WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 08 2012, 22:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2009, 09:48
Pranešimai: 84
Miestas: Pasvalys
perku Citroen C8 lietus ratlankius R-15.

_________________
Arūnas
<< Citroen Xantia 1999 1.8i +LPG
<< Citroen C8 2004 2.0 HDi Exclusive chiptuning


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Lap 08 2012, 22:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2009, 09:48
Pranešimai: 84
Miestas: Pasvalys
arunasbx rašė:
perku Citroen C8 lietus ratlankius R-15.

Citroen C8 lietus ratlankius R-15 verta keisti i R-16

_________________
Arūnas
<< Citroen Xantia 1999 1.8i +LPG
<< Citroen C8 2004 2.0 HDi Exclusive chiptuning


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 17:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Mano nuomone - neverta. Kodel?
1. Brangesnes padangos.
2. ''Kietesne'' masina (daugiau asfalto nelygumai ir akmenukai jauciasi) ko pasekoj greiciau vaziuokle issimals.

Vienintelis pliusas - ''sustriau'' masina atrodys :)

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 17:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Blizgys rašė:
Mano nuomone - neverta. Kodel?
1. Brangesnes padangos.
2. ''Kietesne'' masina (daugiau asfalto nelygumai ir akmenukai jauciasi) ko pasekoj greiciau vaziuokle issimals.

Vienintelis pliusas - ''sustriau'' masina atrodys :)

Su variantu 2 aš nesutikciau :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Gru 16 2012, 09:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2010, 17:37
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
Isdalies gal ir yra tiesos taciau ne antiek kad pamatytum plika akimi ar pajaustum,
didesnio vaziuokles susideveimas padideja tiktai 0.8%

_________________
Citroen C8 2.2HDI


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Gru 16 2012, 09:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
lenynas rašė:
Isdalies gal ir yra tiesos taciau ne antiek kad pamatytum plika akimi ar pajaustum,
didesnio vaziuokles susideveimas padideja tiktai 0.8%

Iš kur tokie tikslus duomenys :shock:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 01:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
Kažkaip netikiu kad didesnis ratas greičiau suėda važiuokle. juk didesnis ratas nejaučia mazesnių kelio nelygumų ko nepasskytum apie mažesnius ratus. Ar aš klystu ???


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 09:02 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
Na, išorinis rato skersmuo yra labai panašus, nes R16 padangų profilis žemesnis, todėl dėl duobių "jautimo" rato dydis nelabai turi kažkokią įtaką. O šiaip, bendru atveju, kuo aukštesnis profilis (mažesni ratlankiai), tuo daugiau amortizacijos vyksta per pačią padangą, o ne per pakabą. Aišku, mašina kartu tampa mažiau stabili ir biški "plaukioti" gali

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 17:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Skapas rašė:
Na, išorinis rato skersmuo yra labai panašus, nes R16 padangų profilis žemesnis, todėl dėl duobių "jautimo" rato dydis nelabai turi kažkokią įtaką. O šiaip, bendru atveju, kuo aukštesnis profilis (mažesni ratlankiai), tuo daugiau amortizacijos vyksta per pačią padangą, o ne per pakabą. Aišku, mašina kartu tampa mažiau stabili ir biški "plaukioti" gali

Išorinis rato skersmuo turi būt toks pat, nes kitaip meluos spidometras.
O dėl plaukiojimo netikiu, kad 1,27cm gumos gali kažką labai pakeist, slėgį geriau tinkamą prižiūrėt.
Ir šiaip nepamirškit, kad C8 yra minivenas, driftint su juo nevažiuosi.

_________________
P807


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 23:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
Na bet kokiu atveju manau didesnis ratas geriau nei mažesnis pvz: R16/60/215 geriau nei R15/60/215 nes didesnis ratas mažiau kartu apsisuka nuvaziuodamas sakykime 100 kilometru,ne taip greit nudyla nei mažesnės,gal net ir kuro nežymiai mažiau ima :)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 23:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Didesnis ratas sunkiau ritasi.

_________________
P807


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 23:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
pofke rašė:
Didesnis ratas sunkiau ritasi.

Nu nemanau kad tėl tokio didumo jam sunkiau ristis bet jis užtat lengviau rieda per visokius nelygumus :)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 23:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
paliulis c8 rašė:
pofke rašė:
Didesnis ratas sunkiau ritasi.

Nu nemanau kad tėl tokio didumo jam sunkiau ristis bet jis užtat lengviau rieda per visokius nelygumus :)

Pvz sunkvežimiui sudėjus naujas padangas (jos automatiškai aukštesnės) kuro norma pakyla kokias 5-7 litrais.
Kažkiek prisideda ir prisidirbimas, bet didžiausią kuro normos pakėlimą sudaro rato skersmens padidėjimas.

_________________
P807


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 24 2015, 00:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
pofke rašė:
paliulis c8 rašė:
pofke rašė:
Didesnis ratas sunkiau ritasi.

Nu nemanau kad tėl tokio didumo jam sunkiau ristis bet jis užtat lengviau rieda per visokius nelygumus :)

Pvz sunkvežimiui sudėjus naujas padangas (jos automatiškai aukštesnės) kuro norma pakyla kokias 5-7 litrais.
Kažkiek prisideda ir prisidirbimas, bet didžiausią kuro normos pakėlimą sudaro rato skersmens padidėjimas.

Nu tai taip nes jos naujos o naujos juk labiau kimba su keliu todėl ir padidėja :) as kalbu jei ir tos ir anos naujos ;)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 24 2015, 10:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Fantastai Jus :) Apart grozio, ir geresnio sukibimo su sausu agsfaltu, didesnio skersmens obodas (nereik aiskint, kad padugne bus zemesne, bet platesne) jums daugiau privalumu nesuteiks.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007