai dirba tokie žmonės, kurie arba nesugeba padaryti nieko rimtesnio autoremonto srityje, arba išvis nesugeba nieko rimtesnio padaryti, kaip padangos montavimas. Aišku, yra ir išimčių, bet jos gana retos :)

Prie Laimono patirčių man yra buvę įdomių įvykių TA stotyse. Vienąkart patikrinęs ant keltuvo važiuoklę, tikrintojas ėmė ir užkėlė mašiną dar aukščiau ratų guolių patikrinimui. Rado vieną klibantį, pasakė, kad dar nedaug ir tipo "pasikeisk, nerašau". Aš užsižiopsojęs buvau ir nepamačiau, kad pakėlė. Nuleido tuos savo keltuvėlius ir verkia, kad nukrito mašina ir pakibo ore, ir nebegali važiuoklės tikrinti. Aš jam sakau, kad pirma reikėjo tikrinti važiuoklę, tuomet nuleisti ir duoti man pakelti į MAX, tuomet jau vėl kelti tikrinti guolius, ir dabar tegul leidžia žemyn keltuvą, kad galėčiau užvest ir pakelt mašiną, nes kitaip jis jos nenuims. Pradėjo sapalioti apie kažką, kad čia kilnoti ir leidinėti šimtą kartų negalima, tad pavargau koliotis ir teko kartis ant keltuvo ir užkurti mašiną pačiam. Nuo tada, kai padarė bendrą eilę ir nebėra galimybės tiesiog atsistoti į tą eilę, kur ne keltuvas, o duobė, ir tokių nesąmonių nekyla, kai papuolu ant keltuvo eilės, vos išlipęs iš mašinos iškart klausiu, ar ratų guolius tikrins, nes jei tikrins, tai reikės arba pažaist su keltuvu, arba tikrint važiuoklę aukščiausioj padėty, kai viskas įtempta, ir tada nieko neras. Tai guolių neapsiėmė tikrint dar neikart :lapux: Nors vienąkart prisikniso, kad BX galinis ratas kreivai stovi ir bandė apkaltint guolį. Sakau "leiskit keltuvą žemyn, užkursiu, pakelsiu ir tada galėsit patikrint tą guolį ir rasit jį ledinį. Šakės guoliai subyrėję, vyrai, bet jūs jų neišklibinsit, kad įrašytumėt trūkumą". Išgirdo ir nurimo :)
Ai, dar labai linksma, kai būna senos laidos mašinos be Antisink sistemos ir su dideliais nuotėkiais, kur nukrenta pilnai per kokią pusę minutės nuo užgesinimo. Labai būna smagu, kaip jiem sekasi tikrinti važiuoklę ir paskui irgi tikrinti guolis. Tokiu atveju, jei keltuvas su ta papildoma pakylėle guolių tikrinimui, galima iškarto reikalaut važiuoti ant duobės arba tikrint važiuoklę užvestu varikliu :D
Man vienąkart prie šviesų bandė prisiknist, tai paklausiau, ar užvest variklį? Bičas visai nesupratęs stovi ir žiūri kreivu veidu "kam tą variklį vest". Todėl, kad užgesinus neveikia aukščio palaikymo sistema ir gali pakristi arba pakilti galas ar priekis ir todėl va ir šviečia neteisingai. Kuriam variklį, vairuotojas sėda į mašiną, duodam padirbt (berods 30 ar 60s, nebepamenu tos oficialios trukmės) - tikrinam pagal oficialią šitos mašinos matavimo procedūrą ir dar užrašot teisingą kampą, kuris ant lipduko prie žibinto (1,2%, nors jie iš inercijos nei vienam nežiūri ir visiem rašo 1,5).
Praeitą vasarą hidrauliniam citriam du kartus ieškojo rankinio gale, o nehidrauliniam du kartus ieškojo rankinio priekyje.
O kai brolis pernai nuvažiavo su Xantia persimontuoti pradurtos padangos, tai kažkaip sugebėjo net ir Xantijai paleisti žaliąjį skystį montuotojai, kas aš manau, kad yra neįmanoma. Kitąkart prakiuro kuro siurblys ir pakėlus mašinos kampą, pribėgo balutė dyzelio nuo variklio dugno apsaugos. Subego visi montuotojai ir pradėjo važiuot, kad "hidraulika apsimyžo"... Nieko net nesakiau apie skysčio spalvą, kvapą ir pan.

Profaniškumas, ne kitaip. Vietoj to, kad paklausti ar susižinoti iš patyrusio kolegos (dažniausiai tokių būna tiek servisuose, tiek TA stotyse), geriau vaidint, kad supranti, ir gadint kliento automobilį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 24 2016, 18:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 16 2016, 22:54
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
na del padangu sutinku, kad reikia montuoti ten kur reikia, bet beda ta, kad ne visi servisai yra uzsirase ant duru ar keicia C6 padangas ar ne. Nuotraukas galiu atsiusti nors ir zmonos, jei tai padetu, kaip nufotografuoti dvieju centimetru aukscio skirtuma? is abieju pusiu fotkint rulete, ar uztenka pasakyt kad toks yra? pakabos nuotrauku galiu begale prifotografuot, bet mechaniskai vizualiai ten viskas gerai. Suprantu, kad modelis retas ir tikrai nedaznas susiduria su tokiom problemom. Todel pirmiausia ir klausiu kokie galimi variantai.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 24 2016, 19:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pvz kad sugebėjo kažkaip daviklio traukutę į kitą pusę perkelt arba numaut, arba deformuot. Čia galioja tada, jei kiekvienas amortizatorius pas C6 atskirai valdomas. Dėl to nežinau, bet spėju, kad galėtų taip būti, nes ten yra pas jį tų sferų gale...
Matosi tas tam, kas turi diagnostinę įrangą arba tam, kas iš atminties žino, kaip ir kur turi būti ta traukutė. O kartais matysis tik pasijungus kompą, jei ten nedaug deformuota kažkas.

Net ir nežinau, ką Vilniuj rekomenduot normaliai apžiūrai. Su citroligoninės darbu tokiems modeliams nesu susipažinęs, tai nežinau, ar noriu nukreipt. Taurium pasitikiu labai, bet jis gliaudo elektroniką, o mechaninio darbo nedarys. O daugiau... Paklauskit to pačio Tauriaus, jis daug pažinčių ir kontaktų turi, gal pats pažiūrės aukščius, o paskui nukreips kažkur ar panašiai. Paskambint ir pakalbėt visada galima, ir nekainuoja :)
Šiaip analogiškoms sistemoms, tik esančioms Peugeot 607 ir 407(C), tai daviklius, traukutes pasikeist ar prisirišt, ratų aukščius susireguliuot pas mane būna žmonės ir iš Vilniaus atvažiuoja, nes anot jų, tokio darbo niekas Vilniuj nedaro. Nors mano reguliavimas nėra itin rimtas ir ne pagal gamintojo procedūrą jį atlieku, net aukščių nematuoju, nes neturiu pakankamai lygaus garažo tokiam darbui - gatvės sąlygom lygioj aikštelėj suvedu visą iš akies ir nuojautos ir paskui, jei reikia, taisau, stebėdamas parametrus ir važiuoklės darbą gyvai. Beveik neabejoju, kad paieškojus atsirastų kas nors, kas tai padarytų ir jūsų gale, bet jie arba nėra plačiai žinomi, arba dėl kažkokių kitų dalykų (pvz bendravimo sugebėjimų, darbo kultūros arba

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Geg 25 2016, 07:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Tvarko Citroligoninė C6. Pats ten su juo važiuoju pusantrų metų. Kol kas nusiskundimų neturiu (prieš tai 8 metus varinėjau pas juos C5). Apsilankant pas juos, kieme teko sutikt dar tris kolegas - C6. Nuvažiuok į Panerių 64 a, padarys diagnostiką (manau kaip potencialiam klientui - nemokamai), jeigu reikės sutvarkys mechaniškai.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 11:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Važiuoklę remontuoti reikia automobilį pakėlus su keltuvu :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C6 kreivai stovi galas
StandartinėParašytas: Bir 15 2016, 17:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Važiuoklę remontuoti reikia automobilį pakėlus su keltuvu :)

Būtent.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007