WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2024, 13:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Citropriekaba - ar įmanoma?
StandartinėParašytas: Rgs 17 2010, 21:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2004, 10:45
Pranešimai: 604
Miestas: Kelmės raj., Vaiguva, tel.:+37061407172
Be citrinligės mane kamuoja dar ir chroniškas potraukis prekybai savo gaminiais mugėse... Kadangi kuo toliau, tuo labiau man tai patinka, o ir žada tapti gyvenimo būdu, jau kuris laikas audžiu mintį apie prekybinę priekabą. Be visų kitų subtilybių, ji turi būti kiek įmanoma žemesniu dugnu. Tai man trinktelėjo tokia mintis ir neduoda ramybės... O jei priekabon įdėti pvz. C5'o galinį tiltą ir hidrosiurblį? Pas C5, lygtai, nuo akumo viskas dirba? Ten akumas visvien turės stovėti, ir ne taip slabnas :) Atvažiuoji, pastatai į vietą, jablynkšt - ir nutūpi ant grindų, reikia važiuot, jablynkšt - ir pasikelia. kaip, gerbiamieji citrospecialistai, ar iš principo tai įmanoma? :roll:

_________________
www.kelmas.lt
2001 Saxo
2007 Xsara Picasso
2008 Mercedes Sprinter
2007 VW Caravelle


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 17 2010, 21:27 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2004, 09:41
Pranešimai: 909
Miestas: Vilnius
nusipirk geriau HY, jei prekyba neis tai bent ziopsanciu bus :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 17 2010, 21:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2004, 10:45
Pranešimai: 604
Miestas: Kelmės raj., Vaiguva, tel.:+37061407172
Yoshivara rašė:
nusipirk geriau HY, jei prekyba neis tai bent ziopsanciu bus :)

:D Jo, tas tai taip :) Bet jis ne 3x2...

_________________
www.kelmas.lt
2001 Saxo
2007 Xsara Picasso
2008 Mercedes Sprinter
2007 VW Caravelle


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2010, 16:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2004, 10:45
Pranešimai: 604
Miestas: Kelmės raj., Vaiguva, tel.:+37061407172
Hmmm... nėra hidraulikos specialistų? Ar idėja neįdomi? Kad priekabą - namelį darysiu, tai aišku (neaišku kada, bet tikiuosi metų bėgy turėti), Bent pasakytumėt, ar iš principo įmanoma, ar ne...

_________________
www.kelmas.lt
2001 Saxo
2007 Xsara Picasso
2008 Mercedes Sprinter
2007 VW Caravelle


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2010, 18:12 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Viskas įmanoma :). Pasiūlyk šitą projektą Alvydui Dr. :), gal susigundys ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2010, 20:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
O kodėl būtent C5? Kodėl ne BX, ar Xantia, ar iš viso bet kokį tiltą? Ir hidrosiurblį elektromotoras gali sukti bet kurį ;)
Nors jei tau reikia tik keičiamo aukščio - galima tik elektra pakelti priekabą į transportinį režimą; su hidro pakaba gautumei geresnę amortizaciją, bet už žymiai gražesnius pinigėlius ;)
Beje, hidro pakabą galiniam tiltui turėjo ir BMW, ir meserdesas; opeliai turėjo turėjo pneumo galimybę pakelti galą :)
O ką - pompele papumpuoji - ir sportas, ir bagažinė pakyla :)
Forume tikrai yra inžinierių, tereikia tik suformuluoti aiškiai, ko norisi.
Ar mechanizmo tam tikrai užduočiai, ar citro navaroto publikai stebinti ar dar ko :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2010, 06:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2004, 10:45
Pranešimai: 604
Miestas: Kelmės raj., Vaiguva, tel.:+37061407172
Kodėl c 5 ? Todėl, kad, kiek aš suprantu, ten hidraulika veikia nepriklausomai nuo to, užvesta mašina, ar ne, t.y. mano, analfabeto, supratimu, stovi elektrinis siurblys. Ar aš klystu? Jei neklystu, tai, mano galva, viskas žymiai palengvėja...
Mechanizmo reikia tam tikrai užduočiai - laikyti priekabą važiavimo režime ir, reikalui esant, nuleisti priekabą kiek galima žemiau (nes pirkėjui ir pardavėjui patogiau prie normalaus aukščio prekystalio. jei įprastoj priekaboj padaryti pirkėjui patogų prekystalį, tai pardavėjui tas prekystalis bus iki kelių.)
Pinigėlių... Taip, šiek tiek daugiau. Bet gaminant priekabą nereikėtų pirkti torciono, kuris naujas kainuoja, berods apie 1200Lt (kalbėjau su tais, kurie gamina priekabas). Tai, manau, iš ardomo anglo C5 tiltas+ siurblys ne ką daugiau kainuos. Bent jau neturėtų kainuoti daugiau nei dvigubai, t.y.2400Lt, nes visas anglas kainuoja 4-5000. Ar aš klystu?
Klausimą suformuluoju konkrečiai - kokį mechanizmą, ar mechanizmus, geriau panaudoti minėtai priekabai?

_________________
www.kelmas.lt
2001 Saxo
2007 Xsara Picasso
2008 Mercedes Sprinter
2007 VW Caravelle


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2010, 07:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2004, 09:41
Pranešimai: 909
Miestas: Vilnius
o homologacija priekabos kaip? Nezinau, bet juk vistiek is lietuvisko TUV Regitros turesi gauti dokumenta, patvirtinanti kad ana atatinka visokias normas, ar as cia klystu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2010, 10:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2004, 10:45
Pranešimai: 604
Miestas: Kelmės raj., Vaiguva, tel.:+37061407172
Yoshivara rašė:
o homologacija priekabos kaip? Nezinau, bet juk vistiek is lietuvisko TUV Regitros turesi gauti dokumenta, patvirtinanti kad ana atatinka visokias normas, ar as cia klystu?

Čia priekabos gamintojo rūpestis :)

_________________
www.kelmas.lt
2001 Saxo
2007 Xsara Picasso
2008 Mercedes Sprinter
2007 VW Caravelle


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2010, 12:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Triuksmas rašė:
... jau kuris laikas audžiu mintį apie prekybinę priekabą. Be visų kitų subtilybių, ji turi būti kiek įmanoma žemesniu dugnu. Tai man trinktelėjo tokia mintis ir neduoda ramybės... O jei priekabon įdėti pvz. C5'o galinį tiltą ir hidrosiurblį? [...] Atvažiuoji, pastatai į vietą, jablynkšt - ir nutūpi ant grindų, reikia važiuot, jablynkšt - ir pasikelia. [...] :roll:


na įdomus projektas, tikrai įdomus... Neabejoju, prizas už originalumą citrinos suvažiavime būtų garantuotas...

p.s.: aš tai audžiau mintį susirasti šrotinį c2, nupjauti jo uodegą (palikčiau korpusą su galiniais langiukais bei atsidarančiomis galinėmis durelėmis) ir pasigaminti farkopą... bet, kadangi mano automobilio variklis tampyti priekabas per silpnas, minties atsisakiau... :)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 24 2010, 07:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
dar tokia mintis - C5 tą elektrinį hidrosiurblį junginėja tikriausiai BSI kantuperis, o kad tas kantuperis veiktų, reiktų perkelti pusę C5-o su visais jutikliais ir jungikliais, ir apgauti jį kad yra variklis veikiantis kažkur, kas ko gero būtų truputį per daug... tektų susikonstruoti kažką, kas įjungtu siurblį automatiškai krentant spaudimui ar panašiai.

_________________
'74 DS Pallas, '87 CX Prestige Turbo 2, '01 Picasso Hdi, '06 C8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 24 2010, 11:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Vikis, kam taip sudetingai? Kompa paciam pasigaminti galima. Jei yra aukscio korektorius, statai didelio tikslumo potenciometra. Isstatai reikiama itampa (papildomu potenciometru), statai komporatoriu, kad ir ta LM311, koki tranzistoriu BD139 ir rele. Tokiu atveju reiktu padaryti jungikli visos sistemos ijungimui. Arba galima daryti ir su slegio reguliatoriumi. Butu mazas slegis, tepalo spaudimo davikli su rele galima butu pastatyti, bet minti daviau ;). Arba apskritai, pjauk per puse c5 ir turesi tikra citro priekaba :) Gali net sedana :D

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2010, 07:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Galima viską prasukti pakankamai paprastai; su C5-ių (ar bile kokiu elektriniu ir slėgio regiliatoriumi) siurbliu, žaliakraujo korektoriumi ir parodomąja, žaliai dažyta aukščio svirtele. Bet tai išlįs krūva kitų nesusipratimų... Reiks hidraulinio citro "amortikų", reiks sferų, reiks bakelio skysčiui (kur priekaboje jį kišti?), nemažai metrų vamzdiecų, gal netgi kažkaip teks padaryti reguliuojamą galinių stabdžių jėgą, kažkaip sustrateguoti, kad kilnojant vos vieną ašį, kai trečioji priekabos atrama fiksuota ant farkopo, pati priekaba nepersikreiptų (nesvirtų į priekį ar atgal) ir t.t. Kad pavyktų tokį devaisą užregistruoti, bemaž be šansų. Kaina gausis tokia, kad gal geriau iškart pirkti nesikilnojantį, prekybai skirtą originalą :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2010, 13:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Tai gal tiesiai prie ACTIVA pereinam? Posukiuose zaliakraujis persikreipes ir skersas prie 150, o priekaba kaip ikalta :D

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2010, 13:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei rimtai, toks projektėlis- kiauras galvos skausmas... Jau vien parinkti jam amortikus, sferas ir jų žiklerius teks užsiimti hemorojumi kaip reta; nes priekabos masė nedidelė, o pakrovus padidėti gali ir trigubai. Vieninteliai XMai turėjo trijų skirtingų diametrų galinius hidrocilindrus, ir turbūt vien panaudojus XMo tiltą galima pasiekti nors sąlyginai geros amortizacijos (minimalių vertikalių pagreičių), kad momentaliai neišdaužyti krovinio ar pačios pakabos nafig.
Activos čia neprireiks, posvyriui posūkyje kompensuoti per akis būtų XM Break galinio stabilizatoriaus ir ne Comfort versijos sferų, bet tikėtina, kad dėl didžiulio tuščios/pakrautos priekabos masių skirtumo teks prūdyti kietumo reguliatorių ir trečią sferą, pajungiant juos kitaip, nei įprasta. Dėl to paties masių skirtumo reiktų ir stabdžių jėgos reguliatoriaus; kad nebūtų taip, jog stabdant pakrauta priekaba cypiančiomis padangomis stabdytų pačią mašiną, ar įliptų mašinos bagažinėn :) .

Žodžiu, projektėlis įdomus. Bet praktiškai neįgyvendinamas- jam nėra nei būtinybės, nei reikiamų lėšų. Todėl ir apsiriboti teks tik "kas būtų, jeigu būtų" :) .


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007