WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 22 2019, 08:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Navanas rašė:
Karolis111 rašė:
Buvau pas Laimoną. Laimonas ir nustatė, kad problema purkštukuose. Ne iš oro viskas sugalvota ir daryta. Be to purkštukai buvo keisti vietoje, kuri užsiima vien tik įpurškimo sistemomis, tai nekilo mintis, kad gali ko pridirbti. Viskas linksta link to, kad greičiausiai reikia keisti tik 1 purkstuką ir greičiausiai problema bus išspręsta. Pirmo purkštuko korekcija stabiliai stovi ant 60%, likę 3 plaukioja virš 100 (suma virš 100 visada sudaro apie 40%), tai greičiausiai pirmas ir stringa, o likę kompensuoja. Bet čia mano teorija, bus mašina pastatyta į eilę (kitoje vietoje), kad vėl ištrauktų ir patikrintų.

Bet purkštukai pakeisti, rezultato +/- 0
Konkrečiai trūksta kompresijos kažkur. Paminėsit mano žodį, kai prisikaitaliosit purkštukų. Matuok kompresiją.


Taip Navanas, MANO ZODZIAI (as esu uzsikirtes tuo klausimu):

1. Matuojam kompresija;
2. Tikrinam purkstukus.

Korekcijos neatitikimas, neparodo blogo purkstuko darbo, gali buti kompresijos trukumas, taipogi ir purkstuko. O komprecijos trukti gali del n dalyku.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 23 2019, 09:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Ar yra įmanomas toks variantas, kad patys purkštukai yra geri, bet mašinos kompas juos netinkamai valdo, dėl to ir automobilis dūmina ir rodo nekokią purkštukų korekciją? Purkštukai yra ištraukti iš Peugeot (5 klasės purkštukai) ir sudėti į 2005 metų Citroeną (kaip suprantu purkštukai naujesni nei pats automobilis). Ar yra tikimybė, kad atnaujinus automobilio softą, purkštukai pradėtų veikti tinkamai ar tarkim ilgiau pavažinejus prisiadaptuotų patys? Nes iškart po purkštukų įstatymo šaltam ir šiltam varikliui korekcijos buvo 60 137 137 137, dabar nuvažiavus gal tik 50km šaltam varikliui 100 100 100 100, o pašilus 60 105 135 105.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 23 2019, 12:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Svarbu kad klases butu vienodos ir viskas. Jokiu ten softu perasinet nereikia. Naujuose klase jau zymima raidem ,o ne skaiciais. Cia ketvirtas cilindras streikuoja.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2019, 08:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Niekas ten nesiadaptuoja... Prisiminkim apie ora filtrus ir pan kai keiciam purkstukus. Taipogi gal tada lauke BUVO -10, dabar +5. Zodziu daug "Kintamuju" O purkstukus reikia deti tokius kokie priklauso, o ne tokius kuriuos pigEU eina gaut :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2019, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Man atrodo atėjo laikas pabandyti ranka pasukti variklį, o paskui nusiemus karterį pažvelgti į svaistiklius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2019, 19:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2012, 20:18
Pranešimai: 68
tadas1991 rašė:
Kokia masina? Kokia kuro sistema?
Nevazinekit su situ varikliu 40kmh ketvirtu begiu bet kuriuo atveju

sveikas isiaiskinau kad purkstukai yra bosho , beveik nauji ir tikrinti kaip sake meistrai bosho servise, servise issiaiskino kad visas drebejimas del pirmo cilindro bet daugiau nieko man ir nepasake. Visas veiksmas vyksta danijoje ir remontuojama auto pagal garantini


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2019, 19:41 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Man atrodo atėjo laikas pabandyti ranka pasukti variklį, o paskui nusiemus karterį pažvelgti į svaistiklius.


Čia jūs apie reno kabrioletą?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2019, 05:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2012, 20:18
Pranešimai: 68
ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Man atrodo atėjo laikas pabandyti ranka pasukti variklį, o paskui nusiemus karterį pažvelgti į svaistiklius.


Čia jūs apie reno kabrioletą?

Ne ,kalbam apie jumpy 2008 2.0 hdi 100 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2019, 18:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Man atrodo atėjo laikas pabandyti ranka pasukti variklį, o paskui nusiemus karterį pažvelgti į svaistiklius.


Čia jūs apie reno kabrioletą?

Dėl Renault kabrioleto susitarsim, tik jį iki manęs atboginkite. Ryt jau būsiu Lietuvoj, rašau iš kelto HEL-TAL, parvežu Marie sausainių iš KIWIo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2019, 19:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
vbitas rašė:
norėjau pasakyti, kad pas mane OE šaibutės yra iš aliuminio ir šiek tiek žinau, kas yra elektrocheminė korozija.
pas mane du prapūsti purkštukai buvo kažkada judinti ir sudėtos varinės šaibutės, todėl ir kilo toks klausimas.
O dėl asilų - pats esu inžinierius ir todėl visada laikausi specialisto (vokiečio, prancūzo ar japono) inžinieriaus nurodymų, o ne mažaraščių "racionalizatorių".

Klausimas geras, bet dėmesio vertas tik tiek, kiek rimtai pats mazgas sukonstruotas.
Purkštukas pilnai susimaitina per laidus, t.y. masė ateina ne iš variklio, taigi papildomai ta korozija nepasiskatina. O natūralioji dėl metalo porų plienas-varis-aliuminis nelabai ten ir vyksta. Aplinka matomai gana draugiška. O jei nuolat papuola daug vandens, tai supūna ne toj vietoj, o purkštuko šone tarp galvos ir purkštuko plieninio korpuso. Supūna iki tiek, kad kartais purkštuką ištraukt pavyksta tik 20T jėga hidrauliniu prietaisu arba jį traukiant lūžta galva. Bet kompresijos tokiu atveju dažniausiai neleidžia nei kiek, matomai neprapučia per rūdis. O šiaip, neteko matyti tos šaibutės susioksidavusios iki nesandarumo, tik krūvą dėl nepakankamo prispaudimo, sugedusių prispaudimo elementų arba tiesiog dėl natūralios senatvės, pagrinde tuose varikliuose, kur purkštuko prispaudimo elementai truputį "nedaprojektuoti" arba kur jau būna purkštukai imti ar keisti.
Per savo karjerą teko matyti daug skirtingų purkštuko sandarinimo būdų. Bendrai tame reikale vyrauja varis ir žalvaris. Senuose PSA dyzeliuose būdavo ne tik varinis žiedelis kompresijai, bet ir žemiau už jį plieninė šaibutė, liaudyje vadinama "deformacine", "karščio atmušėju", "anti-nagaru" ir pan. Funkcija man nėra žinoma, bet manau, kad apsaugo varinę šaibutę nuo tiesioginio karštų dujų poveikio ir taip pat visą tą dalį, esančią tarp dviejų šaibučių, nuo nagaro. Senuose VW dyzeliuose buvo plieninės šaibos ir purkštukai veržiami nežmoniška jėga. Toyota D4D turi aliuminines šaibutes. Toyotai aliuminines šaibutes duoda tik originalas, visi kiti gamintojai gamina tokios pačios formos varines. Dauguma atvejų varinės laiko gerokai trumpiau, nei aliumininės, todėl meistrai vengia tokias dėti, kas dirba atsakingiau.

Jūsų variklis irgi turi aliuminines šaibutes. Tiesa, jau pradėjau abejoti, kad tokios ėjo originaliai, galbūt į tokias vėliau pakeitė gamintojas. Nes kiek teko rakinėti tokių variklių ir purkštukų, 95proc. būdavo siauresnės varinės. Tačiau gamintojas pagal VIN kodą aiškiai duoda platesnes aliumines. Šiaip, man atrodo jos nėra pilnai aliuminės, o tik aliuminizuotos. Niekad nebandžiau sugadinti naujos, brangokos, bet kažkada seną gręžiant lauk (buvo labai prilipus), viduje atsivėrė kažkokio geltonesnio metalo, panašaus į kažkokį vario/žalvario lydinį. Ne garantija, kad ji buvo tokia pati, bet galimas variantas.
Beje, su tuo, kokia šaibutė jam priklauso, yra dar įdomybių. Tokias, kokias aš sudėjau ir kokias jūs pats įsidėjot, duoda tik pagal VIN kodą kataloge perkant atskirai šaibutes. Jei pirktume purkštukus, nesvarbu kokioj pakuotėj, Delphi ar OE PSA, prie purkštuko gautume varinę siauresnę šaibutę.
Manau dažniausias gedimo atvejis gaunasi dėl senatvės ir sudilimo, kurį stipriai pagreitina:
1. Netinkama medžiaga: mažesnio elastingumo, greičiau pavargstanti (kalbu apie tą savybę, kai medžiagą apkrovus nesiekiant elastingumo ribos, po kelių metų nuėmus apkrovą ji atsistato gerokai mažiau nei buvo). Tą puikiai parodo tai, kad jei norima laikinai padaryti sandarumą į sugadintą išdegusį lizdą, galima atkaitinti šaibutę ir tuomet prisispaudžia ir į pačius blogiausius lizdus, bet laiko labai trumpai, greit kompresija praspjauna.
2. Įstrižas prispaudimas, kai varžtas tik viename šone ir spaudžiama per šakutę. Kiek ten centravimo bebūtų, vistiek realiomis sąlygomis dirbant ir vibruojant, galiausiai gaunasi įstrižai ir tuomet vienas šonas lengviau pakyla
3. Netinkamas priveržimas. Nedaveržimas, taip pat ir perveržimas.

Stengiamės visada dėti, tai kas rekomenduojama gamintojų. Kartais būna per brangu, per ilgai trunka gauti, žmogus pats atsiveža kažką kito, tada galvojam alternatyvius sprendimus.
Su Bosch purkštukais paprasčiau. Jų originalios šaibutės beveik vienodos arba vienodos daugumai variklių ir parduodamos maišeliais po 10vnt. Tokios pačios naudojamos ir Siemens purkštukams PSA varikliuose. Nors OE kodai ir skiriasi, atrodo ir dirba jos vienodai, trūkumų nepastebėta, todėl naudojama dėl 3-4x kainos skirtumo.
O su Delphi kiek kitaip. Jie padaro šaibutę 2,3mm arba 2,25mm ir kukuok. Aišku, galima dėt 2mm ir nieko neatsitiks, bet jau tais 0,2mm pasikeičia išpurškimo taškas cilindre. Arba 2,5mm, bet 2,5mm Bosch komplektų irgi nėra, tik kiniečiai. Tai gali truputį keistis korekcija, kuro kiekis ar dar kokie parametrai, geriau maišyt tik esant reikalui. Arba kai jau variklis visiškai lavonas, nes tada jokio skirtumo iš to jau nebebus, bi tik nepučia ir stumoklio neliečia :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2019, 07:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2012, 20:18
Pranešimai: 68
Sveiki, va sutvarke mano masiniuka, buvo trukes pirmo cilindro kompresinis ziedas, klausimas kaip nes variklis beges tik 80000 km.
Kitas klausimas ar normalu kad ijungiant ilgas sviesas issijungia trumpos ,kazkaip keistokai apsviecia kelia.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007