WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=35322
Puslapis 11

Autorius:  Citrusas [ Lap 27 2022, 12:27 ]
Pranešimo tema:  2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Sveiki. Atėjus šalčiams pastebėjau, kad 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo saloną. Variklis 1,6 benzinas "EP6". Atrodo gi benzinas turėtu greitai įšilti, bet ir per 10 km jis tik vos šiltą ora pučia ir tai labiau tik per vairuotojo pusės groteles, o per keleivio tai daug vėsesni. Sklendės gi pas ji kaip suprantu paprastos, rankenėle reguliuojamos trosiukais? tai kodėl skirtingai pučia per kairė ir dešinę pusę? Gal ir C4 turi kažkokų bėdų su sklendėmis kaip C5?

Autorius:  tadas1991 [ Lap 28 2022, 16:53 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Greičiau bus pečiukas, naujų automobilių vėžys. Antifrizas skaidrus, bakelis švarus, kaip naujas?

Autorius:  Citrusas [ Lap 30 2022, 08:30 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Antifrizas svarus, bakelis svarus, nelabai yra prie ko prikibt. Reiks pabandyti ziureti vamzdeliu temperatura salone kurie ateina link peciuko radiatoriaus.

Dar buvau isardes centrineje paneleje mygtuku/rankeneliu/magnetolos zona, nes galvojau, gal kas seniau jau yra lindes ten ir blogai surinko, nes esu youtubej rades, kad atgal surinkinejant yra butina tvarkingai pagal "mietkes" sustatyti vejo putimo zonu, bei silta/salta rankeneliu vietas - https://www.youtube.com/watch?v=6d1VPPv ... ex=8&t=74s (3:55 laikas). Bet ten irgi viskas gerai.

Autorius:  Citrusas [ Gru 15 2022, 10:10 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Tęsinys/pabaiga: visų bėdų priežastis - blogas (atsidaręs termostatas). Pakeitė servise termostatą ir saloną užliejo maloni šiluma :D Dabar variklio radiatorius ilgą laiką buna šaltas, o salone ir per kairės ir per dešinės pusės groteles pučia vienodai šiltą orą. Remonto kaina 170 eur (termostatas 98 eur, pakeitimas 60 eur, antifrizo 3 ltr, sąvarža).

Autorius:  medinis [ Gru 16 2022, 16:34 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

O kodėl keitė termostatą ? Diagnozavo pasijungę kompą, kad žema temperatūra ? Ar Rankom apčiupinėjo žarnas ? Ar šovė taip tiesiog "turbūt termostatas" ?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 19 2022, 06:13 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Turėtų jis ten būti elektrinis, o gal tik elektra papildomai valdomas (t.y. kai pašildoma elektra šerdis, kad anksčiau atsidarytų).
Kokį įdėjo už tokią kainą? Seniau panašiai tiek originalus kainuodavo, bet dabar atsirado jau pakaitinių Vernet ir panašių už kiek pigiau. Tiesa, dar neišbandžiau, bet vieną kaip tik sudėjau neseniai. Laukia tai mašinai dar daugiau darbų iki užsivedimo ir sužinosim, kiek gerai veikia.
Pavyko nesulaužyt vamzdžio variklio gale, į kurį tas termostatas kišasi? Kartais būna labia šūdinas darbas jį pakeist. Nulūžta arba išsitraukia iš pompos skylės tas vamzdis, atgal nebesulenda arba sukišus leidžia ir reikia keist o-ringą. Pajudinus dar būna apatinė plona šlanga susiknisa, kuri į tą vamzdį jungias irgi, gale už variklio. Žodžiu, arba viskas gerai paeina, arba kai pasileidi grandininę reakciją, tai sąrašas truputį pailgėja. Šitam, kur keičiau tą termostatą, jau radau tą vamzdį pagadintą (nulaužta o-ringą laikanti išorinė briauna, tai sudėta buvo tiesiog taip ir laikė ant garbės žodžio, kad nenuslys o-ringas į pompos pusę be jokios atramėlės :)

Bet tai ar ant temperatūros nesimatė? Turiu omeny ne skyduke, o su diagnostine, nes skydukai jų visų meluoja, tiek iš apačios, tiek iš viršaus nuo darbinės, kadangi darbinė 105 ar 107C, kad vairuotojų negąsdint, rodo pievas.

Autorius:  Citrusas [ Gru 22 2022, 09:13 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Kokios firmos termostata idejo nezinau, nesigilinau. Tame servise priziuriu/taisausi tris citroenus, tai ju darbu kokybe esu patenkintas/. Senas isimtas termostatas su laidais. Viena bendra fiske issisakoja i du atkirus daviklius termostato korpuse ar kazka panasaus. Dar nesigilinau ju paskirties. Panasu, kad nieko nesulauze keisdami, niekur niekas nevarva.

Sito modelio prietaisu skydelyje (2011 m.) nera jokios temperaturos rodykles. Pries keiciant termostata, buvau prisijunges Lexia, tai temperatura nepakildavo daugiau 70 kazkeliu laipsniu. Kiek dabar laikosi temperatura pagal LEXIA dar neziurejau, neprisiruosiu nusinest PC su laidu :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 23 2022, 00:51 ]
Pranešimo tema:  Re: 2011 m. Citroen C4 silpnai šildo (1.6 benzinas EP6)

Citrusas rašė:
Kokios firmos termostata idejo nezinau, nesigilinau. Tame servise priziuriu/taisausi tris citroenus, tai ju darbu kokybe esu patenkintas/. Senas isimtas termostatas su laidais. Viena bendra fiske issisakoja i du atkirus daviklius termostato korpuse ar kazka panasaus. Dar nesigilinau ju paskirties. Panasu, kad nieko nesulauze keisdami, niekur niekas nevarva.

Sito modelio prietaisu skydelyje (2011 m.) nera jokios temperaturos rodykles. Pries keiciant termostata, buvau prisijunges Lexia, tai temperatura nepakildavo daugiau 70 kazkeliu laipsniu. Kiek dabar laikosi temperatura pagal LEXIA dar neziurejau, neprisiruosiu nusinest PC su laidu :)

Vienas yra temp. daviklis, o kitas termostato valdymui kažkoks aktuatorius, greičiausiai tiesiog pašildymas. Arba gal matuoja termostato atsidarymą, bet abejoju.
Naujas termostatas greičiausiai jau nebe su integruotais laidais, o atskiromis fiškutėmis, o prie komplekto priklauso (net originalių dalių kataloge parodyta, kaip atnaujinta dalis, prie kurios reikalingas priedas) ir papildomas adapteris-šakotuvas, kur viena keturių laidų fiškė jungias prie mašinos, o kitos dvi dvilaidės fiškutės prie daviklio ir valdiklio. Prie kai kurių gamintojų termostatų esu matęs ir komplekte, bet galima ir atskirai nusipirkti. Kažkuriais metais čia tik taip buvo, ar gal atskiriem modeliam. Esu tokį dėjęs į 308 1,6vti 88kw restailą 2010tų metų. Pas C5 2011 1,6THP 115kw iš mašinos laidyno atskiros jungtys tinkamos iškart.

Dar naujesni varikliai dažnai jau nebeturi visai klasikinio vaškinio tipo termostato, pvz. 2,0HDi 133kw, vožtuvą sukinėja elektrinis varikliukas per sliekinę pavarą, ir padėtį stebi daviklis. Kaina arti 200eur.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/