Jei tik dirželio komplektas, parodytas Arthur nuotraukose ir keitimas, tai brangoka, bet kaip servise, tai normaliai. Jei kalbam apie riebokšlius, naują antifrizą (o ne seno pagavimą į bačką ir supylimą atgal per kojinę; ir dapylimą naujo, kiek nepavyko pagauti), naują generatoriaus dirželį, tai netgi pigu, ir dar su pusmečio garantija. Matot, normalus serviso valandinį turėt kokia 20-30eur/h, jei tas servisas tikrai geras, tai taip ir gaunas.
Variklis RCZ... Dirželio komplektą nėra problemų gauti, ir kainuoja net nelabai brangiai Conti ir panašių gerų gamintojų, bet žiūriu, kad jiems yra kažkokia bėda su siurbliais ir su komplektais, kuriuose būtų kartu ir siurblys - mano naudojamo vieno tiekėjo - visur nuliai, o kitas - Plikis, gali ištraukti tik Febi, kurio bent aš nedėčiau. Robete yra Airtex, bet tokiam bolidui gal dar irgi nedėčiau, juk turbūt noris važiuot ramiau, negu su senoliu. Gal kokono reik užklaust, gal jis pas kitus tiekėjus prieina dar. O gal gyvai paklausus - kažką visgi atvežtų. Na arba užsakinėt originalą ir tiek, dažnai gi būna visai gera kaina, jei tik yra priėjimas greitai gauti Tokiam motorčikui dirželio nesu dar keitęs, bet mielai pažaisčiau laisvu metu, jei tik mano kuklus garažiukas ir pilnas senų trantų kiemas nepasirodytų tokiam super mega bolidui per prastas. Reik sužiūrėt, už kiek galima gauti tą pompą ar visą komplektą su ja kartu, bet manau, kad nelendant prie riebokšlių, kokia 30eur gali ir nukristi.
Su garantija įdomus reikalas. Dar niekam jos neprireikė, tai ir nežinau, ką aš galiu ir ko negaliu duoti ir ką tiksliai daryčiau, nei kažkam nutrūktų ar peršoktų. Per tris metus nutrūko tik vienam žmogui dirželis, ir jis buvo darytas praeitą sausį pradžioj. Bet žmogus įtartinai jokių pretenzijų nereiškė. Gal dėl to, kad norėjo labai skubiai, o ten metų pirmom dienom buvo taip, kad nedirbo daug parduotuvių dėl euro bumo ir buvo problema gaut geros kokybės dalių, tai pavyko sudėt geriausia, ką galėjau gaut, bet vistiek kliuvo tempėjas Sasic pakuotėj, o vienas iš dviejų parazitų - Omcar. Kviečiau atitempt ar pasikviest apžiūrėt, bet nei atvažiavo, nei paskambino, ir per draugą perdavė, kad jokių pretenzijų neturi. Sakė tas draugas, kad jam nulūžo kuro siurblys su visu kronšteinu ar kažkas panašaus, ir klausimas, ar nulaužė strigęs diržas, ar kaip tik dėl lūžio numetė ir nutraukė. Esmė, kad per tuos metus pravažiuota anot draugo bus palei 60kkm, o su tom dalim pasakiau, kad daugiau 50 nevažiuotų. Galbūt taip ir nepasikeitė generatoriaus sankabėlės, kurią jam pasakiau kad būtina keisti, jei nori saugiai važiuoti, ir galiausiai po beveik metų visgi nukrito arba nutrūko generatoriaus dirželis, kuris divyriškai laikėsi nepavydėtinom sąlygom.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|