WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 01:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 25 2017, 16:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Elektroninėse parduotuvėse nerandu, kžkodėl. Gal galima tą šlangą taisyti? Pasigaminti iš varinių vamzdelių? Ar kaip kitaip gydosi? Nr 3 schemoje. Nuotraukos įdėt nepavyksta, tai va nuoroda:
http://citroen.afora.ru/#c3Q9PTgwfHxzdH ... BwbGllcj09

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 25 2017, 17:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Navanas rašė:
Elektroninėse parduotuvėse nerandu, kžkodėl. Gal galima tą šlangą taisyti? Pasigaminti iš varinių vamzdelių? Ar kaip kitaip gydosi? Nr 3 schemoje. Nuotraukos įdėt nepavyksta, tai va nuoroda:
http://citroen.afora.ru/#c3Q9PTgwfHxzdH ... BwbGllcj09

pabandyk i koki hansaflex uzsukti, arba siaip i kokia imone kur hidraulines slangas gamina. Manau padarys be problemu

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 27 2017, 17:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Pataisyta. Trūko pati žarna, ne vamzdeliai prarūdijo. Originali žarna su vamzdeliu kainuoja 140 eu, man už tiek žadėjo parvežt sekančiai dienai. Apspaudė ir pagamino žarną vietoje . Kainavo 20 eu, bet jau gavosi tik vien žarna, be vamzdelių.
Sąmata:
Total lds reikėjo 4 litrų 4x 12=48€
Žarnos pagaminimas 20 €
Darbas autoserviso 35€
taksi į servisą 3 €
VISO 106€

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 27 2017, 18:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Nuuotraukų padariau, bet ydėjimas tain naxxxx, apseisit :)

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 27 2017, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Toks niuansas, . Labai sunkiai, nenoromis išsisuko vamzdelis įeinantis į kietumo reguliatorių, kur per centra, automobilio gale kabo. Ten į didesnį varžtą sukasi mažesnis štuceriukas, kuris vamzdelį užsandarina. tai tas štuceriukas bubo išsuktas tik nupjovus vamzdelį ir užmovus galvutę. su raktais niekaip. nu iš nuotraukos aiškiau būtų. O viršuje, kur žarna įsisuka į amortizatorių, ten varžtas su vidine žvaigždute, buvo pabijota, kad nužys žvaigždutęm tai išimtas amortizatorius ir tik tada atsuktas varžtas.

Dar vienas dalykas, labai sunkiai atsikėlė po remonto. ilgai burzginau, kilnojau, kol ant grindų visiškai nepadėjom ,tol nesikėlė. Visiškai padėti reikėjo, nes ant keltuvo lapkių be domkrato neuždėjom automobilio. Ir apskritai ne į visus autoservisus įvažiuoja nukrites citroenas, i mano garažą irgi niekaip, todėl pasinaudota serviso paslaugomis, nu dar dėl greičio, bet pats darbas nėra super sudėtingas.
O gal yra koks nuorinimas sistemos, lyg radayu tokius varžtus and dešinio priekinio amortizatoriaus, (ne pūslės, amortizatoriaus, ir apačioje and kietumo reguliatoriaus tokie varžtai, kaip stabdžiams nuorinti. Juos atsukom, bet oro neišėjo, tik putotas tepalas. Bet sutapimas ar ne, citras atsikėlė tik po tų varžtų pasukiojimo ir padėjimo ant žemės.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 27 2017, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Klausimas dėl nuorinimo aktualiausias iš visos šitos rašliavos, gal kas žinote?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 12:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Lexia padeda ir tas varztas( stuceris) ant priekinio desinio amortiko.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 17:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Kad ne lexia šitam, man atrodo, o štuceris yra.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 18:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Proto bokstai :lol: ,stuceris ne orinimui skirtas. Leksija reikalinga. O i bakeli reik paduot 0.5bar slegi ir nereiks birbint belenkiek.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 20:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Štucerio yra paskirtis visą arba likutinį slėgį nusimesti, jei kokios problemos su važiuoklės siurbliu ir nepavyksta jam atsidaryti vožtuvo ir išdrenuoti sistemos. Tai pvz keičiant siurblį, atsukus vamzdelį - galima gauti puslitrį LDSo į veidą. Per štucerį galima normaliai nusileisti su žarnele.
Bet taip pat juos galima naudoti tam, kad po remonto lengviau pakiltų. Reikia lengvai jį prasukti, tai siurblys be pasipriešinimo prastumia pro save skystį daug lengviau, o tada jau pakyla gan greitai. Kai pakyla, tai pakilnoji aukštyn žemyn kokius penkis kartus, ir oro jau nebelieka - galima tikrinti lygį.

Tas slėgis į bakelį gal ir yra būdas, bet ne visi tam turi technines priemones. Jei turit savo kompresorių su tiksliai reguliuojamu slėgiu, tai valio. Bet net ir servisuose, tarkim iš centrinės suspausto oro sistemos galima pasidaryti su reduktorium 0,5bar, bet tada jau padarai visam servisui, o chebra kitam gale iškart ateina skųstis, kad suktukas nebesisuka arba nupūst šūdo nuo variklio nebeišeina. Ant kiekvieno išvado po reduktorių - prabanga.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 20:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
tadas1991 rašė:
Štucerio yra paskirtis visą arba likutinį slėgį nusimesti, jei kokios problemos su važiuoklės siurbliu ir nepavyksta jam atsidaryti vožtuvo ir išdrenuoti sistemos. Tai pvz keičiant siurblį, atsukus vamzdelį - galima gauti puslitrį LDSo į veidą. Per štucerį galima normaliai nusileisti su žarnele.
Bet taip pat juos galima naudoti tam, kad po remonto lengviau pakiltų. Reikia lengvai jį prasukti, tai siurblys be pasipriešinimo prastumia pro save skystį daug lengviau, o tada jau pakyla gan greitai. Kai pakyla, tai pakilnoji aukštyn žemyn kokius penkis kartus, ir oro jau nebelieka - galima tikrinti lygį.

Tas slėgis į bakelį gal ir yra būdas, bet ne visi tam turi technines priemones. Jei turit savo kompresorių su tiksliai reguliuojamu slėgiu, tai valio. Bet net ir servisuose, tarkim iš centrinės suspausto oro sistemos galima pasidaryti su reduktorium 0,5bar, bet tada jau padarai visam servisui, o chebra kitam gale iškart ateina skųstis, kad suktukas nebesisuka arba nupūst šūdo nuo variklio nebeišeina. Ant kiekvieno išvado po reduktorių - prabanga.
Sitoki turiu pasidares ir prie ko cia jungtis prie resyverio iskart, kad kitiem neliktu oro, atjungi gaikaviorta jungi https://www.grestas.lt/product/683-mono ... i_14_colio nusistatai ir valio.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai nesakau, kad čia didelis reikalas pasidaryt, bet reikia ant savo išėjimo va tokį atskirą daiktą pasijungt sau, tada perėjimą ventiliui arba greitai jungčiai į kamštį pasidaryt. Kai per metus pakeičiu kokius du amortikus ir vieną siurblį, tai puikiausiai pakyla ir tiesiog taip. Pirmokui ar antrokui išvis ten nieko nereikia, nes pasigauna per kokią minutę sukimo, net sušilt nespėja. Jei nepagriebia per 10min, tai siurblys lavonas ir jo dienos jau suskaičiuotos (dažniausiai ir birbia labai garsiai), bet tokiu atveju jis užkaista ir vistiek pasiima tada. Amortiką pakeitus tai nereikia nieko daryt, nes siurblys neišsausėja, o siurbliui jau biškį sunkiau...
X7 prasisuku dešinio amortiko viršuj esantį štucerį ir atbėga tas skystis gan greitai. Kitaip jo svorį tas siurblys (toks pat, kaip senesnių, iš esmės, jis) sunkiai pakelia su oru, gaila kankint.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 22:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Na tai kaip ir aišku, tą štucerį galima pasukti, aš labai nedaug iš ten paleidau tepalo, pažiūrėjau , kad oras neina ir užsukau, šiek tiek lengviau atsikėlė. Cirkuliacijai, matyt, padeda.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2017, 01:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ne cirkuliacijai, o kad siurblys prastumtų skystį į slėginę pusę, kitaip sakant, kad siurblys pilnai užsipildytų skysčiu. Po to, jei ten dar yra oro, tai nieko baisaus, bet siurblys jau kočioja skystį ir jam su juo daug lengviau dirbti, nei su oru.
Lygiai taip pat daroma, kai kuro sistemoms prasukami purkštukų vamzdeliai po remonto prieš užvedimą, kad siurblys prasistumtų kurą. Jei tarkim Common rail sistemoj atsukti tik vieną vamzdelį, to jau gana, nes kuras pilnai praeina per siurblį, užpildo rail'ą ir tada tik sekundžių klausimas, kad ir per kitus purkštukus prasispjaudęs orą pradėtų dirbti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2017, 10:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Jei pdarom pagal knyga tai taip:

Sukelt slegi LDS bakelyje 0.5 bar;
Užkurt variki;
Palaukiam kol pakils i darbine padedi;.
Spaudziam knopke i max padeti, kad pakiltu;
Spaudziam i min padeti, kad nusileistu;
Susukti vaira pilnai i desine ir i kaire puse;
Uzgesinti varikli;
Numesti slegi su Leksijos pagalba;
Patikrinti lygi LDS bakelyje.

Ir nereikia su stuceriais pirdolintis :lol: ir laistyt lds ant stoikiu, kuris ir ne taip lengvai nusivalo be nuriebalintojo.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007