Pirmoje foto, tai man atrodo, kad Klaustukas rodo i apatiniame reduktoriaus taske estanti kondensato, dervu nuleidimo varzta..
Is antros foto aiskiau..tik kuris dabar varztelis..??
As darau taip: tu reduktoriu kaip sunu nepjautu, buna ir trys reguliavimo varztai, nesupaisysi visu. Pazymiu, tarkime, baltu korektoriaus taskeliu ant varztelio ir kopuso, t.y. pazymiu varztelio padeti korpuso atzvilgiu. Belieka tik uzkaitinti varikli, ir nebijant gali sukineti viena, jei nereaguoja laisvos apsukos, tada kita varzteli...
Cia svarbiausia, kad jei daugiau kaip per 360 laispniu persuksi, reikia prisiminti, kiek pilnu apsukimu padarei, kad atgal tiek pat grazint, jei reiks. Ir savaime suprantama, i kuria puse suki: pagal ar pries laikrodzio rodykle..
_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..
; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...