WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 03:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 24 2006, 10:19 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
Is bako isemiau nesunkiai, bet isardyt nepavyko, daviau specialistams,
atrodo kad varikliukui xana :(

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2006, 22:07 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
Arte. rašė:
Klausimas Xeen ir Audriuxan, po kiek realiai jusu mašinkos pravažiavusios iš tikro, kada gi man planuoti šia operaciją?

Arte


155000km

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2006, 22:16 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
Nelabai supratau to siurblio :-k
meistras man ji isdraske, rado ten visokio brudo, isvale, viskas kaip ir ok, veikia.
Po 100km vel uzstrigo, padauziau per dangteli po sedyne, pasiubavau masina kad kuras pajudetu, ir vel veikia. Po 100km vel tas pats, ir t.t.
Ziurejau bake lyg ir nematyt purvo, argi gali per 100km uzsiterst.
Nezinau ka daryt, keisti siurbli ar ne, radau uz 200Lt gera

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 14:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2004, 17:13
Pranešimai: 273
Miestas: Vilnius
223000 km

ale mumi dar nezino priezasciu savo masinos kvailiojimo.
norisi tiketi kad tik tuo siurbliuku ir apsiribotu viskas, ale kas zino..

Arte. rašė:
Klausimas Xeen ir Audriuxan, po kiek realiai jusu mašinkos pravažiavusios iš tikro, kada gi man planuoti šia operaciją?

Arte

_________________
Algis
Grand C4 Picasso 1.6HDi EGS (niekada daugiau nepirksiu roboto)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 16:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
Xeen rašė:
manasisi irgi burzgia...ale tai nieko nekeicia..beda atsiranda greiciau vaizuojant :)


Zinau kad kai kurie automeistrai turi nesiojamus kompiuterius kuriais gali nustatyti gedima net tik garaze bet ir vaziuojant.
Prisijungia, pervaziuoja, ir mato visas klaidas kas kur blogai.

Bent jau pas mus Alytuj tai tikrai vienas specialistas turi, net ir pademonstraves buvo :wink:

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 02 2006, 09:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
audriuxan rašė:
Xeen rašė:
o neturetu kompo sugaudomos klaidos atsispindeti priekineje paneleje kokiu nors lempuciu uzsidegimu ir panasei?

a tas speciukas citrojienams turi? ar tik siaip kitoms masinoms?


Tas kompas universalus, tinka beveik visoms masinoms, ten pasirenki marke, modeli, varikli ir t.t. ir diagnozuoji. Manau kad tokius kompus turi daugelis is rimtesniu meistriuku.

O del klaidu tai nebutinai paneleje turi ka nors rodyti, -
siandien buvau pas ta meistriuka, nors paneleje nieks nedege, o jis rado kazkokias keturias klaidas, istryne jas ir viskas ok
(nors as ir siaip visai nejauciau kad butu kokia problema variklyje, apart kuro siurblio)


:) Kad klaidas ištrynė, niekaip negali rekšti, kad viskas ok, ECU jas tam ir fiksuoja, kad žinotumei, ka klibinti, kai nevažiuoja. O jei klaida kartojasi - tikrai reik susirupinti tuo mazgu. O nuo užregistruotų klaidų neturėtų ECU nustoti dirbti. Jei ji nejaučia kokio daviklio - jutiklio, užžiebia geltona variklio formos lempike su tranzu viduje, prietaisų skyde. Dažniausia priežastis - nekontaktuoja.

Siurbliuka vasarą išsitrauksiu i dienos šviesą, o pasitaikius progai tikrai nupirksiu naują, negali gi tai būti exkliuzyvinė detalė, kuri kainuotų pusę gabalo.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 20 2006, 23:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
jei ismeta kazka panasaus i : "Dyzel high presure monitoring felt"
galimi du variantai kad kuro slegis buna per zemas arba per aukstas...
siaip paziurejus dirbancio variklio parametrus iskart matytusi kokia problema...

jei per ausktas tai greiciausiai ussikiso slegio reguliatoriaus filtriukas jei toks yra, isvalyt tetrunka 15min, ir butinai reikia pakeist kuro filtra, ir dar geriau atjungt nuo auksto slegio kuro padavimo zarna ir paleist pirmini siurbli pompuot kura i kokia tara kokia 20litru pravaryt arba atgal i abratke.. tikslas - kad nors kiek isnestu siuksles is vamzdeliu...

jei kuro slegis per zemas, tai arba streikuoja pirminis siurblys, arba uzstrigo auksto slegio reguliavimo voztuvas, arba myza i abratke purkstukas...

jei kuro padavimo sistemoj yra metalo drozliu tai jau misios auksto slegio siurbliui (nefik vazinet ant baltarusko krosniu kuro arba skiest saliarkos ziema benzu)

_________________

Simas


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2006, 19:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 12 2005, 12:53
Pranešimai: 78
Miestas: vilnius
erikenas rašė:
Evaldas rašė:
Uzsidega kompo lempute. Reiksme - kuro sistemos slegio gedimas. Ar tai gali buti nuo prastos kokybes kuro? Siaip kompo lempute pati po kurio laiko uzgesta. Atkreipiau demesi, kad vaziuojant leciau negesta, bt vos ti apsukas pakelus iki 2.5 - 3k uzgesta ir paskui 5min uzvedineji. Kame bedos? Ar padetu isplovus kuro sistema? Kur tai gali atlikti ir kiek kainuotu?
Gal kazkam buvo kazkas panasaus? Pasidalinkite ziniomis:)


gali buti kad yra uzsikises slegio daviklis ,jis kemsasi nuo blogo kuro paprastai mes ji isimame isplauname ir tie kuri laika taip padeda kol jis vel negauna nesvarumu nes ant jo galo yra smulkus sietelis jis greitai uzsikemsa
dar gali pabvandyti nusisukti kuro filtra ir paziureti ar nera metalo smulkiu druozliu nes pasitaikom kad buna nekokybiski auksto slegio siurbliai gana daznas gedimas naujuosu 1.9 hdi modeliuose
tai labai ytakoje kuro kokybe nes kuro siurblys tepima gauna per kura\

kas lietcia plovima reike issiimti kuro baka plauti ir visa magistrale pakeisti kuro filtra

Visų pirma tai ne slėgio daviklis , o slėgio reguliatorius.Kai slėgio reguliatorius pradeda strigti, išjungus degimą - variklis dirba pora sekundžių. Čia gedimas susijęs su slėgio neatitikimu esant apkrovai. Galimi gedimai:
1. užsikišęs sietelis bake ant siurblio.
2.Senas kuro filtras.
3.Užsikišusi žemo slėgio magistralė.
4.Nepakankamas aukšto slėgio našumas.
5.Nesandari aukšto slėgio magistralė.
6.Nesandarūs purkštukai.
7. Sugedęs aukšto slėgio daviklis.
Reikalinga kompiuterinė diagnostika!!!!!!


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2009, 17:23 
cia tau atbulinis voztuvas knisa prota. pas mane tas pats buvo. Jis kuro filtro dezes dangtelyje. toks apvalus su nedidele skylute. jis viena kryptim praleidzia kura o kita ne. kai jis pilnai neuzsidaro tai ir krinta slegis sistemoje ir ismeta klaida kompas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Vas 11 2009, 23:32 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
audriuxan rašė:
Nelabai supratau to siurblio :-k
meistras man ji isdraske, rado ten visokio brudo, isvale, viskas kaip ir ok, veikia.
Po 100km vel uzstrigo, padauziau per dangteli po sedyne, pasiubavau masina kad kuras pajudetu, ir vel veikia. Po 100km vel tas pats, ir t.t.
Ziurejau bake lyg ir nematyt purvo, argi gali per 100km uzsiterst.
Nezinau ka daryt, keisti siurbli ar ne, radau uz 200Lt gera

yra pastovios sroves motoriukuose "sepeteliai",kurie perduoda srove kolektoriui.kai jie sudyla-spyruoklytes nebespaudzia ju prie kolektoriaus kontaktu.kad jis sukontaktuotu(pradeti sukti reikia dideles sroves) uztenka ji "patrankyti".cia kalba apie kuro siurliuka-spiri i baka(padauzai per dangteli po sedyne),ir jis pradeda veikti.bet tai padeda neilgam.reiks juos keisti-ardyti siurbliuka. :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Vas 12 2009, 00:04 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
audriuxan rašė:
Xeen rašė:
manasisi irgi burzgia...ale tai nieko nekeicia..beda atsiranda greiciau vaizuojant :)


Zinau kad kai kurie automeistrai turi nesiojamus kompiuterius kuriais gali nustatyti gedima net tik garaze bet ir vaziuojant.
Prisijungia, pervaziuoja, ir mato visas klaidas kas kur blogai.

Bent jau pas mus Alytuj tai tikrai vienas specialistas turi, net ir pademonstraves buvo :wink:

nenustebinai-dabar paskutinis "pyskas"-tai bliutufiniai adapteriai,kurie veikia iki 800m.taip kad tu vaziuoji,o meistras pas save (garaziuke)sededamas mato kas vyksta tavo masinoje.
0 tas-pasijungiu ir matau kas vyksta vaziuojant-visi prietaisai(net kinietiski) tai daro. nezinau nei vieno,kuris to nesugebetu!!!!!
kitas reikalas-tai meistro kvalifikacija-stebint masinos(kompjuterio) parametrus su apkrovimu(vaziuojant),gali isgauti daugiau informacijos.o ESP sistema -dazniausiai reikalaujanti "pravaziuoti'' su klientu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2009, 22:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Jei kam beda su siurbliuku- turiu restauruota saviski. O buvo taip, kad giliai kaime uzlinko manasis su simptomais "veikia kai padauzai". Radau greiciausia ( o tuo metu kaip ir vieninteli) sprendima nusipirkti srotini. Kadangi srotinis pradzioje leido neaiskius garsus- restauravausi ir savaji del visa ko :) Dabar lyg ir nurimo, tad galeciau perleisti uz remonto savikaina, o remontas kainuoja 150lt... :)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 11 2009, 13:08 
sveiki, pas mane ligiai tokia pati beda nutiko, pirma kart daugiau apsuku padavus uzgeso ir uzsidege indikatarius kad kazkas su elektronine dalim blogai. Diagnostikoj tai parodre kad kazkas su kuro sistemos slegiu, sake daviklis gali but. pakeitem, nepadejo, pakeitem siurbli. laikinai padejo. gal kas galetu pasakyti kodel uzsikirtine elektronis voztuvas kur prie siurblio stovi?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 11 2009, 15:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
sooryy rašė:
sveiki, pas mane ligiai tokia pati beda nutiko, pirma kart daugiau apsuku padavus uzgeso ir uzsidege indikatarius kad kazkas su elektronine dalim blogai. Diagnostikoj tai parodre kad kazkas su kuro sistemos slegiu, sake daviklis gali but. pakeitem, nepadejo, pakeitem siurbli. laikinai padejo. gal kas galetu pasakyti kodel uzsikirtine elektronis voztuvas kur prie siurblio stovi?

Atsakymo forume negausi,arba gausi nekorektiska :wink: (nepamates negali isvada patvirtinti)Taipogi su common rail yra "свой патход к системе" :mrgreen: ,cia ne td(ten savotiska gedimu pajieska,savotiski sproblemos salinimo budai) :wink:Ir "duok dieve" kad tau padetu(ilgam laikui) vien tavo aprasytas problemos spendimo budas :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Bal 04 2012, 21:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2009, 09:48
Pranešimai: 84
Miestas: Pasvalys
spakenas rašė:
audriuxan rašė:
Xeen rašė:
manasisi irgi burzgia...ale tai nieko nekeicia..beda atsiranda greiciau vaizuojant :)


Zinau kad kai kurie automeistrai turi nesiojamus kompiuterius kuriais gali nustatyti gedima net tik garaze bet ir vaziuojant.
Prisijungia, pervaziuoja, ir mato visas klaidas kas kur blogai.

Bent jau pas mus Alytuj tai tikrai vienas specialistas turi, net ir pademonstraves buvo :wink:

nenustebinai-dabar paskutinis "pyskas"-tai bliutufiniai adapteriai,kurie veikia iki 800m.taip kad tu vaziuoji,o meistras pas save (garaziuke)sededamas mato kas vyksta tavo masinoje.
0 tas-pasijungiu ir matau kas vyksta vaziuojant-visi prietaisai(net kinietiski) tai daro. nezinau nei vieno,kuris to nesugebetu!!!!!
kitas reikalas-tai meistro kvalifikacija-stebint masinos(kompjuterio) parametrus su apkrovimu(vaziuojant),gali isgauti daugiau informacijos.o ESP sistema -dazniausiai reikalaujanti "pravaziuoti'' su klientu.

bliutufiniai adptoriai veikia max 15m. :bum:

_________________
Arūnas
<< Citroen Xantia 1999 1.8i +LPG
<< Citroen C8 2004 2.0 HDi Exclusive chiptuning


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007