C4 paprastą, be Picasso. Kai kurių gamintojų rodo tokį patį siurblį, skiriasi tik skysčio įpylimo triūba. Kitų truputį kitoks. Gal dar ir pagal metus galėjo skirtis. Nes šiaip, C4 identiškas 307, o 307 dar galėjo būti pirmieji ir ne full-CAN, tai gal ir siurblys ne CANinis galėjo būti. C4 Picasso tikrai CAN. Tikrai galima surasti Citroen SEDRE, bet tą daiktą parsisiųsti ir susiinstaliuoti nėra taip paprasta. Aš pats dar po šiai dienai neturiu, nors dažnai ir praverstų iš tikro... Biškį pasigilinau, tai panašu, kad reikia žiūrėti pagal patį siurblį. Jei jungtis senovinė su užstumiamu raudonu arba geltonu fiksatoriumi ir dviem eilėm kontaktų, tuomet siurblys ne CANinis ir reiktų turbūt naudoti 307 schemą, ta yra 100proc net ir nesenėj 3,38. Jei jungtis vienos eilės naujesnio tipo ir siurblys iš galo turi skardinį dangtelį, turėtų tikti 308 schema, kurią aš Autodatoj 3,45 irgi radau. Bet pas tą naujesnį ten realiai nieko nėra. Į maitinimo jungtį rimta masė ir rimtas pliusas per 80A saugiklį, tikriausiai akumo viršuj, arba saugiklinėj MAXI saugiklių po BSM, jei tokia yra pas pikasiuką, gal tik ant akumo. O į daugialaidę jungtį eina du CANai iš BSI, du laidai į COM2000 (ar 2003,2005 ir t.t.) turbūt VAN, ir pliusas iš BSM per 7tą saugiklį (10A). Ir viskas.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|