Principe taip, bet pusė Lietuvos automobilių važinėja su diskais, nors ir labai tvarkingais, bet bent jau šiek tiek plonesniais už tą teoriškai minimalų storį. Realiai tokios klasės, kaip Xsara, automobiliui, jei jis nendaudojamas sportui ar kalnuose, priekiniai neaušinami ramiai gali dirbti iki kažkur 6-7mm, galiniai iki kažkur 4mm. Esam matę ir dirbančių peilių, bet tai jau labai pavojinga, nes gali, gerai užspaudus stabdį, diskas ir pasilinkti suspaustas, o ratas sukasi toliau... Nes, na, tas minimalus storis dažnai būna vos milimetras ar keli nuo naujų. T.y. tarkim mano priekinis naujas diskas 10mm, o minimalus storis pagal gamintoją 8. Su savo bolidu esu sėkmingai važinėjęs iki maždaug 5-6mm, tuomet jie jau suplonėjo tiek, kad gerai pakaitinti ir aptaškyti baloje vandeniu susilankstė patys, ir tuomet ramiai buvo uždėti nauji diskai. Esu su 7mm lindęs į kalnus, ir nieko ten baisaus, tik pedalu naudotis protingai reikia, ypač su neaušinamais. Kaladėles juk irgi rekomenduojama išmesti, kai joms lieka dar 2-3mm, o indikatorius dažnai užsidega ir dar anksčiau... Realiai dauguma žmonių, kurie patys pasižiūri dažnai į tas kaladėles, suvažinėja beveik iki metalo arba bent iki 1mm.
Čia tiesiog truputį išsiskiria supratimas ir saugumo suvokimas tarp žmogaus, kuriam automobilyje sankaba, stabdis ir gazas yra tik pedalai, o vairas tik baronka, ir žmogaus, kuris bent truputį daugiau žino apie tas sistemas ir jų veikimą. Tai dažniausiai stengiamės pagal žmogaus kalbą ir veidą siūlyti maždaug jo pavidalui adekvačius sprendimus. Nes kitas nori sutaupyt, bet matai iš bendro supratimo, kad geriau taupaus varianto net nesiūlyt, nes tam lygmeny prasideda rizikos sveikatomis ir gyvybėmis.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|