WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 10 2024, 21:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 18 2008, 15:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Vienas pastebejimas: ant galvos tarpines pataupei, as Glaserio sau nepirkciau.....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2008, 18:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
deimantukas rašė:
Tai,kad kiek dėjau aš jas-tarnauja.Vienas bėiksas važiuoja jau 6 metus.Žinau,kad nėra pati geriausia tarpinė.



o as neviena zinau kuris 6 menesiu ilgiau nera isvszinejas su Glaserio tarpine......

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2008, 08:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Galutinai priveržęs galvą vėl pamatavau vožtuvų tarpelius.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Lyginant su matavimais ant stalo,priveržus galvą tarpeliai sumažėjo.

Paveikslėlis

Taigi reguliuoti vožtuvus būtina prisukus ją prie bloko ir pilnai teisingai priveržus.
Toliau-skirstymo diržas.Ant diržo yra brūkšniai,kurie turi sutapti su taškiukais ant žvaigždučių.Tuo ir belieka vadovautis,kai apatinis skriemulys su žyme yra prasisukęs movoje.1-brūkšnys ant diržo turi sutapti su 2-tašku ant žvaigždutės.Dar užfiksuoju varžtu žvaigždutę-3.

Paveikslėlis

Apačioje brūkšnys 2 turi sutapti su taškeliu ant žvaigždutės 1.

Paveikslėlis

Reikia būtinai atkreipti dėmesį į diržo sukimosį kryptį,kuri yra ant jo parodyta rodyklėm.
Jei ant diržo nėra brūkšnių,tada galima tiksliai jį pastatyti skaičiuojant diržo dantukus nuo skirstymo velenėlio žvaigždės taškiuko diržo sukimosi kryptimi link alkūninio veleno žvaigždutės žymės.Užfiksuokim velenėlį varžtu,daugmaž sustatykim žymes,kaip matos nuotraukose ir pradėkim skaičiuoti nuo 59-oje nuotraukoje parodyto 4-o danties diržo sukimosi kryptim link alkūninio veleno žvaigždutės žymės.kai atskaičiuosim 50-tą dantį,ties juo ir bus alk.vel.žv.žymė 60-je nuotraukoje žymė numeriu 2.

Paveikslėlis

Pastarojoje nuotraukoje matosi,kai nuvažiavusi skylutė 1.Ji turėtų būti ties skaičiumi 2.Kadangi guminė mova 3 prasisukusi,todėl taip ir gavosi.

Toliau viską surinkinėju.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kraunu akumuliatorių.

Paveikslėlis

Pripilu antifryzo,tepalo,dar viską nuosekliai patikrinu prieš užvedant.
Užkuriu mano džiaugsmui variklį ir apžiūrinėju ar niekas niekur nevarva.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kadangi išmetimo vamzdžio varžtai buvo pripuvę,nupjoviau juos ir nesukdamas galvos pakeičiau juos storesniais su iškiliom galvom,ką praktikuoju jau ne pirmam savo citrui.

Paveikslėlis

Valio-variklis veikia.

Toliau nusuku priekinį buferį.Šoniniai tvirtinimo varžtai pripuvę,todėl išraunu juos iš buferio laikiklio-sutvirtinsiu savaip surinkdamas.Noriu apžiūrėti,kas dedasi po buferiu,kadangi niekada neardžiau.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Išimu ir žibintus-valysiu reflektorius,nes pilna vabzdžių.Patikrinu jungtis ir šiaip apžiūriu.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Labai primesta purvo-valau viską.Apiplovimo bakelio varžtai irgi visiškai prirūdyję-atsuku juos ir pakeisiu naujais.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Prakeiktas vilkikas nebuvo pasiruošęs nepasikeliančiai ksantijai vežti,todėl truputį sugadino kėbulo antikoroziją,bet tai pataisoma.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Slenksčiai sulankstyti nemokšų vairuotojų-gręžiu skylutes apačioj ir pro jas išlyginsiu,o skylutes užkišiu guma.

Paveikslėlis

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2008, 16:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pro pragręžtas skylutes slenksčio apačioje su tam tikros konfigūracijos virbu išsitiesinau priekines slensčių dalis,nugruntavau ir nudažiau panašiais dažais.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Taip pat gruntu ir bituku padengiau vilkiko nubrozdinimus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Padengiau ir labiausiai pažeidžiamas sparnų vietas.

Paveikslėlis

Patikrinau visokiais badymais,gramdymais ir skutimolaupymais atramas-skylių ir stambių atplyšimų berods nėra.Padengiau gruntu ir bituku.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Prie akumuliatoriaus lizdo peržiūrėjau visus įžeminimo kontaktus,išvaliau patį akumuliatoriaus lizdą ir nugruntavau.

Paveikslėlis

Išvaliau lempas ir jų reflektorius labai atsargiai su suspaustu oru ir perbraukiau švariu skudurėliu be jokio skysčio.Sutvirtinau galinio dangtelio uždarymą,nes nulaužtos ausytės.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kadangi nusukinėjant buferį,jo šoniniai didieji varžtai buvo pripuvę,tai atsukant išlūžo ir veržlė-lizdas pačioj buferio ausy.Paprasčiausiai ilgu varžtu prisukau ir užgruntavau.Dabar jau buferio šonai tvirtai laikosi ir terpeliai gražūs.Be to perkėliau vieną garso signalą šalia to,kuris prie rato,-teko vieną,kuris po buferiu priekyje,gerokai pagaivinti.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Priekis sutvarkytas.

Paveikslėlis

Mėginau patikrinti tepalo lygį pavarų dėžėje,bet paprastu raktu varžto neatsukau.Tada paprašiau pagalbos kirstuko.Vargais negalais pavyko atsukti.Kadangi šviežių dėžės aptekėjimų nėra,o tik senas pridžiūvęs,tai maniau,kad arba tepalo dėžėj nėra arba visi riebokšliai geri.Labiausiai bijojau pirmo varianto.Išpyliau apie 1l.tepalo.Supyliau naują.
Priekyje laukia stovėjimo stabdžio lyno keitimas,posparnių sudėjimas,purvasargių pritvirtinimas,lhm-o rezervuaro plovimas ir lhm-o keitimas ir dar ką pamiršau šiuo metu.Tada išvažiuoju pasibandymui-pasivažinėjimui.Juk iki šiol nežinau,ką nusipikau :D .O tada lysiu į galą.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 06:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pusantros savaitės negalėjau nueit į garažą dėl darbo grafiko :evil: .Ir pagaliau vakar išaušo ta laiminga diena-aš vėl garaže prie "sidabro".Pabaiginėjau priekį,kad nuleisti mašiną žemėn ir pagaliau pamėginti pasivažinėti.Pakeičiau trūkusį kairį stovėjimo stabdžio lyną,kurį pasiėmiau iš žaliosios,surinkau posparnius,pasigaminau purvasargius,

Paveikslėlis

išploviau lhm-o bakelį ir filtrus ir pakeičiau lhm-ą.Tokių baisių filtrų dar neteko regėti.Aišku,aš gal nedaug matęs,bet vaizdelis pakraupino.Turbūt su mašina buvo tik važinėta.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Čia vaizdelis be rezervuaro.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Gana ilgai užsipildinėjo sistema, kai viską surinkęs užvedžiau ir mėginau pakelti.Noriu pasakyti, kad HA-man yra kažkas naujo ir mažai pažįstamo, todėl truputį neramino, kad darau kažką negerai.Kelis kartus atsukinėjau 12-os slėgio panaikinimo varžtą, pažaidžiau su aukščio rankenėle-aukštyn,žemyn,pasukiojau vairą ir "sidabras"pakilo.Dar nuorinau priekinius stabdžius ir tuo pačiu išvariau brudą iš suportų.Pastebėjau vieną dalyką, kad galas nepakilo aukščiau normalaus aukščio, nors rankeną buvau pastatęs į aukščiausią-jaučiu galinio korektoriaus arba jo valdymo mechanizmų bėdą.Priekis kilojosi gerai ir staigiai reagavo į rankenos valdymus.Išvažiavau iš garažo-pagaliau :appl: .Įkaitinau variklį iki ventiliatoriaus sukimosi atidžiai sekdamas temperatūrą ir dar kelis kartus atsukęs nuorinimus.

Paveikslėlis

Papildžiau aušiklio.Viskas gerai.Važiuoju pasivažinėti.Niekas nebarška,salone šildo,neveikia kelios lemputės prietaisų skydelyje,pavaros jungiasi gerai, bet mašina nėra labai minkšta.Grįžtu prie garažo ir išlipęs paspaudau priekį ir galą-sferas reiks pildyti.Nėra blogai, bet... Išjungiu variklį ir tikrinu, ką pasakys hidroaktyvas.Maždaug po pusės minutės ksantija pasidaro kieta.Valio-atrodo jis veikia.Prieš sukietėjimą išgirstu, kaip nutyla zvimbimas ir cakteli elektrovožtuvas.Pamaigau priekį ir galą-toks jausmas, kad į sistemą kas būtų pripylęs tiršto medaus ir sferos būtų tuščios.Atidarau duris-cakteli ir mašina vėl sulinguoja ją pamaigius.Negaliu atsidžiaugti :D . Uždarau duris, palaukiu, po pusminutės ji vėl "prisipildo tirštu medum".Neriu į garažą skersti galo.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 06:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pasikeliau galą nusiėmiau ratus.
Žvilgsnis į galinius stabdžius-atrodo viskas gerai.Stabdo abi suportų pusės tolygiai, trinkelės apynaujės.

Paveikslėlis

Nusisuku posparnius ir nugramdau susikaupusį per 15 metų žvyrą-jo susidaro apie 2kg.abejose pusėse.Štai kodėl laikui bėgant didėja kuro sąnaudos :D .

Paveikslėlis

Pradedu tiesinti sulankstytas vietas.Slenksčio apačioje pragrežiu skylutes ir su kietu virbu, įkišęs atlankstau maždaug į vietą.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Gruntuoju.Po to nudažysiu,o kai kurias vietas tepsiu bituku.
Įlindęs apačios nusuku atsarginio rato dėklo 13-os varžtą, kad nuimčiau ratą.Replėmis atlenkiu kablį ir ratas ant žemės.Žvyro dėkle randu irgi gerus 2kg.Dar ten randu ksantijos originalų keltuvą.Apsižiūriu ir nieko sukrečiančio nerandu.Tiesa, nerandu antinusileidimo sferos :) .To ir tikėjausi, nes ksantija yra viena iš pirmųjų pagamintų.Beje, kai nusipirkau, tik tada sužinojau,kad antisinko joje nėra, nes pradėjau išsamiau skaityti forumą ir domėtis hidroaktyvu.Bet labai nenuliūdau.Turiu mintį išimti antisink sistemą iš žaliosios ir sumontuoti čia-į "sidabrą".

Toks vaizdas.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

HA sfera ir kietumo reguliatorius su elektromagnetiniu vožtuvu.

Paveikslėlis

Sekmadienį neisiu į bažnyčią, bet skersiu galinį korektorių.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Be atsarginio rato.

Paveikslėlis

Priekio vaizdas iš galo.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

:labas:

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 1 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 11:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
Priekio vaizdas iš galo: <...>

Kairės pusės stabilizatoriaus traukės apatinis šarnyras: išbėgo tepalas ir jis neužilgo pareis, ar kuo netyčia apipurškei?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 11:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Atrodo neapipurškiau.Ačiū-patikrinsiu :) .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2008, 09:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Vakar pradėjau nuo galinio aukščio korektoriaus mechanizmo nusukimo.Labai knietėjo pažiūrėt, kur bėda. Ir ją radau. Visiškai pripuvusi ir vos su replėm pajudinama buvo viena svirtelė 2. Svirtelė 1 dar sukiojosi neblogai.

Paveikslėlis

Mankšta vyko gerą valandą su benzino voniomis ir visokiais purškimais.Jau norėjau nugręžinėti ašį, kad išrinkti visas įvores ir kažkaip atgal pritvirtinti, pragręžus skylę išilgai ašies ir prakišus varžtą, bet nusprendžiau pasitreniruoti su išardyta ksantija.
Tada priėjau prie korektoriaus.Paruošiau jį išorinių purvų nuplovimui.

Paveikslėlis

Tada išardžiau, bet vidus nenustebino.

Paveikslėlis

Tada surinkau viską, mechanizmą truputį sutepęs skystu tepalu, o išorę sausai nuvalęs.Žadu jį apsaugoti mašinoje apjuosęs plėvele nuo dulkių.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kai nėra nenusėdimo sistemos, priėjimas prie jo žymiai lengvesnis.

Kadangi neveikė kuro bako dangtelio užrakinimas, nuardžiau visus kuro pripylimo vamzdynus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Rodykle parodytas žalsvos spalvos mygtukas, kurį nuspaudžia užsukamas kamštis, susijęs su kažkokiu vakumu ar alsuokliu.Paspaudus, atsidaro oro kanalas į baką, kad nesusidarytų kamštis, bet gal aš klystu.
Pats varikliukas geras, o neuždarinėjo dėl prirūdyjusios ašelės, na ir kontaktai buvo šiek tiek žali.

Paveikslėlis

Tuščias posparnis atrodo taip:

Paveikslėlis

Viską surinkau, prieš tai nuvalęs purvus, kur reik pagruntavęs ir nutepęs bituku.Po to pagaminau papildomus posparnius iš karpymui ir lankstymui pasiduodančio plastiko.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kitoje pusėje padariau tą patį.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Rodykle parodytoje nuotraukoje gamykloje neuždengta vieta, kuri labai rūdyja nuo rato metamų purvų ir vandens.
Truputį skilus buvo galinio buferio apačia. Metalo juostelės ir kniedžių pagalba sutvirtinau ją.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

O palyginti, nugruntuoti ir nubitukuoti ar nudažyti slenksčiai dabar atrodo taip.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dar išardžiau galines trinkeles, patikrinau ar slankioja stūmokliukai, išvaliau, sutepiau, surinkau.Pridėjau tepalo į galinių ratų guolius, išvaliau nuorinimo taškus, nes buvo be apsauginių guminių dangtelių ir užsikišę nuo purvo.
Tiek padaryta vakar-sekmadienį.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2008, 11:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Šaunuolis. Čia kaip ir aš taip pat, :) gaminu iš šūdo Grūdą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2008, 12:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Šūdas man patinka :) .Nusipirkau pigiai ir neturiu kažkokių kvailų iliuzijų. Radau blogai-ramiai sutvarkiau. Nepikta. Va jei jau brangiai pirktoj randu netvarkos-tada keikiuos(juk sumokėjau brangiai).O dabar, kaip ir neturiu ką prarast. Dabar-einu tik į pliusą.O ir mokytis gerai.Juk HA-man nauji arimai.O ir įdomu.Dabar man metas, kai noriu krapštytis ir noriu daug sutvarkyt.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2008, 09:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Vakar perrinkau starterį, nes vangokai suko.Radau daug purvo ir nėkiek tepalo.Išploviau, nieko keisti atrodo nereikėjo, surinkau,sutepiau ir dabar suka smagiau.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Užvedęs, nuorinau galinę pakabą,stabdžius,užmoviau ratus ir nuleidęs mašiną žemėn, sureguliavau aukščius.Dabar viskas kilnojasi, leidžiasi.
Kadangi originalus raktas su centrinio pulteliu neveikė,o centrinis veikė nuo iksėminio pultelio, bet raktas netiko, išardžiau pažiūrėt, kur bėda.Ogi nulūžusi akis.Sulitavau, bet vistiek neveikė.Tada sulitavau atvirkščiai-neveikė.Gal kodas netiko ar kas ten pridaryta.Tada nugręžiau mechaninius raktus nuo abiejų pultelių ir pasidariau vieną prikniedyjęs.

Paveikslėlis

Pakeičiau ir kitos pusės išorinį veidrodėlį, paėmęs iš žaliosios.Dabar jie bus mechaniškai valdomi.

Paveikslėlis

Sutaisiau dar keletą smulkmenų, kaip vairuotojo sėdynės aukščio valdymas(buvo pamesti tvirtinimo varžtai),daiktadėžės dangtelio užraktas, tolimų lemputė neveikė, galinių durų vidaus užrakinimo spaustukas, apsivaliau kilimus, plastikus.Ryt susimontuosiu radijos stalčių, pramankštinsiu bagažinės spyną ir važiuosiu pasivažinėti,tsknt ieškoti naujų bėdų.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2008, 19:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:12
Pranešimai: 55
Miestas: Marijampole
sveikas tokia masina tik i srota manau reikejo leisti nes vaizdas dar vis ne koks :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2008, 07:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Galima pagalvot,kad bet kuri kita panasiu metu masin aatrodo kitaip. Viskas grazu ir ledas tik tol, kol nepradedi lysti giliau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2008, 18:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
harizzz rašo:

harizzz rašė:
sveikas tokia masina tik i srota manau reikejo leisti nes vaizdas dar vis ne koks :(


Vaizdas nepesikeis dar ilgai, nes apie perdažymą negalvoju.Šiek tiek palyginau įlenkimus slenksčiuose ir tuo kosmetinės operacijos baigėsi.O į šrotą :shock: -ką tu :doom: .

m_m rašo:

Cituoti:
Galima pagalvot,kad bet kuri kita panasiu metu masin aatrodo kitaip. Viskas grazu ir ledas tik tol, kol nepradedi lysti giliau.


Tai, kad ir naujesnėse ir brangesnėse būna blogiau, nei šitam tri....je už 600lt.Bet geriau taisyt tą patį nusipirkus už tiek, negu už 6000 lt. O taisyt ir tose ir anose vistiek rasiu ką.

Šiandien važinėjau po miestą :D .Kažkaip nelabai aš po bėikso suprantu jos važiavimo.Ką pastebėjau, kaip sakė Grumlinas , kad ji tikrai linguoja ne į šonus, bet išilgai.Yra kietesnė, negu sudaužytoji, bet ne kieta(aišku pildysiu sferas)nors ten irgi buvo HA 2, bet ten buvo atjungta jungtis priekyje nuo elektrovožtuvo.Žalioji buvo labai minkšta.Nespėjau aš prieiti prie jos hidraulikos, kol ji buvo sveika, neleido, nes reikėjo važinėti ir laiko nebuvo.Bet užtat dabar jau skersiu ją visą ir naršysiu jos bei sidabro HA 2 platybėse :drv: ir :poet: čia ir klausiu, kas neaišku bus.O bus tikrai.Šiaip pasivažinėjau duobėtais keliais, tai duobes, sakyčiau, suvalgo gana gražiai.Neaišku vienas dalykas.Kas per mygtukas už posukių svirtelės, kur nupieštos rodyklės- viena į viršų ir viena į apačią, tarp kurių perbraukimas kryžiumi? .

Paveikslėlis

Toks įspūdis, kad mygtuko ženklas, jį įjungus, turėtų panaikinti svyravimą. Vokiškoj knygutėj kažką rašo apie jį, bet gal greičiau iš jūsų sužinosiu :) .Kyla greit, o galas nusėda irgi gana greit.Slėgio reguliatoriaus įsijungimai gana reti.Tiek šiandienai.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007