WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 08:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 12 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 21 2016, 09:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
ir dar po profilaktikos radau nauju klaidas viena is ju
P0012 Variable valve gear solenoid valve command low limit local
buvo ismete tik nusiprikus amsina (su kita diagbox diagnostika, su maniske sjas ismete pirma karta)

sikart ismete ja bet kartu ir nauju is tos pacios srities

P0011Variable valve gear solenoid valve command
Properties From . Local . Status . Intermittent . Characterisation of the fault. Maximum value
List of associated variables Engine speed 1773 rpm Coolant temperature 119 °C Vehicle speed 13 Kph
Manifold pressure 570 MBar Status of the mixture regulation Closed loop


P0012Variable valve gear solenoid valve command
Properties From . Local . Status . Intermittent . Characterisation of the fault. Low limit
List of associated variables Engine speed 1911 rpm Coolant temperature 119 °C Vehicle speed 19 Kph Manifold pressure 280 MBar Status of the mixture regulation Open loop (particular driving conditions)

P0341Cylinder reference sensor signal
Properties From . Local . Status . Permanent fault Characterisation of theShort circuit to positiveShort circuit to fault. negativeOpen circuit Manifold pressure 570 MBar Status of the mixture regulation Closed loop

internete apier paskutine klaida radau-



P0341 код ошибки OBD-2
Датчик положения распределительного вала: сигнал выходит за допустимые пределы


Возможные причины
Faulty Camshaft Position Sensor
Camshaft Position Sensor harness is open or shorted
Camshaft Position Sensor circuit poor electrical connection
Faulty starter motor
Starting system circuit
Dead (Weak) battery


Возможные симптомы
Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
Possible lack/loss of power
Engine may stall while driving

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2016, 21:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Aš, žinoma ne specialistas, bet P0341 sako kad kažkas netvarkoje su paskirstymo velenėlio padėties davikliu. Patikrinkit ar netrumpina laidai ir ar apskritai signalas iki ECU ateina.

Antras dalykas, kuris užkliuvo - 119 laipsniu aušinimo skysčio temperatūra prie kitų klaidų. Ar buvo tiek užkaitintas variklis, ar daviklis grybą pjauna?

Beje liambda parodymai man panašūs į užriebintą kuro mišinį. nedaug, bet jau ko gero užtenka, kad pridusinėtų variklis per užriebinimo piką. Neteisingą riebumą gali įtakoti, kad ir tas pats neteisingas temperatūros signalas, arba šiaip adaptacijos blogos.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2016, 21:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
weak battery - su generatorium viskas gerai?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2016, 22:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Tai va, kad tą daviklį keičiau. Rytoj vakare atvažiuos ir žiūrėsim, ar jis neveikia, ar kažko nedajungiau, ar fiškėj kontakto trūksta :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 09:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Su ganeratotrium viskas OK, baterija irgi normos ribose. po profilaktikos dar pastebejau kad masina kartais nelabai nori kurtis(laikant gaza lyg ir greiciau)- suki starteri koki 3-4sek, anskciau kurdavosi per 1-2sek. ir tai nutinka saltai masinai is ryto.

del ausinimo skyscio pastebejau, bet kad neina suprasti ka ten rodo tas citroen skydelis-jokiu skaiciu skaleje nera, bet davikliai mazdaug stovi per viduri.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 10:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Dėl kūrimosi ryte tai tas pats velenėlių padėties daviklis įtakos gali turėti. Arba laisvos eigos vožtuvas nesusikalibruoja laiku. Pamėgink kitą kartą įjunk degimą kokioms 10 sekundžių, tada išjunk kokioms 10 sekundžių ir tada jau bandyk kurti. Po degimo išjungimo laisvų apsukų vožtuvas pilnai užsidaro ir atsidaro kiek suprogramuotas prie tam tikrų aplinkos sąlygų.

Prie temperatūros 119 variklyje jau turėtų būti radiatorius karštas ir ventiliatorius suktis pilnu pajėgumu (Su sąlyga, kad termostatas geras)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 11:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Dėl kūrimosi ryte tai tas pats velenėlių padėties daviklis įtakos gali turėti. Arba laisvos eigos vožtuvas nesusikalibruoja laiku. Pamėgink kitą kartą įjunk degimą kokioms 10 sekundžių, tada išjunk kokioms 10 sekundžių ir tada jau bandyk kurti. Po degimo išjungimo laisvų apsukų vožtuvas pilnai užsidaro ir atsidaro kiek suprogramuotas prie tam tikrų aplinkos sąlygų.

Prie temperatūros 119 variklyje jau turėtų būti radiatorius karštas ir ventiliatorius suktis pilnu pajėgumu (Su sąlyga, kad termostatas geras)

Klausimas, ar čia tas laisvos eigos vožtuvas yra :)
Gazo troso ir mechaniniu būdu valdomo droselio nėra, tai ar reikalingos dvi sklendės?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 14:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
pazaidziaus dar su uzvedimu -idomiai gaunasi - jei kuriu masina neuzmynes ant gazo- nesikuria 3-4sekundes. galiu taip kurti kad ir 10kartu-neuzsikuria. niekad nera taip buve(net sugedus su saudanciu cilindu kurdavosi OK) jei paduodu gazo uzsikuria per 2sekundes.

dar pastebejau kad ant duju persijungia nuo labai zmeu apsuku- visada jungdavosi nuo ~5000rpm, dabar jau jungiais nuo 4000. nustatymai BRC negali nusimust be prisijungimo su kompu. Zodziu mistika prasidejo su masina. Cia man ji taip kersija uz upgreida matyt :)

Tiesa, skambinau i Citroeno LT atstovybe del nusitrynusiu mygtuku navigacijos. jei trumpai- mygtukai keiciasi visi ir kaina (neskaiciuojant navigacijos isemimo ir idejimo darbu) 3400EUR. pradziai galvojau nenugirdau,perklausiau,pridejo dar kas man pasiseke nes dabar taikoma 40% nuolada citroen dalims todel kaina tik 2000EUR. :shock:


OK pirmas zondas parejo irgi (is prancuzijos, is foto galvojau Bosh bet nera boch spaudo tai matyt made in china, bet su zaliu citroen kistuku koks ir buvo) laukiam kada Tadas atsilaisvins ir bandysm sia mistika toliau sprest. ryt atiduosim rimtiems dedems i KCS. bet bent jau patrties igausiu kas kur sukasi :-)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 14:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
:shock: Iš benzino į dujas persijungia tik prie 5000 (4000) RPM? Gal pas tave dujos su varztu slangoj?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 14:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Turejau omenyje is duju i benzina atgal.

Pabandziau degima ijungt isjungt palaikyt ir uzsikure is kart. Cia vaistas su visam ar dabar norint kaskar uzkurt greit laukt 20sekundziu?

P.s. Jau isbandiau- vel nesikure

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 15:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Del duju kad ismeta i benza gali but dujos pacios, duju filtras, reduktoriaus slegis krenta ir t.t. kai sutvarkysi benza tai ir dujos dirbs . Nes kai turejau P@D tai kas menesi plaut turiu duju filtra, o kas 8000km nauja det. Po 3 m uzsilenke reduktoriaus membrana pradejo dujas pust i kulika kas salygojo sunku kurimasi .Net per durnuma nusipirkau benzo siurbli, kita pakeitus aisku niekas nepasikeite. Paemiau stikline su vandeniu ir nuo reduktoriaus vakumo slange i stikline, akurat burbulai tik eina, tada jau viskas aisku, kaput membranai. O reduktoriaus vidus taip apzele kad tik mixsas padejo acetonas-zibalas- vaitspiritas ,isardzius isplaut. Dujas pildavau jozitoje tiktai. Dar buvo bajeris i dejom dujas i auto uzsipilem duju jozitoje krenta slegis sistemoje ir meta i benza, nauja visiskai yranga. Pakeitem kolonke kita viskas ciki.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 16:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Na buves auto seimininkas kiek zinau vazinejo su Jozitos dujomis,ir filtra keisdavo kas 5000km,sake labai nekokybiskos dujos, as jau 8 metus pilu dujas Orlean, tai su viena masina pravaziavau 120 000km nekeites jokiu filtru.Pakeite Tadas profilaktiskai(po 11000km)
siaip ir su benzinu pralekiu kartais 100-200km kur kelionei tai visi tie simptomai viendoi tiek dujo tiek benzui.



na ryt tikiuosi suzinosim kas masinai.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 18:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Duju persijungimas paciame duju kompe toks uzstatytas, gali pats viska reguliuotis kada nori kad jos persijungtu, cia ne problema,o tiesiog pagal nutylejima dazniausiai taip padaryta buna :labas:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 19:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
na as turiu BRC laida/softa, padaryta buvo ties 5000RPM prie tiek ir persijungdavo. dabar kazkodel persijungia prie 4000rpm, ant laisvu gal 4300. Tadas manau jau tikrai neturi brc Plu & Drive softo ir slapta nuo manes nepamazino persijungimo is duju i benza :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Gal kazkas mato blogas apsukas? :roll:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007