WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 13:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 09 2017, 12:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Ar yra kas iš kolektyvo, kas lieka nakvoti ir anksti ryte išvažiuoja į Vilnių? Vilniuje reikia būti kokią 10:00

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2017, 14:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Laba diena,
Artėja šeštadienis X .
Panašu, kad šiemet Dievas Perkūnas nutarė mus gausiai palaistyti, tad keletas rekomendacijų:
- Žieminės padangos privalumas, kaip ne kaip neasfaltuota trasos dalis ne visur bus tik drėgnas žvyriukas, bus ir purvinėlio.
- Šilta apranga, apsauga nuo lietaus – skėčiai, „nykštukai“
- Drėgmei atspari avalinė, dėl visa ko 
- Pasiimkite į kelionę vandens ir maisto, trasos trukmė 5 val 11 min.

Pagarbiai
#Citrinos ruduo2017 Org

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2017, 11:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na ką. Starte juokavau, kad jei surasim, kas paveš iki Kauno, tai pakeliui namo priduosim mašiną į šrotą. Ir tikrai tikėjausi saugaus ir ramaus finišo. Na gerai, ne saugaus ir ne ramaus, o su adrenalinu, ir galbūt pergalingo :)

Pirmas etapas buvo liuks. Susistygavom darbus ir instrukcijas, truputį užskubėjom gerais keliais, bet tai labai pravertė, nes galėjome trumpam sustoti pasireguliuoti salono šilumą iš "pirties" į "maloniai šilta", nes nutrūko troselis, teko kišti rankas po panele prie kraniuko. Dar buvo momentui užstrigę laisvos apsukos beveik ties ribotuvu, bet tereikėjo perkurti automobilį su "ŠTART" mygtuku, ir viskas gerai. Truputį užsisvajojome ir pavėlavome 16s į pirmo etapo finišą, tai jau ketvirtis įskaitinės vėluotos minutės. Gaila, jau gavome baudos, bet nieko, nedaug. Matau laiko teisėjo Xamo šypseną dėl mano kasmetinio automobilio pasirinkimo ir standartiškai nelabai tyliai dirbančio duslintuvo, t.y. turbūt jau 4ti metai iš eilės taip ir prisimenu frazę "Tadai, kur tavo duslintuvas?". Beje, šiemet jis buvo visiškai sandarus ir tvirtas per visą dieną, tik nepilnos komplektacijos, mat kažkas buvo jau prieš mane išėmęs vieną reikalingą bakiuką.
Lekiam toliau. Matom, kad asfalto antram etape bus labai nedaug, o tą ~49 kmh vid.greitį pažliugusiais keliais sunkiai sekasi išlaikyti ir nuolat nuo jo tolstame. Pasižiūriu, kad atsilikome jau gal dvi minutes. Spaudžiu labiau, posūkiai, posūkiai, uch, šiaip taip dar ant kelio laikomės. Tarka, tarka, panos gale skraido aukštyn žemyn. Biškį asfalto, gazas dugnas su 1,4i, aplenkiam keletą maloniai praleidžiančių konkurentų, vėl žvyras. Smagu, patinka vairuoti tokiais keliukais, ir oras puikus, tik saugau priekinį dešinį kampą, nes žinau, kad ten nemenkai parūdijus atraminės gumos tvirtinimo vieta, ir nors ir išbandyta tikrai stipriai laužant, ir niekas nesideformavo, bet vistiek ne visai ramu dėl tos vietos jodymo, todėl bjauresnius ravus imu labiau kairiu ratu. Į Liukos LKP pavėluojame apie minutę (lyg ir, toje vietoj buvau susikaupęs, kad neatsitrenkt į patį LKP, nes LKP vietelė posūkio išorinėj daly pasirinkta įdomiai). Po to pravažiuojam kažkokių miškelių su kalniukais ir gerais tešliniais posūkiais, išeinam į tiesią, kur vėl tarka (posūkiais sekasi važiuoti geriau ir net greičiau, nes nėra tarkos) ir kažkurioj vietoj pastebiu, kad šokinėja automobilis gerokai daugiau, negu turėtų, jau visai be BX magiško kilimo. Žvilgte priekin, kad gerokai per žemai priekis, visai nukritęs. Galvoju, kad "jau prakiuro vamzdis. Bet tai prieky??? Ten gi niekad neprakiūra, o ir galas stovi. Ai, nors gi nėra galinio grįžtamo vamzdžio (išimtas), tai jei korektorius laiko į visas puses gerai, tai galas ir nenukrito turbūt". Dėl visa ko žvilgt į aukščio rankenėlę - "ai, čia va kažkas užkrito iš daiktų ir matyt su ranka pajudinau ir nusislinko žemyn, tuoj pakelsiu ir lėksim tolyn". Nekyla... Negaliu pajudint aukščio rankenėlės, nors ji buvo laisva ir neužpuvus, o dabar piktai užstrigus žemiausioj padėty ir net įtempta. Stoju ir pasitiesęs skudurą bandau pritūpt po mašina, bet jau nebereikia, nes matau galinio tilto priekines atramas, kartu su laikančiais kronšteinais, atplėštais nuo kėbulo skardų/slenksčių, po slenksčiu (kai turi būti už/virš), beveik palei žemę. Keliu galvą aukštyn, nusiraminu ir pradaręs duris kolegoms pranešu, kad mūsų šiuometinis ralis baigtas VISIŠKAI. Tuo tarpu pro šoną pralekia auksinė Škoda ir kokono X7. Tada privažiuoja Tomas su žydru C5 ir sustoja.
"Viskas gerai?"
"Ne, bet čia jau nepataisysim, mum ralis baigtas, negaiškit, išspręsim :) "

Ir einam spręst. Skambutis Saulynui ir bandom pamažu ten ir važiuoti, apie 50km. Reikalas baisus. Tiltas, krisdamas, nuo kėbulo laikiklio nuplėšė duslintuvo galinę gumą ir tik dėl to, kad viena guma dar laikosi jis ir prie pačio tilto, dar ne ant žemės. Bet kokiam nelygumui papuolus, tiltas ir duslintuvas braukia žemę su baisiausiais garsais, viskas gale kliba ir barška. Norėtųsi tralo, bet pagalvojam, kad iš tokios šiknos "vidury niekur", kur tralistui realiai reiktų duoti koordinates, lauksim pusę dienos, niekas nenorės važiuot ir dar kai galiausiai pavyks, bus tona pinigų. Važiuojam toliau. Įvertinęs vaizdą, nusprendžiau, kad jokio apsisukimo, staigaus posūkio ir jokio bandymo važiuoti atbuliniu, nes tilto priekinės pagalvės išplyšo, o jos tiltą ir laiko saugiau vietoje. Galinės pagalvės viso labo vulkanizuota guma, kuri gali atplyšti, ypač kai per 27 metus tarp gumos ir plieno susidarę nemažai rūdžių ir turbūt iš pačios gumos likę nelabai daug. Greitis iki 10kmh, 3km priekin žvyro tarkos labirintais, kairėn dar 2,5km žemyn nuo kalniuko, pro kažkokias sodybas jaukiame slėnyje su upeliu ir stačiu kalnu ir didele provėža "ar užkilsim?". Užkilom. Dar kairėn ir dar kilometrų, vienur iš kalno staigus perėjimas į horizontalų kelią "ar nepakibsim?". Nepakibom, bet tiltas labai kibo ir ratai labai prasisukinėjo, bet neatlūžo niekas. Riedam toliau. Galiausiai išsvajotas asfaltas, bet nekoks, yra daug nelygumų, kur nuo kiekvienos siūlės atrodo, kad pamesim tiltą, duobelių nė nereikia. Asfaltas baigėsi, nes asfaltuotas tik kaimelis. Velnias... Dar pora km žvyru ir jau atrodo vėl asfaltas, išlindom į Anykščių kelią, o toliau jau ir A6 bus, tai turėtų būti jau puiku. Taip ir yra. Kelias atnaujintas, asfaltas geras. Pamažu riedam, esant gerai dangai netgi iki 40kmh, vienu metu vėl užstringa gazas ir tenka stoti, nes negalime sau leisti greičiau, o mašina pati bėgėjasi. Randu bėdą - išjungiu degimą ir vėl įjungiu, tuomet atjungiu grybaujantį, bet į nulinę padėtį dar grįžusį laisvos eigos varikliuką, kuris vistiek nereikalingas, nes automobilis varomas jau tik pirmos kartos dujomis ir tiesiog užtrauktas gazo troselis pagal šilto variklio apsukas, nes kitaip neišeina išvis. Riedam toliau. Vidiškiai. Kalneliai. Ramiai, ramiai, pirmu bėgiu, beveik sustojęs, įveikiu vieną, antrą, o vėliau ir dar krūvą. Ukmergę apvažiuojam, iki Deltuvos kelias praeitą vasarą pertiestas ir viskas puiku, vietomis 40kmh ir net išjungiu avarinį nuolat mirksėjusį. Deltuvoj vėl kalneliai. Už Deltuvos prasideda sena Kėdainių kelio danga ir vėl kratomės, todėl tenka vėl jungti antrą bėgį, avarinį ir greitis 20kmh. Prasilenkiam su Policija. Po 5min matom, kad persigalvojo ir pasiveja iš nugaros, sustabdo.
"Laba diena, patrulis X iš N tarnybos..."
"Laba diena"
"Gal galėtumėte pradžioje pasitraukti į kelkraštį (rodo pirštu)?"
(matau, kad tarp kelkraščio žvyro ir dangos apie 4cm peraukšėjimas ir dar nuolydis, žodžiu geras papras...)
"Matot, su tuo (rodau pirštu) kelkraščiu keblus reikalas. Automobilis nėra puikiausios būklės"
"Sferos nuėjo?" (tiksli citata)
"Ne, tikrai ne sferos, reikalai yra daug prastesni"
"Mhm, vairuotojo pažymėjimą pateikite"
Pateikiu visus dokumentus, su kuriais viskas tvarkoje, nes pilkas Citroen BX EAO:685 yra su galiojančia technine apžiūra ir draudimu. Tik nėra draudimo lapo, nes tiesiog neatspausdintas naujas, bet matomai dėl to tik teisių ir paprašė, kad kita jau buvo patikrinta per kompiuterį dar prieš sustabdant.
"Taip, čia viskas gerai. Bet taip nelabai galima važiuoti"
"Matot, mes čia niekur labai nuvažiuoti ir nesiruošiam, sulūžo ir bandom pasiekti mano kolegą; jis visai čia, už kelių kilometrų gyvena. Pas jį paliksim šitą sugedusį automobilį, privačioj valdoj ir namo važiuosim su tvarkingu, jau atvažiuoja draugas paimti, o su šitu sugalvosim ką daryti, bet tikriausiai čia nieko jau nebetaisysim, ir iškeliaus anapilin jis"
"Mhm, iš vaizdo tikrai panašu, kad čia nėra prasmės kažką dar taisyti" (tilto ir kėbulo situacijos jis nematė, manau; bet šiaip bendras vaizdas, priekis žemai ir galas aukštai, ir visokie laidai salone ir "ŠTART" mygtukas sudarė puikiai bendrą vaizdą)
"Tai va, aš irgi taip manau, bet norim tik pasiekti saugią vietą, kad čia nestovėt vidury kelio kažkur, nes čia keli kilometrai tik, atstumas labai nedidelis, o oras nekoks, o tralisto šitoj vietoj valandą lauktume, mergaitės sušals"
"Kur tiksliai važiuojate?"
"Va, iki miestelio X, keli kilometrai liko ir viskas, manau tiek dar tikrai saugiai įveiksim" (rodau į navigaciją, kur tikrai parodyta iki miestelio X, tikslo, 3,5km).
Pasižiūri dar į automobilį, galinę sėdynę ir jo keleives. Matyt nepasirodėm banditais, vagim achlamonais ar vietinės reikšmės parazitais chandžiūlnikais :)
"Aišku, na gerai, sėkmės tuomet" Grąžina dokumentus ir su įtaria šypsena palydi. Esu dėkingas tam pareigūnui už supratingumą ir žmogiškumą. Esu matęs, kokie veidai dažniausiai važinėja tokios būklės automobiliais, ir dar labai greitai, nesuprasdami problemos rimtumo, tai labai normalu būt sustabdytam, nes ir pats stabdyčiau tokį automobilį, jo vietoje. O aš tik nenorėjau dviejų mergaičių laikyti ant kelio kelias valandas, o kad 20kmh važiuojant nukristų galas, tai baisi čia tragedija, bumpt ir sustojam, nes stabdžiai veikia puikiai, net rankinis blokuoja priekinius ratus :)
Į amžinojo poilsio vietą atvykstame simboline Pergalės gatve.
Parkuojantis į amžinojo poilsio vietą kluone, teko paduoti atbuline eiga kelis metrus. Čia supratau, kad mano pradinis sprendimas tik sulūžus nevažiuoti atbuline eiga ir nesisukinėti vietoje buvo tiesiog nuostabus, nes praktiškai iškart nuplyšo ir likusios pagalvės, tiltas atsistojo įstrižai mašinai ir ratai, įsirėmę į kėbulą, užstrigo. Likusius du metrus įvažiavom jau su blokuotais galiniais ratais, ir manau, kad jei reiktų dar paduoti priekin, tiltas jau nukristų. O taip mes dar įveikėm tą kelią. Po automobiliu dabar jau tikrai atsirado bala, kai iki tol dėl tikriausiai pažeistos kokios drenažinės žarnelės, buvo tiesiog keli lašai.

Gerai, kad viskas sėkmingai, kad nelaimė įvyko tiesiojoje ir nedideliu greičiu, kad per visą tą laiką tas atkibęs tiltas taip ir nenuplėšė pagrindinių vamzdelių ir turėjom ir stabdžius, ir galo aukštį. Stabdžių po to jau nenaudojau, tik rankinį, nes nenorėjau to tilto niekaip bejudinti, kad nepabėgtų. Ir kad nenuplėšė dujų vamzdelio, apie kurį tik dabar rašydamas ir prisiminiau, kad jis ten visai kažkur šalia pravestas...
Su taip atrodančia galine važiuokle mums pavyko įveikti dar apie 50km, iš kurių apie 10km negrįstais blogos būklės keliais. O po to mūsų ir viso inventoriaus jau laukė Dominyko techninė transporto pagalba, kuri pargabeno namo. Ačiū ir VALIO jam !!!

Į finišą su šturmanu norėjome dar atvažiuoti pasižmonėti ir savo šiupinio dozės įsipilti, bet ekipažo bendri balsai pasiskaičiavo grįžimo Kaunan pusėn, nes mergaičių balsų koeficientas didesnis, tai ir netampėme žmonių. Atleiskite, su kuriais nepavyko ten pabendrauti ir AČIŪ tiems, kurie patys pasidomėjo, nesulaukę :)

Ačiū, kaip ir kasmet, organizatoriams.
Iki kiek galėjom patikrinti, legenda buvo be priekaištų. Vienoj vietoj neproporcingai atstumui buvo dangos spalvos juoda/balta pažymėta, bet tai tik tiek, smulkmena, ir tai tik pedantams kokiems. Visa kita idealu. Kaip toliau buvo, nežinau, bet manau irgi puiku, nes Dujų kaukių ekipažas sakė, kad viskas puiku buvo, o mūsų interesai labai nesiskiria. Mums patinka, kai būna įdomu, gražu, sudėtinga, bet puikiai organizuota ir tikslu, užtai tvarkinga :)
Darykite taip ir toliau, prašome, ir tikrai dalyvausim, ir bandysim spalvingai, jei galima, tik ant tvirtesnio pagrindo :)

Trasoje iš viso įveikėme apie 150km, tai daugiau nei pusę trasos. Manau, kad ten galėjo būti viena prasčiausių atkarpų, todėl ten ir neatlaikė, toliau tikriausiai buvo jau geriau. Asfaltu turbūt būtume įveikę visus, o ir dar gal kokius dešimt kartų tiek, o jei nebūtų prieš tai dvi savaites Lietuvėlės plovę lietūs, būtume įveikę visą ir esamos dangos trasą, ir saugiai grįžę namo. Bet išėjo kaip išėjo, orų nesureguliuosi, o automobilį kaltinti irgi negalima, nes kaltė čia tikrai pačio mano, kad ryžausi su tokios būklės kėbulu taip drąsiai važiuoti, jo rimtai neapžiūrėjęs ir neįvertinęs. Apie tas vietas, kad pas BX ten būna rūdija tiek, kad net lūžta, esu girdėjęs, galėjau prisiminti ir atkreipti dėmesį.

Prieš kelis metus juk su daug blogesnės kėbulo būklės ZX puikiausiai atvažiavom, ir tikrai tarpais ir per daug prastesnius kelius, ir niekas nebuvo sulūžę. Bet čia jau niuansai dėl BX ir ZX techninių sprendimų, kėbulo ir važiuoklės tvirtinimo skirtumų, bei tų vietų polinkio koroduoti :)
Šiaip tai puikus pavyzdys apie meistro automobilį tiems, kurie nori be eilės čia biškį kažką. Meistras važiuoja tokiu, nes savo automobiliui jau nebelieka jokio laiko pataisyti :D

Baigta, ir dar kelios nuotraukos:
Vakare prieš ralį dar taisau kartais stringantį valytuvą ir neveikiantį apipurškimą. Apipurškimo taip ir neprireikė, nes nenustojo lyti, bet dėl visa ko.
https://www.dropbox.com/s/eo6z2w7ajbr54 ... 2.jpg?dl=0

Sustojus pažiūrėti, ko čia nebepakyla priekis. Galinis tiltas užsivertė ir užtraukė iki galo aukščio traukę ir svirtelę, todėl nukrito priekis. Atkabinus gal būtų priekis pakilęs ir būtume daug patogiau pasiekę Saulyną, bet man kilo mintis, kad ta traukė, kartu su vamzdeliais, duslintuvu ir dar keliais dalykais padeda tam tiltui dar vis išlikti bet daugmaž apytikslėj vietoj, kur ir turi būti galinis tiltas, t.y. automobilio gale :)
https://www.dropbox.com/s/x3r551zmh70w3 ... 9.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/g8xbe992cb26f ... 7.jpg?dl=0

Tarpinė situacija, kažkur sustojus pakeliui stotelėj (kelionė truko 3h), tiltas jau beveik liečia žemę, bet tik beveik.
https://www.dropbox.com/s/bwhh8px136jh9 ... 0.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/xnwjktbh723yr ... 5.jpg?dl=0

O taip atrodo iš galo
https://www.dropbox.com/s/75coilqw6l1n2 ... 6.jpg?dl=0

Truputį prasimetam nebereikalingą antikorozinę dangą, ji jau nebepadės
https://www.dropbox.com/s/454ufwxgqnbes ... 3.jpg?dl=0

Palydėjimas.
https://www.dropbox.com/s/kbdlkvdxecbs0 ... 8.jpg?dl=0

Paskutinis atodūsis
https://www.dropbox.com/s/tob2uivwdetzo ... 6.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/s5jez7texnbxf ... 9.jpg?dl=0

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2017, 12:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Ačiū, Tadai, už tokį išsamų aprašymą. Skaičiau garsiai ir su drauge(2015m. ralio šturmane) mėgavomės :-D

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2017, 18:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
deimantukas rašė:
Ačiū, Tadai, už tokį išsamų aprašymą. Skaičiau garsiai ir su drauge(2015m. ralio šturmane) mėgavomės :-D

Tadui reikia knygas rašyt,o ne nagus daužyt :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2017, 19:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
16:03 gautas pagalbos sauksmas is citroralo dalyviu. Susale moterys ir pikti vyrai nebaige trasos del nelygioje kovoje kritusio kovinio bolido. Pirminiais duomenimis galinis tiltas atsisake bendradarbiauti su zaibisku sturmanu ir agresyviu vadeliotoju, ko pasekoje galekas pajuto nemalonias vibracijas.
Ivykio aplinkybes tikslinamos, avarinis ekipazas reagavo zaibiskai vos gaves pranesima is dispecerines.
To be continued....

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2017, 01:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Piktų tai nei vieno nebuvo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2017, 01:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Piktų tai nei vieno nebuvo :)



Saulynas rašė:
deimantukas rašė:
Ačiū, Tadai, už tokį išsamų aprašymą. Skaičiau garsiai ir su drauge(2015m. ralio šturmane) mėgavomės :-D

Tadui reikia knygas rašyt,o ne nagus daužyt :)

Knygų tai ne, bet laisvalaikiu kartais būna.. Sau... :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2017, 19:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Piktų tai nei vieno nebuvo :)

Patvirtinu :taip: netgi patenkinti sakyčiau :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 17 2017, 09:46 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2009, 15:58
Pranešimai: 44
Miestas: Vilnius
Dalis mūsų ekipažo (18) turėjo planų, o kita dalis neturėjo jokio noro lietuje laukti rezultatų, todėl beveik iškart finišavę mes išvažiavome ir neturėjome progos sužinoti, kad kitiems dalyviams (kalbu apie Tadą) šeštadienis atnešė tiek nuotykių. Nors, įtariu, tuo metu taip neatrodė, bet tie nuotykiai virs labai smagiais atsiminimais :).
Paskui susikaupęs vis dėl to atvykau išklausyti galutinio verdikto, kuris smarkiai nustebino. Nustebino ne ekipažų išsidėstymas lentelėje, o baudos taškų kiekis, kurį sukaupė kiekviena komanda. Tai kadangi tiksliai nežinau tik kiek laiko vėlavome į Xmindės punktą (kad vėlavome tai tikrai), o kituose punktuose ir užduotyse surinkome aiškų kiekį BT, taip išeina, kad turėjome pas Xmindę vėluoti apie 1val. Nieko čia nenoriu dabar nuginčyti, bet labai smalsu pažiūrėti į galutinę lentelę su visom detalėmis. :)
Dar vienas nustebinęs dalykas tai teisėjų naudoti sieniniai laikrodžiai, kurie kiekvienam punkte vis kitaip rodė nei mūsų laikas (išskyrus pas lyncą ir xamą), kurį starte, labai nustebę, kad naudojamas ne internetinis laikas, suderinome su Xamo laiku.
Pasiūlymas: Nesvarbu kokie laikrodžiai naudojami, padaryti juos matomus finišuojantiems/startuojantiems/pravažiuojantiems ekipažams.

"In general" ralis smagus kaip reta, nežinau tik ar dėl balų skaičiaus, dydžio ir gylio ar dėl palyginti mažai turėto streso (automobilis su kuriuo dalyvavome - ne mano :mrgreen:). Iš dalyvių kiekio darosi akivaizdu, kad ralis kasmet yra labai laukiamas ir pageidaujamas, todėl Organizatoriams didžiulis respektas ir padėka, linkiu nenuleisti rankų - liaudžiai reikia Jūsų!

Šiek tiek foto.

Trasa, kurioje neužfiksuotas SLKP pirmajame TV etape.

_________________
Peugeot Partner Tepee
ex. EVASION 2.0i 16v
ex. C5 2001 2.0i 16v
ex. XM 2.0i


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2017, 09:37 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
ATSIPRAŠAU, kad su rezultatais "guma", bet rasta klaida lėmusi tuos tūkstančius.
Prašau mane "poniat i prastit", šiom dienom viskas bus paviešinta.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 19 2017, 08:40 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2009, 15:58
Pranešimai: 44
Miestas: Vilnius
Ponimajem ir prosčiajem. Juk kas nedirba tas neklysta ;)

_________________
Peugeot Partner Tepee
ex. EVASION 2.0i 16v
ex. C5 2001 2.0i 16v
ex. XM 2.0i


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 19 2017, 11:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jeigu niekas neužskubėjo toj vietoj, kur buvo klaida, o visi vėlavo arba atvažiavo laiku, tai esminio skirtumo eilėj tvarkoj juk nesudaro, tik BT daugiau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2017, 14:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
REZULTATAI

http://www.citrina.lt/meetai/20171014_r ... .htm#RALIO REZULTATAI

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2017, 02:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na va, pasirodo į Liukos SLKP pavėlavome ne vieną, o net dvi minutes. Turbūt minutė atsilikimo buvo tada, kai sulūžome, nes sparčiai stengiausi pasivyti 8)

Coul rašė:
Nors, įtariu, tuo metu taip neatrodė, bet tie nuotykiai virs labai smagiais atsiminimais :).

Žinokit, jau vis mažiau ir mažiau įdomu, kai tai pasidaro beveik kasdienybe. Smagiau, kai ant lūžimo ribos, bet nesulūžta :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007