WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 10 2024, 21:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 13 2022, 04:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 13 2022, 02:12
Pranešimai: 5
Miestas: Klaipėda
Ar kiemo sąlygom įmanoma taisyti pakabą? Man trūksta žinių. Nesuprantu, kaip pasikelti mašina, dėl hydra ir važiuoklės remonto. Variklis 3,0 hdi 177 kw.

Skaitau gamintojo service manual:
Do not work on the pneumatic suspension circuit without releasing the pressure - suprantu, prieš remontą sumažinti sistemos spaudimą, leidžiu į žemiausia padėti ir darau depressurise.
The hydraulic circuit must be depressurised with the wheels not hanging - nesuprantu, galvoju, kad prieš bet kokį remontą pirmiausia pasidaryti depressurised. Tai kaip pasikelti mašiną?
Do not operate on the hydraulic suspension circuit engine running - suprantu, nekurti automobilio išardžius hydra, prieš remontą pasidaryti depressurise.
After switching off the engine, wait for 30 seconds before starting any repair work - reikia prisiminti.
Deactivate the pneumatic suspension before lifting the vehicle (2 or 4 post lift, workshop jack or vehicle jack) - ką reiškia deactivate? Ar čia kitas žodis padaryti depressurised ir tada galiu kilnoti mašina kaip noriu? Jei ne, tai čia per diagnostika išjungti? Kaip servisai tvarkosi, negi visi turi citroen diagnostiką.
The front of the vehicle can only be lifted one side at a time - nesuprantu, spėju, šitas dėl rato keitimo esant didžiausioje padėtyje.
If raising the vehicle on a lift, wheels hanging, remove the cap of the LDS fluid reservoir. Refit the cap of the LDS fluid reservoir, once you have lowered the vehicle - trūksta informacijos, šitas galioja servisam kai kelia visa mašiną toliau nuo aukščiausios padėties neišleide slėgio.

Skaitau vartotojo vadova:
Before positioning the jack, always adjust the vehicle's ground clearance to the "maximum height" position and retain this adjustment for as long as the jack is under the vehicle (do not use the hydraulic adjustments) - suprantu, šitas tik dėl ratų keitimo.

Pataisykit jei nesupratau. Keičiu mechanine važiuoklės dalį, pvz stabil traukute, šarnyrą, galiu nedaryti depressurise, pasikeliu į aukščiausia padėtį, dar pasikeliu su domkratu ir dirbu tik su viena ratų puse. Jei noriu pasikelti bent du ratus ar dirbti su hydra turiu pasidaryti depressurise ir tada galiu keltis kaip noriu. Ačiū už komentarus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2022, 04:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10936
Miestas: Kaunas
sandiego rašė:
Ar kiemo sąlygom įmanoma taisyti pakabą? Man trūksta žinių. Nesuprantu, kaip pasikelti mašina, dėl hydra ir važiuoklės remonto. Variklis 3,0 hdi 177 kw.

Skaitau gamintojo service manual:
Do not work on the pneumatic suspension circuit without releasing the pressure - suprantu, prieš remontą sumažinti sistemos spaudimą, leidžiu į žemiausia padėti ir darau depressurise.
The hydraulic circuit must be depressurised with the wheels not hanging - nesuprantu, galvoju, kad prieš bet kokį remontą pirmiausia pasidaryti depressurised. Tai kaip pasikelti mašiną?
Do not operate on the hydraulic suspension circuit engine running - suprantu, nekurti automobilio išardžius hydra, prieš remontą pasidaryti depressurise.
After switching off the engine, wait for 30 seconds before starting any repair work - reikia prisiminti.
Deactivate the pneumatic suspension before lifting the vehicle (2 or 4 post lift, workshop jack or vehicle jack) - ką reiškia deactivate? Ar čia kitas žodis padaryti depressurised ir tada galiu kilnoti mašina kaip noriu? Jei ne, tai čia per diagnostika išjungti? Kaip servisai tvarkosi, negi visi turi citroen diagnostiką.
The front of the vehicle can only be lifted one side at a time - nesuprantu, spėju, šitas dėl rato keitimo esant didžiausioje padėtyje.
If raising the vehicle on a lift, wheels hanging, remove the cap of the LDS fluid reservoir. Refit the cap of the LDS fluid reservoir, once you have lowered the vehicle - trūksta informacijos, šitas galioja servisam kai kelia visa mašiną toliau nuo aukščiausios padėties neišleide slėgio.

Skaitau vartotojo vadova:
Before positioning the jack, always adjust the vehicle's ground clearance to the "maximum height" position and retain this adjustment for as long as the jack is under the vehicle (do not use the hydraulic adjustments) - suprantu, šitas tik dėl ratų keitimo.

Pataisykit jei nesupratau. Keičiu mechanine važiuoklės dalį, pvz stabil traukute, šarnyrą, galiu nedaryti depressurise, pasikeliu į aukščiausia padėtį, dar pasikeliu su domkratu ir dirbu tik su viena ratų puse. Jei noriu pasikelti bent du ratus ar dirbti su hydra turiu pasidaryti depressurise ir tada galiu keltis kaip noriu. Ačiū už komentarus.


Jei dirbate prie pačios hidraulikos, tuomet reiks pasidaryti depressurise nuleistai mašinai (arba su pakištu domkratu, nes kitaip paskui nebepakišit), nes kitaip labai daug skysčio išbėgs. Jei tiesiog kažką pasikeisti iš mechaninių pakabos elementų, tai tiesiog pakanka nuleisti į žemiausią padėtį dažnai.

Deaktyvuoti pakabą galite atjungęs nuo pakabos siurblio kurią nors jungtį. Čia tiesiog tam, kad automobilis, atidarius dureles ar pajudinus raktelį nesugalvotų įsijungti siurblio ir paleist skysčio per atvirą vamzdelį arba išskleist amortiko, kuris atjungtas nuo pakabos, ir nepridarytų bėdos. Geriausiai atjungti mažiausią dviejų kontaktų (laidas ateina tik vienas į ją) siurblio žadinimo, nes tiesiog nepaleis siurblio, bet neprimes jokių klaidų, ir ją lengviausia atjungti. Bet jei sugebėsit nedarinėti remonto metu durelių, tuomet nebūtina.

Prieš darant depressurise atsisukit bakelio kamštį. Jis turi (jei neišlaipytas) atbulinį vožtuvą, kuris neleidžia orui išeiti iš bakelio, leidžia tik patekti. Per ilgą laiką nusišnypščia, bet per ilgą. Dideliam kiekiui staigiai atbėgant po spaudimu į bakelį, būna sprogsta bakelis, jei nenuspjauna kurios nors žarnos.

O servisai arba turi diagnostinę įrangą (nebūtinai Lexia, yra ir rimtų universalių, kurie gali tai padaryti), arba retkarčiais prisidirba. Už tai ne visi servisai ir ima remontuoti hidraulinių Citroen. Net ir pakabų pačių paprasčiausių darbų kai kurie vengia. Nes net tiesiog keliant keltuvu mašiną dirželio keitimui, jei pradėjai kelti nespėjus užmigti BSI arba atidarei dureles arba įjungei degimą nenuleidęs ant žemės arba užvedei po diržo keitimo nenuleidęs ant žemės - būna kartais pasidarai LDSo balą. Tas labai dažnai būna net jei ir viską darai pagal taisykles, tiesiog LDS bakelyje normalioje padėtyje turėtų pačio skysčio net nesimatyti, tad žmonės nežinodami jo ten pripila tiek, kad pamatytų, tai visu litru per daug, ir tuomet pakėlus mašiną keltuvu (visi keturi ratai ore išsisleidžia, tai siurblys paleidžia vožtuvus ir visas skystis grįžta į bakelį, tas pats kaip depressurise) arba padarius depressurise skystis į bakelį nebetelpa ir išbėga per viršų.
Išleisti slėgį pilnai galima ir be diagnostinės įrangos, bet neišeina pilnai išspausti amortizatorių, nes leidžiant mašiną, kad jie susistumtų, natūraliai pažemėjus aukščiui, kompiuteris vėl paleidžia siurblį. Siurblio žadinimą galima atjungti, bet vistiek bus uždarytas nuleidimo vožtuvas ir pilnai neišsispaus. Taigi, šiek tiek ne identiškai tikram depressurise, bet dirbti prie pakabos ir hidraulikos jau pilnai galima.

Pas trilitrį keturi pakabos davikliai ant kiekvieno rato. Priekiniai ant apatinių šakių. Dirbdamas, neprisidirbkit, t.y. keičiant sailenblokus ar ką panašaus, teks atsijungti daviklių traukutes. Prijunkit atgal teisinga puse. Nesulankstykit daviklio ir obuoliuko kronšteiniukų, nes pasimes aukštis.

Stabilizatoriaus traukei galinei pakeist nereikia išleist slėgio, nes ji neįtempta daugiau, nei pavyktų lengvai atlenkti ranka ar laužtuvu. Jei su domkratu ant lauko, aš netgi keisčiau iškėlės į MAX.
Su priekinėmis daugiau bėdų, nes jų viršutiniai varžtai prasikiša kiaurai ir veikia kaip amortizatoriaus apatinio sailenbloko ašys. Tad slėgį išsileisti jau teks.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2022, 20:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 13 2022, 02:12
Pranešimai: 5
Miestas: Klaipėda
Jei dirbate prie pačios hidraulikos, tuomet reiks pasidaryti depressurise nuleistai mašinai (arba su pakištu domkratu, nes kitaip paskui nebepakišit), nes kitaip labai daug skysčio išbėgs. Čia atsakymas, kad padarius depressurise galiu kilnoti mašiną su domkratu ir po viena kampą ir visą pasikelti? Yra saugu nuleidus į žemiausią padėtį pasikišti stovus ir daryti depressurise, kad automobilis aukščiau nuo žemės liktu? Kas nutiktu jei ne žemiausioje padėtyje būtu daromas depressurise?

Jei tiesiog kažką pasikeisti iš mechaninių pakabos elementų, tai tiesiog pakanka nuleisti į žemiausią padėtį dažnai. Nesuprantu, maniau, kad negalima naudoti domkrato ne aukščiausioje padėtyje arba be depressurise, jei pirmas teiginys teisingas. Prašau daugiau info.

Deaktyvuoti pakabą galite atjungęs nuo pakabos siurblio kurią nors jungtį. Geriausiai atjungti mažiausią dviejų kontaktų (laidas ateina tik vienas į ją) siurblio žadinimo, nes tiesiog nepaleis siurblio, bet neprimes jokių klaidų, ir ją lengviausia atjungti. Schemoje nr. 3 pažymėjau mažiausia jungtį, šita ir bus? https://www.dropbox.com/s/2l01i6kz33q7amw/hp.PNG?dl=0

Prieš darant depressurise atsisukit bakelio kamštį. Reikia atsiminti

ir tuomet pakėlus mašiną keltuvu (visi keturi ratai ore išsisleidžia, tai siurblys paleidžia vožtuvus ir visas skystis grįžta į bakelį, tas pats kaip depressurise) arba padarius depressurise skystis į bakelį nebetelpa ir išbėga per viršų. Bakas prisipildo LDS tiek po depressurise tiek iškėlus kėbulą, kad ratai žemės nepasiektu?

Pas trilitrį keturi pakabos davikliai ant kiekvieno rato. Priekiniai ant apatinių šakių. Dirbdamas, neprisidirbkit, t.y. keičiant sailenblokus ar ką panašaus, teks atsijungti daviklių traukutes. Prijunkit atgal teisinga puse. Nesulankstykit daviklio ir obuoliuko kronšteiniukų, nes pasimes aukštis. Pagal dalies kodą radau nuotrauką, gyvai dar nemačiau, jei jų veikimas svarbus, verta daryti patikrą dėl laisvumo ar valymą, prie to pačio keičiant ratus ar geriau kuo mažiau judinti? https://www.dropbox.com/s/mgbj320psavyt7r/hs.jpg?dl=0

Stabilizatoriaus traukei galinei pakeist nereikia išleist slėgio, nes ji neįtempta daugiau, nei pavyktų lengvai atlenkti ranka ar laužtuvu. Jei su domkratu ant lauko, aš netgi keisčiau iškėlės į MAX. Čia tai ko nesuprantu. Mechanine dalį galiu remontuoti tiek žemiausioje tiek aukščiausioje padėtyje?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 14 2022, 22:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10936
Miestas: Kaunas
sandiego rašė:
Jei dirbate prie pačios hidraulikos, tuomet reiks pasidaryti depressurise nuleistai mašinai (arba su pakištu domkratu, nes kitaip paskui nebepakišit), nes kitaip labai daug skysčio išbėgs. Čia atsakymas, kad padarius depressurise galiu kilnoti mašiną su domkratu ir po viena kampą ir visą pasikelti? Yra saugu nuleidus į žemiausią padėtį pasikišti stovus ir daryti depressurise, kad automobilis aukščiau nuo žemės liktu? Kas nutiktu jei ne žemiausioje padėtyje būtu daromas depressurise?

Jei tiesiog kažką pasikeisti iš mechaninių pakabos elementų, tai tiesiog pakanka nuleisti į žemiausią padėtį dažnai. Nesuprantu, maniau, kad negalima naudoti domkrato ne aukščiausioje padėtyje arba be depressurise, jei pirmas teiginys teisingas. Prašau daugiau info.

Deaktyvuoti pakabą galite atjungęs nuo pakabos siurblio kurią nors jungtį. Geriausiai atjungti mažiausią dviejų kontaktų (laidas ateina tik vienas į ją) siurblio žadinimo, nes tiesiog nepaleis siurblio, bet neprimes jokių klaidų, ir ją lengviausia atjungti. Schemoje nr. 3 pažymėjau mažiausia jungtį, šita ir bus? https://www.dropbox.com/s/2l01i6kz33q7amw/hp.PNG?dl=0

Prieš darant depressurise atsisukit bakelio kamštį. Reikia atsiminti

ir tuomet pakėlus mašiną keltuvu (visi keturi ratai ore išsisleidžia, tai siurblys paleidžia vožtuvus ir visas skystis grįžta į bakelį, tas pats kaip depressurise) arba padarius depressurise skystis į bakelį nebetelpa ir išbėga per viršų. Bakas prisipildo LDS tiek po depressurise tiek iškėlus kėbulą, kad ratai žemės nepasiektu?

Pas trilitrį keturi pakabos davikliai ant kiekvieno rato. Priekiniai ant apatinių šakių. Dirbdamas, neprisidirbkit, t.y. keičiant sailenblokus ar ką panašaus, teks atsijungti daviklių traukutes. Prijunkit atgal teisinga puse. Nesulankstykit daviklio ir obuoliuko kronšteiniukų, nes pasimes aukštis. Pagal dalies kodą radau nuotrauką, gyvai dar nemačiau, jei jų veikimas svarbus, verta daryti patikrą dėl laisvumo ar valymą, prie to pačio keičiant ratus ar geriau kuo mažiau judinti? https://www.dropbox.com/s/mgbj320psavyt7r/hs.jpg?dl=0

Stabilizatoriaus traukei galinei pakeist nereikia išleist slėgio, nes ji neįtempta daugiau, nei pavyktų lengvai atlenkti ranka ar laužtuvu. Jei su domkratu ant lauko, aš netgi keisčiau iškėlės į MAX. Čia tai ko nesuprantu. Mechanine dalį galiu remontuoti tiek žemiausioje tiek aukščiausioje padėtyje?


Taip, išleidus slėgį galit daryti su mašina ką norit. Neišleidus irgi galima daryti ką norit, tik jei duris atidarysit, kai mašina pakelta aukščiau už kompiuterio atminty likusią, pabudęs siurblys bandys nuleist mašiną žemyn ir šliūkštels staigiai visą LDSą atgal į bakelį, kuris, vėlgi, jei neatsuktas, gali įvykti nelaimė. Seniems C5 I ir II laidų (iki 2007tų) būdavo praraudavo per galinių amortikų grįžtamas žarneles, kadangi C6 ir C5X7 amortizatoriai neturi grįžtamųjų, nėra per kur praraut ir tada lupa kas lieka - bakelio žarnas arba patį bakelį.
Šiaip nuo mašinos užgesinimo ir degimo išjungimo po kokių penkių minučių užmiega BSI ir kartu pakabos kompas/siurblys ir galit daryti ką norit, nieko ten neatsitiks. Problema yra, kad kai pakaba su slėgiu, ji gaunasi įtempa, na kaip su spyruokliniu automobiliu. BSI pabunda, kai atidaromos arba uždaromos (jei buvo atidarytos) durys, bagažinės dangtis, kapotas (jei turi daviklį, C6 berods turi), kai kuriems kuro dangtelis, jei įjungiamas degimas arba paspaudžiamas kuris nors rakto pultelio klavišas, kai kuriems kai įjungiamas avarinis signalas arba paspaudžiamas garso signalas ant vairo. Tada pabunda, pamato negerą aukštį ir pradeda kažką daryti. Kad taip neįvyktų, galima tiesiog atjungti akumą, galima atjungti siurblį, o galima tiesiog nepadaryti nieko, kas pabudina automobilį. Čia viskas priklauso nuo patirties, pasirenkamo arba reikalingo remonto būdo ir žinių. Meistrai, kurie su tuo dirba kasdien, dėl menko šūdniekio, pvz sailenbloko arba varlės kojos pakeitimo, tikrai laido nejungia ir Depressurise nedaro, kartais išsileidžiam slėgį tiesiog pakėlę keltuvu ir atidarę dureles, kartais užmirštam ir pakeičiam po slėgiu, nes tingim vėl leisti žemyn jau pakeltą mašiną, biškį sunkiau, bet gaunasi. Jeigu keičiami amortizatoriai, tai tik su Depressurise, nes kitaip pasidarai ne mažą balutę ir dapili 100ml skysčio, o visą prūdą ir dapili puslitrį-litrą.
Taip, ta mažoji NR3 fiškutė yra siurblio variklio žadinimo. Ją atjungus, nepaleidinės siurblio ir bus ramu dirbti, nes net ir su prijungtu akumuliatorium automobilis niekaip negalės aktyvuoti pakabos siurblio. Bet tas galioja tik su išleistu slėgiu. Jeigu dirbate po slėgiu ir norit 100proc. būti tikras, kad mašina ne tik nepradėtų pumpuoti, bet ir kad nepradėtų leistis žemyn nepakelti kampai, tuomet atsijunkite NR1. Tiesa, gali būti klaidų po to, bet lemputės užges po sekančio arba kelių sekančių užvedimų. Ją atjungus, gali nesikurti automobilis.

Bet šitas būdas yra toks apėjimas, kad nereikėtų paskui nustatinėti laikrodžių ir datų, sėdynių atminčių, mago atminčių ir kitų dalykų. Gamintojas numato akumuliatoriaus atjungimą. Kaip sakant, kad būtų maksimalus saugumas. Aš kalbu apie praktinius sprendimus, kurie pagreitina darbą arba išmeta kai kuriuos nebūtinus žingsnius arba pakeičia juos greitesniais.

Jei ratai visi žemės nesieka, tai Depressurise neturėtų užpildyti bakelio, bet jei Depressurise metu mašina bus ant žemės, tuomet pilnai nusileidusi turėtų iš amortikų išstumti visą skystį ir užpildyti bakelį iki laiptelio arba iki žymės (priklausomai nuo bakelio modelio, buvo keli).

O domkratą galima naudoti visose padėtyse, jeigu tik telpa pakišti. Nieko nenutiks, jei žinosite, ką darote. Vėlgi, apie tai, kad automobilis ir užgesintas, jei BSI neužmigęs, gali bandyti pasireguliuoti aukštį, apie tai jau rašiau.

Jei nedrąsu arba nepilnai viską suprantate, tuomet tiesiog visuomet darykite Depressurise ir po to, pagal diagnostinio prietaiso komandas, atjunkite akumuliatorių, kol dirbate. Jei ratai Depressurise metu nesieks žemės arba bus pakištos kokios kaladės ar atramos, tuomet slėgis išsileis, bet ne visas skystis subėgs bakelin. Kadangi po to vožtuvai užsidaro, tai nebus pakaba tokia laisva, kaip pilnai išleidus visą skystį į bakelį, bet tikrai pakankamai laisva tam, kad būtų galima be didesnių sunkumų prie jos dirbti.

Sunku viską aiškiai nuodugniai paaiškinti, nes, kaip suprantu, ne visai tiksliai dar suprantate, kaip veikia ta aukščio reguliavimo ir slėgių skirstymo sistema, todėl labai svarbus tikslus eiliškumas. Kai aiškus veikimas, tuomet ir galima jau sau leisti pagudrauti arba apgauti kompiuterio naudojamus daviklius. Bet nieko, pasibandysit, pasidarysit kokių nors klaidų ir galiausiai perpratus jau bus viskas aišku :)
Jei atsuktas bakelio kamštis, ką nors sugadinti praktiškai beveik neįmanoma, tad labai nestresuokit. Svarbiausia nelįsti po mašina gulomis, kai ją ore laiko vien tik hidraulika be jokių atramų ir apsaugų. Nors patyrę meistrai kartais taip ir daro iš skubėjimo, bet visą laiką su tam tikru stresiuku ir stengdamiesi įlįsti tik tiek, kad išgirdę kokį negerą garsą spėtų pasišalinti per sekundę arba trumpiau.
Sėkmės !

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 15 2022, 20:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 13 2022, 02:12
Pranešimai: 5
Miestas: Klaipėda
Dėkoju, apie išrinkimą aiškiai pasakėt. Patarimai apie pastatymą ant kojų taip pat vertingi.

Nuorinimo eiga manuale:
Connect a diagnostic tool to the vehicle’s diagnostic socket. - Yra ūkiškas būdas be diagnostikos?
Switch on the ignition.
Carry out an global test.
Go into the menu :
Variable damping
Bleeding the suspension circuit
Follow the instructions on the screen.
Apply a pressure of 0,5 bar in the LDS fluid reservoir (using a FACOM 920 tool) - būtinas ar tik procesą pagreitina?
Start the engine.
Wait for the vehicle height to stabilise.
Put the vehicle in the "high" position.
Lower the vehicle to the low position.
Turn the steering from lock to lock in each direction.
Stop the engine.
Check the LDS fluid level. - normalioje padėtyje LDS nesimato, kaip jie norėjo pasakyti?

Nusipirkau diagbox su interfeisu, depressurise pasidarysiu. Turiu klausimų apie hydra 3 plus sferas, jei nerasiu forume, kad kalbėta prašysiu komentarų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2022, 18:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10936
Miestas: Kaunas
sandiego rašė:
Dėkoju, apie išrinkimą aiškiai pasakėt. Patarimai apie pastatymą ant kojų taip pat vertingi.

Nuorinimo eiga manuale:
Connect a diagnostic tool to the vehicle’s diagnostic socket. - Yra ūkiškas būdas be diagnostikos?
Switch on the ignition.
Carry out an global test.
Go into the menu :
Variable damping
Bleeding the suspension circuit
Follow the instructions on the screen.
Apply a pressure of 0,5 bar in the LDS fluid reservoir (using a FACOM 920 tool) - būtinas ar tik procesą pagreitina?
Start the engine.
Wait for the vehicle height to stabilise.
Put the vehicle in the "high" position.
Lower the vehicle to the low position.
Turn the steering from lock to lock in each direction.
Stop the engine.
Check the LDS fluid level. - normalioje padėtyje LDS nesimato, kaip jie norėjo pasakyti?

Nusipirkau diagbox su interfeisu, depressurise pasidarysiu. Turiu klausimų apie hydra 3 plus sferas, jei nerasiu forume, kad kalbėta prašysiu komentarų.

Nuorinimas su įranga reikalingas tik užorinus patį siurblį, nes pats labai sunkiai pasiima. Visais kitais atvejais nusiorins viskas savaime puikiausiai, galit dar pakilnot/paleidinėt pakabą kelis kartus, ir truputį pravažiuot, kad prasispjaudytų hydroaktyvo vožtuvai.
Facom tool galit pasidaryti iš naudoto bakelio kamščio (tinka daugumos PSA modelių vairo stiprintuvo, stabdžių skysčio arba LDS kamščiai) ir naujo padangos ventilio pilno su guma (galit gaut pas padangų montuotojus ar pan). Pragręžiat skylę, prakišat ventilį ir gaunat FACOM tool. Slėgį pasiduosit su padangų pūtekliu su užrišta knopke, tik slėgį susireguliuokit ant kompresoriaus arba atskiru reduktorium. Geriau atskiru reduktorium, nes 0,5bar labai mažai, gali prastai gautis, jei kompresorius neturi nuosavo reduktoriaus ir valdosi tik slėgine rele.
Kol tokio primityvaus devaiso neturėjau susirentęs, tai tiesiog pūsdavau su elementariu pūstuku, užspaudęs ranka arba skuduru, trumpais impulsais be slėgio reguliavimo. Bet tada reikia labai protingai ir atsargiai elgtis, kad nieko neišsprogdint. Esu vieną kartą ir neorinęs, kai pirmąkart keičiau siurblį. Pasiėmė pats, bet nelabai gerai, nes ant sauso sukosi gal kokį pusvalandį. Po to jau orindavau tiesiog atsukęs nuo siurblio slėginius vamzdelius. Pradeda bėgti skystis - užsipildo pats siurblys, o kai jis pilnas, tada jau suki atgal vamzdelius ir pradeda keltis.

Sferos pas C6 (išskyrus 2,2HDi) ir ratų yra tik slėgio akumuliatoriai, kaip klasikinės centrinės arba hidroaktyvinės sferos, t.y. neturi žiklerių ir amortizacinių plokštelių. Kietumo reguliavimas atliekamas amortizatorių/cilindrų viduje. Už tai jie ir turi elektros jungtis. 2,2HDi variantas turi paprastą pakabą, kaip C5X7, ir amortizatoriai taip pat tinka nuo šio modelio. C6 šešių cilindrų varikliais amortizatoriai unikalūs ir netinka nuo C5, todėl gerokai brangesni ir sunkiau gaunami, nes labai mažai pagaminta, yra nemaža paklausa ir maža pasiūla - didelė kaina.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2022, 22:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 13 2022, 02:12
Pranešimai: 5
Miestas: Klaipėda
tadas1991 rašė:
Sferos pas C6 (išskyrus 2,2HDi) ir ratų yra tik slėgio akumuliatoriai, kaip klasikinės centrinės arba hidroaktyvinės sferos, t.y. neturi žiklerių ir amortizacinių plokštelių. Kietumo reguliavimas atliekamas amortizatorių/cilindrų viduje. Už tai jie ir turi elektros jungtis. 2,2HDi variantas turi paprastą pakabą, kaip C5X7, ir amortizatoriai taip pat tinka nuo šio modelio. C6 šešių cilindrų varikliais amortizatoriai unikalūs ir netinka nuo C5, todėl gerokai brangesni ir sunkiau gaunami, nes labai mažai pagaminta, yra nemaža paklausa ir maža pasiūla - didelė kaina.

Anglų forume kalbama apie slėgio mažėjimą sferose, kaip pamatuota faktą, bet nesieja su rida, laiku, klimatu. Dabar galiu tik priekiniais vizualiai apžiūrėti, matau citroen ženklinimą, kiek per 10 metu ir 20k ridos galimas slėgio sumažėjimas? Klausiau atstovybėje Klaipėdoje, ar jie gali tai pamatuoti, atsakė su klausimų kas blogai, ar siūbuoja, linguoja? Jie nematuoja, ir per savo patirti tik kelias yra pakeitę. Paieškojus manuale neradau prietaiso matavimui ar normatyvų pilkom sferom, tik prierašą, kad nepapildomos. Šitas pokalbis atsirado, nes turėjau laiko daugiau pavažinėti, man užkliuvo kelio šulinių jutimas, staigesni nuolydžiai davė garsą lyg į kėbulą. Padarė aukščio kalibravimą, situacija pagerėjo, galvojų ar galėtų būti dar geriau. Yra patarimų ar gairių kada ir dėl ko tikrinti sferas, jei jos iš vis tikrinamos? Dėl dalių tiekimo, originalų pirkti neradau, bet IFHS vis dar yra.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2022, 00:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10936
Miestas: Kaunas
sandiego rašė:
tadas1991 rašė:
Sferos pas C6 (išskyrus 2,2HDi) ir ratų yra tik slėgio akumuliatoriai, kaip klasikinės centrinės arba hidroaktyvinės sferos, t.y. neturi žiklerių ir amortizacinių plokštelių. Kietumo reguliavimas atliekamas amortizatorių/cilindrų viduje. Už tai jie ir turi elektros jungtis. 2,2HDi variantas turi paprastą pakabą, kaip C5X7, ir amortizatoriai taip pat tinka nuo šio modelio. C6 šešių cilindrų varikliais amortizatoriai unikalūs ir netinka nuo C5, todėl gerokai brangesni ir sunkiau gaunami, nes labai mažai pagaminta, yra nemaža paklausa ir maža pasiūla - didelė kaina.

Anglų forume kalbama apie slėgio mažėjimą sferose, kaip pamatuota faktą, bet nesieja su rida, laiku, klimatu. Dabar galiu tik priekiniais vizualiai apžiūrėti, matau citroen ženklinimą, kiek per 10 metu ir 20k ridos galimas slėgio sumažėjimas? Klausiau atstovybėje Klaipėdoje, ar jie gali tai pamatuoti, atsakė su klausimų kas blogai, ar siūbuoja, linguoja? Jie nematuoja, ir per savo patirti tik kelias yra pakeitę. Paieškojus manuale neradau prietaiso matavimui ar normatyvų pilkom sferom, tik prierašą, kad nepapildomos. Šitas pokalbis atsirado, nes turėjau laiko daugiau pavažinėti, man užkliuvo kelio šulinių jutimas, staigesni nuolydžiai davė garsą lyg į kėbulą. Padarė aukščio kalibravimą, situacija pagerėjo, galvojų ar galėtų būti dar geriau. Yra patarimų ar gairių kada ir dėl ko tikrinti sferas, jei jos iš vis tikrinamos? Dėl dalių tiekimo, originalų pirkti neradau, bet IFHS vis dar yra.

Tikrinamos yra visos sferos. Pildomos yra tik senosios, kurios buvo apvalios formos, o ne šitos suplotos, ir būdavo su atsukamu varžtu iš galo. Šitos nepildomos. Auksarankiai būna padaro, bet manau darbo ten tiek laiko ir vargo, kad paprasčiau naują nupirkti.
Priekyje pas C6 galima dėti ir seno tipo pildomas sferas. Kiek pamenu, bent pas 2,7HDi tikrai telpa, tai pas trilitį ten neturėtų skirtis. Žiklerio derinti nereikės, nes jo nėra, tai tik slėgį padaryti pagal originalų. Slėgis gali būti užrašytas ant pačios sferos, didesniais šrifto skaičiais iškaltas šalia guziuko gale. Jeigu nėra, arba jei ten randate tik dvi raides, tai kai kurioms rašo Service Boxe, kai kurioms pagal detalės kodą susiradus analogus, pagal jų charakteristikas įmanoma rasti tuos slėgius.
Kaune galėčiau patikrinti tiek nuimtas, tiek pats nusiimti nuo mašinos, patikrinti ir prisukti atgal (tas pačias arba naujas/geras naudotas, (jei sunku nupirkti tinkamas, kartais tenka palaukti)). Taip pat Kaune žinau dar bent tris vietas arba žmones, kurie gali patikrinti (visas) ir netgi užpildyti (senąsias) sferas. Vilniuje turbūt Citroligoninė turėtų vis dar turėti veikiančią įrangą. Panevėžy ir Šiauliuose lyg ir irgi dar kažkas yra. Su Klaipėda gali būti sunkiau, bet turėtų būti kažkas pasislėpęs kur nors tikrai. Seniau būdavo forume žinomas toks Antanas, galbūt vis dar dirba ir galėtų patikrinti.
Galit pabandyti kreiptis į šitą žmogelį. Rašė, kad pajūryje kažkur dirba
https://www.youtube.com/watch?v=EF4q-nxtl_Y&t=814s

Atstovybė tik kelias yra pakeitę, nes dažniausiai aptarnauja pakankamai naujus automobilius. 10-15 ir daugiau metų automobilius mažais kas aptarnauja ir remontuoja atstovybėse. Pilkosios suplotos sferos tikrai labai ilgaamžiškos ir dažniausiai nekelia problemų iki bent 10metų amžiaus. Kol tik tokio amžiaus tie automobiliai (C5 nuo 2001mų) buvo, mąstėm, kad gal jos ir bus negendančios, bet viskam ateina savo laikas, ir jau va ir atėjo.
Esu matęs jau ne vieną sferą dar su normaliu naudojamu slėgiu ir 15-20metų amžiaus. Bet taip pat yra tekę pakeisti keletą visiškai kiaurų ir tuščių (likutinis slėgis 0-2bar) sferų naujomis automobiliams iki 10ties metų amžiaus. Taip kad čia nėra 100procentinė taisyklė. Slėgio kritimui įtaką daro ir amžius, ir rida, ir blogas klimatas (tiek šaltis, tiek didelis karštis, tiek staigūs temperatūrų pokyčiai, kaip pas mus, yra aktualūs. Nežinau, kaip su šitom sferom, bet senosios pildomos sferos atšiauraus šalčio arba karščio klimato valstybėse naujiems automobiliams surinkti ir parduoti buvo naudojamos su kitokių medžiagų membranomis, nei standartinei vakarų Europos rinkai.

Originalių reikia klausti pas atstovą arba parduotuvių, kurios veža originalias dalis per kitus užsienio atstovus (dažnai gaunasi pigiau) su dalies kodu arba automobilio VIN kodu. Jei prie konkrečių pozicijų eilutėj neparašyta NFP (not for purchase), tai dalį galima užsakyti. Kartais ilgiau palaukti tenka, jei dalis deficitinė ir yra susiformavusi eilė bei laukiama gamintojo ar tiekėjo, o kartais savaitę ar dvi, ir atvažiuoja kad ir tiesiai iš Prancūzijos. Bet dažnai kaina nebūna super gera. IFHS geras analogas taip pat.
Kaip ir sakiau, jums realiai aktualus slėgis. Galite naudoti ir seno tipo pildomas sferas. Jų tūris panašus arba toks pats (nepamenu tiksliai), žiklerių pas C6 nėra, tai naudoti reikia hidroaktyvines, centrines ir pan sferas be žiklerių (arba apipjaustyti amortizacines, jei yra noro ir rankų), tik pasižiūrint prieš tai, ar pakaks vietos, nes jos ilgesnės ir ne visur telpa. Slėgio būna įvairių variantų. Taip pat galima ir naudotas pas pildančius žmones užpildyti iki pageidaujamo slėgio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2023, 16:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 13 2022, 02:12
Pranešimai: 5
Miestas: Klaipėda
Šiandien išbandžiau nuleisti slėgį, viskas ok. Pasikelti buvo sunkiau, buvau pasiruošęs rankine pomp su kitu kamšteliu, kad ir laikant apie 0,5 bar vistiek ne greit pakilo, gal iki 10 min.
Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007