WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Gru 07 2024, 13:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 27 2024, 08:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Toks klausimas apie šitą benzininį 1,2 vti 60 kw trijų cilindrų variklį. Mašina 2014 metų. Ar užvedus šaltą motorą jis turėtų palaikyti aukštesnes apsukas kurį laiką kaip visi kiti benzininiai varikliai kol sušyla? Nes dabar ryte užvedi ir jis iškart nukrenta iki darbiniu apsukų žemiau 1000 rpm. Stovi kieme kitas benzinininis C4 (b7) su 1,6 EP6 motoru, tai jį užvedus apsukos pradžioje kokią minute buna aukšesnės ir tik paskui nusiramina iki žemiau 1000 rpm ribos.
Diagnostika (diagboxas) klaidų nemeta, tikrinau variklio kompe visus "Actuator test" - viskas veikia. Negi gamykliškai taip padaryta, kad jis nepasikelia apsukų užvedus?

Kas dar nepatinka, tik nežinau ar normalu - ištraukus tepalo matuokle, variklio darbas biskį pasikeičia į blogąją pusę, o atsukus tepalo įpilimo kamšti tai jis vos negesta ir susipurto. Plius eina oro šnipštimo garsas per oranžinės diafragmos juodą dangtelį (PCV valve)
Paveikslėlis

Bet buvau išėmes apžiurėti, neplyšusi - tai kodėl per skylute eina oras? Gal ji pavargusi ir nebesisandarina perimetru - ar tai turi įtakos visiems tiem oro siurbimams per tepalo matuokle, tepelo kamštį?

O gal be reikalo ieškau bėdų ten kur jų nėra, nes paprasčiausiai šitas variklis toks yra "keistuolis".

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2024, 10:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Per alsuoklio voztuva dangtely snypsti neturetu, bent jau i isore neturetu. Atskirai manrods jis nesikeicia, tai teks pagalvoti apie nauja dangteli arba kazkoki membranos papildoma uzspaudima, jei tikrai ji nekiaura.

Istraukus matuokle ar atkimsus tepalo kamsti pasikeites i bloga puse variklio darbas - normalu siuolaikiniam benzininiam varikliui. Labai daug vakuumo is kolektoriaus laikoma variklio bloke, todel issandarinus sukvailioja MAP rodmenys ir oro tiekimas nebeatitinka atidarytos gazo sklendes padeties. Gaunas kaip nesandarus isiurbimas.

O del apsuku greito nuleidimo ar net nepakelimo, tai nesukciau galvos. Jei nera jokiu klaidu ir variklio darbas grazus, tokioje temperaturoje gal buti toks ir planas kompiuterio programoje.

Jei nupirkot 1.2, butinai pasitikrinkit paskirstymo dirzo bukle, ir jei ji nors kiek itartina arba jei nera aisku, kada dirzas keistas - keiskit. Komplekte prie irankiu kartais buna ir irankis dirzo plociui pamatuoti. Jei jis neuzsimauna sntbdirzo, tsi dirzas per daug issipletes nuo tepalo ir laikas keisti. Jei vizualiai matyti itrukimu, taip pat butina kuo greiciau keisti. Pavazinejus su trukinejanciu, dirzo gabaliukai nuplaukia i tepalo siurblio paemimo sieteli ir ji uzkemsa. Pasekmes buna kartais ir tragiskos :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 29 2024, 13:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
O dar klausimas iškilo. Kas šiame variklyje kuria vakumą. Tokio kaip vakumo siurblio (pompos) niekur išoriškai nematau.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2024, 05:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Jei variklis be turbinos, tai klasikiniam benzinui pilnai pakanka isiurbimo vakuumo.
Tikriausiai tuomet ir cia taip bus.
Paziurek, is kur nueina vakuumo vamzdiecas i stabdziu pusle ir bus aisku :)
Kai kuriems moderniems buna visvien pompa ideda, ypac jeigu reikia ka nors tuo vakuumu valdyti, t.y. reikia daugiau tikslumo, nei stabdziu stiprintuvui.

Gali buti ir elektrine vakuumo pompa. Ypac jei startstopinis. Jei startstopinis ir nera elektrines pompos, tuomet buna vakuumo daviklis prie stabdziu pusles atbulinio voztuvelio. Kad krentant vakuumui kurtu varikli.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007