WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 10:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 13:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2011, 12:29
Pranešimai: 73
Miestas: Klaipėda
Sveiki gyvi „citrinų“ mylėtojai. Nusipirkau „citriną“, paprašiau, kad atsirastų tema šiam modeliui, nes jis kažkokiu būdu buvo pamirštas... Galbūt ši mano rašliava kažkam padės apsispręsti...na bet apie viską nuo pradžių.
Uošvis pasakojo tokią istoriją: senais gerais laikas, grodavo orkestrai (koncertuodavo), jie maži vaikai, atsisėsdavo į pirmą eilę ir orkestrantams prieš akis valgydavo citrinas :roll: , triūbas nuo tekančių seilių tiems muzikantams aišku nelabai pavykdavo pūsti.. :bum: Tikiuosi kai kam seilės tįs ir kai aš judėsiu su savo „citrina“.
Turėti automobiliai: Audi 80 1.8 benzinas/dujos (bulka), Honda Civic (žmonos), Audi A4 1,9 TDI (universalas), Opel Corsa 1.2 benzinas (žmonos), beje paskutines dvi mašinas pardavinėju, tad jeigu kam įdomu – kreipkitės.
Esmė tokia, kad padidėjus šeimai (žmona, du vaikai vienam iš jų 4 m. kitam 3 mėn. ir šuo) prisireikė didesnio automobilio. Į Audi A4 sutelpame su visais vežimėliais, bet važiuojant komforto nelabai ir belieka, bagažinė užkišta, gale sėdintiems nepatogu. Pradėjau savo „didžiąsias„ paieškas, skaičiau forumus, atsiliepimus, naršiau po visus gidus, pliusus.. Rinkausi iš trijų modelių: Peugeot 807, Citroen C8, Renault Espace IV. Apie visus automobilius ir jų gedimus prirašyta begalė informacijos. Pirmas auto į kurį įlipau buvo Espace IV..įspūdinga. Užkūrimas jungtuku, panelė šviečia labai gražiai, pačio automobilio išvaizda (nors ir skonio reikalas) man patiko. Šio auto kaina, mums buvo neįkandama, tad pradėjau ieškoti kitų..ir suradau kažką Kauno turguje.
Nuvykus ir pradėjus ieškoti automobilio, atitinkančio mano keliamus reikalavimus (kas liečia Renault): 1.9 dyzelis, visos 7 sėdynės, 6 pavaros, oda, parktronikas, xenon, nenutrintas, nesubraižytas) teko nusivilti. Tai pas vieną to nėra, tai neveikia, tai neatsidaro, tai variklis ne tos kubatūros. Išmaišius visą turgų, idealaus (bent jau man) taip ir neradau :( . Kas liečia Peugeot 807 ir Citroen C8, pasirinkimas turguje buvo skurdokas. Teko įsėsti į vieną „citriną“ (beje pirmą kartą) ir bent jau vizualiai susipažinti su automobilio vidumi. Įspūdis – teigiamas, kaina ir komplektacija – netenkino. Lyg tarp kitko buvau užsirašęs keletą tel. nr. kas pardavinėja „citrinas“, pasukau ir vualia, po gero pusvalandžio prie turgaus privažiavo mano dabartinis automobilis :) . Išvaizda – puiki, komplektacija tinka (apart 6 pavaras), rida maža, užlaikytas, motoras 2.2 HDI (kiek buvau skaitęs, būtent su tokiu varikliu reikia „citrinas“ pirkti, nors gal kai kas tai paneigs). Po trumpos apžiūros sutarėme, kad greičiausiai šį automobilį pirksiu. Po keleto dienų susitikome ir „citrina“ buvo tikrinama Citroen servise. Vat čia paaiškėjo, kad rida netikra (bet kiek supratome, ją atsuko ne Lietuvos auksarankiai) „trūksta“ apie 65 000km., laša (labai nedaug) antifrizas, sugedęs kažkoks bako daviklis, nėra variklio apsaugos dešinėje pusėje (kas turi C8, žino, kad tai yra labai svarbu, nes būtent toje pusėje yra pagrindinis diržas ir visas taškomas purvas, vanduo nuo rato kliūva vienai iš pagr. dalių), lįsta prie išmetimo sistemos (pasak pardavėjo buvo išplautas FAP filtras). Daugiau kaip ir problemų nėra...Po tokių žinių, sudvejojau, bet įvertinus automobilio kainą, išvaizdą ir būklę, supratau, kad tai kas blogai, yra nesunkiai sutvarkoma. Sukirtome rankomis.
Pirma kelionė Kaunas – Klaipėda. Sėdi aukštai, matai gerai, važiavimas malonus. Pagal kompiuterio parodymus (kiek aš juos suprantu) iki šios kelionės parodymai buvo tokie: vidutinis greitis 53km/h, nuvažiuota 8300km, vidutinės degalų sąnaudos 9,9 /100km. Išbandžiau automobilį prie įvairių greičių. Momentinis: 130km/h – 8l, 110km/h-apie 7l, 90km/h-5.5-6l. nežinau ar tai daug ar mažai, bet tikėjausi, kad važiuojant 130km/h kuro sąnaudos bus mažesnės (tikėjausi kokių 6l). Sustojus, Kryžkalnyje kavos (teko paieškoti kur tą kavos puodelį įsidėti) ir bandant užkurti automobilį, kažkas atsitiko. Jo iškarto nepavyko užkurti (spėju, kad per greitai kūriau, žvakės nepakaito, kompas neprasisuko), kuriant antra kartą auto užsikūrė, bet užsidegė variklio diagnostikos lemputė ir kompiuteris pranešė „antipollution fault“. Taip „žibėdamas“ pasiekiau Klaipėdą, vidutinės kuro sąnaudos nukrito iki 9,8. Galvoju, kaip reikės tech. apžiūrą pravaryti (kiek žinau, prietaisų skydelyje negali degti jokie pranešimai apie klaidas), bet mano nuostabai, automobiliui pastovėjus ir jį užkūrus minėtas „antipollution fault“ prapuolė. Tech. apžiūra, buvo pravaryta be jokių problemų (apart per žemai švietusių lempų) tą pačią dieną. Kol kas džiaugiuosi.
Dabar kas erzina...ogi niekas :) . Tik tiek, kad jeigu norima užlenkti (pastatyti kuo kompaktiškiau) 6, 7 kėdes, galines turi atitraukti į priekį. Dar pasirodė keista, kad gale nėra jokios daiktadėžės (bent per trumpą apžiūrą aš jos neradau) į kurią norėčiau įsidėti tempimo lyną, vaistinėlę, gesintuvą, avarinį ženklą.
Keletas klausimų, kurie ko gero yra išnagrinėti kitose temose, bet kadangi C8 tema atsirado tik dabar, vadinasi čia jie neaptarti.
1. Kaip atnaujinti kompiuterio parodymus (nunulinti km apie kuriuos minėjau anksčiau)?
2. Kaip padaryti, kad kas kart jungiant signalizaciją neužsilenkinėtų veidrodėliai (būna situacijų kai tikrai trumpai eini į degalinę, parduotuvę ir užrakinant auto jie visada užsilekinėja), taip eikvodami el. energiją?
3. Šviesos: kompiuteris rašo „ on“ Viskas kaip ir gerai, užkūrus įsijungia trumpos (padėtis nulinė), bet užgesinus auto, trumpos šviesos šviečia kol neužrakini automobilio (gal ir užgesta po 30s., bet nenoriu sėdėti ir žiūrėti kaip „stimpa“ akumuliatorius). Skaičiau, kad tai galima atjungti, bet aš atjungti nenoriu. Noriu, kad užgesinus automobilį šviesos užgestų iškarto. Kaip tai padaryti?
4. Ar yra galimybė įsigyti antrą raktą (pultelį)? Kaina?
5. Kaip nustatyti laikrodį? (grotuvas originalus Clarion)?
6. Kiek laiko dirba Vebasto (jis dirba, girdžiu iš švilpimo/užimo), važiavimo atstumas trumpas, užgesinus variklį, užrakinus automobilį, jis dar kurį laiką dirba. Tad koks turi būti jo darbo laikas?
7. Ką reiškia užrašas „overspeed of“
8. Kokios turėtų būti normalios kuro sąnaudos (pajudant nuo šviesoforo momentinės kartais pasiekia ir 30L)?
9. Galvoju normaliai įkrauti akumuliatorių, kokios jo atjungimo pasėkmės?
Kol kas tiek. Ačiū kas nepatingėjote ir paskaitėte. Apie savo pastebėjimus, gedimus ir nuotykius su šiuo automobiliu rašysiu ir toliau. Tikiuosi administracija nesupyks :D

_________________
C8 2.2HDI Full Exclusive 2004 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 15:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 12 2011, 14:49
Pranešimai: 7
C8 neturiu, turiu C5 . Tai servise sake kad sviesu ijungima ar isjungima galima programuoti. Manau jog didziaja dali klausimu tau turetu servise atsakyti. Aisku galime intike pasiknist ir surast. Nebutinai citrinos puslapi. Jei anglu kalba nesvetima lengviau ieskoti butu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 16:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Pradzhiai kolega jei uzsiregistravote tai ant parasho miesta nurodykite.
del sviesu tai c e atrodo funkcija"palydek mane" kai ishjungus dar 30 sekundziu dega kol neuini iki namu, kad apshvestu kelia, lyg ir eina laika trumpinti, reiks kompe pasiknisti pazhiuresiu.
del overspeed of tai ce funkcija nustatyta kad pvz pasiekus 130 km/h greiti isijungia shita suzhrashas ir rodo kad virshiji greiti, tas panaikinama arba ijungiama per ekraniuka kur rodo kuro sanaudas, radijos dazhius ir t.t.(pas c5 tai jau tikrai ant shito, pa spugus irgi tas pats)
ir ish viso ce per dauk klausimu :) jei esi kaune prilek, patvarkysiu funkcijas ;)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 16:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2011, 12:29
Pranešimai: 73
Miestas: Klaipėda
Na kaip matai esu Klaipėdietis, bet Kauno pusėje būnu gan dažnai. Klausimų ne per daug (kaip sakant nebūna kvailų klausimų, būna kvaili atsakymai), tikiuosi sugebės kažkas įjuos atsakyti :roll:

_________________
C8 2.2HDI Full Exclusive 2004 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 17:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
km nunulini ant kompo?nzn kaip pas c8 bet parashysiu viska kaip ant c5 gal pades tas pats turetu buti,bent jau principai :)
kai uzhvesta mashina paimi rankenele kur prie vairo(posukiu analogas tik kitoje vairo puseje) su deshien ranka, kur ziuri parametrus kuro ir t.t. spaudi i viu ir persijungia ant litrazho, nuvazhiuoto kelio ir t.t.
tada paspaudi ir palaikai ilgiau. turi nusinulinti.
kilometrazhas ant spidometro paspaudi knopke palaikai ir nusinulina.
servizo ilometrazhas nunulinamas. ijungi degima ir paspaudes palaikai kilometrazho ant spidometro mygtuka, prades laikas ant ekraniuko kristi ir nusinulins.
2. kalsuimas daroma ssu programine iranga, galima visai ishjungti.
3. sviesos su programine iranga.
4.galima rakteli isigyti, tas pats kas darytu tau rakteli ji pametus, kreipiesi pas raktininkus.
5.pas c5 nusistato spaudant mygtukus ant laikrodzhio paneles ekraniuko. Paspaudes palaikai deshini mygtuka ir persijungia programavimas laikrodzio ir datos ir kalbos.
6.nzn.
7. vazhiuodamas spaudi rankenele (kur rodo sanaudas ir t.t. ta kur analoga sposukiu, deshineje vairo puseje, kol prieini funkcija overspeed,
tada spaudi i vidu ir pasirenki ishjungti ar ijungti ant kokio greicio vazhiuosi, t aprasme jei vazhiuojant 15 km/h ta funkcija ijungsi tai tau tas uzhrashas atsiras tik ant 150 km/h)
8.nzn :) pikaso 2.0 hdi 80 kw pas mane esdavo 8 per bendra. pajudant iki 20 pashokdavo(smaugdavau ash ji :) netaupydavau bo smagai lekdavao :)
9. atjungi akuma, paskui ikishi palauki truputi, kuriant gali mesti klaida ant ekraniuko imobilaiser fault, palauki vel kuri, turetu dingti.
kaip rashiau ce viskas C5 ar picaso bet manau principas tas pats, gal kazhkuom padejau? :)
sekmes exploatuojant ;)
O kompa pajugti gali tau ir kalidas numetineti bei perjungti funkcijas parashysiu kur:
Vazhiuojant silutes plentu nuo baltijos ziedo link stoties, pravazhiuoji sendvario turgaus zieda ir tiesiai, vazhiuoji kol pervazhiuoji viaduka, apacioje liepu gatve, tik pervazhiavus po deshine garazhai ir toksmizernas posukis i juos. ivazhiuoji, varai iki galo ir po deshine pamatysi uzhrasha diagnostika ar elektrikas ir signalizacijos ir t.t.
dirba du vaikinai labai trumpai kirpti,arturas turi buti, pas ji konsultuokis.
sekmes.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 22:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2011, 12:29
Pranešimai: 73
Miestas: Klaipėda
Ačiū kokonas. Respectas tau :appl: Tokių paaiškinimų ir laukiu. Gyvenu 3km nuo tavo aprašytų garažų :) Dabar, reikalui esant, žinosiu kur konsultuotis. Šiaip laukiu žmonių turinčių C8, bet visa jūsų turima patirtis su "citrina" man įdomi. Pripažinkime, ne kiekvienas ryžtasi "iškeisti" vokietį į prancūzą, kai kas mane kvailu laiko, kad pirkau "citriną", bet kai sužino "navarotus" (el. durys, vebasto, versta oda, sėdynės apsisuka ir t.t., bei kainą) prityla. Tikiuosi nebūsiu suklydęs ir "užčiaupsiu" skeptikus.
Tiesa, kaip su kuro papildais žiemą? Ar kas naudojate? Pasiteisina? Kaip purkštukų ir kuro sistemos valiklis? Ar verta pravalyti? Mano auto stovi garaže, bet kartais teks jam "panakvoti" ir lauke...
Kaip ir minėjau ir toliau rašysiu..

_________________
C8 2.2HDI Full Exclusive 2004 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 22:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
kol neipyliau tokio shudo kaip wynns produkcija kuro sistemu valymui, tol variklis dirbo chiki piki, supyliau ta cmiera ir prasidejo :)
uzheina kad variklio apsukos pradeda shokineti per 100-300 apsuku. sakau kol nepyliau nebuvo, supyliau, koks 300 km prabego atsirado nesamones :)
gal sutapimas :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 16:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
o kam tuos priedus pilti? Nereikia ju, nebent noras isleisti pinigus

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 16:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
o kam tuos priedus pilti? Nereikia ju, nebent noras isleisti pinigus

tai ir ahs sakau kad nereikai, bo tas bajeris kad ipylus viskas prasideda jau su antru kibiru :)
turejau anksciau p406 dirbo kaip bite, supyliau purkshtuku valiklio profilaktikai, atsirado drebejimas po to :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 20:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2011, 12:29
Pranešimai: 73
Miestas: Klaipėda
Na į savo Audi A4 1,9 tdi nieko nepyliau, žiemą problemų nebuvo (apart akumuliatoriaus). Esu į tepalą supylęs Xado ir patikėkite, jis pasiteisina..dyzelis dirba švelniau, niekas neklaksi, netarška. Kas liečia kuro sąnaudas, su Audi teko nuvažiuoti 1200Km su pilnu baku (62L), kas išeina apie 5L/100km. Auto važiavo 4 suaugę žmonės ir visos šmutkės, palapinės, miegmaišiai ir t.t. (keliavome po Latviją), vidutinis greitis apie 80km/h. Jeigu autostradoje važiuočiau 120km/h ji paima apie 6L, bet praktiškai visada važiuoju 150km/h, tai įtelpu į 7-8L.
Mano auto stovi garaže, kuriame žiemą apie +7. Klausimas apie priedų panaudojimą, daugiau susijęs su kuro sistemos "pravalymu". Kažkaip man įtartinai atrodo tas momentinis kai pajudu nuo šviesoforo (apsukos kažkur iki 3000), parodo apie 30L. Kiek suprantu kompas daugiau ir nerodo..tad išvada, jei spustelėčiau normaliai jos turėtų būti apie 35L...Nu blynn...tai juk dyzelis :shock: Pamenu tokias sąnaudas draugelio 3L bimbalas benzas rodydavo ir tai dar reikėdavo kaip reikiant spustelti...Kur ieškoti galų? Ką tik skaičiau temą HDI kuro sąnaudos..Galiu pasakyti, kad ten žmonės kalba "vėjus". Vieni apie vėją, kiti apie skirtingus maršrutus..Taip tas gali įtakoti, bet ne daugiau kaip 1L 100km. Perskaičiau 12 puslapių, o normalaus ats. pvz: 2,2HDi mieste 9, užmiestis 130km/h-7L ir tai yra norma, taip ir nesuradau...Tad kiek jis jomajo turi imti?
Beje, kokonas, patikslink garažų vietą, prie buvusių "senukų" pro "Neste" reikia varyti iki galo, ar pačioje Liepų gatvėje reikia iekoti "mizerno" įsukimo?
O kas liečia istoriją apie auto: šiandien truputį "pasiknaisiojau". Jo, prancūzai kažkaip nepagalvojo apie daiktadėžes galinėje automobilio dalyje, tad vaistinėle, liemenę, traukimo lyną, teko pakišti po vairuotojo ir keleivio sėdynėmis esančiose daiktinėse. Gesintuvą, gumos pagalba, prikabinau auto galinėje dalyje. "Pažaidžiau" su sėdynėmis: išsiima nesudėtingai, svorio turi, įdėti atgal nebandžiau, priekinės apsisuka, tad niekur nejudant galima ir tūsą daryti :D
P.S. ačiū kokonas už patarimus, nuresetinau kompo kilometražą ir supykęs išjungiau "Palydėk mane".

_________________
C8 2.2HDI Full Exclusive 2004 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 22:05 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
dj_aris rašė:
Na į savo Audi A4 1,9 tdi nieko nepyliau, žiemą problemų nebuvo (apart akumuliatoriaus). Esu į tepalą supylęs Xado ir patikėkite, jis pasiteisina..dyzelis dirba švelniau, niekas neklaksi, netarška. Kas liečia kuro sąnaudas, su Audi teko nuvažiuoti 1200Km su pilnu baku (62L), kas išeina apie 5L/100km. Auto važiavo 4 suaugę žmonės ir visos šmutkės, palapinės, miegmaišiai ir t.t. (keliavome po Latviją), vidutinis greitis apie 80km/h. Jeigu autostradoje važiuočiau 120km/h ji paima apie 6L, bet praktiškai visada važiuoju 150km/h, tai įtelpu į 7-8L.
Mano auto stovi garaže, kuriame žiemą apie +7. Klausimas apie priedų panaudojimą, daugiau susijęs su kuro sistemos "pravalymu". Kažkaip man įtartinai atrodo tas momentinis kai pajudu nuo šviesoforo (apsukos kažkur iki 3000), parodo apie 30L. Kiek suprantu kompas daugiau ir nerodo..tad išvada, jei spustelėčiau normaliai jos turėtų būti apie 35L...Nu blynn...tai juk dyzelis :shock: Pamenu tokias sąnaudas draugelio 3L bimbalas benzas rodydavo ir tai dar reikėdavo kaip reikiant spustelti...Kur ieškoti galų? Ką tik skaičiau temą HDI kuro sąnaudos..Galiu pasakyti, kad ten žmonės kalba "vėjus". Vieni apie vėją, kiti apie skirtingus maršrutus..Taip tas gali įtakoti, bet ne daugiau kaip 1L 100km. Perskaičiau 12 puslapių, o normalaus ats. pvz: 2,2HDi mieste 9, užmiestis 130km/h-7L ir tai yra norma, taip ir nesuradau...Tad kiek jis jomajo turi imti?
Beje, kokonas, patikslink garažų vietą, prie buvusių "senukų" pro "Neste" reikia varyti iki galo, ar pačioje Liepų gatvėje reikia iekoti "mizerno" įsukimo?
O kas liečia istoriją apie auto: šiandien truputį "pasiknaisiojau". Jo, prancūzai kažkaip nepagalvojo apie daiktadėžes galinėje automobilio dalyje, tad vaistinėle, liemenę, traukimo lyną, teko pakišti po vairuotojo ir keleivio sėdynėmis esančiose daiktinėse. Gesintuvą, gumos pagalba, prikabinau auto galinėje dalyje. "Pažaidžiau" su sėdynėmis: išsiima nesudėtingai, svorio turi, įdėti atgal nebandžiau, priekinės apsisuka, tad niekur nejudant galima ir tūsą daryti :D
P.S. ačiū kokonas už patarimus, nuresetinau kompo kilometražą ir supykęs išjungiau "Palydėk mane".

Mokyklos gatve nuo shilutes plento(nuo tilzhes gatves ir mokyklos gatves ziedo)vazhiuoji link stoties, tada pravazhiuoji virsh upelioko kazhkokio ir tada ant viaduko buni, Liepu gatve po tavimi, ir ish karto suki i deshine puse, nuvazhiuoti nuo viaduko link senuku. tada nusileidi prie senuku, apsisuki ir atgal pakyli tuo paciu keliu i kalniuka ir ish karto tik pakilus po deshine yra isukimas i garazhus, isuki ir tiesiai iki galo ir po deshine puse vaikinai randasi. O reikia nusileisti zemyn ir pakilti atgal TUO PACIU KELIUKU nes negalima toje vietoje ish mokyklos gatves isukti i tuos garazhus. Tie garazhai randasi prieshais pat senukus.
kas liecia dar del sanaudu kuro tai pvz mano c5 2.0 hdi vazhiuojant kaune i parodos kalna ir pajudant ish vietos nekyla kuro rodyikle daugiau 18 L/100 momentinis :) vazhiuojant pvz 3 pavara 40-50 km/h kuro momentinis 12-13 litru.
pajudant ish vietos nesmaugiant 8-10 litru smaugiant iki 14-18 litru.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 15 2011, 10:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
dj_aris rašė:
4. Ar yra galimybė įsigyti antrą raktą (pultelį)? Kaina?

Rakta ar rakta su pultelu ? Tai du skirtingi dalykai, ir kaina skiriasi mazdaug dvigubai. Klaipedieciui galima kreiptis:
www.raktuimperija.lt
A.Armalio juvelyrinių gaminių įmonė - pavadinimas nuo senu laiku toks
A.Račkausko raktų dirbtuvė

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 15 2011, 12:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2011, 12:29
Pranešimai: 73
Miestas: Klaipėda
Raktą su pulteliu..

_________________
C8 2.2HDI Full Exclusive 2004 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 16 2011, 09:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Tai tada greiciausiai reikia pas atstovus kreiptis.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C8 istorija:)
StandartinėParašytas: Lap 16 2011, 17:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2011, 12:29
Pranešimai: 73
Miestas: Klaipėda
Na, buvau užsukęs į minėtus garažus. Pasikalbėjus su Artūru, patarė mažiau kreipti dėmesį į momentinius kuro sunaudojimo parodymus. Reikia matuoti "pilno kakliuko" metodu, o tada jau daryti išvadas. Jeigu metodas parodys nukrypusias normas, reikės ieškoti problemų ir jas šalinti.
P.S. kažkaip keista, ar mažai C8, Peugeot 807 ir Fiat Lietuvoje, kad žmonės turintys tokius automobilius nepasidalina patirtimi..arba jie visi "užsislėpę"...

_________________
C8 2.2HDI Full Exclusive 2004 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007