WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 209 210 211 212 213 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 18 2021, 18:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
nukas rašė:
Tai su spyruoklem ,- komfortiskiau gaunasi?

Komfortas vėlgi asmeniškai suprantamas dalykas :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2021, 20:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Nesakyciau kad komfortiskiau. Kitaip vaziuojasi :lol:

Geriausia kai gali isbandyti abu variantus. Is vienos islipi ir i kita persedi

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2021, 20:28 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Mano nuomone nera visiskai objektyvi nes man atsibodo hidraulika ir C5 nuo 2008m :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2021, 16:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
kobis rašė:
Mano nuomone nera visiskai objektyvi nes man atsibodo hidraulika ir C5 nuo 2008m :bum:

Ką dabar darai, kai nusibodo hidraulika ir C5 nuo 2008m.?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2021, 17:03 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Ieskau kitos auto. Pagausejo seima tai ziurineju 3008 ar 5008 nuo 2017m

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2021, 17:10 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
C5 nuo 2008 mazai salone vietos. Kazkaip maziuka jie padare. :?


Is isores tokia pusta didele atrodo bet viduje mazai vietos. :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2021, 18:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
nukas rašė:
Tai su spyruoklem ,- komfortiskiau gaunasi?

Komfortas vėlgi asmeniškai suprantamas dalykas :)

Kai važiuojame su C5 II, žmona su vaiku dažniausiai sėdi gale ir skundžiasi, kad po kurio laiko darosi negera ir net ima pykinti. Sako kitose mašinose taip nebūdavo. Čia, aišku, subjektyvu. Man hidraulika gerai tuo, kad C5 II darbo reikalais naudoju kroviniams gabenti ir gerokai prikrovus nenusėda galas ir nepakyla priekis, kaip su spyruoklėmis.
Ar C5 H7 važiuoklė su spyruoklėmis būna tik skurdesnėse komplektacijose?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2021, 20:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 13 2017, 19:07
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Subjektyviai, prie pakabos greit įprantu ir net nepastebiu, kad labai skirtųsi. Kitai mašinai vargu ar hidraulinė pakaba bus reikšmingas faktorius renkantis. Nors kas pirmąkart atsisėda, minkštumą neretai pastebi.
Bet jei jau yra, kaip pliusą galėčiau paminėti SPORT (realiai pseudo SPORT) režimą (ne visose būna). Kad ir nelabai didelis skirtumas, vistik mieste ar kur labai vingiuotas kelias, įsijungiu, nes standartiniu minkštumu labai nekaip važiuoja posūkiuose.
Aukštinimas/žeminimas opcija (man) menkai naudinga. Važinėt miškais yra tikrai geriau tam tinkančių auto.
Dar patinka pasikelt galą ką nors sunkesnio kraunantis (bene dažniausiai naudojamas "pribumbasas")
Bivainis rašė:
HeLLmiX rašė:
nukas rašė:
Tai su spyruoklem ,- komfortiskiau gaunasi?

Komfortas vėlgi asmeniškai suprantamas dalykas :)

Kai važiuojame su C5 II, žmona su vaiku dažniausiai sėdi gale ir skundžiasi, kad po kurio laiko darosi negera ir net ima pykinti. Sako kitose mašinose taip nebūdavo. Čia, aišku, subjektyvu. Man hidraulika gerai tuo, kad C5 II darbo reikalais naudoju kroviniams gabenti ir gerokai prikrovus nenusėda galas ir nepakyla priekis, kaip su spyruoklėmis.
Ar C5 H7 važiuoklė su spyruoklėmis būna tik skurdesnėse komplektacijose?

_________________
C5 break exclusive 2006 2.2 HDi 125 kW
Peugeot 806 1996 2.0i 89 kW (ex)
Sierra 1990 2.0i 85 kW (ex)
Escort 1985 1.3i (ex)
GAZ 21 Volga 1966 2.5 (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2021, 00:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
HeLLmiX rašė:
nukas rašė:
Tai su spyruoklem ,- komfortiskiau gaunasi?

Komfortas vėlgi asmeniškai suprantamas dalykas :)

Kai važiuojame su C5 II, žmona su vaiku dažniausiai sėdi gale ir skundžiasi, kad po kurio laiko darosi negera ir net ima pykinti. Sako kitose mašinose taip nebūdavo. Čia, aišku, subjektyvu. Man hidraulika gerai tuo, kad C5 II darbo reikalais naudoju kroviniams gabenti ir gerokai prikrovus nenusėda galas ir nepakyla priekis, kaip su spyruoklėmis.
Ar C5 H7 važiuoklė su spyruoklėmis būna tik skurdesnėse komplektacijose?

Su silpniausiais varikliais spyruokliniai ėjo pirmaisiais gamybos metais, t.y. iki kokių 2010tų buvo tik 1,8benzinai ir 1,6dyzeliai.
Po to paleido opciją be hidraulikos ir su galingesniais dvilitriais varikliais. Tiesa, neteko matyti jokio V6 arba 2,2HDi be hidraulikos.
O ta spyruoklinė opcija, tai ten pakaba 1:1 su P407. Hidraulinė irgi tik tuo skiriasi, kad yra skirtingos atramos ir vietoj amortizatorių su spyruoklėmis dedasi hidrocilindrai. Pakabos davikliams vietos būna numatytos irgi, nes pas 407 būna Xenonai, kai kalbam apie dviejų daviklių opciją, arba AMVAR sistema, kai kalbam apie keturių daviklių opciją. Už tai mažas ir skirtumas, nes važiuoklė praktiškai niekuo nesiskiria, tik amortizavimo mechanizmas.
Pas senesnius kitaip, galui labai daug minkštumo prideda išilginės ant guolių (nei sailenblokų) besisukinėjančios šakės.
Man paprasti pirmos ir antros laidos (iki 2007) C5 kartais irgi būna per minkšti. Šiaip važinėjant gal kaip ir nieko, bet lekiant magistralėmis ir autobamais, kai būna nusileidi nuo ilgo kalno ir apačioj kalnelis ir vėl kyli į kalną, arba per užvažiavimus ir nuvažiavimus nuo tiltų, kai būna truputį kelio bangelė, dideliu greičiu taip sukilnoja galą, kad nori nenori galiausiai įsijungi SPORT rėžimą. Žinoma, SPORT rėžimas yra tik pas tuos, pas ką yra hidroaktyvas, t.y. papildomos dvi sferos, du vožtuvai ir stori (ne ploni) vamzdeliai į amortizatorius. Pas C5 nuo 2008tų visi turi hidroaktyvą, kas turi hidrauliką. Tik su V6 varikliais buvo HA3+ opcija, kur sudėtingesnis ir tikslesnis reguliavimas, pagal atskirai kiekvieno rato aukštį, su keturiais davikliais.
O C6 dar ant tos pačios keturių daviklių sistemos turėjo ir kintamo kietumo reguliuojamus pačius amortizatorius. T.y. pas C6 su V6 varikliais visos sferos be žiklerių ir plokštelinių vožtuvų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2021, 10:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Man C5 II irgi atrodo per minkštas, ypač galas. Dar vienas pastebėtas trūkumas yra tas, kad į posūkį įvažiuojant gan stačiu kampu, jeigu pasitaiko nelygumų (asfalte susiformavę provėžos) mašina gerokai per stipriai susvyruoja.
Senieji Citroen markės gerbėjai hidraulinę važiuoklę vertiną kaip išskirtinį mėgstamos markės bruožą. Tuo metu tai buvo ir marketingo dalis, reklamose hidraulika buvo vaizduojama, kaip kažkas ypač modernu ir naudinga. Kad C5 X7 buvo gaminamas ir be hidraulikos, turbūt rodo tai, kad tuo metu susidomėjimas hidraulika jau ėmė blėsti.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2021, 13:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Bivainis rašė:
Man C5 II irgi atrodo per minkštas, ypač galas. Dar vienas pastebėtas trūkumas yra tas, kad į posūkį įvažiuojant gan stačiu kampu, jeigu pasitaiko nelygumų (asfalte susiformavę provėžos) mašina gerokai per stipriai susvyruoja.
Senieji Citroen markės gerbėjai hidraulinę važiuoklę vertiną kaip išskirtinį mėgstamos markės bruožą. Tuo metu tai buvo ir marketingo dalis, reklamose hidraulika buvo vaizduojama, kaip kažkas ypač modernu ir naudinga. Kad C5 X7 buvo gaminamas ir be hidraulikos, turbūt rodo tai, kad tuo metu susidomėjimas hidraulika jau ėmė blėsti.

Dar pridesiu, jog PSA nutraukimas automobiliu su hidropneumatine pakaba irgi parodo jog susidomėjimas tokia pakaba nera didelis. Bet cia gal labiau is bendros vartotoju puses, nes sita pakaba sudaro didele dali naujo automonilio kainos, del to isauga bendra kaina, o PSA nera laikoma premium klase ir dazniausiai vartotojas renkasi zemesnes premium klases auto.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2021, 00:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2018, 19:52
Pranešimai: 5
Miestas: Kupiškis
Citroen nustojo domėtis ne tik hidrauline pakaba, bet ir dyzeliniais varikliais: https://bit.ly/3o2FtKe :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2021, 18:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
HeLLmiX rašė:
Egis73 rašė:
xamas rašė:
Jei nebuvo keistos dalys tai normalu. Hidrocilindru rasojimas įtakoja tik TA, kuro siurbliui gal užteks tarpinę pakeist. DPF būklę kaip nustatė? bet ir Lietuvoj ne problema, kai pjauna išmeta išprogramina ir t.t. Viskas susiveda i auto pirkimo kaina. Gal verta pigiai pajamt ir susidėt naujas dalis, nei pirkti brangiau gerą, kuris gali po kelių mėnesių patapti tokiu pačiu :) Beje, daugiausia maloniu navarotų ( geraja prasme) buvo iki 2010 metų gamybos. Po to pradėjo viską taupyt, pribumbasus išiminėt....

Tai vat tame ir reikalas kad viskas remiasi į kainą. Susitvarkius didžiuosius gedimus ir krūvą smulkių, tai jau manau būtų galima paimti ir + - idealią auto. Tuo labiau kad tokia krūva trūkumų rodo, kad automobilių paskutiniu metu buvo visiškai nesirūpinta, jis tiesiog apleistas.

Tie gedimai yra loterija įsigyjant naudotą automobilį. Šiandien nėra , ryt gal jau atsiras. Tad taip galvojant nelabai ką ir įmanoma nusipirkti. O dėl automobilio rūpinimosi tai čia tema... Kiekvienas jį supranta savaip ir kiekvienas gedimas asmeninėje prioritetų lenteleje pas kiekvieną individą yra skirtingose vietose. Gedimas gali būti, bet visiškai nedaryti įtakos mazgų veikimui(kad ir pvz rasojantis hidrocilindras), arba gedimas gali būti visiškai nesvarbus savininkui: pvz sugedęs oro kondicionierius, nes savininkas važiuoja praviru langu ir niekuomet gyvenime nenaudojo ir nenaudos AC dėl savo religinių ar kitokių įsitikinimų :) Paimkim ir mūsų gerbiamo forumo guru, Tado istorijas, tai ten aprašomi įvairiausi gedimai, su kuriais, buna pravažiuojama ne viena svečia šalis ir nesukant galvos, nes jie yra žinomi ir pan. Ir nepasakysi kad auto ne prižiūrėta, atlaikė ne vieną tūkstantį km - atlaikė. Taip, kad su ta priežiūra/nepriežiūra subtilūs reikalai. Ir gedimai yra taisomi. Jei žiūrima senesnės kartos auto, kalbam apie 2008m. Nereikėtų tikėtis rasti be defektų, ir ne tik smulkių. Aišku visko būna ant šio svieto :) kai pats ieškojau pirkti prieš maždaug 6 metus tai tokiais pat kriterijais vadovavausi kaip tamsta, bet tada 2008m gamybos auto buvo 6 metai, o dabar jau joms 12. Ne jaunėja gi :) bandykit ieškoti nuo 2014 tada manau šansai bus didesni surasti labiau tvarkingą :) Bet nepriimkit mano nuomonės už gryną pinigą, tačiau jei reikės jos remontuojant įsigytą automobilį, galėsiu pasidalinti, esu dalį patyręs savo kailiu :)

P.S. Mačiau vyksta judėjimas: nepalikim Tado vieno su ilgais postais liudnam, tyliam forume, tad prisidedu :) :wink:

Ačiū, turėsiu tą omenyje.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 27 2021, 19:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Nera prasmes is hidraulines pakabos Vakaru europoje.

Tarkim Olandijoje keliai tobuli. Ne vienos duobeles.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2021, 14:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=204328256 Kaip toks? 4-5 metams, 60-80kkm tinkamas ar žiūrėti kažkokią kitokią konfigūraciją? Norėčiau automato ir hidraulikos, kol dar šita kombinacija visai nesuseno. Variklio galia ir sąnaudos daug mažiau svarbios, nei patikimumas, bet kol kas dar nesusigaudau kas geriau/blogiau.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 209 210 211 212 213 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007