Neskubekit nieko keisti be problemos nustatymo Jei dar nieko nedarete del to, tai pirmas darbas pasitikrinti saugiklius, maitinima, valytuvu varikli, kuris pas First (senesnis modelis nei tas, kur gamintas nuo 2008?) turetu buti paprastas variklis su keliais padeties kontaktais. Jei ten viskas ok, tada reikalinga diagnostika patikrinti vairo rankeneliu veikima bei BSI atsaka. Kai bus aisku, kas kaltas, tada keiskite. COM bloko pririsineti paprastai niekaip nereikia, bet pirkite arba su tokiu paciu kodu (100proc veikimas), arba to pacio laikmecio tokios pat komplektacijos(galinis valytuvas, borto kompas, esp ir pan), kad visos reikalingos funkcijos butu. Modelis Peugeot ar Citroen donoro tada nesvarbus, bet pvz nuo 607 nebus galinio valytuvo suktuko, nuo kokio 206 pliko gali nebuti borto kompo mygtuko ir t.t. Tokiu atveju ne 100proc veiks, bet daznai tinka, todel gerai yra srote vietoj pasikabint ant laidu ir ismegint, ar kuriasi ir viskas veikia
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|