Taigi, įsigijau. 1989 07 08 g-bos Citroen BX19 GTi 4x4 hečas.
Kol kas einamos bėdos tokios:
kiauras stadžių vamzedis (foto). Paspaudus stabdį eina fontanas. Geriau ieškoti originalaus naujo ar darytis varinį? Kaip suprantu, orig. juodo metalo ir rūdija?
Neateina elektra iki ECU (Jetronic) maitinimo relės. Panašu, kad tiesiog per porą metų stovėjimo nukirmijo kažkur laidas, nes turėtų ateiti nuo spynelės pasukimo. Įdavus ECU maitinimą variklis užsikuria ir dirba, tik gal mišinys riebokas sprendžiant iš kvapo...
Labai negražiai, kietai (lyginant su XM pašnypštavimu) ir gan tankiai (T~1s) tarška kažkas hidraulikoj (bus ar tik ne skirstytuvas?) kai mašina atsistoja į nustatytą padėtį.
Normalioj padėty lyg aukštoka ir baisiai kieta kaip citrina. Sferas, kaip suprantu, galiu nusukti ir nuvežti kam nors iš gerų dėdžių patikrinti/užpildyti? Nusukti nedarkant eina? Profanas minėjęs, kad naudoja kirstuką, o tepalo filtro įrankis netinka?
Buvo užsikirtę užrakintos vairuotojo durys. Atidaryti pavyko nusukus rankeną (3 varžtai), du varžtus prie garsiakalbio ir atkėlus apšyfkę bei su tvirtais pirštais ar atsuktuvu (priklausomai nuo to kas po ranka
) į viršų pakėlus ant užrakto esančią svirtelę. Įmesiu foto, jei kam įdomu būtų. Taip galima atidaryti ir neatrakintas duris, nes mano atveju jų neina atrakinti dėl, kaip įtariu, užsikirtusios spynelės.
Priekis kyla netolygiai - vienas šonas greičiau. Taip pat užgesinus ir po kurio laiko atsirėmus į priekį jis pakrito, tarsi strigtų ir pridėjus ranką išsijudintų. Hidrocilindras ar kažkas metalinėj važiuoklėj ar nieko tokio?
Tinka XM pirmuko siurblys BX'ui? Vizualiai panašūs.
Nupuvusios kuro magistralės, jaučiu sudėsiu naujus varinius vamzdžius.
Kabo kažkoks vamzdelis prie vairo kolonėlės.
Kabo kažkoks vamzdelis prie slėgio reguliatoriaus.
Šitų dviejų dar nesekiau kur eina.
_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m.
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.