WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

c6
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=30985
Puslapis 23

Autorius:  Odeckinas [ Sau 09 2014, 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Odeckinas rašė:
Pritariu Kosmoz'ui del sedyniu. As taip pat geriau rinkciausi ne oda, o veliura. Man malonesnes veliurines sedynes negu odines. Cia jau grynai skonio reikalas. Turejau kazkada viena auto su odinem sedynem, tai vienu metu galvojau klaust kas noretu keist odines i veliurines, bet spejau parduot visa auto...


Pataisymas: ne Kozmos o Bivainis pritariu :)

Autorius:  Aurimas [ Sau 09 2014, 13:47 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

tadas1991 rašė:
Tragedija ir man oda. Vaizdas ir klasė yra, o kai pasėdėt ant jų normaliai reikia... Paprastos medžiaginės geriau.
Bet, aišku, jei mašinos reiktų dėl pakazuchos, tikrai, kaip Kosmaz, irgi tik odą rinkčiaus.

Nu ką aš žinau, prasuku į metus apie 100 000 km ant tos odos - jokių nepatogumų. Nei vasarą , nei žiemą - tačiau tam reikia mašinos su bent šiokia tokia komplektacija ;) . Plius vaikai - ilgai tas veliūras būtų gražus, kai coca , karštas šokoladas arba koks padažiukas iš mėsainio liejasi laisvai. Ne, nėra geriau už odą ir jokia čia ne pakazūcha.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 09 2014, 15:26 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

dabar turiu su versta oda vidurys + normali oda šonai kombinuotą saloną, tai ne taip subinė slįsčioja, žiemą pirmom minutėm mažiau šalta ir greičiau šiluma prasimuša lyginant su veliūru, bet tarkim vaizdas ir praktiškumas dėl valymo ir priežiūros, tai nėra ką ir kalbėt, oda laimi prieš veliūrą.

540 buvo su valiūru, XM irgi buvo veliūras, iki odos nesukroviau, tai tarkim kostiumas apsiveldavo, nes kas savaitę mašinos nei siurbiu nei valau, su odiniais salonais tokių bėdų neiškyla.

o šiaip tai velniam tas C6, jei ne pakazūchai, kai žiūrimas pigiausias silpniausias motoras su mechanine dėže ir skurdžia komplektacija... argi čia ne ubago noras šokt aukščiau bambos? Ta pati mašina plika su silpnu motoru ir pilna su galingu motoru kaip diena ir naktis. Jei c6, tai v6 dyzelis arba v6 benzas, ir gerai prikomplektuotas.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 09 2014, 15:34 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Aurimas rašė:
tadas1991 rašė:
Tragedija ir man oda. Vaizdas ir klasė yra, o kai pasėdėt ant jų normaliai reikia... Paprastos medžiaginės geriau.
Bet, aišku, jei mašinos reiktų dėl pakazuchos, tikrai, kaip Kosmaz, irgi tik odą rinkčiaus.

Nu ką aš žinau, prasuku į metus apie 100 000 km ant tos odos - jokių nepatogumų. Nei vasarą , nei žiemą - tačiau tam reikia mašinos su bent šiokia tokia komplektacija ;) . Plius vaikai - ilgai tas veliūras būtų gražus, kai coca , karštas šokoladas arba koks padažiukas iš mėsainio liejasi laisvai. Ne, nėra geriau už odą ir jokia čia ne pakazūcha.

Na taip, jūsų nuomonė teisinga.
Aš, kaip ir parašiau, išreiškiau savo nuomonę (pažymėjau dabar sakiny paryškintai dėl visa ko :) ), kuri man irgi teisinga. Jau jaučiu, kiek visko prirašyt galiu, bet tegul lieka paprastai: priežastys, pagrinde įtakojamos asmeninio gyvenimo būdo supratimo ir tikriausiai šiek tiek besiskiriančio vien pagal amžių supratimo į tai, kas yra malonu/nemalonu :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 09 2014, 15:37 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Kosmoz rašė:
dabar turiu su versta oda vidurys + normali oda šonai kombinuotą saloną, tai ne taip subinė slįsčioja, žiemą pirmom minutėm mažiau šalta ir greičiau šiluma prasimuša lyginant su veliūru, bet tarkim vaizdas ir praktiškumas dėl valymo ir priežiūros, tai nėra ką ir kalbėt, oda laimi prieš veliūrą.

540 buvo su valiūru, XM irgi buvo veliūras, iki odos nesukroviau, tai tarkim kostiumas apsiveldavo, nes kas savaitę mašinos nei siurbiu nei valau, su odiniais salonais tokių bėdų neiškyla.

o šiaip tai velniam tas C6, jei ne pakazūchai, kai žiūrimas pigiausias silpniausias motoras su mechanine dėže ir skurdžia komplektacija... argi čia ne ubago noras šokt aukščiau bambos? Ta pati mašina plika su silpnu motoru ir pilna su galingu motoru kaip diena ir naktis. Jei c6, tai v6 dyzelis arba v6 benzas, ir gerai prikomplektuotas.

Principe gal ir taip, nebent tik yra žmonių, kuriem pakazucha prieš save irgi labai daug reiškia, tai šiuo atveju į 2.2i įdėjus dujas dar kažką sutaupyt galima :D
Šiaip, man visad savotiškai įdomu pažiūrėt ir pačiupinėt pačios paprasčiausios ir pigiausios komplektacijos prabangios mašinos variantus, kaip ten viskas, ar jaučiasi "JĖGA". Variantas musėt panašus į XM 2.0i karbiuratorinį gaunasi?

Autorius:  Kosmoz [ Sau 09 2014, 16:02 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

tadas1991 rašė:
Principe gal ir taip, nebent tik yra žmonių, kuriem pakazucha prieš save irgi labai daug reiškia, tai šiuo atveju į 2.2i įdėjus dujas dar kažką sutaupyt galima :D
Šiaip, man visad savotiškai įdomu pažiūrėt ir pačiupinėt pačios paprasčiausios ir pigiausios komplektacijos prabangios mašinos variantus, kaip ten viskas, ar jaučiasi "JĖGA". Variantas musėt panašus į XM 2.0i karbiuratorinį gaunasi?

pigiai išlaikoma prabanga 8) temos autorius to ieško, tai va ir bus kaip XM baltas karbiuratoriniu motoru ir be nieko :D

turėjau pagal komplektaciją poplikį, bet su galingu 4,4 motoru bmw 540i, labai patiko man jinai. po jos iškart iš inercijos, daug nečiupinėjęs, paėmiau 530d univermagą, bet jau su pilnu faršu, tai patikėk manim, kiek daug reiškia geras motoras, dviem galvom geresnė mašina tampa, net ir su skuduriniu salonu, be telikų, navi, cg čeindžerių ir t.t. Tas pats ir su C6, paimk 2,7 ar 3,0 hdi variantus, kurie automatiškai bus gerai sukomplektuoti, ir kokį pliką basą 2,2 hdi mechaniką... Nu taupysi du litrus salerkos, nu pabėgsi nuo štuką eurų kainuojančio dėžės remonto, kurį gaal, tiktai gal, reikės daryt, o toliau? elektriniai langai, klima, xenonai, čia belenkuris golfas tuo pasigirt gali.

Autorius:  edge [ Sau 09 2014, 16:26 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Tegu perka ta 2.2, palikit ramybej
XM 2.5TD irgi palygint su 2.1 buvo zveris, bet visi gerai atsimenam kaip ano visi cia bijojo ir siule apeit dideliu ratu :)

Autorius:  Kosmoz [ Sau 09 2014, 16:28 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

edge rašė:
Tegu perka ta 2.2, palikit ramybej
XM 2.5TD irgi palygint su 2.1 buvo zveris, bet visi gerai atsimenam kaip ano visi cia bijojo ir siule apeit dideliu ratu :)

o kiti turėjo ir džiaugėsi. bet dar yra ir v6, kas ir yra tikrasis citroenas. turėjau dvilitrį, nu ne tas, ne tas, kas tikras v6 xmas

Autorius:  Bivainis [ Sau 09 2014, 21:22 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Kosmoz rašė:
Bivainis rašė:
Kosmoz rašė:
tu dar su babuškina palto salonu, o ne oda, pasieškok, ot tai turėsi C6, tikrą prabangą :D

Tau prabangus salonas odinis, man veliūrinis. Skirtingi žmonės, skirtingi poreikiai, todėl ir skirtingi salonai gaminami.

turbūt vairuoji prabangų citroen zx su veliūru :D

Koks skirtumas ką aš vairuoju. Jau penktą dešimtį einu, tai teko ir ant dermantino, ir ant veliūro ir ant odos ir ant eko odos vairuoti. Čia nėra ir negali būti kažkokio standarto, kad oda tai jėga, o audinys jau ne lygis. Aš nesakau, kad oda blogai, ji tiesiog man nepatina ir kaip matai ne man vienam. Aš nenešioju odinių drabužių striukių (nors ir tokių kažkada turėjau) neperku odinių sofų (neimčiau nei už dyką) ir nenoriu odos mašinoje, nes MAN NEPATINKA. Audinys, ypač veliūras man patinka, tai šilta medžiaga visomis prasmėmis.
Darom išvada: vieniems patinka audinys, kitiems oda, todėl ir mašinos gaminamos ir tiems ir tiems.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 10 2014, 11:33 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

kas del variklio, tai 2.2 hdi su dviem turbom nera koks tai senas 1.9d, kur taisosi su atsuktuvu, kuvalda ir apdulkinta, o keturiu cilindru vibracijos, ypac apacioje, garsas ir sukimo momentas neprilygs sesiems cilindrams. O tai bendram pojuciui duoda neitiketinai daug. Daznas reikalas tuose c6 yra grazus verstos odos salonas, ir silta, ir svelnu, ir grazu, ir praktiska. Na o 6 begiu mechanas nera itin vykusi deze, pilna geresniu mechanu, ka jau kalbet apie vaziavimo su automatu patoguma. pirkti tau, vazineti tau, nu bet bmw 725tds niekada nebus lygiaverte savo vaziavimu kokiam 740i, taip ir cia.

Autorius:  xamas [ Sau 10 2014, 12:30 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

As apturejes ir veliuru ir maisu su uzvalkalais kailiniais, dabar i tarpini sesiu, Ir ten ir ten yra privalumu ir minusu. Mazi vaikai + odai, pensinykui kaip man + veliurui. Cia man labiausiai itakojo temperatura ziema ir saule vasara ( odos atzvilgiu), be to nemegstu kiausiniu sildymo, geriau jau padus kaitintu :) O del C6 tai pilnai sutinku kad reik imti pilna, nes paskui labai gaila ziuret i savo nabaga, kad ir koks grazus ir taupus bebutu. Na ubagas ir lieka ubagu, kad marskiniai grazus...

Autorius:  ArturasJ [ Sau 13 2014, 01:06 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

korny rašė:
o ar kas iš pažįstamų turi c6? kokie atsiliepimai? kaip eksploatacija?

Eksplotuoju 2008m c6 2.2 dyzeliukas. Kažkokių nusiskundimu didelių neturiu ,kuro sąnaudos klaipėdoje (vid greitis29km/h-9ltr., trasoje iki šešių) ,kas lliečia vazevimo malonumą didelio skirtumo nejaučiu nuo 2.7 aisku taip maloniai neplaukia, bet tikrai minkstesnis nei c5 nuo 2008m. Remonto kainos kaip vidutines klasės mašinos, nesikandzioja apart plaukiojantį sankaba ,bei slapuojantys amortikai (c6 liga), cia skaudziasia. Man asmeniskai galios užtenka ir tikrai maloniai startuoja iš vietos ar įsibėgėjus, to paties c6 su automatinė dėžę startavimas nėra kažkas tokio kaip kad tiketumeis iš 2.7 nes pati dėžę susidaro įspūdis kad yra specialiai suprogramuota į pasyvesne pusę, taip nepadraskysi kaip kad kažkam norėtųsi bet kaip ir kažkas minėjo mašina tam ir skirta kad ramiai iš lieto judetum ir megautumeis ,o mėgautis yra kom. Tad protingieji kurmiai kam ko reikia, o kas liecia saloną tai aš už oda nes valymas ir priezura lengviau, bent jau man. Atsiprašau už klaidas iš tel rasau.

Autorius:  Bivainis [ Sau 13 2014, 10:09 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Kosmoz rašė:
o šiaip tai velniam tas C6, jei ne pakazūchai, kai žiūrimas pigiausias silpniausias motoras su mechanine dėže ir skurdžia komplektacija... argi čia ne ubago noras šokt aukščiau bambos? Ta pati mašina plika su silpnu motoru ir pilna su galingu motoru kaip diena ir naktis. Jei c6, tai v6 dyzelis arba v6 benzas, ir gerai prikomplektuotas.

Todėl, kad yra žmonių kurie neužsiima jokia pakazucha, jokioje savo gyvenimo srityje. Todėl, kad patinka žmonėms mašinos dizainas, forma artimesnė klasikiniams Citroenams, ypač CX. Eksterjeras tikrai išskirtinis ir net norintiems pakazuchos gali nieko neišeiti, nes daug kam C6 nei gražus, nei prabangus neatrodo. Jis skirtas tiems kam kažkada klasikiniai Citroenai patiko. Turbūt todėl ir buvo nutraukta jo gamyba, nes išskirtinio dizaino mašinos pardavimai buvo per maži. Ne visiems reikia didelės kubatūros galingo variklio, nes jų važiavimo būdas toks, kad ir silpnesnio variklio galios per akis. Tad ir su galingu važinės lygiai taip pat.

Autorius:  xminde [ Sau 13 2014, 20:11 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

Ėjau šiandiena Savanorių pr. Kaune, sustojau, kad gatvę namų link pereiti.. ir .. priplaukė C6, kad apsisukti man prieš pat nosį. Toks murzinas visas iš po šiandienos šlapių gatvių. Eilinį kartą aš į jį pažiūrėjau, - įdomus auto, kitoks auto, būt didesnis - sakyčiau labai prabangus auto. Bet smagiausia tai kai supranti matydamas kodėl jis taip linguoja :).

Autorius:  ArturasJ [ Sau 15 2014, 01:00 ]
Pranešimo tema:  Re: c6

xminde rašė:
Ėjau šiandiena Savanorių pr. Kaune, sustojau, kad gatvę namų link pereiti.. ir .. priplaukė C6, kad apsisukti manišvaizda at nosį. Toks murzinas visas iš po šiandienos šlapių gatvių. Eilinį kartą aš į jį pažiūrėjau, - įdomus auto, kitoks auto, būt didesnis - sakyčiau labai prabangus auto. Bet smagiausia tai kai supranti matydamas kodėl jis taip linguoja :).

Nuo to ir issivysta priklausomybė, norisi tik važiuoti ir montuoti :) autostrada net neįdomu, o paprastų kelių pats malonumas. O isvaizda tai tikrai išskirtinė, nesumaisysi nei su niekom :)

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/