Vakar pradėjau nuo galinio aukščio korektoriaus mechanizmo nusukimo.Labai knietėjo pažiūrėt, kur bėda. Ir ją radau. Visiškai pripuvusi ir vos su replėm pajudinama buvo viena svirtelė 2. Svirtelė 1 dar sukiojosi neblogai.
Mankšta vyko gerą valandą su benzino voniomis ir visokiais purškimais.Jau norėjau nugręžinėti ašį, kad išrinkti visas įvores ir kažkaip atgal pritvirtinti, pragręžus skylę išilgai ašies ir prakišus varžtą, bet nusprendžiau pasitreniruoti su išardyta ksantija.
Tada priėjau prie korektoriaus.Paruošiau jį išorinių purvų nuplovimui.
Tada išardžiau, bet vidus nenustebino.
Tada surinkau viską, mechanizmą truputį sutepęs skystu tepalu, o išorę sausai nuvalęs.Žadu jį apsaugoti mašinoje apjuosęs plėvele nuo dulkių.
Kai nėra nenusėdimo sistemos, priėjimas prie jo žymiai lengvesnis.
Kadangi neveikė kuro bako dangtelio užrakinimas, nuardžiau visus kuro pripylimo vamzdynus.
Rodykle parodytas žalsvos spalvos mygtukas, kurį nuspaudžia užsukamas kamštis, susijęs su kažkokiu vakumu ar alsuokliu.Paspaudus, atsidaro oro kanalas į baką, kad nesusidarytų kamštis, bet gal aš klystu.
Pats varikliukas geras, o neuždarinėjo dėl prirūdyjusios ašelės, na ir kontaktai buvo šiek tiek žali.
Tuščias posparnis atrodo taip:
Viską surinkau, prieš tai nuvalęs purvus, kur reik pagruntavęs ir nutepęs bituku.Po to pagaminau papildomus posparnius iš karpymui ir lankstymui pasiduodančio plastiko.
Kitoje pusėje padariau tą patį.
Rodykle parodytoje nuotraukoje gamykloje neuždengta vieta, kuri labai rūdyja nuo rato metamų purvų ir vandens.
Truputį skilus buvo galinio buferio apačia. Metalo juostelės ir kniedžių pagalba sutvirtinau ją.
O palyginti, nugruntuoti ir nubitukuoti ar nudažyti slenksčiai dabar atrodo taip.
Dar išardžiau galines trinkeles, patikrinau ar slankioja stūmokliukai, išvaliau, sutepiau, surinkau.Pridėjau tepalo į galinių ratų guolius, išvaliau nuorinimo taškus, nes buvo be apsauginių guminių dangtelių ir užsikišę nuo purvo.
Tiek padaryta vakar-sekmadienį.