Aš nesižegnoju nuo XMų, kaip ir bet kuris senas XM juzeris... Mes dar ilgai niekuo kitu nevažinėsime. Bet mes visomis įmanomomis priemonėmis atbaidinėsime ir žmogus, įsigeidusius darbui XMo, ypač Break.
Paprasčiausiai mes, XMų juzeriai, žinome, KIEK kainuoja iš nupirkto šroto padaryti MAŠINĄ, ir esame tikri, kad nusipirkus kažkokį šrotą papigiaj darbui- iš jo MAŠINA daroma nebus, nes per brangu. Vadinasi, iš šroto bus neišlendama- ne tas išlįs, tai anas. Darbui laiko nebeliks.
O jei nupirkta Break, t.y. universalo versija... Šrotas- antri namai
.
Nu, sėkmės mėgėjams. Lig šiol, neskaitant savųjų, važiavau tik su dviem Breakais, kurie išlipo už opelinės Schrott Total klasės ribų, bet jie neparduodami
. Kiti tik šiaip, anot savininkų, vadinosi "giaras mašynas"...
Darsyk pasikartosiu, temos sukūrėjui: nepirk XMo. Juolab Break (universalo). Jei gyvenime nesigailėjai nei vedybų, nei darbo, nei uošvienės- pasigailėsi nors jau nusipirkęs XMą
.
Kaip darbinė mašina, iš citrų idealu būtų Xantia Break 1.9TD. Arba, jei poreikiai talpai kiek mažesni, gal tiktų ir ZX Break su tuo pačiu varikliu. Kaip darbinę/krovininę lengvąją mašiną vargu ar drįsčiau ką kito rekomenduoti...
Aišku, yra ir Berlingo bei jo klasė, bet apie juos tegu kiti pasakoja.