WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Gal kam ką paremontuot? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=28863 |
Puslapis 77 iš 77 |
Autorius: | tadas1991 [ Kov 23 2023, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam ką paremontuot? |
aleluja rašė: Sveiki, Du klausimai. C5 II (2005m) 1. Ar šiais laikais dar kasnors užsiima sferų pildymu (Kauno apskrityje)? Internete nelabai randu. Meharis nebepildo. autoplikyje naujos priekinės sferos po 62~ eur kiekviena. Galinės sferos po 164 eur (OEM). Dar nesinori pirkti naujų, nes neaišku ar tikrai iš mano sferų visas azotas išbėgo. Šiaip atrodo gana kietai važiuoja mašina, bet čia subjektyvi nuomonė, neturiu kito C5 su kuriuo būtų galima palyginti. 2. Kaip žinoti kada sulūžusi sklendė? Pas mane problema ta, kad priekinį langą sunkiai apipučia. Nustačius pūtimą ant lango, girdisi kad oro srautas nukreipiamas ir ventiliatoriai dirba garsiai, bet jeigu langas aprasojęs ir mašina dar šilta, tai užtrunka kelias minutes kol nebelieka rasos, kai tuo tarpu įlipu pas ką nors į kitą (kitos markės) mašiną, tai momentaliai per kelias/keliolika sekundžių viską nupučia. Pildo Proffanas ir galbut Viciokas. Abu privatus asmenys. Galit pabandyt pasiskambint i ACS Ateities plente, gal dar pildo taip pat. Kartais matau pas juos XM, CX, tai tikimybe yra. Galit forume paklausti vartotojo Taurius, turetu zinoti. As turiu iranga tik patikrinimui, nes su C5 ir C6 to pakanka, nes ju sferos nepildomos. Isimam, patikrinam. Jei blogos - dedam naujas arba geras naudotas. Tikrinu pries dedamas tiek naudotas, tiek naujas, nes yra pasitaike broko, is dezutes istrauki jau tuscia. Ir jei C5 ratu sfera pakeist 10min, tai priekine hidroaktyvine modeliui nuo 2008tu metu gali uztrukt ir pusdieni. Tai nebent jei pas jus jau pakeistos i senas zalias pildomas, tik tokiu atveju galite pildyti. Kitu atveju dekit naujas arba tikrintas tinkamas naudotas. Sklendes kai suluzta, problema buna su temperaturos reguliavimu, o ne srauto/krypties. Teoriskai ir krypties sklendes gali luzt, bet esu mates tik sulauzytas negrabiai remontuojant, o ne sugedusias. Pradekit nuo salono filtro keitimo ir patikrinimo, ar po kilimais dregme nesilaiko. Bet ir kelios minutes langu nuputimui nera tragedija, ypac jei tuo metu nebuna ijungtas veikiantis kondicionierius. |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 10 2024, 01:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam ką paremontuot? |
tadas1991 rašė: Turbūt gyvenime jau niekam niekada nebeprireiks, bet išmokau perrinkti begančius CAV/Rotodiesel/Lucas/Delphi DPC pilnai mechaninius siurblius, pakeisti jiems ūžiančius ir klibančius veleno guolius. Kažkiek ir pareguliuoti išmokau, nes teko iš dviejų tverti vieną ir net ir ardant nesujudinus jokių reguliavimo varžtų, arba kur būtina judinti dėl sandarinimo elemento keitimo, tiksliai pasižymėjus ir atstačius į vietą, normaliai neveikė, labai trūko traukos, dėl kuro kiekio stygiaus netgi nepūtė turbina. Teko reguliuoti. Galiu pasakyti, jie reguliuojasi daug šlykščiau už mechaninius Bosch VE. Pagrindinio kuro kiekio reguliavimas vykdomas atsukus siurblio korpuso kamštį apačioj ir pasileidus žemyn visą kurą. Paskui tenka nuorint, kad užsivestų, ir taip kiekvienam mažam pasukimui. Tikrai būtų patogiau reguliuoti ant stendo pagal konkretaus modelio lenteles. Na o dar išmokau ir perrinkti bėgančius ir sudilusius (teko pakeisti ištrupėjusią kumštelinę plokštelę, kurios sveikos nesimėto penkiacilindriams 2.5TDI, kadangi jie visi nuvažiavę Transporteriuose po milijoną ir net sudilęs bėgantis siurblys kainuoja milijoną) Bosch VP siurblius. Taip pat ir sureguliuoti jiems įpurškimo kampą VW grupės auto. Buvo įdomu ir galutinėj sumoj brangu, ir niekam daugiau nereikalinga Sureguliuot normaliai teko dar aptvarkyt elektrą ir pakeist temperatūrinį daviklį aušalo, nes be jo dirbo avariniu rėžimu, ir prieš tai iš klausos siurblį "sureguliavę" žmonės pagal avarinį ir buvo pastatę. T.y. su -40C temperatūra, kai užvedant daro Dryyyykst ir baisiai kala, nusuki į vėlyvą pusę ir dirba plius minus normaliai. Sutvarkius, susistatė kampai pagal lenteles, kuriasi ramiai be užsigazavimų ir dirba tyliai gražiai. T.y. kiek tyliai gali dirbti seni VW dyzeliai, kurie nelabai tylūs. Kai bus ūpo, vėl čiupsiu mielai dar kokią nesąmonę, kuriom niekas nebenori užsiimti. Tai siūlykit. Už brangiai, žinoma Nors kai paklausinėju, kiek žmonės moka, tai sužinau, kad vistiek dar atsilieku. O patart neįkyriems galiu ir už dyką, jei suprantu ką toj temoj. Nes ne visasa suprantu |
Autorius: | vbitas [ Lap 12 2024, 14:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam ką paremontuot? |
nelabai į temą, bet truputį į temą turiu žymiojo EP6 variklio (1,6, 16V) aukšto slėgio benzino siurblį, kuris jau tapęs nebelabai aukšto slėgio... kodas berods 9819938480 sako, kad jis remontuojamas, bet aš jau su juo nežaisiu, nes ir to variklio nebeturiu. Gal kas nori pažaisti - dovanoju, išmesti gaila |
Puslapis 77 iš 77 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |