WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ar tai turbinos problema?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=40&t=31686
Puslapis 11

Autorius:  Edwin100 [ Bir 27 2014, 09:46 ]
Pranešimo tema:  Ar tai turbinos problema?

Laba diena,
įsigijau Berlingo multispace 1,6 Hdi 2006 m. buvo daug tepalu prilieta ant variklio ir matesi, kad jie skverbesi per iv. sujungimus aplink turbina ir toleliau.
Anot meistro, laikas keisti turbina, nes jos asele juda pernelyg stipriai. Restauruota turbina radau. Reikes atseiketi 1000 pinigu.

O bėda ta, kad vakar pakeite man tepalus, oro ir tepalu filtrus. Meistras uzmirso sujungti viena fiske viska atlikes, kai isvaziavau is jo, pastebejau, kad masinos apsukos tai pakyla, tai vel nusileidzia, bet masina negesta, ir tas efektas pastebimas tik ant laisvu sustojus. Apsuku pakylimas nezymus, beveik per viena padalele pajuda ir vel nukrenta....

Siryt gi, uzvedus masina, pasirode ir variklio lempute. Apsukos is pradziu nesokinejo. Uzgesinus masina, vel pradejo sokineti, lempute tebedega. Apziurejau itardamas variklio skyriu, kad meistas gal ka pamirso sujungti ir akurat - ta fiske buvo virs kuro filtro nepajungta. Speju oro srauto matuokle ten, ne?? Ikisus ja i savo vieta, variklio klaida ir apsuku sokinejimas liko kaip ir pries tai.

Dar kai pirkau masina, buvo per daug tepalu variklyje, matyt kazkoks danas tai padare specialiai, jeigu tai turi kokios nors itakos variklio darbui, kai turbina nesveikuoja, arba taip nutiko is neismanymo.

Turbut pasakysite, kad pirmiau reikia nuskaityti klaidas kompu... bet pasakykite ar turbinos nusidevejimas kelia kaip tik tokio tipo problemas, kaip kad as aprasiau?
Ir kada skaitosi, kad jau reikia keisti turbina?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 27 2014, 11:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

Keisti reikia, kai sparnuotė siekia sraigės sieneles ir girdisi žviegimas dirbant.
Keisti reikia, kai taško tepalo lašelius į įsiurbimą.
Kai problemos su slėgiu - remontuoti arba keisti, aiškintis, ar viskas gerai su jos valdymu.

O dėl variklio nestabilaus darbo laisvomis apsukomis turbina neturėtų būti, nebent ten tikrai jau variklis maitinamas tepalu, bet tuomet matytum iš dūmyjimo sodraus.

Aiškinkis, ko dar meistrelis nepadarė, jei prieš tai viskas buvo gerai.
Pabandyk atjungt akumuliatorių kuriam laikui (kad ir nakčiai) ir prijungt atgal (tik pasiaiškink prieš tai subtilybes, kad nepabėgtų imobilaizeris), gal pasitvarkys, kompas pamirš klaidas ir viskas bus gerai.
Ir gal ir meistrelį dėrėtų arba pakeisti arba bent nuvažiuoti, kad ištaisytų klaidą ir taip pataisytų savo vardą.

O diagnostikos tai tikrai reikia, jei nepasitaisys savaime.

Autorius:  Edwin100 [ Bir 28 2014, 12:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

Dėkui už info. Turėjau vakar tokią mintį apie klemu nuemima, bet uzmirsau nakciai isbandyti :)

Keista dar tai, kad vakar nei iš šio nei iš to nustojo degti variklio lempute. Žiūrėsim, kaip bus toliau.

Matai, rinktis tiesiog nelabai yra iš ko, nes aplink 100 km spinduliu težinau du lietuvius meistrus su keltuvais - pas viena kaladėles pasikeisti kainuoja ~250 litu, o pas si, kuri lankausi, valandos ikainis ~70 litu.

Autorius:  Edwin100 [ Lie 07 2014, 12:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

Sveiki,
nusiskanavau kompiuteri pries apsispresdamas del turbinos keitimo.

Gal kas nors suprantate situos pranesimus?

Stai kokias klaidas parode:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  Saulius [ Lie 07 2014, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

isiurbiamo oro temperaturos daviklio klaida ziurint pagal bendrus EOBD standartus. Galejo likti issaugota nuo to momento kai atjungta jungtis buvo. Iš to kompas nusprendė kad jis negeras ir pradėjo taikyti vidutines daviklio reiksmes vietoj realiu. is to ir apsuku sokinejimas gavosi. Kai pajungei jungti atgal, turejo praeiti kazkiek laiko kol variklio kompas susigaude kad viskas vel veikia ir pradejo vel valdyt varikli atsizvelgdamas ir i isiurbiamo oro temperaturos parodymus.

Nezinau kokiam uzkampyje gyveni, bet prie progos reiketu masina turbinu meistram parodyt.

Autorius:  exDalimis [ Lie 07 2014, 19:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

turbina yra mechanine dalis, todel ji ir tikrinama mechaniskai, o ne kompo pagalba
jei isties turbine reikia keisti, tai nesuprantu kokio velnio keitei tepalus...galvoji po turbinos keitimo ju nekeisti?

Autorius:  Edwin100 [ Lie 07 2014, 20:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

exDalimis rašė:
turbina yra mechanine dalis, todel ji ir tikrinama mechaniskai, o ne kompo pagalba
jei isties turbine reikia keisti, tai nesuprantu kokio velnio keitei tepalus...galvoji po turbinos keitimo ju nekeisti?


Niekas iki siol apart meisto, pirkimo metu, taip ir nepasake, kad turbina reikia keisti!

Kai isigiji naudota automobili, keiti viska, kas keiciama profilaktiskai. Serviso knygele pildyta nuo A iki Z. Buvo laikas keisti tepalus, uz 10.000 bus laikas dirzui.

Kita priezastis - per dideli tepalu kiekis variklyje! Kai pirkau, per visus galus skverbesi variklio tepalas. Sumazinus kieki iki normos ribu, si problema dingo.
Todel ir kilo naturalus klausimas, ar dar verta keisti turbina, nes is pirmo zvilgsnio ja meistras ir apkaltino.

Nejaugi neissiaiskinus niuansu, man ismesti i bala 1000 litu?

O kad meistrelis nesujunge daviklio, tai cia niekas nuo to neapsaugotas, jei pats nepasiziuri.

Autorius:  Edwin100 [ Lie 07 2014, 20:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

Saulius rašė:
isiurbiamo oro temperaturos daviklio klaida ziurint pagal bendrus EOBD standartus. Galejo likti issaugota nuo to momento kai atjungta jungtis buvo. Iš to kompas nusprendė kad jis negeras ir pradėjo taikyti vidutines daviklio reiksmes vietoj realiu. is to ir apsuku sokinejimas gavosi.


Dekoju uz informacija. Is cia kyla klausimas: kodel kompe liko klaidos, bet variklio lempute uzgeso, jeigu akumas buvo atjungtas mazdaug para? Tiesa, kaip minejau anksciau, apsukos plaukioja. Del tu apsuku plaukiojimo ir dariausi diagnostika. Man ja pasidaryti nieko nekainavo. Tikejausi atknisti info, kuri patvirtintu spejimus del daviklio atjungimo sukeltos problemos.

Saulius rašė:
Kai pajungei jungti atgal, turejo praeiti kazkiek laiko kol variklio kompas susigaude kad viskas vel veikia ir pradejo vel valdyt varikli atsizvelgdamas ir i isiurbiamo oro temperaturos parodymus.


Taigi, kad nepradejo, jeigu tikrai daviklis sukelia plaukiojima. Pajungtas buvo iskarto apziurejus kita ryta po tepalu ir filtru keitimo. Po to pravazyneta jau per 10 d.

Saulius rašė:
Nezinau kokiam uzkampyje gyveni, bet prie progos reiketu masina turbinu meistram parodyt.


Tas uzkampis vadinasi Danija. Viena parodymas profesionalam man kainuotu tiek, kad net neverta rodyti, o geriau nusipirkti is karto restauruota turbina. Juolab atsakyma bet koks meistras, manau sakys, kad ja geriau keisti. Atsakomybes vengia paprastai visi.

Autorius:  Edwin100 [ Lie 07 2014, 20:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

Gal sakau pabandyti tas klaidas istrinti? Jei kompas vel jas mes, bus aisku, kad reikia tikrinti ta davikli, ar keisti. Nebent problema kazkur toliau slypi.

Autorius:  Saulius [ Lie 07 2014, 21:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

o kodel tu ju neistrynei iskarto? :)

Autorius:  exDalimis [ Lie 07 2014, 22:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

tai tu isivaizduoji, kad cia forume sedintys pasakys ar tau keist turbine ar ne? :mrgreen: internete turbot simtas milijonu puslapiu kuriuose paaiskinta kaip pasitikrinti turbine namu salygomis, kokie klibejimai galimi, kokie ne...o priejimas tam atlikti pas 1,6 hdi auksinis...

Autorius:  Edwin100 [ Lie 08 2014, 08:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar tai turbinos problema?

exDalimis rašė:
tai tu isivaizduoji, kad cia forume sedintys pasakys ar tau keist turbine ar ne? :mrgreen: internete turbot simtas milijonu puslapiu kuriuose paaiskinta kaip pasitikrinti turbine namu salygomis, kokie klibejimai galimi, kokie ne...o priejimas tam atlikti pas 1,6 hdi auksinis...


tadas1991 rašė:
Keisti reikia, kai sparnuotė siekia sraigės sieneles ir girdisi žviegimas dirbant.
Keisti reikia, kai taško tepalo lašelius į įsiurbimą.
Kai problemos su slėgiu - remontuoti arba keisti, aiškintis, ar viskas gerai su jos valdymu.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/