WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 01:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 22 2006, 13:37 
pas mane tie siknos kilnojimaisi ir nusileidimai pakankamai reti, bet kaip tik siandien pries pusvalandi tai ir ivyko. Sankryzoje sustojus, po puses minutes stovejimo atleidus stabdi galas staigiai sedo zemyn, tada stabdis buvo nuspaustas, kad neriedetu auto ir greitai vel atleistas, o galas staigiai soko i virsu, i pradine padeti. Veliau tokiu anomaliju nepastebeta. taip kad cia tikrai ne inercijos, o hidraulikos bajeriai. Citro be hidraktyvo beje.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 22 2006, 15:21 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Taip - čia jau veikia tai apie ką ir norėjau temos pradžioje pasakyti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 22 2006, 20:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 21 2006, 13:32
Pranešimai: 39
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Taip - čia jau veikia tai apie ką ir norėjau temos pradžioje pasakyti :).


Man tai net kažkaip smagu - kitojasi ten visaip :-) Su Citrina aš pirmos dienos. Tikiuosi tai nėra rimto gedimo požymiai.

Bet kuriuo artveju įdomu paskaityti Jūsų teiginius apie galo kilojimąsi. Pas mane stabtant jis nusėda

XM'92 V6 + LPG

_________________
Meff, Kaunas, XM'92 V6 + LPG

Visi mes lavonai, tik atostogose...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2006, 13:59 
Meff rašė:
Bet kuriuo artveju įdomu paskaityti Jūsų teiginius apie galo kilojimąsi. Pas mane stabtant jis nusėda

-Api tai jau buvo daug sykiu kalbeta! Bet, kadangi turiu dabar laiko, trumpai pakartosiu: :)

XM-o galiniai stabdziai veikia nuo galines pakabos, t.y., naudoja LHM-o slegi, kuri sukuria automobilio svoris spausdamas galines pakabos amortizatorius. Juos pripildo pagrindinis siurblys, pakeldamas auto iki nustatyto aukscio, tada aukscio korektorius uzsidaro, ir is sios uzdaros sistemos atskiru vamzdeliu per stabdziu krana slegis patenka i galinius stabdzius.
Ka tokia gudrybe duoda:
1. Rezerva. Nelikus slegio pagrindinej sistemoj, galiniai stabdziai islieka veikiantys, nes vekia nuo kito slego saltinio - pakabos!
2. Stabdymo jegos dozavima. Stabdant priekis labiau apsikrauna, galas - kyla,lengveja. Mazeja galo apkrovimas - mazeja slegis pakaboj ir stabdziu cilindruose - mazeja ir stabdymo jega. Taip isvengiama galiniu ratu blokavimo, uznesimo posukiuose, beveik ABS. :)
Siaip, visuose automob. buna galiniu stabdziu veikimo ribotuvas, bet dazniausiai mechaninis, ir veikia nekaip. Pas XM cia viskas puikiai!

Kuo tai pasireiskia:
Stabdant atsidares stabdziu kranas isleidzia dali LHM i ratu stabdziu cilindrus, todel jo kiekis galinej pakaboj sumazeja, ir auto galas siek tiek "pritupia".
Tas dar sumazina galo kilima stabdant. Atleidus stabdziu pedala, LHM is ratu stabdziu cilindru suteka i pagrindini baka griztamuoju vamzdeliu, o pakabos aukscio korektorius atstato sumazejusi pakabos lygi, ileisdamas nauja LHM porcija is pagr. sistemos. Tuo momentu jauciamas galo kilstelejimas.

Taigi, tiek nedidelis galo pritupimas stabdant, tie kilstelejimas atleidus stabdi, XM-e yra visiskai normalus dalykai, ir rupintis reikia tik jei kilimas/leidimasis buna labai dideli, ar vyksta visai savaime!

Oh, ir prirasiau as cia! Nu jei kur nusisnekejau, tikiuos forumo aksakalai pataisys! :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2006, 15:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šaunuolis senas_aktė - reikės tamstos surašymą copy/paste į FAQ skyręlį padaryti.
Tik va dėl pabaigos nenoriu smulkmeniškai sutikti :) - neturi tas kilstelėjimas jaustis, jei sistema tvarkinga, nes, centrinis akumuliatorius tam ir yra, kad pastoviai palaikyti pakankamą slėgi pakaboje, nepriklausant nuo to ar stabdžiai paspausti :). Kai kranas išdylęs - nemenka dalis slėgio skirto stabdžiams, per grįžtamąjį ryšį iš amortizatorių hidrocilindro ir sferos tūrio, nuteka į bakelį, todėl atleidus stabdį galas ir nugriūna, o paskum sukyla iki reikiamo aukščio. Tai būtų daugiau apie be hidroaktyvinius ar su tvarkingai veikiančiu hidroaktyvu XMus, kai kvailioja hidroaktyvas, tada kitokio tipo discodance buna :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007