sandiego rašė:
Jei dirbate prie pačios hidraulikos, tuomet reiks pasidaryti depressurise nuleistai mašinai (arba su pakištu domkratu, nes kitaip paskui nebepakišit), nes kitaip labai daug skysčio išbėgs. Čia atsakymas, kad padarius depressurise galiu kilnoti mašiną su domkratu ir po viena kampą ir visą pasikelti? Yra saugu nuleidus į žemiausią padėtį pasikišti stovus ir daryti depressurise, kad automobilis aukščiau nuo žemės liktu? Kas nutiktu jei ne žemiausioje padėtyje būtu daromas depressurise?
Jei tiesiog kažką pasikeisti iš mechaninių pakabos elementų, tai tiesiog pakanka nuleisti į žemiausią padėtį dažnai. Nesuprantu, maniau, kad negalima naudoti domkrato ne aukščiausioje padėtyje arba be depressurise, jei pirmas teiginys teisingas. Prašau daugiau info.
Deaktyvuoti pakabą galite atjungęs nuo pakabos siurblio kurią nors jungtį. Geriausiai atjungti mažiausią dviejų kontaktų (laidas ateina tik vienas į ją) siurblio žadinimo, nes tiesiog nepaleis siurblio, bet neprimes jokių klaidų, ir ją lengviausia atjungti. Schemoje nr. 3 pažymėjau mažiausia jungtį, šita ir bus?
https://www.dropbox.com/s/2l01i6kz33q7amw/hp.PNG?dl=0Prieš darant depressurise atsisukit bakelio kamštį. Reikia atsiminti
ir tuomet pakėlus mašiną keltuvu (visi keturi ratai ore išsisleidžia, tai siurblys paleidžia vožtuvus ir visas skystis grįžta į bakelį, tas pats kaip depressurise) arba padarius depressurise skystis į bakelį nebetelpa ir išbėga per viršų. Bakas prisipildo LDS tiek po depressurise tiek iškėlus kėbulą, kad ratai žemės nepasiektu?
Pas trilitrį keturi pakabos davikliai ant kiekvieno rato. Priekiniai ant apatinių šakių. Dirbdamas, neprisidirbkit, t.y. keičiant sailenblokus ar ką panašaus, teks atsijungti daviklių traukutes. Prijunkit atgal teisinga puse. Nesulankstykit daviklio ir obuoliuko kronšteiniukų, nes pasimes aukštis. Pagal dalies kodą radau nuotrauką, gyvai dar nemačiau, jei jų veikimas svarbus, verta daryti patikrą dėl laisvumo ar valymą, prie to pačio keičiant ratus ar geriau kuo mažiau judinti?
https://www.dropbox.com/s/mgbj320psavyt7r/hs.jpg?dl=0Stabilizatoriaus traukei galinei pakeist nereikia išleist slėgio, nes ji neįtempta daugiau, nei pavyktų lengvai atlenkti ranka ar laužtuvu. Jei su domkratu ant lauko, aš netgi keisčiau iškėlės į MAX. Čia tai ko nesuprantu. Mechanine dalį galiu remontuoti tiek žemiausioje tiek aukščiausioje padėtyje?
Taip, išleidus slėgį galit daryti su mašina ką norit. Neišleidus irgi galima daryti ką norit, tik jei duris atidarysit, kai mašina pakelta aukščiau už kompiuterio atminty likusią, pabudęs siurblys bandys nuleist mašiną žemyn ir šliūkštels staigiai visą LDSą atgal į bakelį, kuris, vėlgi, jei neatsuktas, gali įvykti nelaimė. Seniems C5 I ir II laidų (iki 2007tų) būdavo praraudavo per galinių amortikų grįžtamas žarneles, kadangi C6 ir C5X7 amortizatoriai neturi grįžtamųjų, nėra per kur praraut ir tada lupa kas lieka - bakelio žarnas arba patį bakelį.
Šiaip nuo mašinos užgesinimo ir degimo išjungimo po kokių penkių minučių užmiega BSI ir kartu pakabos kompas/siurblys ir galit daryti ką norit, nieko ten neatsitiks. Problema yra, kad kai pakaba su slėgiu, ji gaunasi įtempa, na kaip su spyruokliniu automobiliu. BSI pabunda, kai atidaromos arba uždaromos (jei buvo atidarytos) durys, bagažinės dangtis, kapotas (jei turi daviklį, C6 berods turi), kai kuriems kuro dangtelis, jei įjungiamas degimas arba paspaudžiamas kuris nors rakto pultelio klavišas, kai kuriems kai įjungiamas avarinis signalas arba paspaudžiamas garso signalas ant vairo. Tada pabunda, pamato negerą aukštį ir pradeda kažką daryti. Kad taip neįvyktų, galima tiesiog atjungti akumą, galima atjungti siurblį, o galima tiesiog nepadaryti nieko, kas pabudina automobilį. Čia viskas priklauso nuo patirties, pasirenkamo arba reikalingo remonto būdo ir žinių. Meistrai, kurie su tuo dirba kasdien, dėl menko šūdniekio, pvz sailenbloko arba varlės kojos pakeitimo, tikrai laido nejungia ir Depressurise nedaro, kartais išsileidžiam slėgį tiesiog pakėlę keltuvu ir atidarę dureles, kartais užmirštam ir pakeičiam po slėgiu, nes tingim vėl leisti žemyn jau pakeltą mašiną, biškį sunkiau, bet gaunasi. Jeigu keičiami amortizatoriai, tai tik su Depressurise, nes kitaip pasidarai ne mažą balutę ir dapili 100ml skysčio, o visą prūdą ir dapili puslitrį-litrą.
Taip, ta mažoji NR3 fiškutė yra siurblio variklio žadinimo. Ją atjungus, nepaleidinės siurblio ir bus ramu dirbti, nes net ir su prijungtu akumuliatorium automobilis niekaip negalės aktyvuoti pakabos siurblio. Bet tas galioja tik su išleistu slėgiu. Jeigu dirbate po slėgiu ir norit 100proc. būti tikras, kad mašina ne tik nepradėtų pumpuoti, bet ir kad nepradėtų leistis žemyn nepakelti kampai, tuomet atsijunkite NR1. Tiesa, gali būti klaidų po to, bet lemputės užges po sekančio arba kelių sekančių užvedimų. Ją atjungus, gali nesikurti automobilis.
Bet šitas būdas yra toks apėjimas, kad nereikėtų paskui nustatinėti laikrodžių ir datų, sėdynių atminčių, mago atminčių ir kitų dalykų. Gamintojas numato akumuliatoriaus atjungimą. Kaip sakant, kad būtų maksimalus saugumas. Aš kalbu apie praktinius sprendimus, kurie pagreitina darbą arba išmeta kai kuriuos nebūtinus žingsnius arba pakeičia juos greitesniais.
Jei ratai visi žemės nesieka, tai Depressurise neturėtų užpildyti bakelio, bet jei Depressurise metu mašina bus ant žemės, tuomet pilnai nusileidusi turėtų iš amortikų išstumti visą skystį ir užpildyti bakelį iki laiptelio arba iki žymės (priklausomai nuo bakelio modelio, buvo keli).
O domkratą galima naudoti visose padėtyse, jeigu tik telpa pakišti. Nieko nenutiks, jei žinosite, ką darote. Vėlgi, apie tai, kad automobilis ir užgesintas, jei BSI neužmigęs, gali bandyti pasireguliuoti aukštį, apie tai jau rašiau.
Jei nedrąsu arba nepilnai viską suprantate, tuomet tiesiog visuomet darykite Depressurise ir po to, pagal diagnostinio prietaiso komandas, atjunkite akumuliatorių, kol dirbate. Jei ratai Depressurise metu nesieks žemės arba bus pakištos kokios kaladės ar atramos, tuomet slėgis išsileis, bet ne visas skystis subėgs bakelin. Kadangi po to vožtuvai užsidaro, tai nebus pakaba tokia laisva, kaip pilnai išleidus visą skystį į bakelį, bet tikrai pakankamai laisva tam, kad būtų galima be didesnių sunkumų prie jos dirbti.
Sunku viską aiškiai nuodugniai paaiškinti, nes, kaip suprantu, ne visai tiksliai dar suprantate, kaip veikia ta aukščio reguliavimo ir slėgių skirstymo sistema, todėl labai svarbus tikslus eiliškumas. Kai aiškus veikimas, tuomet ir galima jau sau leisti pagudrauti arba apgauti kompiuterio naudojamus daviklius. Bet nieko, pasibandysit, pasidarysit kokių nors klaidų ir galiausiai perpratus jau bus viskas aišku
Jei atsuktas bakelio kamštis, ką nors sugadinti praktiškai beveik neįmanoma, tad labai nestresuokit. Svarbiausia nelįsti po mašina gulomis, kai ją ore laiko vien tik hidraulika be jokių atramų ir apsaugų. Nors patyrę meistrai kartais taip ir daro iš skubėjimo, bet visą laiką su tam tikru stresiuku ir stengdamiesi įlįsti tik tiek, kad išgirdę kokį negerą garsą spėtų pasišalinti per sekundę arba trumpiau.
Sėkmės !