tadas1991 rašė:
Nu kaip kaip. Tai prieini prie siurblio, tikriausiai nuimdamas baką, ar ne? Nebent surasi laidus, einančius į jį, ir tikėsies, kad fiškė bako viršuj sveika. Kadangi ten kogero bus jau ne atskirose skylėse matuoklė ir siurbelė, tai reiks atsisekt, į kuriuos kontaktus duodamas siurblio maitinimas (pagal elektros schemą arba išsiėmęs tą visą korpusą iš bako). Tada tempi nuo akumo pliusą ir minusą ir jungi į siurblio kontaktus, bandai kurt mašiną. Kaip ir paprasta. Beje, tokie simptomai (atmetus tą avarinio stabdymo mygtuką) reiškiasi būtent baiginėjantis, merdėjant siurblio angliukams. Būna išėmus ir trinktelėjus dar važiuot nusprendžia, bet neilgam.
Tiek suprantu ir as, ir ka?
Laukiu detaliau kad kas nors pasakytu, nes dauguma kaip matos yra sprende sia problema, radau tema, ir is jos supratau kad zmogus prasivede pliusini laida nuo akumo ir psio