audriuxan rašė:
Xeen rašė:
o neturetu kompo sugaudomos klaidos atsispindeti priekineje paneleje kokiu nors lempuciu uzsidegimu ir panasei?
a tas speciukas citrojienams turi? ar tik siaip kitoms masinoms?
Tas kompas universalus, tinka beveik visoms masinoms, ten pasirenki marke, modeli, varikli ir t.t. ir diagnozuoji. Manau kad tokius kompus turi daugelis is rimtesniu meistriuku.
O del klaidu tai nebutinai paneleje turi ka nors rodyti, -
siandien buvau pas ta meistriuka, nors paneleje nieks nedege, o jis rado kazkokias keturias klaidas, istryne jas ir viskas ok
(nors as ir siaip visai nejauciau kad butu kokia problema variklyje, apart kuro siurblio)

Kad klaidas ištrynė, niekaip negali rekšti, kad viskas ok, ECU jas tam ir fiksuoja, kad žinotumei, ka klibinti, kai nevažiuoja. O jei klaida kartojasi - tikrai reik susirupinti tuo mazgu. O nuo užregistruotų klaidų neturėtų ECU nustoti dirbti. Jei ji nejaučia kokio daviklio - jutiklio, užžiebia geltona variklio formos lempike su tranzu viduje, prietaisų skyde. Dažniausia priežastis - nekontaktuoja.
Siurbliuka vasarą išsitrauksiu i dienos šviesą, o pasitaikius progai tikrai nupirksiu naują, negali gi tai būti exkliuzyvinė detalė, kuri kainuotų pusę gabalo.
Arte