WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 01 2024, 02:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 14 2016, 22:07 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 14 2016, 21:53
Pranešimai: 3
Miestas: norvegija
Radau info kad pilasi 75w80 alyva bet sunku tokios čia rasti aplink, ar galima pilti 75w90 ? automobilis citroen c3 1.4 hdi, dyzelis,mechanine


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 00:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
pilti tikrai galima.Nieks neuzdraus. pranesk kaip seksis :D

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 00:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Gali ir nigroli pilt . O jei rimtai total gear 8 75w80

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 00:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10935
Miestas: Kaunas
Tai va, kad tokiuose kaimuose, kaip Kaunas ir Raseiniai, nėra problemų to Totalio gauti. Bet žmogus mieste gyvena, tai problema gaut.
O jei rimtai, autoriau, susitvarkyk registraciją pagal taisykles, nes užrakinsim temą, bent jau Saulynas tai tikrai užrakins, jei pamatys, o aš dar palauksiu...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 01:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 14 2016, 21:53
Pranešimai: 3
Miestas: norvegija
kelias parduotuves ir kelias degalines apvaziavau tai 75w90 yra o 75w80 nera :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 01:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10935
Miestas: Kaunas
Panašu, kad galima internetu užsisakyt
http://kcl.no/kcl-produkter/olje-og-fet ... 5w80-1ltr/

75w90 kaip ir tinka, bet kaip ir netinka. Esmė, kad reikalinga GL-4+ pusiau sintetinė alyva, o beveik visos 75w90 yra pilnai sintetinės ir GL-5, kurios teoriškai su daugiau priedų, kurie didina slidumą, bet to slidumo per daug nėra gerai, nes gaunasi, kad sinchronizatoriai, kuriems trintis yra reikalinga, praslysta daugiau, negu reikia. O šitos dėžės turi aliumininius sinchronizatorius, kurie labai nemėgsta stipriai slysti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 08:58 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
variantas kad kazkas dar is lietuvos nupirkes atsiustu tepalus tau :wink:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 10:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 14 2016, 21:53
Pranešimai: 3
Miestas: norvegija
Aišku, ačiū už info


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 15 2016, 11:17 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Jau tik nejuokinkit lašišų fiorduose, kad Norvegijoje tepalo nėra pirkti. Kiwi maisto prekių parduotuvėj gal ir nėra, bet užeik į belekurią Meca (yra kiekvienam didesniam šūdkaimi ir nusipirksi. Dar yra Biltemos ir Julos. Jei nėra lentynoje, tai kreipiesi į pardavėja, tas atsivers katalogą ir atneš. Arba belekurio autogamintojo salone gausi. Apie internetines parduotuves jau nekalbėsiu, nes nesugebėt užsisakyt ir kitą dieną sulaukt kurjerio namuose ir atsiskaityt jam grynais, kortele ar iš anksto apmokėjus, tai čia jau pykit nepykit, bet yra dalbajobizmas emigrantiškasis. Dėkoju už dėmesį, temą galima rakint.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 16 2016, 14:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tamsta nesate teisus, GL-5, naudojama reduktoriuose ir tik labai retai pavaru dezese. O 75w90 Gl-4, 4+ pilna, kiek nori. O sintetika ar ne, visiskai neturi reiksmes. GL-5, netinka i pavaru dezes todel, kad priedai esantys tokioje alyvoje reaguoja su spalvotais metalais, is kuriu padaryti sinchronizatoriai.

"Esmė, kad reikalinga GL-4+ pusiau sintetinė alyva, o beveik visos 75w90 yra pilnai sintetinės ir GL-5," ............

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 16 2016, 15:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10935
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Tamsta nesate teisus, GL-5, naudojama reduktoriuose ir tik labai retai pavaru dezese. O 75w90 Gl-4, 4+ pilna, kiek nori. O sintetika ar ne, visiskai neturi reiksmes. GL-5, netinka i pavaru dezes todel, kad priedai esantys tokioje alyvoje reaguoja su spalvotais metalais, is kuriu padaryti sinchronizatoriai.

"Esmė, kad reikalinga GL-4+ pusiau sintetinė alyva, o beveik visos 75w90 yra pilnai sintetinės ir GL-5," ............

Tikrai nesiginčysiu su žmogumi, kuris ilgą laiką prekiauja kokybiškais tepalais ir moka juos parinkti.
Pateikiu tik savo nuomonę, kuri nebūtinai yra teisinga, nes čia savamokslės ir naudojantis internetu ir praktika surinktos žinios, o ne profesionalios.

Taip parašiau todėl, nes esu sutikęs begalę 75w90 su GL-5. Dar labai dažnai būna užrašyta ir GL-4 ir GL-5, kas yra labai keista, nes mano žiniom, tai ten yra skirtumas kažkokio priedo kiekyje. Todėl jei atitinka GL-5 standartą, tai GL-4 standartą jau viršija, ir todėl turbūt ir užrašo tą užrašą. Bet yra daug dėžių, kurioms GL-5 to priedo yra per daug, todėl rašyti, kad jis tinkamas GL-4 dėžėms, nėra teisinga. Bet kad būtų ir GL-5 ir GL-4+, teko matyti gal tik kelis kartus.

Šiaip įdomumui paėmiau google ir parašiau kelių populiaresnių tepalų gamintojo pavadinimą ir 75w90, ir ką paieškoj meta pirmais numeriais:
http://www.castrol.com/en_nz/new-zealan ... 5w-90.html
http://www.fuel-economy.lubricants.tota ... 0_0410.pdf
http://pds.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... W-140.aspx
http://pds.mobil.com/Italy-English/Lube ... 5W-90.aspx
http://pds.mobil.com/UK-English/Lubes/P ... 5W-90.aspx
http://www.shell.com/content/dam/shell/ ... t75w90.pdf
https://www.neste.fi/doc/210911_ru.pdf
Pas visus, išskyrus Neste, yra GL-5, ir pas beveik visus ir GL-4. Aišku, reiktų peržiūrėt gerokai daugiau alyvų datasheet'ų, bet manau galima visgi bent prielaidą daryti, kad dauguma 75w90 transmisinių alyvų lyg ir turi tą GL-5, bet yra ir tokių, kurios neturi GL-5.
Va, pvz paieškojęs dar radau, kad CASTROL Syntrans multivehicle 75w90 neturi GL-5, o turi GL-4 ir GL-3...

Kažkada seniai iš nežinojimo vienos tokios išvis netgi tinkamos klampos 75w80, bet su GL-5, prisipyliau "pilną", kai keičiau savo dėžei tepalą. Nepasakysiu, kad ta dėžė buvo labai geros būklės, nes prieš tai su ja buvau nuvažiavęs tik 5kkm, nekeitęs tepalų, bet ji tuos kelis mėnesius dirbo puikiai. Pakeitus tepalus, per 10kkm dėžės darbas pamažu vis prastėjo. Pavaros jungėsi dar normaliai, bet pradėjo triukšmauti penkta pavara ir triukšmavo ne dantračiai ar guoliai, nes garsas priklausė nuo rankenos padėties, vadinasi bėdos su perjungimo mechanizmais. Aišku, ten buvo ne šūstriausio gamintojo alyva, o Eurol, bet buvo ir klampa tinkama, ir PSA reikiama specifikacija prirašyta. Gali būti, kad tai atsitiko po to, kai pavariau ta pačia penkta pavarą beveik be sustojimo ir beveik pilnu gazu autobamais per kelias valstybes, bet prieš tepalo keitimą tie 5kkm buvo lygiai taip pat nuvažiuoti.

Todėl po to, jei reikdavo kažkam pyGEI ir greitai, o Totalio pagal gamintojo rekomendaciją nebūdavo staigiai iš kur iškasti ,tai jau geriau pildavau mineralką 80w90, su kuria gal žiemą šalta dėže truputį smagiau reikia ričiagą makaluot, bet yra su tokia alyva visai nemažai nuvažiavusių BE ir MA dėžių. Į ME ar ML niekad nebandžiau pilt nieko kito, nei kad rekomenduojama.

O viso rašinio esmė tokia, kad mūsų vairuojamos markės mechaninės dėžės yra ypatingos tuo, kad joms yra jau ne vieną dešimtį metų gaminama būtent šitoms dėžėms skirta Total alyva, kurią yra patvirtinęs ir pats PSA koncernas. Kiek žinau, tai ir iš gamyklos išvažiuoja dėžės užpildytos ta aukčiau mūsų minėta alyva, ir jų ridos, prižiūrint, kad to tepalo netrūktų, dažniausiai jo net nekeičiant, nors tai privaloma nustatytu intervalu, vistiek be problemų viršija pusę lemono ir daugiau kilometrų. Tai kai ta alyva kainuoja apie 6eur/L ir yra visiškai laisvai prieinama, tai tiesiog nematau prasmės pilstyti visokius nepatikrintus produktus, nors kai kurie ir turi tinkamus skaičiukus. Aišku, Castrolį ar Mobilį turbūt pilčiau, o mobilis netgi turi tokį produktą Mobil Gear Oil FE 75W, kur irgi būtent B71 2310 specifikacijai dedikuotas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 16 2016, 16:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
xamas rašė:
Tamsta nesate teisus, GL-5, naudojama reduktoriuose ir tik labai retai pavaru dezese. O 75w90 Gl-4, 4+ pilna, kiek nori. O sintetika ar ne, visiskai neturi reiksmes. GL-5, netinka i pavaru dezes todel, kad priedai esantys tokioje alyvoje reaguoja su spalvotais metalais, is kuriu padaryti sinchronizatoriai.

"Esmė, kad reikalinga GL-4+ pusiau sintetinė alyva, o beveik visos 75w90 yra pilnai sintetinės ir GL-5," ............

Viskas teisingai, bet galioja tiems aftamabiliams, kurių pavarų dėžės ir reduktoriai yra atskirai, t.y. galu varomiems ir nemažai visais ratais varomų auto.

Tarp kitko, kritiniu atveju į priekiu varomos mašinos pavarų dėžę neblogai tinka elementari variklinė alyva...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 16 2016, 17:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10935
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
xamas rašė:
Tamsta nesate teisus, GL-5, naudojama reduktoriuose ir tik labai retai pavaru dezese. O 75w90 Gl-4, 4+ pilna, kiek nori. O sintetika ar ne, visiskai neturi reiksmes. GL-5, netinka i pavaru dezes todel, kad priedai esantys tokioje alyvoje reaguoja su spalvotais metalais, is kuriu padaryti sinchronizatoriai.

"Esmė, kad reikalinga GL-4+ pusiau sintetinė alyva, o beveik visos 75w90 yra pilnai sintetinės ir GL-5," ............

Viskas teisingai, bet galioja tiems aftamabiliams, kurių pavarų dėžės ir reduktoriai yra atskirai, t.y. galu varomiems ir nemažai visais ratais varomų auto.

Tarp kitko, kritiniu atveju į priekiu varomos mašinos pavarų dėžę neblogai tinka elementari variklinė alyva...

Kritiniu atveju (kai kolonėlė bėga beveik kibirais) elementari pati elementariausia variklinė alyva, pvz. M8V, tinka ir į vairo stiprintuvą, ir tarp kitko labai neblogai sumažėja nuotėkiai. Ir į hidraulinę sistemą, ir į dėžę ir t.t. Duvrino tipo variklyje (Citroen gerbėjų liaudyje žinomame kaip "monoblokas"), kur dėžė sumontuota po alkūniaku, visas jėgos agregatas bendram reikale ir maudosi. Ir tos dėžės užtat beveik nemirtingos, jei neperspaudžiama keliant galią, nes dėžė visada su šviežiu tepalu, ir niekada jo netrūksta, ir Total kataloge yra bendra eilutė "Engine/transaxle, manual"

O kodėl galioja tik nemažai visais ratais varomų auto? Manau, kad kaip ir visoms, pas kurias ne du varikliai ir ne grandininė pavara ir kur ne traktorius senovinis, kur ten išvis visas rėmas - bendras vientisas tepalo karteris :D Va Golfas Syncro stovi garaže. Taip, priekinio reduktoriaus atskiro nėra, nes prie dėžės prilipdyta razdatkė, iš kurios eina kardanas į galą ir pusašis į dešinį priekinį ratą. Visa tai bendram tepale, bet gale reduktorius vistiek yra ir tepalo jam reikia. Portaliniams tiltams, jei važiuoklė nepriklausoma, būna irgi reikia atskirai tepalą pilt.
Beje, zaporožiečiui ir Porsche turėtų negalioti, nors varomi ir galiniai ratai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 16 2016, 18:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Kritiniu atveju (kai kolonėlė bėga beveik kibirais) elementari pati elementariausia variklinė alyva, pvz. M8V, tinka ir į vairo stiprintuvą, ir tarp kitko labai neblogai sumažėja nuotėkiai. Ir į hidraulinę sistemą, ir į dėžę ir t.t. Duvrino tipo variklyje (Citroen gerbėjų liaudyje žinomame kaip "monoblokas"), kur dėžė sumontuota po alkūniaku, visas jėgos agregatas bendram reikale ir maudosi. Ir tos dėžės užtat beveik nemirtingos, jei neperspaudžiama keliant galią, nes dėžė visada su šviežiu tepalu, ir niekada jo netrūksta, ir Total kataloge yra bendra eilutė "Engine/transaxle, manual"

O kodėl galioja tik nemažai visais ratais varomų auto? Manau, kad kaip ir visoms, pas kurias ne du varikliai ir ne grandininė pavara ir kur ne traktorius senovinis, kur ten išvis visas rėmas - bendras vientisas tepalo karteris :D Va Golfas Syncro stovi garaže. Taip, priekinio reduktoriaus atskiro nėra, nes prie dėžės prilipdyta razdatkė, iš kurios eina kardanas į galą ir pusašis į dešinį priekinį ratą. Visa tai bendram tepale, bet gale reduktorius vistiek yra ir tepalo jam reikia. Portaliniams tiltams, jei važiuoklė nepriklausoma, būna irgi reikia atskirai tepalą pilt.
Beje, zaporožiečiui ir Porsche turėtų negalioti, nors varomi ir galiniai ratai :)


Na, jei variklis ir pavarų dėžė vienoj krūvoj, tai logiška, kad karteris pas juos bendras, kaip kad Mini Coopery :) Dėžei-gerai.Varikliui-nelabai.
Dėl visais ratais varomų, turėjau galvoje klasikinės komponuotės visureigius, kurie iš esmės yra galu varomi auto, tik su priekiniu tiltu. Į jų pavarų dėžes GL-5 pilti nerekomenduojama dėl kolegos xamo
paminėtos priežasties- sinchronizatorių bronza su šitų tepalų priedais nelabai draugauja, nebent gamintojas numatęs tam tikras išimtis.
Dėl įvairių veislių šiknaburzgių tai nežinau, neteko tokių padarų turėt, bet turėtų būt analogiškai priekiu varomais, kur pavarų dėžė ir reduktoriaus pora kartu gyvena :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Greičių dežės alyva
StandartinėParašytas: Geg 18 2016, 08:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tadui del Castrol paminetos alyvos, jeigu pastebejai, ta alyva daugiau skirta reduktoriams, i deze tik kai kurie gamintojai naudoja tokia, cia ir sunkvezimiu parkui tinkama.
Kaip pvz kas is Castrol, tai produktai su pavadinimu Syntrans, kur geriausiu atveju bus GL4+. Syntrax produktai skirti reduktoriams. Cia siaip info tik......

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007