WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 19:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 14 2017, 23:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Aš su rusų nelabai, tai ar čia suprast reikia, kad šitas motoras į vietą atvažiavo savo jėgomis?

200 km atvažiavo ir pasakė tam kuris kalba, kad turbūt reikia pompą keisti :lol:, o tas pasibaisėjęs mašina kurioje rankinis stabdis priekyje. :lol:

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 15 2017, 00:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
cia daug pagarbesni reikalai turetu but


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2017, 23:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Šiandien atvažiavo žmogus pirkti sferos, kurią perdavė Saulynas.
2 ar 3 (nepamenu) skambučiai per pastarąsias kelias savaites, kad suderint laiką ir datą tinkamus (man tinka iš esmės kasdien darbo metu darbe), paskui 2 skambučiai surast vietą. Vieną iš jų pats paskambino paklaust vietos, o kai paaiškinau, tai pasakė "atleiskit, nelabai supratau, man čia skambina, labai turiu pakelt ragelį". Galiausiai kažkaip atvažiavus... Kažkas ten jam netinka, kažkoks kodukas netoks ant sferos, ne tas įmušta. Man tai visiškai vienodai, nes aš tos sferos nei tikrinau, nei žiklerį matavau. Sakau, kad kodukas nieko nereiškia, o reiškia žikleris (kuris gali būti ir padarytas į kitokį) ir esamas slėgis.
Kad sfera pildyta, pasirodė trūkumas, nes tipo gal jau sena (afigiet, gal kątik užpildyta su puikiu slėgiu...), dar kažkur rado, kad sriegis truputį įmuštas, ko aš nepastebėjau.
Galiausiai nusprendė, kad nežino, ar išvis ta sfera jam reikalinga, nes jau problema susitvarkė, bet gal vėl pasikartos. Tada sugalvojo padiskutuoti, ar jeigu bus bloga, tai ar nebus problemų ją grąžinti. Nes jis čia ne šiandien dės, ir ne šią savaitę, o gal dar net ir ne kitą, gal ir išvis nedės, bet galbūt norės kažkada grąžinti.
"Tai žinokit, jūs ne iš manęs sferą perkat, tai ne su manim ir tarkitės dėl šito. Jei man pasakys pinigų neatiduoti, aš ir neatiduosiu"
"Tai va kaip čia, matai..."
"Nereikia jum tos sferos, matau, duokit ją man atgal ir važiuokit iš čia".
"Nereikia čia nervintis"
"Aš nesinervinu. Kai apsispręsit, ar jum sferos reikia, ar nereikia, tada ir gaišinkit mane. Man visai neįdomu, ar jūs ją perkat, ar neperkat".

Galiausiai nusprendė paskambinti Saulynui pasitarti.
Saulynas pradžioj nekėlė, matyt užimtas svarbesniais už sferą ir net už bet kokius pinigus reikalais, nes tikrai žinau, kad tokių turi...
Galiausiai Saulynas perskambino, o gal jis pats prisiskambino.
Saulynui 10 minučių fisamas protas, ar sutiks grąžinti, jei netiks, ir ar tikrai ta sfera tinkama jam, ar ji netinkama. Nes jis žino, kad kodukai būna skirtingi ir reiškia slėgius ir žiklerius, ir jam nereikai netinkamos, jis nenori būti apgautas.
Čia gal ketvirtą kartą pasiūlau nuvažiuoti kurnors nusipirkti naują už 30eur ir nustoti kvaršinti žmonėms galvas savo problemomis.
"Abejoju, ar nauja 30eur kainuoja..." Ilga pauzė..... TIkrai ilga.... "Nors jo, kažkada čia kažkam skambinau, tai sakė, kad gali užsakyti ir kainuotų apie 30eur".
"Matai, aš žinau, kaip būna apgauna, mane yra apgavę. Kažkada pirkau vandens pompą, ir sakė tikrai gera pompa, ir iškart sudėjus jau bėgo, kiaura buvo... Ir nesutiko atgal priimt..."
"Naują pompą pirkot"
"Ne, aišku naudotą"
"Aš jum galiu pasakyti, kad jūs esate kvailys, (bet jūs vistiek tuo nepatikėsite)"
"Na taip, iš tikrųjų, ji buvo jau naudota ir buvo pastovėjusi, tikriausiai dėl to ir prakiuro".
Galiausiai tiek užkniso, kad nuėjau dirbti toliau prie 607 2,2HDi turbinos keitimo ir vis dirsteldamas per petį, ar ko nevogia. Tegul stovi ir galvoja sau.
Galiausiai sfera buvo nupirkta.
"Nu gerai, paimsiu aš ją, bet labai tikiuosi, kad nebus čia su jumis problemų tokių. Dar paskambinsiu, jeigu bus bloga arba nereikės"... Ir buvau palydėtas įtariu intelektualo žvilgsniu.
Automobilio gerai nemačiau, kuriuo atvažiavo, bet tai buvo vyšninė, gal net ta gerokai tamsesnė vyšninė Xantia. Manrods netgi su ženkliuku ant kapoto.

Kiek supratau, Saulynas pasakė, kad gali tą sferą ir atvežt, ir paštu atsiųst, ir dar bet kokiais būdais grąžint, ir dar netgi gal pašto išlaidas padengtų, kad tik tas atsiknistų ir būtų galima ramiai padėti ragelį.

Sferos kaina buvo 10eur.

Po to su dėde Saulynu paturėjom gerą linksmą motyvacinį pokalbį, kaip išvengti kEUšų :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2017, 07:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Jo bliatttttt,negaliu nesikeikt ,jeigu vistik sfera netiks kažkaip :roll: ir norės pinigėlius atsiimt ,turiu variantą nusiūst pas Proffaną pinigų atgaut ir padiskutuot :appl: .Pas jį palauk nėra ,tai bus pasiūstas ir už save ir už mus Tadai ir už visus buvusius .
P.S numeruką įsivedžiau su labai negrąžiu užvardinimu ,kad matyčiau jei kada gyvenime paskambins ,ar kada kokiam priešui duot ,kokiais tai proto pisliavos reikalais pakalbėt :lol:
P.P.S kuo toliau, tuo labiau nepažystamiems numeriams nekelsiu ,nes durnių procentas auga geometrine progresija

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2017, 19:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Neblogai pakėlėt nuotaiką šį nykoką šeštadienio vakarą :mrgreen: yra gi žmonių, kurie jau vien savo buvimu netoliese visus smegenis iškruša :D kažkada irgi buvau ant tokio užsirovęs, paskambino ir sako-man reikia padangos Jeep'ui.Po gero pusvalandžio išsiaiškinau, kad reikiamos padangos išmatavimai 31x10,5 R15...Nors tokią ir turėjau, bandžiau įrodyti, kad skirtingų gamintojų padangos ant vienos ašies nėra gerai, bet žmogus nepatikėjo...Kol atvažiavo, skambino gal kokius 6 kartus... Kaip vienas pažįstamas žemaitis sako- "kvailiai, na****"...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2018, 20:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Istorija iš truputi kitos varpinės.
Prieš Kalėdas lūžo man spyruoklė priekyje ir į ratą įsirėmė. Šiaip taip atsarginį ratą uždėjau ir iki artimiausio serviso, nes garažas toli, ten šalta ir normalaus įrankio spyruoklei suspaust neturiu (po teisybei tai pirma kart per kokius 10 metų į servisą dėl važiuoklės kreipiausi). Palieku mašiną, duodu naujas spyruokles. Pažiūri meistras, sako čia visą traversą nuleidinėt reikės. Sakau, pala, pala kelk mašiną. Pakėlė, parodžiau ir paaiškinau visą amortizatoriaus su spyruokle išėmimo procedūrą. OK, sako po dviejų valandų padarysim. Po maždaug 10 valandų skambina, sako, atvažiuokit padarėm. Atvažiuoju, meistras išvaro mašiną, vairą sukioja, kažkas dungsi. Sako blemba neatiduosiu mašinos pas tave atraminiai strigt pradėjo. Užvarė ant keltuvo pakelia, sukiojam vairą, tikrai vienoj ir toj pačioj vietoj toks normalus "taukšt" girdisi. Pašviečiu iš apačios į atraminį - per ilgas varžtas įsuktas iš viršaus ir remiasi į spyruoklės lėkštę. Pasirodo mano mašina buvo patikėta jaunam pameistriui ir jam kažkaip nelabai pavyko pagaut srėgio su originaliu varžtu tai kažkam kilo geniali mintis įsukt ilgesnį. Ok pakeičia varžtą, dedą platsmasę ir valytuvus, pamatau, kad fiksatoriaus plastikinio tūktsta. Pameistrys apsisuka pradeda ieškot ant stalo fiksatoriaus. Žiūriu skardelė guli kažkur matyta - įsižiūriu ogi mano šarnyro gumos apsauga nuo stabdžių disko kaitros. Sakau skardelės neuždėjot. O jis man sako čia trbūt ne nuo Jūsų mašinos. Sakau kelk tik mašiną, žiūrėsim. Pakelia - skardelės vietoje nėra. Be to žiūriu į stabdžių suportą nauji varžtai susukti. Sakau kokio byjūnėlio prie stabdžių lindot? Ai tai ten vairo traukė neatsijungė tai viską ardėm. Žodžiu buvau lengvai nustebęs. Serviso vadovas leipė tam skardelę uždėt mane išsitempė iš serviso zonos kavos gert. Pašnekėjom taip apie mokinių klaidas ir darbuotojų trūmumą. Po pusvalandžio atsiėmiau mašiną, galų gale, lyg ir gerai viskas buvo, tik truputi vairas dešinėn pasuktas kai tiesiai važiuoji. Neturėjau jau laiko aiškintis. Pavažinėjau taip iki šiandien. laikas nuo laiko keisti garsai lindo iš važiuoklės ir kartais biški šonan mesdavo mašiną. Visokiais kelio nelygumais važiuojant. Labai jau nenorėjau per šalčius garažan važiuot. Šiandien Vis dėl to nuvažiavau, priekį pasikėliau. Vienoj pusėj patikrinu viską - na kaip ir normalu, neskaitant barškėt pradedančios stabilizatoriaus traukės. Kitoj pusėj ratą pajudinu - šarnyro pirštas laisvas, belekaip juda. Varžtą pabandžiau prisukt - prasuktas srėgis. Lengvai susinervinau.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2018, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Saulius rašė:
Istorija iš truputi kitos varpinės.
Prieš Kalėdas lūžo man spyruoklė priekyje ir į ratą įsirėmė. Šiaip taip atsarginį ratą uždėjau ir iki artimiausio serviso, nes garažas toli, ten šalta ir normalaus įrankio spyruoklei suspaust neturiu (po teisybei tai pirma kart per kokius 10 metų į servisą dėl važiuoklės kreipiausi). Palieku mašiną, duodu naujas spyruokles. Pažiūri meistras, sako čia visą traversą nuleidinėt reikės. Sakau, pala, pala kelk mašiną. Pakėlė, parodžiau ir paaiškinau visą amortizatoriaus su spyruokle išėmimo procedūrą. OK, sako po dviejų valandų padarysim. Po maždaug 10 valandų skambina, sako, atvažiuokit padarėm. Atvažiuoju, meistras išvaro mašiną, vairą sukioja, kažkas dungsi. Sako blemba neatiduosiu mašinos pas tave atraminiai strigt pradėjo. Užvarė ant keltuvo pakelia, sukiojam vairą, tikrai vienoj ir toj pačioj vietoj toks normalus "taukšt" girdisi. Pašviečiu iš apačios į atraminį - per ilgas varžtas įsuktas iš viršaus ir remiasi į spyruoklės lėkštę. Pasirodo mano mašina buvo patikėta jaunam pameistriui ir jam kažkaip nelabai pavyko pagaut srėgio su originaliu varžtu tai kažkam kilo geniali mintis įsukt ilgesnį. Ok pakeičia varžtą, dedą platsmasę ir valytuvus, pamatau, kad fiksatoriaus plastikinio tūktsta. Pameistrys apsisuka pradeda ieškot ant stalo fiksatoriaus. Žiūriu skardelė guli kažkur matyta - įsižiūriu ogi mano šarnyro gumos apsauga nuo stabdžių disko kaitros. Sakau skardelės neuždėjot. O jis man sako čia trbūt ne nuo Jūsų mašinos. Sakau kelk tik mašiną, žiūrėsim. Pakelia - skardelės vietoje nėra. Be to žiūriu į stabdžių suportą nauji varžtai susukti. Sakau kokio byjūnėlio prie stabdžių lindot? Ai tai ten vairo traukė neatsijungė tai viską ardėm. Žodžiu buvau lengvai nustebęs. Serviso vadovas leipė tam skardelę uždėt mane išsitempė iš serviso zonos kavos gert. Pašnekėjom taip apie mokinių klaidas ir darbuotojų trūmumą. Po pusvalandžio atsiėmiau mašiną, galų gale, lyg ir gerai viskas buvo, tik truputi vairas dešinėn pasuktas kai tiesiai važiuoji. Neturėjau jau laiko aiškintis. Pavažinėjau taip iki šiandien. laikas nuo laiko keisti garsai lindo iš važiuoklės ir kartais biški šonan mesdavo mašiną. Visokiais kelio nelygumais važiuojant. Labai jau nenorėjau per šalčius garažan važiuot. Šiandien Vis dėl to nuvažiavau, priekį pasikėliau. Vienoj pusėj patikrinu viską - na kaip ir normalu, neskaitant barškėt pradedančios stabilizatoriaus traukės. Kitoj pusėj ratą pajudinu - šarnyro pirštas laisvas, belekaip juda. Varžtą pabandžiau prisukt - prasuktas srėgis. Lengvai susinervinau.

Ir poto kazkodel visi pyksta ant jiems skirta darba ismanaciu zmoniu, nes jie mat brangininkai, pasikele ir svolaciai(cia pagrinde svolaciaus titula navanas suteike ukw :D ) nes gi juk zymiai pigiau vaziuoti atgal, aiksintis kad kazkas negerai(jei supranti kur negerai ir parodai pirstu tai gal ir padarys gerai su prieziura)irodinet, kad po ju lindimo taip nutiko, ir nutiko dar kitu bedu kuriu nebuvo ir net ne tuo metu remontuojamoje sistemoje. Nu bet kaip,sakiau, neturi pinigu, reiskia turi laiko :) bet kartais buna kad neturi laiko, ir esi pasiruoses moketi pinigus uz kokybiska darba, netgi papasakoji kaip reikia ka daryti, o meistras klauso kaip pirma kart girdedamas su nuostaba, kad taip buna citroenuose(gi ne audi cia, cia net ne masina paemus bendrai) ir vistiek sulauko skambucio lad kazkas nesigauna arba jau kazka sup*so(seip liuks kad pasisako kad kazka sulauze o ne tyli ir galvoja kad nepastebesi). As nesu tas klientas kuris i nugara snorpuoja ir pasakoja ka daryti, pasitikiu zmonem kurie daro ir nesikisu. Nu bet as pats savo auto remontuoju, tai tikrai zinau kas buvo, ko ne ir kur kas kaip ardosi(visur kur ardyta viskas sutepta ir tikrai atsisuka lengvai) tad sakymas cia brangiau, nes uzpuve neatsisuko kazkaip nesueina :) o seip kaip Saulynas pasakojo, kai zinai kaip daryt ir kaip turi buti, o padaro belekaip- tikrai nervas labiau ima. Kartais geriau nesuprast ir but tuo kiausu kur 5 kartus grizti ir dar uz savo broko istaisyma meistrai tave apmoestina :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2018, 23:40 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Šiandien, būdamas savo specialybės guru, dvi valandas ieškojau, kodėl pežiukui kralikai pisasi :) Tai yra, įjungi atbulinį - atsiranda krūva klaidų motore su visom, iš to sekančiom pasekmėm. Išjungi atbulinį, užsidega galinis priešrūkas. Nu ir taip toliau ir panašiai. Finale buvo atrasta, kad sumaišyta atbulinio fiškė, su oro filtro pašildymo fiške. :) Kaip sugebėt tai padaryt, neįsivaizduoju :)

Prie mašinos aišku "nieks nelindo, nagų nekišo, sugędo prieš 3 dienas prie darbo stovėdama". Nors pvz, galinėse lempose laidai nukarpyti ir ant skrutkių sujungti, visiškai šviežiai tai daryta, nes nei dulkelės ant naujai apsuktos geltonai/žalios dryžuotos izoliacijos nėra. Faktas kad "tas kur niekur nelindo, karpė laidus, perjunginėjo lempas, galų gale atbulinį permetė ant priešrūko, priešrūko laidą paliko nepajungtą nu ir BSI ant laidų tai pats pasikabino".
Kas ir ko lindo prie filtro dėžės ir atjunginėjo ten laidus, man taip ir liko paslaptimi. Bet, dviejų valandų įkainis sukėlė didelį šeštadienio erzelį :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 18 2018, 04:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Istorija iš truputi kitos varpinės.
Prieš Kalėdas lūžo man spyruoklė priekyje ir į ratą įsirėmė. Šiaip taip atsarginį ratą uždėjau ir iki artimiausio serviso, nes garažas toli, ten šalta ir normalaus įrankio spyruoklei suspaust neturiu (po teisybei tai pirma kart per kokius 10 metų į servisą dėl važiuoklės kreipiausi). Palieku mašiną, duodu naujas spyruokles. Pažiūri meistras, sako čia visą traversą nuleidinėt reikės. Sakau, pala, pala kelk mašiną. Pakėlė, parodžiau ir paaiškinau visą amortizatoriaus su spyruokle išėmimo procedūrą. OK, sako po dviejų valandų padarysim. Po maždaug 10 valandų skambina, sako, atvažiuokit padarėm. Atvažiuoju, meistras išvaro mašiną, vairą sukioja, kažkas dungsi. Sako blemba neatiduosiu mašinos pas tave atraminiai strigt pradėjo. Užvarė ant keltuvo pakelia, sukiojam vairą, tikrai vienoj ir toj pačioj vietoj toks normalus "taukšt" girdisi. Pašviečiu iš apačios į atraminį - per ilgas varžtas įsuktas iš viršaus ir remiasi į spyruoklės lėkštę. Pasirodo mano mašina buvo patikėta jaunam pameistriui ir jam kažkaip nelabai pavyko pagaut srėgio su originaliu varžtu tai kažkam kilo geniali mintis įsukt ilgesnį. Ok pakeičia varžtą, dedą platsmasę ir valytuvus, pamatau, kad fiksatoriaus plastikinio tūktsta. Pameistrys apsisuka pradeda ieškot ant stalo fiksatoriaus. Žiūriu skardelė guli kažkur matyta - įsižiūriu ogi mano šarnyro gumos apsauga nuo stabdžių disko kaitros. Sakau skardelės neuždėjot. O jis man sako čia trbūt ne nuo Jūsų mašinos. Sakau kelk tik mašiną, žiūrėsim. Pakelia - skardelės vietoje nėra. Be to žiūriu į stabdžių suportą nauji varžtai susukti. Sakau kokio byjūnėlio prie stabdžių lindot? Ai tai ten vairo traukė neatsijungė tai viską ardėm. Žodžiu buvau lengvai nustebęs. Serviso vadovas leipė tam skardelę uždėt mane išsitempė iš serviso zonos kavos gert. Pašnekėjom taip apie mokinių klaidas ir darbuotojų trūmumą. Po pusvalandžio atsiėmiau mašiną, galų gale, lyg ir gerai viskas buvo, tik truputi vairas dešinėn pasuktas kai tiesiai važiuoji. Neturėjau jau laiko aiškintis. Pavažinėjau taip iki šiandien. laikas nuo laiko keisti garsai lindo iš važiuoklės ir kartais biški šonan mesdavo mašiną. Visokiais kelio nelygumais važiuojant. Labai jau nenorėjau per šalčius garažan važiuot. Šiandien Vis dėl to nuvažiavau, priekį pasikėliau. Vienoj pusėj patikrinu viską - na kaip ir normalu, neskaitant barškėt pradedančios stabilizatoriaus traukės. Kitoj pusėj ratą pajudinu - šarnyro pirštas laisvas, belekaip juda. Varžtą pabandžiau prisukt - prasuktas srėgis. Lengvai susinervinau.

Mano sąskaitose dažnai būna įrašyta eilutė "Kiti remonto darbai (trūkstamų varžtų įsukimas, netinkamai sumontuotų mazgų permontavimas ir t.t.).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 18 2018, 09:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Labiausiai užknisantis dalykas ,kai mintinai žinai kad varžtelis turi būti toks ,o iš tikrūjų įsukta bb žino kas .Ypač mėgsta liaudies meistrai vietoj torx20 įsukti nužystą + ar dar geriau -,rasta ir samariezai su 8 galva

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 18 2018, 12:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
2008 m. įsigijau P406 HDi 80 kW. Sužinojau, kad šiam modeliui labai svarbu laiku ir kokybiškai pakeisti kuro filtrą. Parodžiau vienam meistriuikui, tas sąžiningai pasakė, nesu keitęs, nežinau, bijau, nekeisiu. Na, ką jeigu čia viskas taip "sudėtinga", tai reikia varyti į didelį servisą. Nuvariau į Autovisatą, pradėjo keisti. Atjungė viršutines žarneles, atsuko dangtelį, viskas gerai. Tada ištraukė seną filtrą ir nešleidęs dyzelino į tą balą įmerkė naują :bum: . Stoviu šalia, tyliu, juk specialistas dirba. Tada pradėjo užsukinėti dangtelį, uždėjo kreivai ir užstrigo, nei pirmyn, nei atgal. Tada jau supratau, kad tas specialistas pirmą kartą keičia tokį filtrą. Na, galų gale kažkaip užsuko. Tada sako man, sėskite už vairo ir ilgai sukite starterį, kol užsives :lol: Suku kiek galėdamas, motoras burbuliuoja, laukiame kol užsives. :lol:

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2018, 04:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
2008 m. įsigijau P406 HDi 80 kW. Sužinojau, kad šiam modeliui labai svarbu laiku ir kokybiškai pakeisti kuro filtrą. Parodžiau vienam meistriuikui, tas sąžiningai pasakė, nesu keitęs, nežinau, bijau, nekeisiu. Na, ką jeigu čia viskas taip "sudėtinga", tai reikia varyti į didelį servisą. Nuvariau į Autovisatą, pradėjo keisti. Atjungė viršutines žarneles, atsuko dangtelį, viskas gerai. Tada ištraukė seną filtrą ir nešleidęs dyzelino į tą balą įmerkė naują :bum: . Stoviu šalia, tyliu, juk specialistas dirba. Tada pradėjo užsukinėti dangtelį, uždėjo kreivai ir užstrigo, nei pirmyn, nei atgal. Tada jau supratau, kad tas specialistas pirmą kartą keičia tokį filtrą. Na, galų gale kažkaip užsuko. Tada sako man, sėskite už vairo ir ilgai sukite starterį, kol užsives :lol: Suku kiek galėdamas, motoras burbuliuoja, laukiame kol užsives. :lol:

Prieš kelias savaites radau įdėtą į bačkutę, kurioje nulaužtas spyglys, laikantis filtrą pasuktą tinkamu kampu, ir nusuktą bet kaip. Prispaudžiančio spyruoklinio žiedo irgi nebuvo.

Prieš kokias tris dienas kolega rado įdėtą apverstą aukštyn kojom.

Galvojom, kad jau per 10-15metų meistriukai išmoko pakeisti kasetę tam 20metų senumo Bosch kūrybos filtrui, bet pasirodo, kad dar vis ne. Nutarėm, kad neveltui paskui buvo pasirinktas naujesnio tipo Mahle filtras, kur konstrukcija tokia, kad kurą ima ir viršaus, o kasetė irgi simetriška. Tai galima dėt bet kuria puse ir iš esmės nesugenda, jei įdedi nenuleidęs buvo. Tokiam esu matęs, kaip meistriukas 307 pakeitė kasetę net neatjungęs vamzdelių -atsuko žiedą, atlupo dangtelį, išmetė seną ir atgal sukišo naują kasetę, tarpinės nepakeitė ir kažkaip per prievartą užsuko atgal žiedą. Tuomet kadangi ten buvo dar ir Siemens, kur be bako siurblio, tai nepasinaudojo šalia esančia kriauše ir nuėjo užvedinėt. Tai taip sugebėjo užorint sistemą, kad aš paskui priėjęs jo nesugebėjau užvesti be "flako", tris akumuliatorius iškrovėm...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2018, 12:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Man po autoįvykio, kai girtas jaunuolis naktį keturias stovinčias mašinas sugrūdo, ir mano tame tarpę, keitė daug ką, tame tarpę ir filtro bačkutę nuo donaro. Sakau, ar filtrą naują įdėjot, sako ne, tas nuo donaro geras buvo. :lol: Na, galvoju, jeigu taip, tai teks pačiam pasikeisti. Gerai, kad neatidėliojau, keičiau jau kitą dieną. Ir ką randu atsukęs, ogi nėra spyruoklinio žiedo.Navažiavau atgal, sakau kur žiedas? Pasikniso po dėžes, sako va žiedas, pamiršom. :lol:

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2018, 15:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mes su Paulium nutarem, kad ta filtra paskui atnaujino ne siaip sau, o del to, kad net dyleriniuose servisuose vyram nesigaudavo pakeist :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2018, 18:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Nu tautos automobilio gamintojai ne veltui naudoja primityvokos konstrukcijos kuro filtrus

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007