WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

c-Crosser ventiliatorius / kondicionierius
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=54&t=35193
Puslapis 11

Autorius:  chrissangel [ Lie 14 2020, 18:07 ]
Pranešimo tema:  c-Crosser ventiliatorius / kondicionierius

Sveiki.

Ką gi, grįžau vėl prie Citroen. Su C5 jau pakankamai susipažinęs buvau ir žinojau jo kaprizus su kondicionierium. Šį kartą iškilo klausimas dėl Crosserio kindicionieriaus. Pirmus mėnesius, kondicionierius veikė kaip bitutė. Dabar neramina, kad visgi kažkas ne taip. Nustačius abi pozicijas ant auto, temperatūrą maždaug 17-18 dirba kuo puikiausiai. Kokias 30s... Po to tarsi trakšt, ir kol Off nepadarau, nemalonus garsas. Po kiek laiko vėl perstačius ant auto - viskas kuo puikiausiai. Trasoj, kažkaip nepajutau, kad nustotų šaldyti. Klausimas, kur ieškot galų? P.s. panašu, busišovė ir laisvų rankų įranga, saugikliuko dar nespėjau pasikeisti ir nepastebėjau, ar panašiu metu pradėjo "grybauti" kondiškė? Ar gali tai sietis?

Autorius:  tadas1991 [ Lie 15 2020, 01:26 ]
Pranešimo tema:  Re: c-Crosser ventiliatorius / kondicionierius

Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.

Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.

Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.

Autorius:  xamas [ Rgs 01 2020, 13:07 ]
Pranešimo tema:  Re: c-Crosser ventiliatorius / kondicionierius

Tadai, patikslinu: jei tik su Peugeot dyzeliniu varikliu 2,2 tai pavaru dežė SST Getrag, kuri sukurta Mitsiui.... 1:1 alternatyva VW DSG dezei



tadas1991 rašė:
Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.

Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.

Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 01 2020, 15:21 ]
Pranešimo tema:  Re: c-Crosser ventiliatorius / kondicionierius

xamas rašė:
Tadai, patikslinu: jei tik su Peugeot dyzeliniu varikliu 2,2 tai pavaru dežė SST Getrag, kuri sukurta Mitsiui.... 1:1 alternatyva VW DSG dezei



tadas1991 rašė:
Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.

Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.

Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.

Taip. Mechaninė ten kažkokia Toyotinė ar Aisin (dėžistai sako Toyotinė, aš pats nežinau. Faktas, kad japoniška ir veikia labai japoniškai).
O automatas, t.y. pusiau automatas, t.y. robotas, tai taip, Getrago. Sutikau vieną tokį praeitą rudenį, kai keičiau starterį (standartinis 1,4kw pietų rinkoms, vai vai šaltyje nesikuria :) ) į lietuviškam klimatui tinkamą.
Bet tokį dyzelį su Getragu tai tik vieną dar mačiau, dažniausiai mechaninės dėžės.
O benzinams berods dar ir kažkoks tai CVT variantas buvo?

Autorius:  xamas [ Rgs 11 2020, 13:29 ]
Pranešimo tema:  Re: c-Crosser ventiliatorius / kondicionierius

Mitsubishi CVT.....

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/