WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Gru 06 2024, 08:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ar tai turbinos problema?
StandartinėParašytas: Bir 27 2014, 09:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
Laba diena,
įsigijau Berlingo multispace 1,6 Hdi 2006 m. buvo daug tepalu prilieta ant variklio ir matesi, kad jie skverbesi per iv. sujungimus aplink turbina ir toleliau.
Anot meistro, laikas keisti turbina, nes jos asele juda pernelyg stipriai. Restauruota turbina radau. Reikes atseiketi 1000 pinigu.

O bėda ta, kad vakar pakeite man tepalus, oro ir tepalu filtrus. Meistras uzmirso sujungti viena fiske viska atlikes, kai isvaziavau is jo, pastebejau, kad masinos apsukos tai pakyla, tai vel nusileidzia, bet masina negesta, ir tas efektas pastebimas tik ant laisvu sustojus. Apsuku pakylimas nezymus, beveik per viena padalele pajuda ir vel nukrenta....

Siryt gi, uzvedus masina, pasirode ir variklio lempute. Apsukos is pradziu nesokinejo. Uzgesinus masina, vel pradejo sokineti, lempute tebedega. Apziurejau itardamas variklio skyriu, kad meistas gal ka pamirso sujungti ir akurat - ta fiske buvo virs kuro filtro nepajungta. Speju oro srauto matuokle ten, ne?? Ikisus ja i savo vieta, variklio klaida ir apsuku sokinejimas liko kaip ir pries tai.

Dar kai pirkau masina, buvo per daug tepalu variklyje, matyt kazkoks danas tai padare specialiai, jeigu tai turi kokios nors itakos variklio darbui, kai turbina nesveikuoja, arba taip nutiko is neismanymo.

Turbut pasakysite, kad pirmiau reikia nuskaityti klaidas kompu... bet pasakykite ar turbinos nusidevejimas kelia kaip tik tokio tipo problemas, kaip kad as aprasiau?
Ir kada skaitosi, kad jau reikia keisti turbina?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2014, 11:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Keisti reikia, kai sparnuotė siekia sraigės sieneles ir girdisi žviegimas dirbant.
Keisti reikia, kai taško tepalo lašelius į įsiurbimą.
Kai problemos su slėgiu - remontuoti arba keisti, aiškintis, ar viskas gerai su jos valdymu.

O dėl variklio nestabilaus darbo laisvomis apsukomis turbina neturėtų būti, nebent ten tikrai jau variklis maitinamas tepalu, bet tuomet matytum iš dūmyjimo sodraus.

Aiškinkis, ko dar meistrelis nepadarė, jei prieš tai viskas buvo gerai.
Pabandyk atjungt akumuliatorių kuriam laikui (kad ir nakčiai) ir prijungt atgal (tik pasiaiškink prieš tai subtilybes, kad nepabėgtų imobilaizeris), gal pasitvarkys, kompas pamirš klaidas ir viskas bus gerai.
Ir gal ir meistrelį dėrėtų arba pakeisti arba bent nuvažiuoti, kad ištaisytų klaidą ir taip pataisytų savo vardą.

O diagnostikos tai tikrai reikia, jei nepasitaisys savaime.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2014, 12:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
Dėkui už info. Turėjau vakar tokią mintį apie klemu nuemima, bet uzmirsau nakciai isbandyti :)

Keista dar tai, kad vakar nei iš šio nei iš to nustojo degti variklio lempute. Žiūrėsim, kaip bus toliau.

Matai, rinktis tiesiog nelabai yra iš ko, nes aplink 100 km spinduliu težinau du lietuvius meistrus su keltuvais - pas viena kaladėles pasikeisti kainuoja ~250 litu, o pas si, kuri lankausi, valandos ikainis ~70 litu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 12:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
Sveiki,
nusiskanavau kompiuteri pries apsispresdamas del turbinos keitimo.

Gal kas nors suprantate situos pranesimus?

Stai kokias klaidas parode:

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 18:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
isiurbiamo oro temperaturos daviklio klaida ziurint pagal bendrus EOBD standartus. Galejo likti issaugota nuo to momento kai atjungta jungtis buvo. Iš to kompas nusprendė kad jis negeras ir pradėjo taikyti vidutines daviklio reiksmes vietoj realiu. is to ir apsuku sokinejimas gavosi. Kai pajungei jungti atgal, turejo praeiti kazkiek laiko kol variklio kompas susigaude kad viskas vel veikia ir pradejo vel valdyt varikli atsizvelgdamas ir i isiurbiamo oro temperaturos parodymus.

Nezinau kokiam uzkampyje gyveni, bet prie progos reiketu masina turbinu meistram parodyt.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 19:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
turbina yra mechanine dalis, todel ji ir tikrinama mechaniskai, o ne kompo pagalba
jei isties turbine reikia keisti, tai nesuprantu kokio velnio keitei tepalus...galvoji po turbinos keitimo ju nekeisti?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 20:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
exDalimis rašė:
turbina yra mechanine dalis, todel ji ir tikrinama mechaniskai, o ne kompo pagalba
jei isties turbine reikia keisti, tai nesuprantu kokio velnio keitei tepalus...galvoji po turbinos keitimo ju nekeisti?


Niekas iki siol apart meisto, pirkimo metu, taip ir nepasake, kad turbina reikia keisti!

Kai isigiji naudota automobili, keiti viska, kas keiciama profilaktiskai. Serviso knygele pildyta nuo A iki Z. Buvo laikas keisti tepalus, uz 10.000 bus laikas dirzui.

Kita priezastis - per dideli tepalu kiekis variklyje! Kai pirkau, per visus galus skverbesi variklio tepalas. Sumazinus kieki iki normos ribu, si problema dingo.
Todel ir kilo naturalus klausimas, ar dar verta keisti turbina, nes is pirmo zvilgsnio ja meistras ir apkaltino.

Nejaugi neissiaiskinus niuansu, man ismesti i bala 1000 litu?

O kad meistrelis nesujunge daviklio, tai cia niekas nuo to neapsaugotas, jei pats nepasiziuri.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 20:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
Saulius rašė:
isiurbiamo oro temperaturos daviklio klaida ziurint pagal bendrus EOBD standartus. Galejo likti issaugota nuo to momento kai atjungta jungtis buvo. Iš to kompas nusprendė kad jis negeras ir pradėjo taikyti vidutines daviklio reiksmes vietoj realiu. is to ir apsuku sokinejimas gavosi.


Dekoju uz informacija. Is cia kyla klausimas: kodel kompe liko klaidos, bet variklio lempute uzgeso, jeigu akumas buvo atjungtas mazdaug para? Tiesa, kaip minejau anksciau, apsukos plaukioja. Del tu apsuku plaukiojimo ir dariausi diagnostika. Man ja pasidaryti nieko nekainavo. Tikejausi atknisti info, kuri patvirtintu spejimus del daviklio atjungimo sukeltos problemos.

Saulius rašė:
Kai pajungei jungti atgal, turejo praeiti kazkiek laiko kol variklio kompas susigaude kad viskas vel veikia ir pradejo vel valdyt varikli atsizvelgdamas ir i isiurbiamo oro temperaturos parodymus.


Taigi, kad nepradejo, jeigu tikrai daviklis sukelia plaukiojima. Pajungtas buvo iskarto apziurejus kita ryta po tepalu ir filtru keitimo. Po to pravazyneta jau per 10 d.

Saulius rašė:
Nezinau kokiam uzkampyje gyveni, bet prie progos reiketu masina turbinu meistram parodyt.


Tas uzkampis vadinasi Danija. Viena parodymas profesionalam man kainuotu tiek, kad net neverta rodyti, o geriau nusipirkti is karto restauruota turbina. Juolab atsakyma bet koks meistras, manau sakys, kad ja geriau keisti. Atsakomybes vengia paprastai visi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 20:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
Gal sakau pabandyti tas klaidas istrinti? Jei kompas vel jas mes, bus aisku, kad reikia tikrinti ta davikli, ar keisti. Nebent problema kazkur toliau slypi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 21:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
o kodel tu ju neistrynei iskarto? :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2014, 22:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
tai tu isivaizduoji, kad cia forume sedintys pasakys ar tau keist turbine ar ne? :mrgreen: internete turbot simtas milijonu puslapiu kuriuose paaiskinta kaip pasitikrinti turbine namu salygomis, kokie klibejimai galimi, kokie ne...o priejimas tam atlikti pas 1,6 hdi auksinis...

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2014, 08:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2014, 09:31
Pranešimai: 7
exDalimis rašė:
tai tu isivaizduoji, kad cia forume sedintys pasakys ar tau keist turbine ar ne? :mrgreen: internete turbot simtas milijonu puslapiu kuriuose paaiskinta kaip pasitikrinti turbine namu salygomis, kokie klibejimai galimi, kokie ne...o priejimas tam atlikti pas 1,6 hdi auksinis...


tadas1991 rašė:
Keisti reikia, kai sparnuotė siekia sraigės sieneles ir girdisi žviegimas dirbant.
Keisti reikia, kai taško tepalo lašelius į įsiurbimą.
Kai problemos su slėgiu - remontuoti arba keisti, aiškintis, ar viskas gerai su jos valdymu.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007