Švyturys geras, bet ne geriausias, nors mano daugumą pirmųjų dar baiginėjant mokyklą, būdavo Gintarinis. Dabar jis kažkoks kitoks, o ir butelis, etiketė nebegražūs
Bet kuriuo atveju - nuo rytojaus atostogos baigiasi, laiko nebebus daug. Dabar galim pagal atskirą susitarimą savaitgaliais arba laisvom dienom, kai nebus paskaitų, vakarais, jei nebus kitų darbų.
Per tą laiką porai mašinų pakeičiau tepalus su filtrais, pakeičiau BX TurboD kuro siurblį iš Lucas į Bosch su vamzdelių pritaikymu, diržo komplektą su pompa, salnykais ir vožtuvų dangteliu, XMui ploviau korektorius ir nuleidinėjau seną skystį iš suportų, kol savininkas pats pasikeitė LHM (šito remonto metu pavyko netyčia supainiot vamzdelius, ko pasekoje XMo galas pusvalandį nereagavo į svirtelę, kol neatsinešiau kaip pavyzdžio BXinio priekinio korektoriaus (kas remontavęs BX, supras, ką turiu omeny
) ir neištaisiau klaidos). XMo savininkui dėkingas už padovanotas BX dalis
Saviems buvo padaryti šitie darbai: sutvarkytas ZX pečiuko pūtikas (buvo nukepęs varžų bloko šuntas - sulituotas) ir čirpiantis periferijos diržas, pakeistos prakiurusios pečiuko žarnos, sutvarkytas Safrane galinis stringantis ratas (pasibaigę kaladėlės, kiauras cilindriukas ir sausas guolis kartu), pakeista Hyundai Lantra duslintuvo gofra ir "įdomiai" sutvarkyta nukritusi traukė, Suzuki Vitara pakeistas termostatas, Passat B4 pakeistos stabilniko gumos (šito darbo daugiau nedarysiu folksvagenam, nes reikia nusileisti visą tiltą) ir lūžęs priekinės variklio pagalvės kronšteinas.
Galbūt galėsiu imtis ir rimtesnio remonto, kai mašiną reikia palikti kelioms dienoms ir dirbti neskubant, jei turėsiu nuosavą garažą, bet jis Domeikavoje, tad visai nepatogu, palyginus su namais ir visais įrankiais Žaliakalnyje. Galbūt pakeisti kokią sankabą, kai išmoksiu (padarysiu sau), dėžę, vairo kolonėles, tiltus ir t.t. Pakeisti variklį į tokį patį benzui arba panašų, jei senas mechaninis dyzelis.
Turiu porą atliekamų senų hardų, galiu kam nors, kur plastikinis bakelis, įdėti magnetukus kuro drožlėms rinkti.