Laimonas rašė:
Blogiausia, kad atboinikus ant korpuso nera vietos kaip pastorinti, ten is virsaus jau kita sklende eina.... Esu mastes deti mikro switch 2, bet pasakius zmogui kaina, sako NENENE. Na tai klientui spresti...
Aš būtent apie tą ir kalbu. Jie jau atpigę tiek, kad dažnai finansiškai nebeapsimoka. Ir jau 50/50 randi jau remontuotą situaciją.
Man dar niekas nebuvo kreipęsi dėl garantinio remonto, išskyrus kelis atvejus, kai žmonės atvykdavo pasipildę kiaurus kondicionierius ir po dviejų dienų pastebėję, kad nebešaldo normaliai viena pusė. Palendi po kapotu, parodai, kad vienas vamzdis vos vėsus, kitas vos šiltas, o šaldymas, kaip ir šildymas, jei minimalus, visada pradžioj pradeda jaustis vienoje pusėje, ir tiek. Pasikeisdavo radiatorius ir vėl gerai.
Bet neatmetu galimybės, kad neatvažiavo dėl to, kad pvz buvo tos mašinos parduotos anksčiau, nei sugedo, arba nespėjo sugesti sklendės, nes pvz sugedo 2,7HDi alkūninis.
Ten šiaip yra užprogramuota inžinierių klaida. Tiesiog per stiprūs varikliukai, ir jie neturi jokių padėčių. Pas kažkuriuos Jeep, kur irgi kartais lūžta, tie varikliukai susiprogramuoja savo padėtis po akumuliatoriaus atjungimo, būtent tuo programavimo metu ir lūžta, nes irgi stiprūs, bet tas stiprumas retai naudojamas. O šitų pečių jie tampo sklendę kiekvieną kartą, kai atremia į atramą, t.y. pvz net jei ir laikote ekranėly visada 21C, tai nieko nereiškia, nes automatinė klimato kontrolė tą ir daro, kad kontroliuoja pati automatiškai, o ne pagal nustatytą skaičių pastato sklendę į stabilią padėtį. Kai aušinimo skystis šaltas, sklendė pilnai atidaryta į karštą, kol jis nesušyla tiek, kad pradėtų pūsti per karštą orą. Kai reikia šaldyti, atvirkščiai.