WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C8 istorija:)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=25596
Puslapis 77

Autorius:  tadas1991 [ Bal 17 2016, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Tegul netrina varškės tas pardavėjas. 280kkm senam HDinui yra graži puselė. Na 16vožtuvinių gal galvos truputį ir silpnesnės, bet apačia tai laiko pusė milijono, o tuomet žiedai ir indėklai ir važiuoja toliau. Čia rimtesnių motoristų nuomonė ir aišku kalbant apie realius odometrų parodymus :)

Autorius:  Aleksandr [ Bal 17 2016, 18:29 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Gal tada aprasysiu visa istorija, nes ir temos pavadinimas tam tinka :)
Pries apsisprendziant, kad pirksiu butent C8 (dar ir pezus 807 ziurejau, nors asmeniskai man C8 isorinis dizainis labiau patinka) konsultavausi su draugais kurie dirba technikais skirtinguose servisuose ir vazineja arba susidure su pezu ir citroenu 2.0 ir 2.2 hdi varikliais.
Surinkau stai kokia informacija:
1. Dazniausi variklio defektai, tai turbina ir purkstukai.
2. Atkreipti demesi i FAP filtra - yra, ar nera, uzsikimses ar ne ir t.t.
3. Kazkodel labai daznai pas juos nutrunka paskirstymo dirzai. Jie laiko butent savo numatyta laika (100 000 km.), o jeigu bando zmogus vazineti daugiau tada ir atsitinka taip.
Kiek apziurejau masinu per savaite, apie 80% arba turbo defektas, arba FAP ussikimses, arba keistas variklis. Dazniausiai pardavejai net telefonu tai sakydavo, kai sakiau kad vaziuosiu virs 100km apziureti.

Paskutine vieta kur ziurejau masinas (ir isigijau) buvo Kauno turgus. Ten buvo 5 tokios masinos (C8, 807, ullyse).
C8 kuri isigijau, ant kolektoriaus buvo uzrasyta dazais -C8 2.0 ir t.t. Draugas technikas pasiziurejas i varikli ir palindes po masina pasake kad jo, variklis keistas. Bet taip pat pranese ir geraja zinia, kad sis variklis be FAP. Nors pries tai as isvis net nezinojau kad buna tokiu 2.0hdi modifikaciju, bet realiai skiriasi jie tik 1kW. Su FAP 79, o be 80kW.
Patikrinom turbina, pucia gerai, be jokiu nereikiamu garsu, kompas rode viska ok. Purkstukai irgi ok. Pravaziavom, sankaba ne nauja, bet dar metus ar net pora tikrai atlaikis, deze tvarkoj.
Is privalumu, joje el.langai, veidrodeliai (uzsilenkia nuo signalizacijos), borto komp., autopilotas, klimato kontrole , gamykliskai tamsinti stiklai, uzuolaideles, nesudraskytas svarus salonas (o tai tikrai privalumas pasiziurejas kitas auto), parktronikai gale, krituliu daviklis (kuria veikia netaip kaip noretusi, tik lasas nukrenta, iskart braukia per stikla).

Xenonu, elektra slenkanciu duru ir liuku deja bet nera. Nors tiesa, ziurejau viena peza 807, kuris buvo prikaisiotas viskuo kas tik imanoma, bet puse to neveike.
Beje, jeigu kas nors iesko su automatiskai slenkanciomis galinemis durelemis, tai zinokite, kad jos turi tureti galimybe buti atidaromos ir uzdaromos ne tik migtukais, bet ir patraukus rankenele jos pacios turi vaziuoti. Nes sitame pezo taibirgi buvo viena is problemu neskaitant turbinos, nesilaiknciu slono apdailos detaliu ir t.t.

Ir zinoma, tik nusipirkes masina, kita savaite iskart nuveziau pakeisti pagrindini dirza su vandens pompa, na ir tepalus filtrus. Kad neiskiltu problema nr.3 apie kuria rasiau :) dabar ruosiames kelionei i Estija. Tebeliko kondiske uzpildyti.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 17 2016, 21:28 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Taip, dirželį šitiems 2.0 ir 2.2 HDI varikliams su 16 vožtuvų keisti yra KRITIŠKAI SVARBU, ypač kai kalbame apie minivenus. Kodėl?

Ogi todėl, kad...
Pas minivenus purkštukai 90proc. draugiškai nesitraukia.
Po dirželio trūkimo remontuoti galvos kelti nereikia beveik niekada.
Bet tam, kad galima būtų pakeisti nulaužytus pakelėjus (karomyslus), reikia nuimti vožtuvų dangtelį/velenėlių prispaudėją.
O jis nenusiima neištraukus purkštukų.
O jie draugiškai nesitraukia.

Ir remonto suma pasidaro keturženklė, nes nutrūkus diržui dar prireikia ir purkštukų komplekto, ir hidraulinio ištraukimo paslaugos, ir kartais net ir galvos, nes traukiant būna ji trūksta.

Autorius:  Paulius [ Bal 25 2016, 11:18 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

biski i tema biski ne, bet turiu jei kam reikes 2.2HDI galvu keleta.

Autorius:  dj_aris [ Spa 24 2016, 20:26 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Sveiki :D Na štai, sukūriau C8 forumą (kai čia užėjau, tokio modelio net nebuvo), sukūriau C8 istoriją (kuri plėtojasi) ir atėjo laikas parduoti savo Citriną. Kai kas diskutavo apie nesąžiningus pirkėjus, tad kortos atviros, praktiškai viską apie maniškę galite perskaityti čia :) Jeigu kam norėsis prižiūrėtos ir mylėtos auto - parašykite PM. O pardavimo priežastis paprasta - per 5 metus užaugo vaikai, nebereikia vežiotis visokių vežimėlių ir vonelių, tad ieškosiu mažesnės auto, nors ir dabar žmona sako - man patinka, sėdžiu aukštai kaip karalienė, kelionės patogios ir t.t.

Autorius:  Paulius [ Kov 13 2017, 15:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

jei kam reikia C8-807 prasom turiu pardavimui 3vnt. purkstukai 66.66% traukiasi. 33.33% nebandziau traukti nes nebuvo bedu ;)

Puslapis 77 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/