WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 01:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: kuro kiekio problema
StandartinėParašytas: Gru 02 2021, 21:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 19 2011, 19:08
Pranešimai: 131
Siandien ipyliau i baka 12litru kuro,daugiau netilpo,isvaziavus is kolonkes kuro rode tiek kiek buvo pries tai,trumpiau tariant neuzfiksavo kad ipilta,pries tai keiciau eolio bakeli i nauja,priadaptavo ceku nemeta klaidu nera,dirbo su launch,labai rupejo paziureti ar ipurskia eolio i baka,todel ir pyliau gazuolio,o isejo,kad neuzfiksavo kad pyliau,jau pravaziavau 80km neatsistato,klema emiau ,nepadejo, citroen c4 picasso 1,6 88kw 120 euro6 2015m,gal kas turit minciu?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro kiekio problema
StandartinėParašytas: Gru 03 2021, 07:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Per mažas kiekio skirtumas, tikriusiai todėl ir neužfiksavo. Arba sugedusi matuoklė, arba kažkas lindo į baką ir kažką pridarė, ir dėl to ties viršum nemato. Senesni Citroenai nefiksuodavo visko, kas mažiau, nei kokie 8-10L. Su paklaida gali būti ir 12L neužfiksavo. Nuvažinėkite daugiau ir tada užpilkit bent 15-20L.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro kiekio problema
StandartinėParašytas: Gru 03 2021, 14:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 19 2011, 19:08
Pranešimai: 131
tadas1991 rašė:
Per mažas kiekio skirtumas, tikriusiai todėl ir neužfiksavo. Arba sugedusi matuoklė, arba kažkas lindo į baką ir kažką pridarė, ir dėl to ties viršum nemato. Senesni Citroenai nefiksuodavo visko, kas mažiau, nei kokie 8-10L. Su paklaida gali būti ir 12L neužfiksavo. Nuvažinėkite daugiau ir tada užpilkit bent 15-20L.

i baka niekas nelindo,vazineju toliau ,kuro kiekis krenta,nuvazinesiu ,kai liks ketvirtis bandysiu pilt,gal atsistatys,klausiau ar galima su programa kazka patvarkyt,sake nera tokio punkto del kuro bako


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro kiekio problema
StandartinėParašytas: Gru 03 2021, 21:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Na, jei automobilį pirkot ne naują iš salono, o naudotą, tai galėjo kažkas ir lįsti į tą baką dar prieš jus.

Su diagnostine įranga tokie dalykai nesidaro, nebūna tokio pasirinkimo. Išvis praktiškai nesidaro. Teoriškai įmanoma, bet čia ne variklio kompas, ne immo ir raktų reikalai ir pan., ir dėl šito reikalo BSI programos bei atmintinių kodo niekas nesiims analizuoti.

O taip veikia todėl, kad važiuojant nelygiais keliais, kalnais ir pan., susvyravus matuoklės reostatui, BSI nepamanytų, kad dapilta kuro ir nepakeltų rodyklės. Nes lygiai dėl tos pačios priežasties yra padaryta, kad kuro rodyklė nesvyruotų kintant reljefui arba kuro pasiskirstymui tarp bako pusių (kai yra išgaubimas dėl duslintuvo ir/ar kardano, ir pas Peugeot/Citroen nebūna tas niekaip techniškai išspręsta, todėl kartais, kai baiginėjasi kuras, gerai pasiūbavus mašiną vairu, žinant kuria kryptimi tą reikia daryti, galima dar visai nemažai nuvažiuoti) nesvyruotų, yra padaryta elektroninė sistema kuro rodyklės valdymui. Pripilat tam tikrą kiekį - pamatuoja, pagal variklio kompiuterio skaičiuojamą naudojamą kuro kiekį krenta rodyklė ir kilometrai ekranėly. Kartais, jei važiuojama itin taupiai ir kompiukas ne taip paskaičiavo, arba jeigu pylėte už 10eur ir neužfiksavo, tai būna jau lemputė arba net 0km, o prie BSI prisijungus, rodo dar 10L kuro likutį.
Man tai taip pat atrodo nesąmoninga ir aš būčiau už klasikinės sistemos Reostatas - Ommetras kuro rodyklės sistemą. Tiesa, tokiu atveju būtų labai stiprus rodyklės šokinėjimas, netgi gazuojant ir stabdant. Užtat pas daugumą automobilių būdavo numatyta kažkokia inercinė sistema. Pvz, Citroen ZX bako matuoklė sukinėjasi labai lėtai, yra kažkoks hidraulinis demferis. Citroen BX bako matuoklė sumontuota į cilindrą, į kurį kuras pribėga ir išbėga per labai mažą skylutę dugne. Pas VW dažniausiai būdavo tiesiog lėto reagavimo pati rodyklė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro kiekio problema
StandartinėParašytas: Gru 04 2021, 00:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 19 2011, 19:08
Pranešimai: 131
tadas1991 rašė:
Na, jei automobilį pirkot ne naują iš salono, o naudotą, tai galėjo kažkas ir lįsti į tą baką dar prieš jus.

Su diagnostine įranga tokie dalykai nesidaro, nebūna tokio pasirinkimo. Išvis praktiškai nesidaro. Teoriškai įmanoma, bet čia ne variklio kompas, ne immo ir raktų reikalai ir pan., ir dėl šito reikalo BSI programos bei atmintinių kodo niekas nesiims analizuoti.

O taip veikia todėl, kad važiuojant nelygiais keliais, kalnais ir pan., susvyravus matuoklės reostatui, BSI nepamanytų, kad dapilta kuro ir nepakeltų rodyklės. Nes lygiai dėl tos pačios priežasties yra padaryta, kad kuro rodyklė nesvyruotų kintant reljefui arba kuro pasiskirstymui tarp bako pusių (kai yra išgaubimas dėl duslintuvo ir/ar kardano, ir pas Peugeot/Citroen nebūna tas niekaip techniškai išspręsta, todėl kartais, kai baiginėjasi kuras, gerai pasiūbavus mašiną vairu, žinant kuria kryptimi tą reikia daryti, galima dar visai nemažai nuvažiuoti) nesvyruotų, yra padaryta elektroninė sistema kuro rodyklės valdymui. Pripilat tam tikrą kiekį - pamatuoja, pagal variklio kompiuterio skaičiuojamą naudojamą kuro kiekį krenta rodyklė ir kilometrai ekranėly. Kartais, jei važiuojama itin taupiai ir kompiukas ne taip paskaičiavo, arba jeigu pylėte už 10eur ir neužfiksavo, tai būna jau lemputė arba net 0km, o prie BSI prisijungus, rodo dar 10L kuro likutį.
Man tai taip pat atrodo nesąmoninga ir aš būčiau už klasikinės sistemos Reostatas - Ommetras kuro rodyklės sistemą. Tiesa, tokiu atveju būtų labai stiprus rodyklės šokinėjimas, netgi gazuojant ir stabdant. Užtat pas daugumą automobilių būdavo numatyta kažkokia inercinė sistema. Pvz, Citroen ZX bako matuoklė sukinėjasi labai lėtai, yra kažkoks hidraulinis demferis. Citroen BX bako matuoklė sumontuota į cilindrą, į kurį kuras pribėga ir išbėga per labai mažą skylutę dugne. Pas VW dažniausiai būdavo tiesiog lėto reagavimo pati rodyklė.
Dekui Tadai,kad netingejai issamiai ir aiskiai parasyt,galetum destytoju dirbt,juokauju, :) nuvazinesiu iki trecdalio ir bandysiu pripilt,tikekimes atsistatis,niekada tiek mazai nepyliau,bet rupejo paziuret ar eolio ipurskia ir va,su eolio bakelio priprogramavimu 2val vargo,bet gal pavyko,klaidu nerodo,ipilsiu kuro,matysiu ar ipurskia ir kiek,dekui tau.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro kiekio problema
StandartinėParašytas: Gru 20 2021, 23:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 19 2011, 19:08
Pranešimai: 131
tadas1991 rašė:
Na, jei automobilį pirkot ne naują iš salono, o naudotą, tai galėjo kažkas ir lįsti į tą baką dar prieš jus.

Su diagnostine įranga tokie dalykai nesidaro, nebūna tokio pasirinkimo. Išvis praktiškai nesidaro. Teoriškai įmanoma, bet čia ne variklio kompas, ne immo ir raktų reikalai ir pan., ir dėl šito reikalo BSI programos bei atmintinių kodo niekas nesiims analizuoti.

O taip veikia todėl, kad važiuojant nelygiais keliais, kalnais ir pan., susvyravus matuoklės reostatui, BSI nepamanytų, kad dapilta kuro ir nepakeltų rodyklės. Nes lygiai dėl tos pačios priežasties yra padaryta, kad kuro rodyklė nesvyruotų kintant reljefui arba kuro pasiskirstymui tarp bako pusių (kai yra išgaubimas dėl duslintuvo ir/ar kardano, ir pas Peugeot/Citroen nebūna tas niekaip techniškai išspręsta, todėl kartais, kai baiginėjasi kuras, gerai pasiūbavus mašiną vairu, žinant kuria kryptimi tą reikia daryti, galima dar visai nemažai nuvažiuoti) nesvyruotų, yra padaryta elektroninė sistema kuro rodyklės valdymui. Pripilat tam tikrą kiekį - pamatuoja, pagal variklio kompiuterio skaičiuojamą naudojamą kuro kiekį krenta rodyklė ir kilometrai ekranėly. Kartais, jei važiuojama itin taupiai ir kompiukas ne taip paskaičiavo, arba jeigu pylėte už 10eur ir neužfiksavo, tai būna jau lemputė arba net 0km, o prie BSI prisijungus, rodo dar 10L kuro likutį.
Man tai taip pat atrodo nesąmoninga ir aš būčiau už klasikinės sistemos Reostatas - Ommetras kuro rodyklės sistemą. Tiesa, tokiu atveju būtų labai stiprus rodyklės šokinėjimas, netgi gazuojant ir stabdant. Užtat pas daugumą automobilių būdavo numatyta kažkokia inercinė sistema. Pvz, Citroen ZX bako matuoklė sukinėjasi labai lėtai, yra kažkoks hidraulinis demferis. Citroen BX bako matuoklė sumontuota į cilindrą, į kurį kuras pribėga ir išbėga per labai mažą skylutę dugne. Pas VW dažniausiai būdavo tiesiog lėto reagavimo pati rodyklė.
asas100 rašė:
tadas1991 rašė:
Na, jei automobilį pirkot ne naują iš salono, o naudotą, tai galėjo kažkas ir lįsti į tą baką dar prieš jus.

Su diagnostine įranga tokie dalykai nesidaro, nebūna tokio pasirinkimo. Išvis praktiškai nesidaro. Teoriškai įmanoma, bet čia ne variklio kompas, ne immo ir raktų reikalai ir pan., ir dėl šito reikalo BSI programos bei atmintinių kodo niekas nesiims analizuoti.

O taip veikia todėl, kad važiuojant nelygiais keliais, kalnais ir pan., susvyravus matuoklės reostatui, BSI nepamanytų, kad dapilta kuro ir nepakeltų rodyklės. Nes lygiai dėl tos pačios priežasties yra padaryta, kad kuro rodyklė nesvyruotų kintant reljefui arba kuro pasiskirstymui tarp bako pusių (kai yra išgaubimas dėl duslintuvo ir/ar kardano, ir pas Peugeot/Citroen nebūna tas niekaip techniškai išspręsta, todėl kartais, kai baiginėjasi kuras, gerai pasiūbavus mašiną vairu, žinant kuria kryptimi tą reikia daryti, galima dar visai nemažai nuvažiuoti) nesvyruotų, yra padaryta elektroninė sistema kuro rodyklės valdymui. Pripilat tam tikrą kiekį - pamatuoja, pagal variklio kompiuterio skaičiuojamą naudojamą kuro kiekį krenta rodyklė ir kilometrai ekranėly. Kartais, jei važiuojama itin taupiai ir kompiukas ne taip paskaičiavo, arba jeigu pylėte už 10eur ir neužfiksavo, tai būna jau lemputė arba net 0km, o prie BSI prisijungus, rodo dar 10L kuro likutį.
Man tai taip pat atrodo nesąmoninga ir aš būčiau už klasikinės sistemos Reostatas - Ommetras kuro rodyklės sistemą. Tiesa, tokiu atveju būtų labai stiprus rodyklės šokinėjimas, netgi gazuojant ir stabdant. Užtat pas daugumą automobilių būdavo numatyta kažkokia inercinė sistema. Pvz, Citroen ZX bako matuoklė sukinėjasi labai lėtai, yra kažkoks hidraulinis demferis. Citroen BX bako matuoklė sumontuota į cilindrą, į kurį kuras pribėga ir išbėga per labai mažą skylutę dugne. Pas VW dažniausiai būdavo tiesiog lėto reagavimo pati rodyklė.
Dekui Tadai,kad netingejai issamiai ir aiskiai parasyt,galetum destytoju dirbt,juokauju, :) nuvazinesiu iki trecdalio ir bandysiu pripilt,tikekimes atsistatis,niekada tiek mazai nepyliau,bet rupejo paziuret ar eolio ipurskia ir va,su eolio bakelio priprogramavimu 2val vargo,bet gal pavyko,klaidu nerodo,ipilsiu kuro,matysiu ar ipurskia ir kiek,dekui tau.
Pripyliau 30l ir viskas susitvarke,rodo viska normaliai.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 45 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007