Arba paimkit savo originalą BOSCH, VDO ar panašų ir vežkit restauruoC. Padarys su garantija, berods pusės metų, bus daugiau, nei du mėnesiai. Dėdė jau virš metų su tokiu važinėja, kolkas viskas super.
Čia su tais siurbliais geras galvos skausmas visiems naujiems dyzeliams, pas kuriuos jie yra. Nes kas gi tikėtųsi, kad dyzelinis variklis, kuris seniau būdavo neužmušamas važiuojantis daiktas, galėtų dėl tokios smulkmenos sustoti važiavęs
O jei norit pasižaist, tai galit pasimodikifuot - įsidėt senovinį Citroen/Peugeot arba Audi/VW išorinį benzo siurblį kur nors po dugnu ar po kapotu, ir bus lengviau prieit.
Šiaip keičiant siurblį labai svarbu teisingai sutvarkyti bako taurės mazgą, kad ten nuolat būtų kuro ir imtų iš apačios. Siurblys ten stovi stačias ir jis turi būti visada kure, nes taip jis aušinamas (tam ir reikalingas kuro aušintuvas po automobilio dugnu), tai jei taurės vožtuvas nelaiko ir ji nebūna pilna, kai bakas apytuštis - va ir paslaptis...