Toks klausimas apie šitą benzininį 1,2 vti 60 kw trijų cilindrų variklį. Mašina 2014 metų. Ar užvedus šaltą motorą jis turėtų palaikyti aukštesnes apsukas kurį laiką kaip visi kiti benzininiai varikliai kol sušyla? Nes dabar ryte užvedi ir jis iškart nukrenta iki darbiniu apsukų žemiau 1000 rpm. Stovi kieme kitas benzinininis C4 (b7) su 1,6 EP6 motoru, tai jį užvedus apsukos pradžioje kokią minute buna aukšesnės ir tik paskui nusiramina iki žemiau 1000 rpm ribos.
Diagnostika (diagboxas) klaidų nemeta, tikrinau variklio kompe visus "Actuator test" - viskas veikia. Negi gamykliškai taip padaryta, kad jis nepasikelia apsukų užvedus?
Kas dar nepatinka, tik nežinau ar normalu - ištraukus tepalo matuokle, variklio darbas biskį pasikeičia į blogąją pusę, o atsukus tepalo įpilimo kamšti tai jis vos negesta ir susipurto. Plius eina oro šnipštimo garsas per oranžinės diafragmos juodą dangtelį (PCV valve)
Bet buvau išėmes apžiurėti, neplyšusi - tai kodėl per skylute eina oras? Gal ji pavargusi ir nebesisandarina perimetru - ar tai turi įtakos visiems tiem oro siurbimams per tepalo matuokle, tepelo kamštį?
O gal be reikalo ieškau bėdų ten kur jų nėra, nes paprasčiausiai šitas variklis toks yra "keistuolis".