WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 14 2020, 18:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 27 2012, 16:52
Pranešimai: 9
Sveiki.

Ką gi, grįžau vėl prie Citroen. Su C5 jau pakankamai susipažinęs buvau ir žinojau jo kaprizus su kondicionierium. Šį kartą iškilo klausimas dėl Crosserio kindicionieriaus. Pirmus mėnesius, kondicionierius veikė kaip bitutė. Dabar neramina, kad visgi kažkas ne taip. Nustačius abi pozicijas ant auto, temperatūrą maždaug 17-18 dirba kuo puikiausiai. Kokias 30s... Po to tarsi trakšt, ir kol Off nepadarau, nemalonus garsas. Po kiek laiko vėl perstačius ant auto - viskas kuo puikiausiai. Trasoj, kažkaip nepajutau, kad nustotų šaldyti. Klausimas, kur ieškot galų? P.s. panašu, busišovė ir laisvų rankų įranga, saugikliuko dar nespėjau pasikeisti ir nepastebėjau, ar panašiu metu pradėjo "grybauti" kondiškė? Ar gali tai sietis?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 15 2020, 01:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.

Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.

Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2020, 13:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tadai, patikslinu: jei tik su Peugeot dyzeliniu varikliu 2,2 tai pavaru dežė SST Getrag, kuri sukurta Mitsiui.... 1:1 alternatyva VW DSG dezei



tadas1991 rašė:
Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.

Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.

Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2020, 15:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Tadai, patikslinu: jei tik su Peugeot dyzeliniu varikliu 2,2 tai pavaru dežė SST Getrag, kuri sukurta Mitsiui.... 1:1 alternatyva VW DSG dezei



tadas1991 rašė:
Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.

Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.

Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.

Taip. Mechaninė ten kažkokia Toyotinė ar Aisin (dėžistai sako Toyotinė, aš pats nežinau. Faktas, kad japoniška ir veikia labai japoniškai).
O automatas, t.y. pusiau automatas, t.y. robotas, tai taip, Getrago. Sutikau vieną tokį praeitą rudenį, kai keičiau starterį (standartinis 1,4kw pietų rinkoms, vai vai šaltyje nesikuria :) ) į lietuviškam klimatui tinkamą.
Bet tokį dyzelį su Getragu tai tik vieną dar mačiau, dažniausiai mechaninės dėžės.
O benzinams berods dar ir kažkoks tai CVT variantas buvo?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 11 2020, 13:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Mitsubishi CVT.....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007