WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ieškau kokio nors C15
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=25919
Puslapis 337

Autorius:  Paulius [ Bal 06 2012, 12:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

bardakasbx rašė:
nedas rašė:
liux! reikia tokiu citrinuku ant lietuvos :taip:

Gal kaip greitosios technines pagalbos masinytes tiktu visiems besispecializuojantiems citru servisams (tik ne Veho ar kitiems oficiozams - jiems ne solidu :roll: ) - visai nieko + reklama :)

jo tik TA kasmet ir keliu mokesciai jom yra

Autorius:  Skapas [ Bal 06 2012, 14:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Paulius rašė:
bardakasbx rašė:
nedas rašė:
liux! reikia tokiu citrinuku ant lietuvos :taip:

Gal kaip greitosios technines pagalbos masinytes tiktu visiems besispecializuojantiems citru servisams (tik ne Veho ar kitiems oficiozams - jiems ne solidu :roll: ) - visai nieko + reklama :)

jo tik TA kasmet ir keliu mokesciai jom yra


Bet uztat isigyti galima be PVM ;)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2012, 19:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Paulius rašė:
bardakasbx rašė:
nedas rašė:
liux! reikia tokiu citrinuku ant lietuvos :taip:

Gal kaip greitosios technines pagalbos masinytes tiktu visiems besispecializuojantiems citru servisams (tik ne Veho ar kitiems oficiozams - jiems ne solidu :roll: ) - visai nieko + reklama :)

jo tik TA kasmet ir keliu mokesciai jom yra

Maniškis su pilnais langais ir galine sėdyne. Dar nežinau, kaip registruot seksis, bet tokios komplektacijos kablukai rašomi kaip:
"M1-AF (Keleivinis automobilis (Daugiatikslis))". Dokumentuose nelabai suprantu, kas parašyta. Prie Dominacion comercial parašyta - PARTICULAR. Particular mano anglų kalbos žinios reiškia arba YPAČ arba Dalelė, dalis, dalinis. Bet kuriuo atveju, jei apžiūros metu pasakys, kad N1, liepsiu nutraukt apžiūrą ir nebaigt jos, ieškosiu kelių, kaip įtalpinti į M1. Mano kišenė nepasiryžus mokėt 1800Lt/metai už šiek tiek geresnius kelius :D Visur Europoj tokie keliai nemokami visiem, neskaitant visuotinio kelių mokesčio.

Beje, iš išorės gal ir gražiai atrodo, bet ji yra perdažyta, špakliuota. Realiai kėbulas parūdijęs ir vietom kiaurymiškai. Atrodo, yra mušta šonan. Salono plastmasės nuo karščio ištrupėję, trapios, važiuoklė - priekis bilda, galas girgžda :D Matysim, kaip čia seksis. Šiandien nusipirkau kuro pompos membraną, nes nelabai siurbia. Taigi, galėsiu uždėt originalų filtrą atgal, bo už Valencijos rastame šrote gavęs uždėjau gautą naudotą nuo Golf2. Teko prie to miesto gerai pasismagint, nes kai sustojus pamiegoti ryte neužsivedė, pasirodo susidėjo trys bėdos iškart - dėl nepakankamai užveržtų naujo filtro tarpinių sėdo kuras, nustojo dirbusi žvakių relė ir dar pasibaigė kuras (neveikė lemputė, o pagal rodyklę mačiau ten dar cielus 5litrus :D). Tada bedroždamas starteriu beveik numarinau akumą. Kelis kartus buvo pakibęs starteris ir gelbėjo tik daužymas bolonrakčiu. Nuėjau 2km iki degalinės ir parsinešiau kuro (degalinės operatorius bandė atknist protą už degalo pylimą į 5l plastikinę vandens bonką). Tik tada sugalvojau patikrinti relę ir ji nedirbo. Pašildžiau laidu, užsikūrė, bet kuras vistiek sėdęs, dirbo po kelias sekundes, labai bijojau dėl starterio ir akumas jau vos kočiojo. Galiausiai užsikūrė normaliai ir įmynus dugną prasivaikščiojus orui įsidirbo. Ko pasekoje likusią kelionę žvakes šildžiau laidu (reikėjo tik nuo Vokietijos, kitur dėl šilto klimato ir neatvėstančio variklio po 5-6h dar kurdavosi pasukus vos kelis apsisukimus), keičiau jau minėta filtrą pasitaikius progai. O starteris atsigavo ir viskas normaliai. C15tuko original starteris liko neapdaužytas ir šiaip jis gražesnis, bė rūdelės, tvarkysiu jį ir dėsiu į BXą. Dar panelės apšvietimas "nustebino" įvažiavus į pirmą tunelį per kalną. Buvo apšviesta pusė laikrodžio ir viskas. Lupau panelę ir šiaip taip kaitaliodamas lemputes priverčiau dirbti dar ir pusę spidometro, kur odaviklis šiaip taip matėsi. Panelės lempučių lizdai ištrupėję dėl to pačio karščio, mano nuomone. Reiks tvarkyt, turiu donorinį skydelį nuo kažkokio prancūzo, jis VEGLIA, o ne JAEGER, bet tiks.
Galinės šakės labai girgžda, bet ratai nelabai skersi ir padangos nelabai nuėstos, tikiuos tik tepalo trūkumas ar pabirę guoliai.
Variklio temperatūra Ispanijoje visad laikėsi apie 80-85 (yra įdėtas daviklis prie bėgių rankenos) ir tik Barselonoj per riaušes kamščiuose (matėt, kas ten dėjosi? :D ) buvo pakilę beveik iki raudonos padalos kažkur apie 110-115. Džiaugiausi veikiančiu termostatu, bet pasirodo, tai tik klimato apgaulė. Prancūzijos šiaurėj jau buvo 70, Lenkijoj ir Lietuvoj prie šaltuko ir 60 vietom nesiekė. Tai tikrai padidino kuro sąnaudas. Dar jų nežinau, bet tikrai virš 5 ir tikrai nesiekia 6. Aš patenkintas varikliu. Beje, teks išsiaiškinti ir su juo, nes kažkaip keistai sujungtos ir sudėtos neoriginaliai alsuoklio žarnos. Viena kabo ore ir niekur neprijungta. TIkriausiai turėtų eiti oro filtran? Jo dangtis kažkoks ne visai originalus. Užsideda ir pasijungia tvarkingai, bet nevisai atitinka įpjovos ir būtent nėra jokių plonų žarnų antgalių. Užrašyta 205, gal P205'tojo?
Beje, labai nustebino velenėlio sukamas stabdžių vakuumo siurblys. Nuotraukose galvojau, kad ten bus vairo stiprintuvo, bet kadangi jo nėra, tai ten pajungta stabdžiams. Dar neteko susidurti su tokia sistema, kai vakuumą sukelia siurblys. Kaip tada Tautos vežimuose ar kad ir Renault tas vakuumas paimamas nuo variklio įsiurbimo ir kodėl čia pritaikyta tokia sistema, papildomi komponentai?


Gal moderatoriai galėtų perkelti temą į kažkur kitur, kur galima būtų aprašyti automobilio gyvenimą?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2012, 19:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Beje, gale diržų ir tvirtinimo vietų jiems nėra. Vadinasi, neprivaloma ir segtis 8)

Autorius:  Paulius [ Bal 08 2012, 12:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

zodziu smagumas tik kelioneje, o masina tik nuotraukoje gerai atrodo, realybej damusta.

Autorius:  nedas [ Bal 09 2012, 18:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

gal ten viskas gerai. nesudetinga juk ji. patampys, pakylos ir vazines dar ja. sunkiai tikisi, kad ji lb surudijusi, juk is siltu krastu ji, ten klimatas ne tox ziaurus mobiliams, nebent ji kur vandenu pakrantem nuolat dardejo.
vertinu senus tokius modelius. jie daug patvaresni ir pigiau eksploatuojami.

Autorius:  Paulius [ Bal 09 2012, 20:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

vertintojas senesnio modeliu foto matosi salotinis dviratukas :lol: eksplotuojasi pigiai, pagedo numetei ir jami kita :mrgreen:

Autorius:  exDalimis [ Bal 09 2012, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Pas visus hdi yra vakumo siurbliai pajungti nuo paskirstymo veleneliu

Autorius:  nedas [ Bal 09 2012, 22:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

su dviratuku per EU neperleksi.o su kokia seniena laisvai. leksim kada, isitikinsi :)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 10 2012, 00:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Reik važiuot šitais senais kledarais, kol dar kasdienis kuras, tepalai ir kitos medžiagos jiems tinka, ir dalių yra.
O kledarais dėl to, kad paprasčiausiai jie tokie yra ir kitokie jau nebebus. Net viską tobulai sutvarkius jie niekad nevažiuos taip, kaip važiuoja dabartiniai automobiliai, paprasčiausiai ne ta technologija ir viskas elementaru, paprasta, nesaugu. Didesnis nestabilumas, garsas, vibracija, lingavimas, dūmas, smarvė ir kiti smagūs dalykėliai, to kuro taupumo taip pat neliktų, jei iš naujų automobilių išėmus visus navarotus iki tokio kibirumo, kaip senieji bolidai. Užtat ir labai žavu :)

Keiksiuosi, kai nebegalėsiu naudot automobilio, kur variklio nevaldo kompas. Nors kompiuteriniai daug smagiau važiuoja, bet niekas neatpirks to analoginio jausmo, kur gali patampyt troselius po kapotu ir klausyt, kaip keičiasi darbas. O atjungus kokį laidelį niekas nepasikeičia, tik pvz nustoja rodyti temperatūrą arba bereikalingai degti kokia tepalo slėgio lemputė :D Įsivaizduokit tokias bėdas, kaip mum prie Valencijos, būnant su kokiu HDininiu Berlingo, net neprieitum starterį patrankyt. O jei kas normaliai užlinktų...

Beje, mašiniukas kaip priklauso Citroen, minkštas ir gana siūbuojantis, nepridrąskysi...
Nors šiandien jau bandėm, pagal Jaggerį ir INXS. Šalia mergiotė, kuriai smagu (viskas nepersistengiant, saugiai) o prieky arba gale ant kelio du draugai su Lantra. Variklis sukasi normaliai, tik labai siauras galios diapazonas, iš vietos išeina gerai, bet be turbinos pasiekus aukštesnius sūkius jausmas lyg nuimtum koją nuo pedalo, užtai reik ryčiagu dirbt. Ir sunku staigesniuose posūkiuose mažesniu greičiu baranką sukiot, ir sunkiau ir daugiau sūkių padaryt. Iš šono toks važinėjimas turėtų atrodyt lopiškai, bet nepatyrusiam ralistui smagu. Tik sakiau šito tai jau į griovį tikrai nenuleisiu... :roll:

O šiaip, Draugus sužavėjo mašinos charakteris ir "dvasia", antra mano mašina su vieno špikio vairu. Draugai iš didžiosios raidės, nes taip ir yra.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 10 2012, 00:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

O šiaip jei kam reikia kokios mašinos iš užsienio ir tingit patys parsivarinėt, kreipkitės, galiu pasiūlyt tokią paslaugą nebrangiai vertindamas laiką, plius, žinoma, kuras ir kažkokios kitos būtinos išlaidos pagal situaciją (popieriai, draudimas (važiuota ir be jo, šiaip, bet reik vertint riziką), kelionė į priekį ir t.t.). Vairuot jau pramokau, bet vis dar smagu, galima ir pažaist darbą :)

Autorius:  bardakasbx [ Bal 10 2012, 08:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

tadas1991 rašė:
O šiaip jei kam reikia kokios mašinos iš užsienio ir tingit patys parsivarinėt, kreipkitės, galiu pasiūlyt tokią paslaugą nebrangiai vertindamas laiką, plius, žinoma, kuras ir kažkokios kitos būtinos išlaidos pagal situaciją (popieriai, draudimas (važiuota ir be jo, šiaip, bet reik vertint riziką), kelionė į priekį ir t.t.). Vairuot jau pramokau, bet vis dar smagu, galima ir pažaist darbą :)

Man tai irgi malonumas, kurio neatsisakyciau: susirandi masina, nuvaziuoji, pats grizti, prasiblaskai - vis atrakcija, bet kai skaiciuoji visus absoliuciai kastus ir tralo kaina, tai praktiskumo rodykle kol kas krypsta pastarojo naudai, nebent dar papildomai paciam ka rimto ar neisvengiamo reikia parsigabent (aisku, ne alaus deze ar kavos su cukrum paka :) ).

Autorius:  tadas1991 [ Bal 10 2012, 11:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Tralas pigiau, nes didmena, jie irgi moka skaičiuot. Bet ar jis visur važiuoja, kur norisi? Turbūt važiuoja, tik už atitinkamą kainą. Įdomu, ar iš Ispanijos, Portugalijos, Graikijos veža tralais? Tik ten kogero nelabai apsimoka ir taip pirkt.

Autorius:  bardakasbx [ Bal 10 2012, 15:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

tadas1991 rašė:
Tralas pigiau, nes didmena, jie irgi moka skaičiuot. Bet ar jis visur važiuoja, kur norisi? Turbūt važiuoja, tik už atitinkamą kainą. Įdomu, ar iš Ispanijos, Portugalijos, Graikijos veža tralais? Tik ten kogero nelabai apsimoka ir taip pirkt.
Visaip buna, cia ir yra derybu objektas. Priklauso ir tai, ka gabensi (nors ir konteinerini vagoneli :mrgreen: ), o vezt veza is visur. Apsimokejimas visada priklauso nuo rasto auto bukles ir paties noro ji tureti, tik tiek...mazai...:)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 10 2012, 18:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Ieškau kokio nors C15

Rudenį išvažiuoju studijuot į Vigo su Erasmus. Dar svarstau, kaip keliausiu, bet dar trys kolegos važiuoja į Porto, kas yra vos už 150km. Tai yra tikimybė, kad mesimės keturiese į mašiną ir šis mažylis pamatys savo tėviškę, nes yra Citroen Hispania kūrinys :)

Puslapis 337 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/