marso rašė:
tadas1991 rašė:
Paskaitykit vienu pranešimu aukščiau, antrą eilutę.
tai reiškia, kad jei nėr freono, tai paspaudus mygtuką "AC" net jo siurbiukas neįsijungs?
Jei jūs apie kompresoriaus sankabą, tai taip, be slėgio jos nejungia jokioms mašinoms, net pačioms pačioms seniausioms. Būna žmonės senesnėms mašinoms apeina mechaninius daviklius- trigubus arba keturgubus jungiklius ir tada pasileidžia, bet jei sistema iš tikro tuščia ir gedimas ne elektrinis, tai tada ne tik kad nešaldo, bet ir gana greitai viskas perkaista ir iškepa, ir pasėkmės labai liūdnos gali būti, kai po to reikia pakeisti praktiškai visą sistemą. Naujesnėms nuo kokių 2000tųjų jau daugumoj linijiniai slėgio davikliai ir jų taip paprastai neapgausi, o apgavęs gali prisidaryti tokių pat liūdnų reikalų.
Eiga tokia - važiuojat pas kondicionierių meistrus ir tikrinate freono slėgį/kiekį. Jei trūksta, tikrinate sandarumą ir jei jis bent pakenčiamas, pildote iki normos ir tada bandote paleisti. Jei sistema pilna, tuomet reikia ieškoti elektrinio gedimo.
Senoviniai slėgio jungikliai paprastai turėdavo tokias charakteristikas:
nuo 5 Bar jungia sankabą. Jei nėra, niekas nevyksta.
nuo 17-18 Bar jungia aušinimo ventiliatorių/ius padidintu greičiu, nes neužtenka automobilio greičio arba automobilis stovi, arba užsikimšę radiatoriai, arba sistemoje kamštis, arba tiesiog per daug freono.
Jei slėgis nenukrenta ir pakyla iki 25bar, išjungia sankabą, bet ventiliatoriai lieka suktis.
Kur linijinis slėgio daviklis, labai panašiai viskas turi jungtis. Kartais būna, kad paleisti sankabą leidžia jau prie 3 Bar, kartais atjungia tik nuo 30bar. Bet jei sistemoj rasit 0,5bar, tai niekada nesileis.