HeLLmiX rašė:
Šarūnas rašė:
Sveiki, c5x7 tyli-nedirba hidro siurblys, saugikliai geri, išsiėmiau siurblį, išcackinau išsivaliau pasijungiau nuo akumo dirba kaip bitelė, pasijungiau vyške vėl tyli.
Kame šaknys?
Gal kažkur yra jo rėlė?
Kur ją rast?
Nes atrodo jog neateina pliusas, suaktyvinus mašiną ir pasitikrinus vyške pareina vos tik 0.53v

Pasidalinsiu mintimis, nors nesu ėmęs dar siurblio

labiau išmanantys papildys/pataisys. Atjungus siurblį slėgis nenusileidžia sistemoje? Nesukrenta auto? Ar slėgis buvo per diagboxa nuleistas(depressurise)? Gali reikti pakilnoti šiek tiek auto su donkratu ar keltuvu. Nes ne visada pasigauna aukštį ir paleidžia siurblį. Po depressurise reikia akuma atjungt ir pajungt kitaip irgi siurblio nepaleis. Na o jei nebuvo nuleidinejamas slėgis tada dar žiūrėčiau saugiklius, jie yra giliasniame lygyje po variklio saugikline arba už akumuliatoriaus priklausomai nuo variklio. Ir dar bandyčiau testą leist per diagboxa kelti priekiui arba/ir galui, kuris aktyvina siurblį.
Po depressurise nebutina akuma atjungti, daznai pradeda kilti iskart isjungus ta funkcija Lexijoj. Jei nekyla, tai atjungi laida, isjungi degima, palauki kol uzmigs BSI (power latch) ir uzvedi masina arba atidarai duris (jei buvo nustatyta ne zemiausia padetis).
Idomu, kaip zmogus pasijunge ji tiesiogiai, ar sujunge tiesiai i sepetelius maitinima, ar laidus nuogino, nes ant siurblio variklio PWM valdiklis. I ji du stori maitinimo laidai ir vienas plonas zadinimo. Nuo mases i zadinima niekas nevyksta, nuo +12 dega valdiklis.
Sarunai, kurioje "vyškėje" randat 0.53V? Didelej dvieju laidu jungty tarp raudono ir juodo laido? Ko truksta, mases ar pliuso? Jei pliuso, darkart ziurekit saugikli ir laidus. Saugiklis ne BSMe, kaip senesniuose C5, o mazoj saugiklinej prie akumo, priverziamas verzlemis. Nominalo tiksliai nepamenu, bet manrods 50A raudonas. Laidas maitinimo nuo saugiklines eina pro valytuvu lovi.