WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 16:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 29 2008, 16:38 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
mazylis rašė:
Galima padaryti kad masina ansciau reguotu i turbina, ji bus gyvesne anksciau reguos i turbina smagiau, geriau traukia, reik boso siurbli kepureje isukti giliau varzta,

Gal smulkiau butu galima?

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 29 2008, 17:55 
Bosch siurblio virsuj yra ,,kepure,, jos viduri apvali bliomba ja reik isimti. Tada matosi 13 verzle ir viduri varstas su zvaigzdute, atlaeidziam kontr-gaike(13mm) ir susukam varzta ( ten sukasi su zvaigzdute) i vidu 2-3 apsisukimus ir uzverziam kontra, galima sukti kiek yra eigos tiesiok bandymo metodu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2008, 22:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
mazylis rašė:
atlaeidziam kontr-gaike(13mm) ir susukam varzta ( ten sukasi su zvaigzdute) i vidu 2-3 apsisukimus


Pamiršai paminėti, kad tas prie miesto sąnaudų pridės litrą-du, o ir juodų dūmų šleifas vilksis ne tik smarkiau užmynus tapkę, bet ir pastoviai ;)
Nes tai padidina kuro padavimą, nepriklausomai nuo variklio darbo sąlygų.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 08:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Nu, biski priklauso :) Tiesiog padidina kuro padavimą neesant turbinos sukelto slėgio (jei sukam ne iki galo). Tuomet pravartu būtų jau ir turbinos slėgio ribojimo varžtukus pakoreguot, kad ji nenustotų veikt ties 1 atmosfera. Bet čia už pasekmes nei gamintojas nei patarėjai jau neatsako :lol:

Patirtimi būtinai pasidalinkite, kas bandysit :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 10:02 
Sanaudu nedadeda nes masina tampa dinamiskesne, dumu ir nepalieka , nes vistiek cia yra priklausomybe nuo turbinos, pas mane du XM abiem padares tapati sanaudos, kaip priklauso o trauka smagesne, netikit pabandykit nepapits atsistatysit viska atgal, tik atsiminkit kaip viskas buvo. Tokiu bajeriu esu atlikes ir kitiem dyzeliam niekas nesiskunde visi patenkinti, tarp ju ir daktaras Alvydas. ( reagavimas buna tik tada kai pradeda kylti turbo rodykle jei ji stovi vietoj tai nieko ir neytakoja o kie kartu ji kyla? Nebent jau labai lakstot dugnais-cia tiem kas verkia del dumu ir sanaudu :lol: )


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 10:09 
Arte. rašė:
Nu, biski priklauso :) Tiesiog padidina kuro padavimą neesant turbinos sukelto slėgio (jei sukam ne iki galo). Tuomet pravartu būtų jau ir turbinos slėgio ribojimo varžtukus pakoreguot, kad ji nenustotų veikt ties 1 atmosfera. Bet čia už pasekmes nei gamintojas nei patarėjai jau neatsako :lol:

Patirtimi būtinai pasidalinkite, kas bandysit :wink:



NEESANT TURBINOS SLEGIU KURO PADAVIMO NEDIDINA!!!!

toks padidinimas galimas jei suksit vazta iz galo, virs plunzerines poros, kur iseina kuro vamzdeliai. BET to daryti griestai nepatariu tada tirai dides SANAUDOS IR DUMAI.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 10:14 
proffanas rašė:
mazylis rašė:
atlaeidziam kontr-gaike(13mm) ir susukam varzta ( ten sukasi su zvaigzdute) i vidu 2-3 apsisukimus



Nes tai padidina kuro padavimą, nepriklausomai nuo variklio darbo sąlygų.


CIA TU PARASEI VISISKAI KLAIDINGAI . As 13 metu dyrbu su kuro siurbliai ir patikek zinau ka rasau :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 10:31 
mazylis rašė:
patikek zinau ka rasau :wink:

Čia lyg ir ne bažnyčia, kad turėtume tikėti žodžiais be įrodymų. :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 11:17 
Gaga tai papandyk, ar susisiek su Alvydu,as jo zmonai ir sunui taip dariau XM. o nepylstyk is tuscio i kiaura, jei nori atlek padarysiu ir tau ,. Tiesa tau nesigaus juk pas tave V6 :lol:

Ten kur sulau pasukt i ta vieta ateina ir slanga is turbinos- siurblys yra sureguliuotas , kad reaguotu nuo 0,8atmosferos, kai susuki tai gaunasi ,kad reaguoja mazdauk nuo 0,6a. Ten labai daug nesusuksi nes mazai sriegio o reaguoja letai i tos charakteristikos pakeitima Labai dideli skirtuma pajaucia tie pas ka pasedus turbina. O kaip kitaip yrodyti cia juk forumas :?: :?: :?:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 13:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
mazylis rašė:
CIA TU PARASEI VISISKAI KLAIDINGAI . As 13 metu dyrbu su kuro siurbliai ir patikek zinau ka rasau :wink:


Nu panašu, kad per 13 metų taip ir nesupratai, ką darai. :roll: Arba apie savo talentą ir stažą skiedi į akis.
Tas varžto (schemoje pažymėto žaliai) įsukimo metodas padidina kuro padavimą, nepriklausomai nuo variklio darbo salygų, taigi, padidina ir sąnaudas, ir paduoda dūmų. Nes konusėlis, nuo kurio padėties yra priklausomas kuro padavimas, paprasčiausiai iš anksto įspaudžiamas giliau.
Norint, kad kuro padavimas padidėtų vien priklausomai nuo turbinos slėgio, ir kad tas vyktų esant mažesniam slėgiui, reikia įsukti apatinę skardelėmis fiksuojamą veržlę (schemoje pažymėtą raudonai), taip sumažinant spyruoklės, esančios po membrana, pasipriešinimą. Va tada turbinos darbas pradeda jaustis prie kur kas mažesnių apsukų, ir sąnaudos šoka tik užmynus tapkę, o ne visada bepapsint varikliukui, kaip tavo siūlomu atveju.

Su Alvydo sūnaus baltu XMu prieš kelis mėn teko važinėtis, kai jis jį pardavinėjo, ir turiu pastebėti, kad nelabai jis ten traukė, o kad pylėsi juodais dūmais-vienareikšmiška.
Beje, berods, Alvydo šeimynos dyz. variklius tvarkė Bronius iš Aremestos :roll: .


Paveikslėlis

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 15:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Kiek Lucasui teko reguliuoti membrana (po jos pakeitimo), teradau viena optimalu taska kuomet nei dumu nelieka ir trauka geriausia. Visose kitose padetyse arba garvezys (per didelis kuro kiekis-per mazas oro kiekis), arba netraukia (oro daug - kuro mazai+Lagas).
Mano neprofesionale nuomone turbinos neissuksi anksciau nei ji sukonstruota, nekeiciant pacios turbinos konstrukcijos.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 16:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
turbinos neissuksi anksciau nei ji sukonstruota, nekeiciant pacios turbinos konstrukcijos.

Na, turbina sukasi ir šiokį tokį slėgį duoda netgi "ant laisvų". Paprasčiausiai tos po membrana esančios spyruoklės įtempimo reguliavimu galima pasiekti, kad kuro padavimas būtų didinamas dar esant mažesniam turbinos slėgiui, taigi, ir variklio sūkiams. Variklis gauna daugiau kuro, didesnis dujų srautas eina duslintuvan, labiau įsisuka turbina.
Bet atitaikyti ir kad trauktų, ir kad nedūmytų, ir dar kad nerytų saliaros be proto-kaip ir rašei, aukštasis pilotažas ;) . Todėl, jei kam šaus galvon savarankiškai minimame mazge knibinėtis, manau kaip ir Artė ;)

Arte. rašė:
Bet čia už pasekmes nei gamintojas nei patarėjai jau neatsako :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 16:39 
tai paaiskink kam reikalingas zalias varstas nmr 4 :?:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 16:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Užtikrinti mechaninių dalių kontaktą ir paslankumą. Kuro jis neįtakoja, jei teisingai sureguliuota. Neturi per kur :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2008, 17:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Pole rašė:
Kiek Lucasui teko reguliuoti membrana (po jos pakeitimo), teradau viena optimalu taska kuomet nei dumu nelieka ir trauka geriausia. Visose kitose padetyse arba garvezys (per didelis kuro kiekis-per mazas oro kiekis), arba netraukia (oro daug - kuro mazai+Lagas).
Mano neprofesionale nuomone turbinos neissuksi anksciau nei ji sukonstruota, nekeiciant pacios turbinos konstrukcijos.


Pole mano taip pat, tik pamiršo parašyt, kad turbinos neįsuksi anksčiau, jei nedūmysi :wink: Vienas pastebėjimas - nuo laiko, dk ir temperatūros poveikio, membranos sukietėja. Ypač jaučiasi Lukas siurbliuose. Va dėl to dalinai gali būt verta tuos varžtukus pasukt. Bet mašina vistiek nebus tokia elastinga, kaip su tikrai minkšta diafragma.
Nu ir kam mes ginčijamės, negi gamintojai šriūbelių nemoka sureguliuot?
O turbina kaip gali "pasėst"? Nebent kas nors jos darbo ratus sudaužo. kai jau stringa - pagal stringančią nesureguliuosi. Taigi - švarus, kokybiškas oro filtras - jūsų motorų sveikatos garantas.


Paskutinį kartą redagavo 1 Arte. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007